Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T dets 07, 2004 5:15 pm Postita teema: Gaz 2410, sm Tihhonov
Kuni ma pikkamööda oma "projekti" rubriiki täiendan, otsustasin päevakajaliselt oma tegemisi siis siin kajastada. Saavad teised kah sõna sekka öelda ja vajadusel õigele teele juhatada.
Esialgu siis millega üldse tegu. Pärast värvitöökojast koju toomist nägi ta välja niisugune.
Piltidel siis ajutiselt küljes vanad ja tuhmid tuled, kõver ja katkine esivõre jne. Värvitöökojast koju toomiseks panin auto poole tunniga niipalju kokku, et saaks tänavale minna (täpsustus - uksed, kapoti ja tagaluugi monteerisin ikka varem külge, esi ja tagaklaasi paigaldasin ka varem). Ehk siis olemasolevad vanad ja tuhmid tuled külge, esistange külge (sest seal küljes oli number) ja uksed McGyveri teibiga kõvasti kinni. Tänaseks on need kõik asendatud uute detailidega.
Ise olen rahul ka pinnasiledusega. Siit siis veel üks ülesvõte küljepeegeldusest.
Töö masina kallal käib edasi ning kohe-kohe tulevad ka uuemad ülesvõtted
Viimati muutis Sm.Tihhonov (N mär 09, 2006 5:59 pm), kokku muudetud 3 korda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T dets 07, 2004 5:29 pm Postita teema:
Väike vahejuhtum ka. Värvist koju sõites ei olnud aega autot korralikult komplekteerida. Panin külge vaid hädavajaliku (et liikluses väga silma ei hakkaks) ja kulgesin kodu poole. Kapoti lukk jäi paigaldamata ning tõmbasin kapoti kinni vaid traadiga.
Võite isegi aimata, mis juhtus. Kiirusel umbes 50 km/h tõusis kapott pauguga üles, varjates mu vaatevälja. Tagajärjed - kapott kõver, esitiival värv kahjustatud, kapotihinged täiesti välja venitatud.
Et siis veel mõned ülesvõtted juhtunust:
Kapotihinged tuli välja vahetada. Esitiib värviti pealt üle. Kapoti painutati sirgeks ja eriti häirivaid kahjustusi ei jäänud. Siinkohal tänud Tallinnas Hiiul asuvale OÜ Stoltsen autoteeninduse meeskonnale, kes selle kahjustuse väga mõistliku tasu eest likvideerisid ja vastavad värviparandused teostasid.
Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (N veeb 17, 2005 8:23 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: T dets 07, 2004 8:31 pm Postita teema:
Kui saladus ei ole siis ütle palun suurusjärk palju selle väga ilusa läikega auto ülevärvimine ka maksis. Ma mõtlen ainult tuiske hinda ilma eeltöö ja värvi maksumuseta. Ja kas nii hea tulem on saavutatud ainult ühe värvikihiga? Endalgi seisab nimelt värvitöö ees, oleks lihtsam kalkuleerida. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 61 Asukoht: Pärnumaa
Postitatud: K dets 08, 2004 9:37 am Postita teema:
Hmjaa.Jama õnnetus.Vene mingi saidipealt olid vene rahvusest autoomanikud paigaldanud sarnase juhtumise ärahoidmiseks Masinale audi 100(sigari) kapotihoidmis/avamis süsteemi. Kuid siiski rõõm näha........................................................ ,et sul naine saksast tagasi .(või ei tohi NEID pilte TALLE näidata?) Kaua sa ikka purgisuppi sööd. _________________ Meie USUME kommunismi jäädavasse võitu kogu maailmas.
NB.USK on oopium rahvale.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K dets 08, 2004 11:15 am Postita teema:
gazik kirjutas:
Kui saladus ei ole siis ütle palun suurusjärk palju selle väga ilusa läikega auto ülevärvimine ka maksis. Ma mõtlen ainult tuiske hinda ilma eeltöö ja värvi maksumuseta. Ja kas nii hea tulem on saavutatud ainult ühe värvikihiga? Endalgi seisab nimelt värvitöö ees, oleks lihtsam kalkuleerida.
Mees, kes värvi peale lasi küsis endale 2000 krooni. Ehk siis 1000 krooni ühe kambris käigu eest, kui värvis kere ja teine 1000 krooni teise kambris käigu eest kui värviti uksed/luugid. Teades tema töö turuhindu, siis oli tegu sõbrahinnaga (eks ta olegi mul päris hea tuttav). Lisaks tuli tasuda veel kambri kütmise ja kasutamise kulud, mis on veel 2000 krooni kokku. Nii, et kokku siis 4000 krooni pluss kõik materjalid ja eeltöö.
Värvimise tehnoloogia nägi välja umbes niisugune - esmalt täitekrunt, mille lihvisin siledaks. Seejärel aeti auto kambrisse ja lasti peale veel üks kiht musta krunti. Seda krunti enam kuivada ei lastud, vaid tuisati märjale krundile kohe otsa veel kaks kihti pinnavärvi.
Kusjuures eeltöö tegin ma ise ja vaadates seda autot täna siis eeltöö ei vääri seda värvi kvaliteeti. Ehk siis kohati ikka näitab laineid ja mõned väiksemad lohuksed jäid alles.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K dets 08, 2004 1:08 pm Postita teema:
agaa kirjutas:
Kuid siiski rõõm näha........................................................ ,et sul naine saksast tagasi .(või ei tohi NEID pilte TALLE näidata?) Kaua sa ikka purgisuppi sööd.
NEID pilte tohib TALLE ka näidata, sest ta ise hoiab tagaluuki kinni. Nii, et ta on näinud ja teadmiseks võtnud. Ta on rahul, et mina olen rahul, kuigi esimene emotsioon oli ... külm. Kuid küll talle see pill veel meeldima hakkab.
Nüüd olen jälle purgisupi peal, sest naene tormas Saksa tagasi.
Sm. Tihhonov
... puhastas eile elutoas klaaslaua peal Volga rattakilpe - laps üksi koju jäetud.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T dets 21, 2004 5:39 pm Postita teema:
Vahepeal on olnud tahtejõudu liiga vähe, et asjaga tegeleda. Garaazis on kitsas ja külm. Tehtud on niipalju, et salong on tühjaks tõstetud ja nüüd kratsin kukalt, et millise möksiga põhi katta. Variant on seegi, et ei katagi üldse mingi möksiga. Peseb lihtsalt ilusti puhtaks, katab pealt tagurpidi harjasmatiga ning teeb põranda kergelt eemaldatavaks. Idee siis selles, et kui auto seisab, viskab üldse matid välja ja laseb põrandal kuivada/hingata.
Hetkel salong siis niisugune:
Millalgi leian selle võimaluse, et külastada kangapoode leidmaks sobivat tumerohelist mööblisametit uksepolstrite jaoks. Armatuurlaualt eemaldan need nn puitliistud. Ehk siis rebin maha selle pruuni puitu meenutava paberi ning asendan selle natuke ilusama ja säravama pähklipuidu imitatsiooniga.
Sellega hakkangi täna tegelema.
Küsiks nõu kah: Kuidas kinnitada stangele sealne kummiriba, kui originaalis seda hoidev plekkribalas on ära mädanenud? Kas klaasiliimiga?
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: T dets 21, 2004 10:41 pm Postita teema:
Tänud info eest. Minu värvimise kalkulatsioon tuli peaaegu samasse suurusjärku, kuigi pisut kallim. No jah, aga ega sõprade hulgas mul ühtegi automaalrit ka kahjuks ei ole.
Mul tekkis küsimus, et mis krunt see sul oli millele kattevärvi kohe kuivamata peale lasid? Saad ehk nime järgi uurida?
Mis stange kummiliistu kinnitamisse puutub, siis mina olen need paigaldanud musta silikooniga "Profesional" (lahusti baasil). Väga hea on ka keraamilise plaadi vuugisilikoon. Tavalise silikooni häda on see ,et jääb küll elastseks, kuid mõni ei kinnitu hästi ja kui otsast tõmbad tuleb terve liist kohe lahti. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1131 Asukoht: Tartu
Postitatud: K dets 22, 2004 12:02 am Postita teema:
Tegin lõpuks terve 24-jagu toda pähklipuidu imitatsiooni valmis.
Niivõrd hää saab, et tahaks kohe auto külge kruvida.
Muidugi teades, mis seisus mu masin on, läheb sinna veel aega...
Aga ikkagi - tulemus saab kordades parem kui too pestav tapeet, mis seal algselt on.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E jaan 17, 2005 5:32 pm Postita teema:
Sain täna teada, et kiireks läheb selle masina ehitusega. 12 veebruar peab olema masin koos ja sõitma. Tähtsad seltsimehed tulevad külla, kelle vedamiseks päris iga auto ei kõlba.
Naudin viimast vaba õhtut ja edasipidi pakin võileivad garaazi kaasa.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E jaan 17, 2005 5:40 pm Postita teema:
Uksepolstrite jaoks sobiva kangaga ei ole siiani vedanud. Pärast otsinguid leidsin poest sobiva kanga. Jube kirves oli. Kui normaalne kangas maksab 200-300 krooni meeter, siis minu jaoks vajalik kangas maksis 520 krooni meeter. Kramp kurgus läksin seda ikkagi tellima. Leti tagant vaatas mind kaastundlikult üks noormees, kes arvas et täna ilmselt pole "päris minu päev". Nimelt oli see kangas alates tänasest läinud "natuke" kallimaks. Uus hind oli 1000 krooni meeter. Taandusin selg ees poest välja, käivitasin maja ees seisnud Volga ja minu kohalolekut jäi meenutama vaid õhku haihtuv bensiiniving.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R jaan 21, 2005 5:31 pm Postita teema:
Masina ehitamine on tõsiselt käsile võetud. Eile õhtul vedasin esistange omale tuppa ja hakkasin tegelema kaitsekummi paigaldamisega. Eeee... ei-ei... mitte seda kaitsekummi. Noh, seda musta kummiriba, mis stange küljes käib. Te ju teate.
Erinevad klaasiliimi varinadid ei leidnud targemate seas toetust. Seega aitas üks hea inimene mind hädast välja ning lõikas mulle 3mm paksusest vinkelrauast välja täpselt õige suurusega metalliriba, mis asendaks läbi roostetanud tehase enda valtsplekki. Järgnevalt lühike pildimaterjal, kuidas parandada elutoas Volga stanget.
Esmalt tuleb ette valmistada töökoht. Laotage parkettpõrandale vana kardin, et vältida põranda kriipimist või määrdumist erinevate korrosiooni või määrdeosadega. Valmistage ette ja tooge käeulatusse ka abivahendid. Näiteks hari (millega pühida kokku tekkinud praht) ning väike tolmuimega (millega kokku pühitud praht ära imeda). Samuti varuge pool liitrit diislit.
Seejärel puhastage stange tolmust, pigist ja lihtsalt mustusest. Kasutage tervisele ohutut klaasipuhastit (näiteks "aknool"). Raskemate plekkide eemaldamiseks võib kasutada nitrolahustit või lakibensiini. See pole tervisele ohutu, mistõttu oleks targem töötada gaasimaski või vati-marli sidemega.
Otsige välja stangekumm...
... ning puhastage selle sisu mustusest
Paigaldage jäik metallriba kummi sisse, kasutades kruvikeerajat. Seejärel võtke ta uuesti välja ning pange ta veel kord tagasi. Ainult, et seekord täpselt keskele. Vajadusel korrake protseduuri veel, kuni jääte tulemusega rahule.
Nüüd on kummiriba jäik ja täiesti õige kujuga
Otsige poldid, mutrid ja seibid välja ning paigaldage kummirba nõuetekohaselt stangele. Vältimaks hilisemaid probleeme, on mõistlik määrida poldid kokku grafiitmäärdega "grafitnaja". Võib kasutada ka määret "litol 24"
Valmis ta ongi
Nüüd otsige välja poleerimispasta (sobib Saksa Demokraatliku Vabariigi toodang) ning andke stangele viimne lihv. Samuti otsige kastist välja udutuled.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T veeb 01, 2005 4:01 pm Postita teema:
Auto komplekteerimiseks ja arendustegevuseks on kulunud kõik minu vabad hetked. Arenguid niipalju, et väljast on auto komplekteeritud. Paigaldamata on vaid logarid, rattakilbid ja riiklikud registreerimismärgid.
Põhitähelepanu on pööratud salongile. Mingil põhjusel ei oska ma lugu pidada Volga kummiga kaetud põrandast ning ilmetust "puitimitatsioonist" armatuurlaual. Nendega siis tegelengi. Mõned fotoülesvõtted:
Vaip, esiistmete juurde:
Kuulates erinevate seltsimeeste tähelepanekuid ja selekteerides välja endale sobilikud lahendused, otsustasin vältida umbset kumipõhjalist põrandavaipa. Tavaline porivaip auto jaoks ei sobi, kuna autopõhja kogunenud niiskus ei pääse sealt enam minema. Ostustasin kasutada spetsiaalselt välitingimuste jaoks mõeldud vaipa, mis laseb õhul enda all liikuda ning samas vaip ise "hingab", lubades plekil selle all kuivada. Antud lahendus on parem, kui tavapärane tagurpidi keeratud harjasmatt, Kuna plastikust harjasmatt ei lase õhku ega niiskust läbi, ei saa vesi vaiba alt ikkagi ära aurada. Seega vaiba alumine külg siis niisugune "mummuline".
Puiduimitatsiooniga ei olegi midagi muud teha kui ta lihtsalt välja vahetada eksklusiivsema variandi vastu. Näited siis:
Kindalaegas enne:
Kindalaegas nüüd:
Sama lugu näituriplokiga:
Järge ootavad uksepolstrite ehitus, kuid nagu juba eelpool kirjeldatud, ei ole siiani leidnud sobivat kangast.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K veeb 09, 2005 12:48 pm Postita teema:
Normaalsed inimesed lähevad õhtul linna diskole, mina siirdun garaazi. Ikka selleks, et väärikalt vastu võtta meiesarnase klubi delegatsioon kapitalistlikust Soome Vabariigist. Talvisel ajal tegeletakse ikka sisetöödega ja nii ka mina.
Vahelduseks pildid üleeile õhtust. Tänaseks on juba kõik istmed sees ja vaibad maas.
Soomlaste tulekuks saab auto valmis küll, kuid kas mina sellel üritusel osaleda saan, on juba enam kui kahtlane. Pikad õhtud külmas garaazis, kulutamata aega söömisele, on jätnud oma jälje. Ma olen juba selle aja mees, kes pole Siberis karastunud, mistõttu on tervis üles öelnud.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 6
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.