Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 401 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 21 Automaat
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 21 Automaat
Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: K nov 29, 2017 9:43 pm    Postita teema: GAZ 21 Automaat Vasta viitega

Ei saa niisama passida. Võimalused muidu lähevad käest. Kaua oleme otsinud ühele oma volgadest automaatkasti. Moskvas autonäitusel oli üks müügil 15 tuhande euri eest ja see müüdi hetk hiljem 12 eest maha. Rohkem ma neid näinud ei ole. Kuni otsingud muude asjadega vedas meid kokku mehega Alma-Ata'st. Ja mees ka rumal ei olnud - teadis, et tal väärt asi. Raha ei tahtnud, tahtis vahetuskaubana Tšaika mootorit. Selle ta ka sai ja mina käigukasti. Käigukastiga tuli ka kaasa väntvõll. Kõigepealt alustabki käigukasti remondist ja mootor sinna otsa. Siis vaatan, mis autoga teha. Sellisena ta päris ei kõlba.







Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P dets 03, 2017 10:11 pm    Postita teema: Vasta viitega

Paar head sõna võiks omalt poolt kirjutada. Loomulikult teame me, et Volgad olid algselt mõeldud sõitma automaatkastidega. Samuti teme, et nei kaste on säilinud üksikuid. Seega saan vaid soovida õnne ja jõudu kasti ümer ka väärika auto ehitamisel.
Minu jaoks on legendimaiguline see Kanada päritoluga auto, mis olevat algselt olnud automaatkastiga. Piduri-siduri sõlme ûmberehitušed peaksid olema kerel ju nähtavad?
Lõpetuseks pean tunnistama, et mina isegi ei mäleta, et keegi oleks Nõuka ajal sellistest Volgadest Eestis rääkinud. Seega on mida oodata
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
formika
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 10, 2016
Teateid: 37
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: E dets 04, 2017 2:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimees MTJ Juhataja on natuke desinformeeritud. Tegelikult pole Gaz 21 automaadi ja tavakasti paigaldusel mingit vahet. Seda on näha ka minu Gaz 23 peal. Pidurisilinder on täpselt sama kinnitusega, ainult ühe peasilindriga. Käigud lülituvad täpselt samasuguse kangiga, ainult lülitus mehhanism on teistsugune ja see jääb juba väljapoole kabiini roolivarda külge ja väljavahetamisel tava kasti vastu pole midagi märgata. Ainuke erinevus on siduripedaali puudumine.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T dets 05, 2017 10:36 am    Postita teema: Vasta viitega

Õige märkus piduri kohta. Vaatasin üle ühe Venemaa auto taastamimse pildid ja automaadi piduri peasilinder on tehtud sobituma tavakastiga autode keredele. Värskelt loetud teemast tuletati meelde, et automaatidega autod on kahte kahte tüüpi - M21 ja M21E ( eksport variant). Midagi sellist peaks siis ka selle auto birkal olema säilinud.
Puidurestauraatorina ja õpetajana olen isegi väärtustanud eseme elukaare uurimist, ning olen oma Volga puhul jõudnnud esimese omaniku pereni ja mälestusteni sellest autost. Samas ringlevad Eestis legendid müüki pandud kümnetest Pätsi ja Laidoneri kirjutuslaudadest, aga ka Tolstoi mõisast pärit lauakesest, mis olevat antud kaasavaraks Eesti päritolu teenijatüdrukule, kes olevat kirjanikust lapseootele jäänud ja kodumaale sokutatud. Sellest siis ka. Inupoolne skepsis.
Jõudu ja jaksu!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: N mär 29, 2018 1:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mootori remont hakkab lõpupoole jõudma. Väntvõll osutus üllatavalt heaks, oli veel originaal mõõdus. Tõenäoliselt andis automaat kast enne otsad, kui mootorile jõuti midagi teha. Kuna see väntvõll sobib ainult automaat kastiga, siis koos kastiga läks ka see vahetusse. Lihvisime ikkagi esimesse mõõtu, kuna tööpindadel olid mõned õrnad roosteplekid.









Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N apr 05, 2018 10:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Loen ja vaatan fotosid äärmise põnevusega. Ikkagi minu teada ainus automaatkast NL-s tavalise nelja silindriga mootori tarvis.
Nagu aru saan, siis selle automaatkasti jaoks on kasutusel teistsugune hooratas?!
Väga ilus töö!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: L apr 07, 2018 8:16 am    Postita teema: Vasta viitega

Dr. Watson kirjutas:
Loen ja vaatan fotosid äärmise põnevusega. Ikkagi minu teada ainus automaatkast NL-s tavalise nelja silindriga mootori tarvis.
Nagu aru saan, siis selle automaatkasti jaoks on kasutusel teistsugune hooratas?!
Väga ilus töö!


Õige tähelepanek, ongi teistsugune. Very Happy
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: L apr 07, 2018 8:22 am    Postita teema: Vasta viitega



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 551
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: T okt 16, 2018 9:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sattusin täna iseendaga vaidlema ja võtsin appi volga katalogi.Leitsingi 58a. kataloogist automaat kasti ja kogu sinna juurde kuuluva.Polnud enne asjasse süvenenud.Pagana tuttav sisu tundub,millegi teise masina omale sarnane.Põnev igatahes.Kümmekond aastat tagasi tuttava zim-i omaniku juures viibides, nägin õues kaevu kõrval automaat kasti rohu sees.Uurisin et mis? Ah kurat see läks p....e ,panin molu oma pääle. Vot nii jäigi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R nov 02, 2018 9:14 am    Postita teema: Vasta viitega

Kahevärvilised Gaz- 21
Kirjtan siia, kuigi teema tõstatus auto-moto foorumis. Moodi on restaureerimisel läinud veidi edevamad kahevärvilised lahendused, kuigi tehasest väljus neid üsna vähe. Ma saan jagada ainult enda noorusmälestusi, milles on mõned vähesed II seeria eksemplarid, mis eranditult olid värvitud akendealuse kroomringi kohalt - alumine pool tumedam, katus ja aknaraamid heledamalt. Ja nõnda seest kui vâljast. Kodu naabruses oli selline, millel oli alumine pool rukkilille sinine ja katus helehall. Mingeid punane-elevandiluu jne. ei ole minu mälestustes. Olen küll ühes vanas filmis näinud sellist tiivaviigilt üleminekut, kuid see ei pruukinud tulla sellisena tehasest. Padeerini raamatus on erinevad värvilahendused toodud ära, kuid nende tegeliku kasutuse kohta toodangus ju andmed puuduvad.
Kuna mina tahan ka ühe 59. Aasta tõlla kahevärviliselt taastada, siis olen seda teemat jälginud. Ca 10 aastat tagasi oli gaz21.ru lugejate autode hulgas üks algupärase kahevärvilise projekt, millest olid head pildid. Meelde on jäänud see, et A-piilari serval, kus on nendel kerenumber, tekkis kaldune üleminekujoon. Olen seda teemat nende arhiivist otsinud mitu korda just selle ülemineku pildi pärast, aga pole enam leidnud. Ja selle auto taastamist hiljem ei kajastatud.
Eelnev jutt kajastab minu mälestusi ja eelistust, ning minu nägemust autentsusele. Sellegi poolest meeldivad mulle need hästi taastatud autod, nagu on Piiburil/Kuusalu Autobaasil või Tartu Andrese taastatud I-seeria omal.
Alles äsja oli oksjonil 58. Aastal ilmunud raamat, mille kaanepildil oli kahevärviline tiivaviikidel üleminekuga I-seeria kujutatud, kuid esitiiva ja esaneeli värvi üleminek oli esilaterna keskkelt vertikaalselt lahendatud. Oletan, et kunstnik oli seda teinud konkreetse eeskuju järgi.
Lõpetuseks killuke restaureerimisteooriast. Kõik eseme eelnevad olekud tema "elukaarel" on võrdsed ja omanikul on vabadus valida, millisena ta oma eset soovib näha. Vanasõidukite juures kehtib põhimõte, et need peaksid välja nägema nii kvaliteetsed, nagu nad tehasest väljumisel olid. Tegelikult tulevad nad ju praeguste värvidega ja tehnoloogiaga palju parematena välja.
Jõudu edasiseks taastamiseks!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: R nov 02, 2018 10:12 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas Gorki tehase muuseumi auto pealt ei anna vaadata?
Või on see ka hiljem üle restaureeritud?

http://www.volga.ee/albumphoto_dl/DSCN3411.jpg

Osad seltsimehed on seda autot vist lähedalt näinud.

Tervitab, Urmas
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1325
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: L nov 03, 2018 5:00 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jah, Urmas, see Gorki muuseumi auto ei ole otse konveierilt vaid on restaureeritud.
PS: Pealegi tänaseks kahjuks ka märkimisväärselt kehvas seisukorras.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: E nov 19, 2018 8:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käib kõva pahteldamine ja valmistumine värvimiseks. Kuna kahevärviline tuleb, siis on palju maadeldud sellega, et kus siis täpselt üks värv lõpeb ja teine algab. Kui on kellelgi veel teadmisi selles osas, võiks lisada.















Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sven59
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 31, 2005
Teateid: 116
Asukoht: Võrumaa

TeadePostitatud: K jaan 16, 2019 2:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vahepeal on hoolega pahteldatud ja lihvitud ja siis jälle kõik uuesti. Nüüdseks osaliselt värvitud, uksed poritiivad vajavad veel sinist juurde.












[/url]
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 765
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K jaan 16, 2019 11:22 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tulemas on midagi väga ilusat!????
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud