Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 239 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Mõte, mis tekkis seoses selle halli 24-10´ga
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Mõte, mis tekkis seoses selle halli 24-10´ga

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Vaba teema
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Melnik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 27, 2005
Teateid: 28
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K apr 27, 2005 2:33 pm    Postita teema: Mõte, mis tekkis seoses selle halli 24-10´ga Vasta viitega

Nimelt püüdsid inimesed endale selgeks teha reaalset Volgade hinnataset Eestis. Aga seda pole. Müügikuulutused on seinast-seina ja kui mõne sellise uhke auto omanik tahaks saada adekvaatset infot, siis seda ta kusagilt ei saa.
Äkki paneks kokku Volgade hinnatabeli? Põhjendustega, miks mingi number just selline on. Näiteks toosama hall 24-10. See on reaalselt kõige õnnetum Volga: ei ole enam 24, ei ole veel uunikum, ei ole veel edev uuem 24-10(uksed, armatuur ja polstrid), ei ole kuulunud "kellegile tähtsale", on hall. Armastatud auto, ühe ausa Eesti töömehe oma, kobe, kuid üldsegi mitte atraktiivne. Sobilik 80te ehitusministeeriumi auto replicaks.
Teeks tabeli, nagu vana- ja unikaaltehika puhul on tavaline: projekt ehk romu; igapäevaseks kulgemiseks sobilik auto; restaureeritud tavaline auto; show-winner konditsioon ehk "must number" uunikumil.
Arutleks, tugineks omadele kogemustele, vaidleks ja saaks mingigi mõistliku asja? Ise teeks otsa lahti siis just sellise "õnnetukese" mudeliga Gaz 24-10 "esimene väljalase":
romu 3000, väga hea kroomiga 5000
sõidukõlblik 8000, hästi säilinud 15 000
restaureeritud 20 000
show-condition 30 000
Märkustesse siis just see, et tegu kõige vähem atraktiivse mudeliga. Hind sõltub iga konkreetse isendi päritolust ja konditsioonist.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1278
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K apr 27, 2005 3:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jaa sm.Melnik, iseenesest hea idee, siis oleks ka vanadele autodele oma konjuktuuritabel Very Happy . Aga ikkagi oleks ju tabelis autode hinnad "seinast seina". Objektiivselt ja üheselt saaks hinnata vaid väheseid isendeid(a`la Klabunovi auto- väga hea, mõni vana kolm korda värvitud takso- romu jne.). Ülejäänud kahevahele jäävaid autosid on vist väga raske mingisse tabelisse lahterdada. Ja siis veel igasugused "ajalooga" autod jne.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Punane Parun
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N apr 28, 2005 3:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aga proovida ju võiks.......lääne autodega oli ju ka nii (kohati veel praegugi)...et iga kodanik, kel oli tükike vana lääne rauda, mis veel perverselt ümber kohandatud nõukogude tehnikale, kujutles, et tal on tohutult rariteetne uunikum, mille eest siis võiks linnasaksade käest hingehinda küsida. Saaks ju vanale laudale uue katuse, ja sauna vundament pooleli ja Narva plokke juurde vaja ja natuke veel põllumaad juurde prihvatizeerida jne....Volgaga saaks käärid märksa kitsamaks panna ja igalühel on ju õigus ikka küsida seda, mida süda lustib (olgu või mitmekordselt "konjuktuurist" mööda). Ja mõnel haruldasel mudelil võiks ju anda laiemad hinnakäärid või hind alates XXX krooni. Ja üritaks selgitada veelkord laiematele massidele, et jutt käib komplektsetest asjadest. Ülejäänul on vanaraua hind.....nagu mujal tsiviliseeritud maailmas (paraku kapitalistliku maailmavaatega).
_________________
Wolga - nur fliegen ist schöner...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Melnik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 27, 2005
Teateid: 28
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N apr 28, 2005 4:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. gazik, me saame seltsimehelikust murest aru. Tõesti, hinnad võivad olla seinast seina, kuid vähemalt on Eestis olevatel autodel on selged "seinad" ees. Ühes otsas Juhan Smuuli Gaz 21, esimene väljalase ja "kellegi kuulsa" auto, teises otsas siis viimased 3102 "kantseleiautod". Kõik ülejäänud elemendid peavad nende vahele ära mahtuma. Kalleim Volga võib olla Peeter Kalli roheline "musta numbriga" ja ka Volga1 numbrit kandev isend. Eks mõni auto ulatub veel sinnamaani, pakuks hinnaklass 100 000 krooni. Kui Volgade ja nende eelkäijatega veel ettepoole minna, siis M-1-K, Gaz-11 ja Gaz-20 + nende "derivaadid" 4WD või kabrio näol. Zis ja Tshaika on omaette teema.
Kui võtta aluseks tõesti haruldane ja väga vähe toodetud M-410, Siimseni oma hind 120 000, siis sinnamaani võib veel küündida M-72 ja M-20 lahtiste ideaalsete autode hinnad ehk lagi 10 000 USD. Eks vaikselt autod kallinevad ka, kuid kahjuks ulmenumbreid ei hakata Vene autode eest kunagi maksma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 196
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N apr 28, 2005 5:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aga vahest tasuks asja objektiivsemalt hinnata ja panna ajurünnaku tulemusena kokku nimekirja, mida üldse ühe Volga juures võiks hinnata (ajalugu, värvi seisukord, värvi poulaarsus, tehnika erinevad kriteeriumid jne). Siis vaidleks selle paika ja hakkaks uue asja üle vaidlema - kui tähtis vastav kriteerium lõpphinna juures on (protsentides). Liidaks kõik kokku ja saaks mingi numbri alla 100. Kõige viimasena vaidleks paika selle, mida selle 100 vääriliseks võtta (tõenäoliselt siis mingi piirhind). Analoogne uunikumimeestega siis, kuid neil on see viimane samm ära jäänud ja kriteeriumid veidi teised.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 8:44 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm Klabunovi idee toetuseks paralleel kinnisvara hindamismetoodikast: kinnisvara hindamisel kasutatakse sellist tabelit, kuhu pannakse hinnatav objekt ning 2-3 võrreldavat objekti ja võrreldakse kõigi objektide tegureid, nagu mitmendal korrusel, mis seisukorras, rõdu on/ei ole jne. Hind selgubki kõikide parameetrite võrdlemisel sel viisil, et iga parameetri kohta pannakse hinnataval objetil kirja, kas see tegur on parem või halvem võrreldes teistega (loomulikult ei võrrelda omavahel villat ja lasmamäe korterit vaid sama tüübi objekte). Parem kergitab hinda, halvem langetab. Kapitalistliku Küberneetikainstituudi Excel tabelarvutusprogramm liidab ja lahutab ja annab lõpuks konkreetse numbri.

Analoogse tabeli saaks ka Volga kohta teha: veermik, nikkel, mootor, käiguosa, värvkate, plekid, interjöör, sõiduomadused, ajalugu jne. On aga kaks aga: esiteks, et sellist tabelit koostada peaks teadma juba reaalselt tehtud müügitehinguid ja teiseks, vähemalt kinnisvara puhul ei saa iga suvaline odratolgus oma korterit suva järgi hinnata, vaid selleks on oma ala koolitatud spetsialistid, kellel on õigus neid hindamisakte teha. Võin selle näidistabeli siia üles panna kui huvi on.

Tulles Volgade juurde, siis oleks vist isegi päris tervitatav andmebaas, kuhu on kirja pandud Volgaseltsile teadaolevad Volgad ja need on ära hinnatud ühtse meetodi järgi. Nimetaks seda siis modernse sõnapruugiga Eesti Volgade Genofond, millega saaks ära kaardistada (ja väärtustada) selle järjest hääbuva hämmastava autoliigi. Ja mõistagi oleks Volgaklubi see instants, kes korra aastas ülemaailmsel Maarjamaa kokkutulekul kõik indiviidid žüriiga üle vaatab ja "ära hindab". Tulemused koos piltidega oleks siin klubis üleval ja avalikud vaatamiseks. Seltsimehed, fantaseerige nüüd ise edasi kuhu see kõik viia võib!!!

Nüüd pean lõpetama selle manifesti, kuna suurest erutusest on keskmisest kogukam Teekonna küpsise tükk mu huulte vahelt hommikuse viljakohvi sisse plärtsatanud ja piduliku kostüümi näotuks teinud. Tõesti kahju!

Sm Zwanes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 412
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 9:58 am    Postita teema: Vasta viitega

Soovitan eristada kahte asja, hobitehnika ja transpordivahend.
Majanduslikult mõistliku transpordivahendiga ei ole tegemist juhul kui liiklusvahend on üle 25 aasta vana. Selle tärmini möödudes peaks olema asja tarbeväärtus 0 krooni.

Hobitehnika puhul aga kehtivad hinnangulised kriteeriumid, mida saab määratleda ainult seniste tehingute alusel.
Arvutada võib ka restaureerimise maksumuse, viimaste näitajate puhul on see musta numbri vääriliselt restaureeritava III seera GAZ 21 puhul pea pool miljonit krooni. Ja siis asuda restaureerimist vajavate detailide lahutamise teel hinda määrama. Enamasti jõuame keskmise Eesti Volga puhul ka siis ainult Kuusakoski pakutava hinnani.

Mõelgem kui palju maksab: kroomimise (!) detsimeeter, kriipimata klaasid, kasutamata tihendid ja kummidetailid, defektideta plastik, väiksemategi korrosioonidefekditeta detailid.

Hobitehnika puhul pole kunagi võimalik müües saada sinna sisse investeeritud summasid, küsida muidugi võib.

Mina olen huvitatud Volgade hindade tõstmisest kosmosesse, sest mul on Volga olemas ja miks ma peaksin tahtma, et see odav oleks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Niragag
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 21, 2005
Teateid: 120
Asukoht: Viljandi

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 10:55 am    Postita teema: Vasta viitega

zwanes kirjutas:
Kapitalistliku Küberneetikainstituudi Excel tabelarvutusprogramm liidab ja lahutab ja annab lõpuks konkreetse numbri.
...
Võin selle näidistabeli siia üles panna kui huvi on.


Mina, kui suur vaba tarkvara pooldaja juhiksin tähelepanu sellele, et asja saaks ehk tehtud ka vabavaralise OpenOffice.org abil. Pole enam ammu tebeleid teinud aga kui kedagi teist, kes end tabelites tugevalt tunneb, ei ole, võiksin seda näidist natuke uurida ja katsetada.
_________________
Sm. Niragag
...lendab madalalt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 11:16 am    Postita teema: Vasta viitega

et siis sedasinast tabelit suudavad avada ja töödelda mõlemad programmid. Kuna aga Excel OpenOffice formaati ei tunnista, küll aga vastupidi, siis ei ole ju mõtet seda Openofficesse teha.

Sm Zwanes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Niragag
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 21, 2005
Teateid: 120
Asukoht: Viljandi

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 11:33 am    Postita teema: Vasta viitega

Noojah, kui makrosid ei kasutata on ristkasutus ehk võimalik tõesti. Ise eelistaksin siiski OOo-d. Leidsin kiire otsingu tulemusena miski koha, kus minu eelistuse põhjused teiste poolt kirja on pandud:
http://www.konsultant.ee/mod.php?mod=userpage&menu=14&page_id=26
_________________
Sm. Niragag
...lendab madalalt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 1:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimehed! (nemad ka kompuutrimehed)!

31. osakonnast saadeti märgukiri, kus paluti kompuutriasjandustes mitte minna spetsiifikas liiga sügavuti, vaid pigem anda kohe valmis lahendusi ja näiteks tabeleid.
Vt. lisaks ka eesti oraakel andmehaldussüsteemide kasutajate ühing jt.

Lugupidamisega
Sm. Tasku

NB! Aga kas poleks lihtsam vöödis ära teha vä?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Niragag
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 21, 2005
Teateid: 120
Asukoht: Viljandi

TeadePostitatud: R apr 29, 2005 2:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Tasku kirjutas:

NB! Aga kas poleks lihtsam vöödis ära teha vä?


Pigem võtaks siis juba J2ME. Saaks asjad mobiilses andmetöötlejas kah tehtud. Ups, sry, läksin vist jälle spetsiifiliseks Embarassed
Kes tahab lähemalt uurida:
http://java.about.com/od/mobilej2meprogramming/
Minu jaoks kah seni tundmatu maailm, aga kunagi pole hilja alustada, kui eesmärk olemas Wink

Vöödi jätaks vast seekord siiski mängust välja Wink
_________________
Sm. Niragag
...lendab madalalt
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T mai 03, 2005 9:42 am    Postita teema: Vasta viitega

Olen selle jutukese nüüd kolm korda algusest peale läbi lugenud ja minu pessimisti pilk näeb siin ainult ühte võimalust :

TEEME ÄRA

Idee on mu meelest ikka väga hää kohe. Loomulikult tekib palju valupunkte adekvaatse süsteemi välja töötamisel. Ja sellepärast tulebki koonduda ümarlaua taha või Gaz 3102 kapoti ümber ja mõelda asjad läbi.

Mina ei ole kunagi oma ihusilmaga näinud ühtegi auto hindamistabelit. Selles mõttes tahaks esmalt näha mingit valmis asja ja siis vaadata, kuidas see meile sobib. Minu arvates võikski alustada sellest Sm.Klabunovi ja Sm.Zwanese poolt pakutust - ehk esmalt anda autole kui plekist tootele hinnang ja määrata auto seisukord mingite punktidega. Alles siis tuua sisse täiendavad elemendid - värvuse atraktiivsus, ajalugu, rariteetsus, jne ning sellest tulenevalt saaks määrata auto loogilise hinna.

Sest olgem ausad - tehniliselt ja välimuselt võivad olla näiteks Gaz 2410 ja Gaz 3102 täiesti võrreldavas seisukorras (värvi kvaliteet, rooste, komplektsus, kroom, tehnika, õliloigud auto all, pidurikriiks). Ent samade punktidega pärjatud gaz 2410 ja 3102 on kindlasti erineva rahalise väärtusega autod. Ehk siis hinna tabel võiks olla iga mudeli puhul eraldi välja töötatud ja seostatud autode punktidega.

Loomulikult ei jõua me absolutse tõeni. Ja loomulikult tuleb meie süsteemile palju kritiseerijaid, kes oleks ise kõik hoopis paremini teinud. Ent me saaksime mingi oma volga.ee hindamistabeli, mis lõpuks võib volgaomanike seas teatud prestiizi omandada. Et iga endast lugipidav volgaomanik laseks oma masina volga.ee meestel üle vaadata ja hinnata ning see oleks tema jaoks mingi argument.

Ent endiselt usaldaks ma praegu rohkem neid inimesi, kes on autode hindamisega enne kokku puutunud - Piibur, Melnik, Punaparun, Mel ... teiega oleks hea millalgi maha istuda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T mai 03, 2005 9:48 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Tihhonov! Panin aadressil info@volga.ee teele näidistabeli ja seda juba eelmine nädal. Kas tabelarvutusprogramm on Teie raalini jõudnud?

Sm. Zwanes
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mel
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 10, 2004
Teateid: 159
Asukoht: Tartu-Võru

TeadePostitatud: K mai 04, 2005 8:36 am    Postita teema: Vasta viitega

Ent endiselt usaldaks ma praegu rohkem neid inimesi, kes on autode hindamisega enne kokku puutunud - Piibur, Melnik, Punaparun, Mel ... teiega oleks hea millalgi maha istuda.[/quote]


Ettepanek töötada välja volgaklubi alla koonduvate Volgade hindamiskriteeriumid tundub olema üsna konstruktiivne.
Eelnevad kokkupuuted sõidukite hindamisel on õpetanud, et ükskõik missugust hindamise viisi kasutada, ikka tekitavad sõidukite reastamised
teatavaid pingeid, rahulolematust ja hindamise kritiseerijaid.

Lugupidamisega,

Mel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Vaba teema Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud