Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 272 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - mootor paugub nii sisse-, kui ka väljalaskest
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

mootor paugub nii sisse-, kui ka väljalaskest

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E nov 12, 2012 2:08 pm    Postita teema: mootor paugub nii sisse-, kui ka väljalaskest Vasta viitega

Viimasel sõidul hakkas G-24 mootor väga ebaühtlaselt töötama. Tänaseks on autol vahetatud kõiki mootori töötamist otseselt mõjutavad detailid. Mootor jääb küll tühikäigul tööle, aga gaasi vajutamisele järgneb paukumine nii karburaatoris, kui ka summutis. Kontrollimata on veel tekstoliidist jaotusvõlli hammasratas. Kas on reaalne, et viga võib seal olla? Süüte panin lambiga väntvõlli märgi järgi paika. Täpselt samuti oli ta ka paigas peale korduvaid käivitamisi. Ma ise jäin mõtlema, et kui hammasratas võlli otsas loksub, siis pole reaalne, et ta mootori seisates jälle õigesse algasendisse tagasi hüppab. Või siiski? Mulle on algusest peale tundunud, et sellel autol pole kuidagi õnnestunud süüdet paika saada. Andke nõu, mida veel kahtlustada?
Tervitades, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E nov 12, 2012 7:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Mehaan kas auto kiirendades teeb ka kummalisi lüknasid süüte järjekorras? Kas oled karburaatori liitepinnad üle kontrollinud?

Ma soovitaks igaks juhuks tekstoliit hammasratta üle kontrollida. On üsna võimalik,et see on kas kulunud või osaliselt juba südamiku peal lahti.
Aga ennem tuleks välistada; kulunud jagaja ja karburaator.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E nov 12, 2012 9:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Karburaatorit sai remonditud igat pidi ja siis lõpuks välja vahetatud. Mitte midagi eriti mootori töö juures ei muutunud. Jagaja võtsin algosadeks lahti, puhastasin ja õlitasin ta ära. Silma järgi oli jagaja ka täiesti töökorras.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E nov 12, 2012 9:40 pm    Postita teema: Vasta viitega

On mul alles haugimälu Laughing olin juba ära unustanud,mis sa oma auto teemas kirjutasid. Aga ega siis muud varianti enam pole kui vaid tekstoliit hammasratta kallale minna.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud