Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 507 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Valge Gaz 2410, Sõbra G/K
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Valge Gaz 2410, Sõbra G/K
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
 
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mär 30, 2010 12:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Väike kimbatus siis salongisoojendussüsteemiga. 24-10'ne käsiraamatus


on mootori jahutusüsteemi ja salongi soojendussüsteemi skeem toodud ära loogiliselt. Küll võib samas võtta ka arvesse, et see on skeem ja salongiradiaatori asend on skeemil illustratiivne. Samas võib siit välja lugeda loogilise lahenduse alget....või mis?


Ühes vanemas ramatus, mis kajastab GAZ24'ja ehitust on skeem joonistatud nii nagu ta ka reaalselt ehitatud on (voolikud jooksevad skeemil risti). Siin on muidugi omaette küsimus, miks üldse see salongisoojendus sealt mootori altosast võetakse? Kas oli sel ajal levinud arvamus, et hülsi ümber on vedelik kuumem, või ei pööratud sellisele tühiasjale nagu soe salong erilist tähelepanu. GAZ 21M'is sai ju ka karvamüts peas sõita.


Kiire pilk ka 3102 varuosa kataloogi näitab, et läbi kraani tulev kuum vedelik juhitakse radika alumisse torusse. Selles kataloogis pole kõverale torukesele, mis kraanist radikapoole kinnitub isegi detailinumbrit antud. Täiesti võimatu hankida, kui siis vaid doonorautolt.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mär 30, 2010 12:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

peale tehiniles kirjanduse uurimise sai eile ka veidi mehaanilise poolega tegeletud. mootori kokkupanemiseks on vaja kõik väiksmad jupid ära puhastada ja värvida. Varem oli pinnakatteks koorunud värv ja õli ning mustuse kiht. Kui aga mustus ja õli maha pesta jääb alles, kergelt roostene või haljas metall. No kuida sa paned sellist detaili tagasi. Tuleb üle värvida. Selleks et värvida peab pinnad aga korralikult ära puhastama.







Järjekordset värvisessiooni ootavad detailid:


Autole on eraldatud ka küljepeeglid. Originaalpinnakatteks on "must kroom". Mina ei teagi täpselt mida see must kroom tähenab, kuid antud peeglitel on see pinnakate ennast ammendanud.
Tihhonovi polnud ja ma igaks juhuks ei hakanud peeglikorposeid terasharjaga puhastama, enne peab plaani pidama.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: T mär 30, 2010 1:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jõudu seltsimeestele!

Meenutan oma isa tarkust ja kogemusi salongiradiaatorite maailmas - vedelik juhtitakse radiaatorisse alumisest torust. Välja tuleb ülemisest torust (kui lekib, siis väljub ka mujalt). Siis on väiksem võimalus, et süsteemi õhku jääb...

D. Metallov. Sanitaarsõlmest.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mär 30, 2010 5:14 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas selle teooria puhul on silmas peetud süsteemi täitmisel salongiradiaatorisse jäävat õhku, või töötava mootori puhul süsteemis tekkivat õhku, mis jääb siis "lõksu".
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: K mär 31, 2010 10:42 am    Postita teema: Vasta viitega

Eelkõige on silmas peetud süsteemi remondijärgset muretut täitmist. Kui voolikud on eelmainitud skeemi järgi, siis ei jää ka töötamisel ja kuumenemisel radiaatorisse "tühimikke". Mullikesed sõidavad kenasti vooluga radiaatorist välja ja lõpetavad oma eksistentsi paisupaagis.
Kammisin just fotomeenutusi oma "Volgade" kapotialustest - kõigil tuleb soe tuppa ikka altpoolt. Isegi neil autodel, millel ma ise torudega mässanud ei ole.



D. Metallov. Soojustehnika praktikum "5". Nägi mullikesi.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: K mär 31, 2010 1:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

RAF-i muidugi keegi Volgaks ei pea, kuigi sel on Volgaga sama mootor. RAF-is on kaks soojendusradikat ja tehases on paigaldatud salongi soojendamise radikatesse suunduvad voolikud silindripea tagumise, nelja poldiga plaadi külge installeeritud kolmiku otstesse. Seega kasutatakse ülemise otsa ehk soojemat vett.
Volgal selle plaadi külge midagi aretada ei anna, sest seina vastas ruumi ei ole. RAF-il ei mahu jällegi mujale säärane katlamaja ära.
RAF-is oli tõesti mullidega mure, kuid peale mootori soojenemist ja pöördesse minekut vupsasid ka mullid välja ja jahutusvedelikku tuli lisada. Nimelt on ju jahutusradiaatori ülemine osa alati kõrgemal kui salongisoojendamise radikad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 298
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 31, 2010 2:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tsiteerin::
RAF-is on kaks soojendusradikat ja tehases on paigaldatud salongi soojendamise radikatesse suunduvad voolikud silindripea tagumise, nelja poldiga plaadi külge installeeritud kolmiku otstesse. Seega kasutatakse ülemise otsa ehk soojemat vett.


mul meenub sama ümberehitus sugulase Gaz-24 korral - salongiradikas saab toite silindripea salongipoolsest otsast. kusjuures ta ise seda ümberehitust ei teinud ja hiljem kui ostis endale 24-10, siis imestas, et miks masin soojaks ei lähe (hoolimata tõhusamast salongiradikast). siis ehitas ta 24-10 ka kohe ümber.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K mär 31, 2010 3:15 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ootame Robi inimkatsed ära, siis saame oma autod vajadusel ringi teha.
Kaldi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N apr 01, 2010 2:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Katseteni on veel veidi aega aga seniks siis eilse õhtu ülevaade:

sm. Tihhonov saabus ning asus värvitööde kallale. Seni kuni tema värvimist ette valmistas, puhastasin mina veel vajalikud detailid vanast värvist. Eelmisel korral värvitud ventilaatori koda ja mootoriruumi põhja kinnituv tolmukaitse plekk tuli uuesti värvida. Olmime kiirustanud ja ei lasknud kogu detaili haljaks. Üle värvides jäid vana värvi jäänused uue värvkatte alt koledasti paistma ja nii seda asja jätta ei saanud. Mis halvasti see uuesti.
Siis krunt selga.





ning must värv takka.




Nüüd siis on ka sidurisilindrid värvitud ja võib hakata siduri ning pidurimajandust komplekteerima. Pole enam pääsu.


Kolmapäev on autoteemaline päev, siis liigub ka rohkem huvilisi ringi. läbi astus Kaldi oma traditsioonilise kingikotiga. Tänud talle.
Ei tea mis seal kül huvitavat leidis.

ka uusi tuttavaid võib leida omaette millegi kallal nokitsemas.


Täna käisin uurimas radiaatori olukorda. Eile enne tööpäeva lõppu viisin radiaatori igaks juhuks radiaatorimeistri juurde kontrolli. Asub Pärnu maanteel veidi enne Pääsküla kauplust.
Radiaatori kontroll maksab 50.-. Selgus et radiaatoris on 2 lekkekohta. 1. temperatuurianduri juures ja teine alumise vanni otsas, kattepleki all.
Tehti paari tunniga korda ning kontroll ja parandus läks kokku 200.-
Peale selle avastasin 1 potensiaalse lekkekoha veel, kuid see ei lekkinud hetkel ja võibolla on tegu iseenesliku sulgumisega. Eks õhtul vaatan üle.
Siin ei saa radikameistrile etteheiteid teha. Töö kiiruse ja hinnaga olen rahul, eks lõpliku hinnangu saab anda siis kui mootor töötab ja süsteemis surve sees.

Siin on siis lekkekohad parandatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R apr 02, 2010 11:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Mirski kirjutas küll eelmises postis, kuidas nüüd saab hakata piduri- ja sidurimajandust koostama. Tegelikult jättis ta mainimata, et piduri töösilinder ununes ikkagi värvimata. Iga kord jääb midagi värvimata. Tihhonov on värvimisest juba päris tüdinenud. Iga kord kui nina ukse vahelt sisse pistab, antakse jälle uus nimekiri ette, mis kõik värvida on vaja. Osad detailid peavad olema mustad poolmatid, osad hõbedased päris matid, osad kere värvi valged. Kuna ma ise sprayvärve eriti ei usalda, tähendab värvimine alati korralikku epokrunti alla ja siis vastavat värvi peale. Ja issand kui palju neid tükke on.

See pidi olema kiire ja kerge projekt. Auto, mida ajaviiteks veidi paremaks nokkida, Ettevaatust Auto läbi sõita ja siis müüki panna. Selle masinaga ei olnud pikki plaane. Aga välja kukkus nii nagu alati. Üks öö nägin juba unes, et värvisime selle käula mustaks. Ärkasin lollide mõtetega.


Ajal kui Tihhonovi garaazis pole, ei istu ta tegelikult õllepudeliga teleka ees, vaid põlvitab polstrite kõrval. Antud projekt on minu jaoks esimene katsumus kotiriidest polster uue vääriliseks ennistada. Ja see ei ole sugugi tore. 3102 sametsisu on lausa nali selle kõrval. 2410 kotiriie on niivõrd sitt materjal, et ta imeb mustust sisse nagu käsn, kuid puhtaks teda pesta ei saa. Võtsin istmed lahti, kuid ei hakanud esialgu katteriiet istmepatjadelt eemaldama. Pesin niisama puhtaks. Esiteks nad kuivasid terve igaviku ning lõpuks jäid täpselt sama jubedad nagu enne.

Siis eemaldasin katteriide patjadelt. Pesin polstrid eraldi ära. Üks päev panin nad garaazis kokku ja tõstsin õue, et imetleda. Fotoaparaati kaasas polnud ja parem oligi. Sest seejärel vedasin istmed garaazi tagasi ja lammutasin nad otsast peale jälle lahti. Võtsin uuesti polstrid uuesti maha. Nad olid pesujärgselt ikkagi niivõrd rõvedad, et ei kannatanud tagasi panna. Tassisin kõik jälle tuppa ja alustasin kolmandat pesukuuri.

Nüüd täna hommikul hakkasin uuesti istmeid koostama. Seljatoed on ikka eriline nuhtlus. Nad on juba tehasest nii halvasti koostatud, et korra lahti võttes ei taha nad enam üldse ilusti vormi saada.


Istmepadjad tegin natuke "vormikamaks". Ikka tuuninguauto ju. Mingit eriti sportlikku istet ei andnud teha, kuid istmepadja servad sai veidi kõrgemaks teha küll. Kuigi istmete koostamisel soovitatakse kasutada traadist klambreid, olen mina harjunud kasutama plastikust kaablisidemeid. Neid on lihtne paigaldada ja seni pole mul ükski katki läinud.


Ühe istme jagu polstreid on koostatud. Teised veel jäänud teha.


Siin valmib uuenenud juhiiste. Suuremad pettumused on alles ees.


Kui teise istme ka kokku sain, veendusin, et minu pesuprojekt on ikkagi läbi kukkunud. Kuigi neid polstreid on nüüd juba 3 korda pestud, on parema esiistme seljatugi ikkagi keskelt täiesti pruun. Rõvekas... Mäletan lapsepõlves "uute Volgade" aknast sisse piiludes, et need hallid kotiriided olid maru ilusad - helehallid. Ma polnud nii heleda sisuga Vene autot kunagi näinud. Kuid nüüd täisealisena neid nähes on kotiriie alati olnud ilmetu, tume ja pruunikashall. Nad lihtsalt määrduvad nii jubedalt ja neid EI SAA puhtaks. Pilt ei anna päris hästi tegelikkust edasi, kuid need istmed on endiselt laigulised ja kohati pruunid. Eriti kaassõitja oma.


Peatoed on veel eriti rõvedad. Aga kuidas sa neid pesed? Tundus, et ainus võimalus on ka neilt kate maha nülgida. Aga mismoodi? Seal on sees metallist "skelett" mille jalad tulevad läbi polstri.


Paraja meelitamise peale on siiski võimalik see metalljurakas porolooni seest välja urgitseda. Ja siis saab porolooni juba nii palju kokku litsuda, et kate kätte saada.


Kuigi mul hakkab polstreid nähes juba paha, ei näinud teist valikut, kui tagaiste kah lahti harutada. Oi-oi selle pesemine saab tore olema. Kui see end vett täis imeb, kaalub ta rohkem kui keskmine baleriin.


Ãœldiselt ei ole tore see polstrite projekt.

NB: mul on nüüd juba kaks üleliigset komplekti 2410 halle kotiriidest istmeid. Kas kellelgi pole vaja? Ruumi oleks juurde vaja.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L apr 03, 2010 11:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Tihhonov. Kas avaldaksite oma kemikaalide saladuse istmekatete puhastamisel. Alati ei viitsi polstrit maha võtta, peame hakkama saama komplektiga seebivaht, uksed lahti ja kevadtuul. Võib ju minna peenesse autosalongi, kus 20 aastased salongidirektorid soovitavad volgamehel AUTOT ostma minna.
Millise vahuainega Sa hooldad ja värskendad istmeid? millega pesed uksepolstreid?
Kaldi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Velts
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 18, 2008
Teateid: 97
Asukoht: Kabala k, Türi v, Järvamaa

TeadePostitatud: L apr 03, 2010 12:37 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaldi kirjutas:
Sm. Tihhonov. Kas avaldaksite oma kemikaalide saladuse istmekatete puhastamisel. Alati ei viitsi polstrit maha võtta, peame hakkama saama komplektiga seebivaht, uksed lahti ja kevadtuul. Võib ju minna peenesse autosalongi, kus 20 aastased salongidirektorid soovitavad volgamehel AUTOT ostma minna.
Millise vahuainega Sa hooldad ja värskendad istmeid? millega pesed uksepolstreid?
Kaldi
Mul pole veel soovitatud AUTOT ostma minna ja alati olen saanud soovitud teenust.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: L apr 03, 2010 10:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaldi, aga mille pärast ma siis alati katteid siis maha olen võtnud, kui ma neid kuidagi lihtsamalt seebivahu ja kevadtuulega puhtaks saaks? Lootsin seekord lihtsamini. Vaatasin reklaami ja proovisin roosa pudeli väge. Vanish (vist oli selline nimi) lubas, et tema vaht teeb vaibad puhtaks. Noh, sittagi ei teinud.

Kunagi oma musta 2410-ga katsetasin Jazz pesula keemilist pesu. Kui auto tagasi sain, oli koleda jõuga tooreklapi trossiga karpa juurest hoovad kõveraks tõmmatud (toores ei tule ju välja kui gaasi alla ei vajuta) istmed lihtsalt märjaks tehtud ning jägmisel päeval olid nad veel hullemad kui enne. Pärast seda olen ise teinud.

Pesen tavalise pesupulbriga. Suuremate vereplekkide jaoks (no lammarist toodud välismaa autode istmetel ikka juhtub) olen kasutanud ka plekieemaldit. Kindlasti pesta käsitsi. Masinpesu lõhub polstrid ära. Pesemine on üldiselt lihtne, kuid kogu edu saladus seisneb loputamises. Kui kanga alusesse porolooni mustus sisse jääb, aurab see kuivamisel koos veega pinnale ja polster jääb laiguline. Tuleb loputada täieliku tüdimuseni. Mul kodus vanni pole ja see teebki asja raskeks. Du¨inurgas on raske pesta suuri asju. Loputamisel oleks vaja ikka korralikult leotada.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: P apr 04, 2010 11:26 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonovi kirjeldatud meetod on vist kõige lihtsam, kuigi töö operatsioone ja vaeva on rohkem aga lõpp tulemus selle eest kehvem ei tule kohe kindlasti mitte.

Ise olen kasutanud seda vahendit puhastamiseks:

Sobib hästi armatuuride,kunstnahast istmete ja polstrite puhastamiseks: hallitusest, mustusest, määrdunud kohtadest jne.
Julgen seda ka siinsele seltskonnale soovitada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: P apr 04, 2010 7:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonov kirjutas:
Masinpesu lõhub polstrid ära.

Just, seltsimehed, kui masinas polstrid katki lähevad, siis ongi paras. See on nimelt kindel garantii, et kui terveks jääb, siis kestab veel kaua ja pole vajadust õmblusi üle õmmelda.
Mina võtan istmed ja ühel Sapaka muhul võtsin isegi uste pappide külest riide lahti, topin pesumasinasse ja pesen 40 kraadise veega normaalse programmiga läbi. Seejärel on hea susata katted trummelkuivatisse, millel on eraldi tupsukoguja. See ei puutu küll Volgadesse kuid seni on õnnestunud kolmest masinas kuivanud bussi seljatoest saada kokku 400 grammine tupsukera, see on ikka päris suur pall. Volgade istmeid oleks ka hea mõte kuivatada trummelkuivatis, saab kerge vaevaga lahti tolmust, mis käsitsi pestes ei eemaldu kunagi, pigem kitib ennast lihtsalt kiudude vahele kinni.
Igasuguseid plastikust ja metallist iludetaile on ka mugav pesta nõudepesumasinas, oluline on jälgida, et naine ei näeks.

Aga uitmõttena käis peast läbi, et kui nii ehk naa on tegu tuuningu Volgaga, mis oleks vaja hiljem ka edukalt turgu lükata, siis võiks mõelda ehk ka nahast sisu peale. Kindlasti on meie vabariigis kindel kontingent, kes ihaleks sellist lahendust Volgas.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud