Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: R dets 02, 2005 3:21 pm Postita teema: O: Gaz 24
Pärast pikka konsulteerimist otsustasin enda G24 viimsele teekonnale saata
ära viis ta üks soomepärase nimega firma ja pakutud raha eest sai peiedki peetud...
ning nüüd plaan suveks kobedam eksemplaar vaadata.
Seega kompan maad soetamaks Gaz 24 või GAZ 24-10.
Eeldused:
Roostevaba kere.
Korralik sisu
Sõiduvõimeline
Tugev põhi jms
värv pole oluline
Originaalkomplektsus pole määrav, kuna auto 100% originaali taastamist taga ei aja....plaanid on hoopis auahnemad ja vähemlevinumad.
Soovitavalt võimalikult hiline aastaarv.
Kui kellelgi või kellegi tuttaval on mõlkumas plaan eelpool mainitud isendit müüa, võiks teada anda.
Ostmine ei toimu kindlasti selle aastanumbri sees....sellised väljaminekud enne jõule oleks lahutuspabereitele allakirjutamine.
Populaarsemast portalist on silma jäänud üks isendid.
Kui kellelgi peaks JUHUSLIKULT olema infot auto seisukorra või mineviku kohta, palun vastavat infot jagada.
Ahjaa, Auto hind peab jääma 10 000 lähedusse.
Väga palju üle ei ole võimeline maksma, väga palju alla selle jääb auto ootustele alla.
PS sai selgeks, et ART-2 mind ei huvita.
Tänan tähelepanu eest. _________________ G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Viimati muutis Charly (T dets 06, 2005 11:08 am), kokku muudetud 3 korda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R dets 02, 2005 4:26 pm Postita teema:
Selle punase eksemplari soovitan kindlasti ära osta. Kuigi tegu pole mitte Volgaga vaid ART-2 tüüpi sõiduautoga. Nii stiilipuhast ja samas heas korras Koeru-Volgat pole ma ammu müügil näinud. Koeru Volgasid pole vaja häbeneda. Tegu on ikka tükikesega Eesti autoajaloost.
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: R dets 02, 2005 4:33 pm Postita teema:
Siinkohal taas pöördun seltsimeeste poole, saamaks selgust ART2 ja volga erinevuste kohta _________________ G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R dets 02, 2005 4:58 pm Postita teema:
Aga lasku selle auto detailidesse.
77 aasta auto originaalkopmlektsus on hoopis teistsugune. Samas pole näha mitte mingit loogikat auto "moderniseerimisel". Auto on komplekteeritud juhuslikest detailidest ning tööde teostus vastab oma robustsuselt igati ART2 toodangule. Isegi kui töö on teostatud kellegi poolt kodus, on tegu igati tõupuhta Koeru-Volga stiilinäitega, mida peaks keegi autoajaloolise tõe huvides säilitama.
Täpsemalt:
esiosa - täiesti vormitu, ebakonkreetsete viikidega ja veidi laines esivõre. Terve esipõll on uuema tüübi oma (ilma gabariidituledeta ja stange aluse numbriraamita). Neid paigaldati Koerus lõpupoole kõigile, sest Gaz 24 põlle liikus varuosana vähem kui 2410 omi. Siis 80-te alguse stanged - puhvritega.
küljelt - remondi käigus on kaduma läinud kõik ebavajalikud ehistetalid. Ega Koerus enam karbiliiste või esitiivale Volga kirjakesi tagasi ei pandud. Selle asemel tõmmati karp rämeda musta kivikaitse või krundi või tont teab millega üle. Kaduma on läinud originaal peegel ja asendatud populaarse plastikpeegliga. Esitiibadel asuvad suunatuled on täiesti vale koha peal (liiga ees ja veidi kõrgemal). Ja lisaks need meeldejäävalt kõverad küljed.
tagant - mingil hetkel enam ei kasutatud varuosana õigeid Gaz 24 tagaluuke. Jäid ainult mingid doorikud, millel puudusid augud tagaluugi kroomliistu jaoks, kuid olid Gaz 2410-le iseloomuliku musta "volga" kirjakese jaoks vajalikud augud. Taga taas vale stange (puhvritega) ning valed tagatuled (helkuritega). Originaalis mõeldud kitsa numbriaugu ja lisahelkuritega tagapaneel on asendunud ilma helkurite ja laia numbriauguga paneeliga. Ühesõnaga ei mingit lolli toretsemist kroomi ja muude vidinatega.
seest - nii kenasid kõverate õmblustega lateksist istmeid õmblesid vaid Koeru käsitöömeistrid. Ka uksepolstrid pole õiged, vaid sümpaatsed pasavärvi Koeru samodelkinid, mis harmoneeruvad hästi mustade istmetega ning rohelise põrandakattega. Hoolitsev omanik on lisanud Gaz 21 kroomitud ornamendi nii uksepolstrile kui esivõrele. Terve salong on komplekteeritud täiesti juhuslikult. Näiteks 77 aastal oli Volgal halli värvi näituripaneel.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: R dets 02, 2005 5:23 pm Postita teema:
Ehk peaks meie oma Eesti Volgamusikesest, Koeru ART-2 tüüpi sõiduautost tegema eraldi peatüki "mudelite" alajaotusesse. Nüansse oleks hulgemgi ette lugeda ja vahest ka ajaloost pajatada. Pealegi peaks sm Artjomil valmima ka restauratsiooni käigus üks stiilipuhas ART-2.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: R dets 02, 2005 6:29 pm Postita teema:
Sm.Tihhonovi poolt lausutule lisaks veel omaltpoolt.
Kere- tundub, et esitiivad on alt lävekarpide külge kinni keevitatud ja siis paksu laevakrundiga kaetud. Ka nii tehti, sest osadel varuosatiibadel puudusid kinnitamiseks ülevalt augud ja alt polt. "Koeru originaal" küljekarpidel on servad teravad ja küljed sirged mitte nõgusad. Koeru autot on mõtet siis taastamiseks osta kui karp on originaal ja kere sirge.
Selliseid esineb paraku vähe.
Ukseplekid lähevad sel autol alt paksemaks, sest vanasti, mil toorikuksi saada ei olnud, keevitati alumine osa uuesti (niisugune painutatud servadega nelja ukse komplekt oli müügil). Ja seda lomulikult gaasikeevitusega. Nii tekkisidki ilusad lainelised uksed.
Isegi kilbid tunduvad haruldaste nn.varuosakilpide moodi olevat. Erinevalt originaalidest olid need plekist löödud.
Salong- Koeru mehed kasutasid käigukangi ümbruse vaibana originaali asemel mingeid vildi taolisi katteid või Mistra kodupõrandavaipa.
Ka armatuur mingi suvalise puiduimitatsiooniga üle kleebitud. Koeru uksepolstritel reeglina ei olnud dokumenditaskuid, vahest esines mingi trukkidega kinnitatud termatiinikäkerdis.
Aga auto on tegelt kesteabmitmenda taasteremondi päris autentne eksemplar.
PS: Moderaatorid võiks tekitada ART-2st eraldi uue teema _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1131 Asukoht: Tartu
Postitatud: P dets 04, 2005 1:34 pm Postita teema:
Ühtlasi, plastikuinimesena juhiksin tähelepanu soojendusrestidele, mis originaal mustade ning korrektselt valatute asemel on nn naturaalsed - ilma värvipigmendita plastik, oluliselt pehmem (mingi PP või PE) ning korralike libledega restide vahel. _________________ Jõudu annab A-76
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: T dets 06, 2005 11:09 am Postita teema:
Lugedes seltsimeeste täpsustusi Koeru ART-2 ja Volga erinevustest sai mulle selgeks, et ART-2 mulle sobilik ei ole, kui just pole tegemist VÄGA hea eksemplariga _________________ G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: P mär 19, 2006 4:38 pm Postita teema:
Gaz 24 ikka veel ostmata, kevad läheneb ja narr on Ilma volgata sellele vastu minna.
Niisiis olen huvitatud Gaz 24 ostust, Soovitavalt tume värv, originaalsisu ja hea kompeksus. Autol peavad olema korras dokumendid nin autoga peab olema võimalik omal jõul sõita.
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: P mär 19, 2006 9:19 pm Postita teema:
Tjah,
Ma ei suuda leppida GAZ24-10 armatuurlauaga ja rooliga, seega otsin siiski GAZ 24 -ja, mitte 2410-t _________________ G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: K mär 22, 2006 12:04 pm Postita teema:
Ei ole head ilma halvata.
Sobiliku Gaz 24-ja justkui leidsin, kuid...
Igapäevaauto kevadine korrastamine röövis ligi poole volga-kapitalist,
Seega lükkub volgaost rasvakogumise eesmärgil määramatuks ajaks edasi. Ehk saab Mai lõpupoole teema uuesti üles võtta.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: N mär 23, 2006 10:01 am Postita teema:
Lugupeetud sm. Charly.
Mina näen siin vaid üht lahendust - tuleb niinimetatud igapäevaautoks samuti "Volga" muretseda. Siis ei ole ju enam probleemi, et kapital kaob tundmatu sügavusega auku. Selle neelab lihtsalt "Volga"... ja ongi kõik poliitiliselt korrektne. Soovitan vahepeal kadumaläinud vajaliku summa tagasi hankida, pannes müüki niinimetatud igapäevaauto väärtusetust metallist valatud kergveljed, loobuda stereofoonilisest raadiovastuvõtjast, kasutada kvaliteetseid ja odavaid kodumaiseid kütuseid ja määrdeaineid ja nii edasi. Eneselegi üllatusena panete lõpuks tähele, et see "muu" auto on ikka hirmus kole, lärmakas ja mitte eriti kauakestev. Ja ongi saabunud aeg ta komisjonikauplusse toimetada. Sealt aga viib juba tee "Volgadega" tegelevate institutsioonideni, kes teid kui ostuloaga seltsimeest avasüli ja punaste nelkidega vastu võtavad.
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 181 Asukoht: Tallinn; Järvamaa
Postitatud: N mär 23, 2006 10:56 am Postita teema:
Hea tähelepanek.
Tundub, et Igapäevaauto esimene omanik oli juba Volgahuviline.
Kui auto 3 a tagasi tehasest väljus, olid tellimata jäänud kergsulamveljed,
Raadiokanaleid püüab originaalne kassettmakk. Isegi elektri jõul liikuvatest akendest, konditsioneerist ja ka ABS-ist on loobutud. _________________ G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.