Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 111 külastaja(d) ja 2 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - O: Gaz 24
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

O: Gaz 24

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Ost
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: R dets 02, 2005 3:21 pm    Postita teema: O: Gaz 24 Vasta viitega

Pärast pikka konsulteerimist otsustasin enda G24 viimsele teekonnale saata

ära viis ta üks soomepärase nimega firma ja pakutud raha eest sai peiedki peetud...

ning nüüd plaan suveks kobedam eksemplaar vaadata.

Seega kompan maad soetamaks Gaz 24 või GAZ 24-10.

Eeldused:
Roostevaba kere.
Korralik sisu
Sõiduvõimeline
Tugev põhi jms

värv pole oluline

Originaalkomplektsus pole määrav, kuna auto 100% originaali taastamist taga ei aja....plaanid on hoopis auahnemad ja vähemlevinumad.

Soovitavalt võimalikult hiline aastaarv.

Kui kellelgi või kellegi tuttaval on mõlkumas plaan eelpool mainitud isendit müüa, võiks teada anda.
Ostmine ei toimu kindlasti selle aastanumbri sees....sellised väljaminekud enne jõule oleks lahutuspabereitele allakirjutamine.

Populaarsemast portalist on silma jäänud üks isendid.
Kui kellelgi peaks JUHUSLIKULT olema infot auto seisukorra või mineviku kohta, palun vastavat infot jagada.


Ahjaa, Auto hind peab jääma 10 000 lähedusse.
Väga palju üle ei ole võimeline maksma, väga palju alla selle jääb auto ootustele alla.

PS sai selgeks, et ART-2 mind ei huvita.

Tänan tähelepanu eest.
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA


Viimati muutis Charly (T dets 06, 2005 11:08 am), kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2737
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R dets 02, 2005 4:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selle punase eksemplari soovitan kindlasti ära osta. Kuigi tegu pole mitte Volgaga vaid ART-2 tüüpi sõiduautoga. Nii stiilipuhast ja samas heas korras Koeru-Volgat pole ma ammu müügil näinud. Koeru Volgasid pole vaja häbeneda. Tegu on ikka tükikesega Eesti autoajaloost.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: R dets 02, 2005 4:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Siinkohal taas pöördun seltsimeeste poole, saamaks selgust ART2 ja volga erinevuste kohta
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2737
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: R dets 02, 2005 4:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aga lasku selle auto detailidesse.

77 aasta auto originaalkopmlektsus on hoopis teistsugune. Samas pole näha mitte mingit loogikat auto "moderniseerimisel". Auto on komplekteeritud juhuslikest detailidest ning tööde teostus vastab oma robustsuselt igati ART2 toodangule. Isegi kui töö on teostatud kellegi poolt kodus, on tegu igati tõupuhta Koeru-Volga stiilinäitega, mida peaks keegi autoajaloolise tõe huvides säilitama.

Täpsemalt:
esiosa - täiesti vormitu, ebakonkreetsete viikidega ja veidi laines esivõre. Terve esipõll on uuema tüübi oma (ilma gabariidituledeta ja stange aluse numbriraamita). Neid paigaldati Koerus lõpupoole kõigile, sest Gaz 24 põlle liikus varuosana vähem kui 2410 omi. Siis 80-te alguse stanged - puhvritega.



küljelt - remondi käigus on kaduma läinud kõik ebavajalikud ehistetalid. Ega Koerus enam karbiliiste või esitiivale Volga kirjakesi tagasi ei pandud. Selle asemel tõmmati karp rämeda musta kivikaitse või krundi või tont teab millega üle. Kaduma on läinud originaal peegel ja asendatud populaarse plastikpeegliga. Esitiibadel asuvad suunatuled on täiesti vale koha peal (liiga ees ja veidi kõrgemal). Ja lisaks need meeldejäävalt kõverad küljed.


tagant - mingil hetkel enam ei kasutatud varuosana õigeid Gaz 24 tagaluuke. Jäid ainult mingid doorikud, millel puudusid augud tagaluugi kroomliistu jaoks, kuid olid Gaz 2410-le iseloomuliku musta "volga" kirjakese jaoks vajalikud augud. Taga taas vale stange (puhvritega) ning valed tagatuled (helkuritega). Originaalis mõeldud kitsa numbriaugu ja lisahelkuritega tagapaneel on asendunud ilma helkurite ja laia numbriauguga paneeliga. Ühesõnaga ei mingit lolli toretsemist kroomi ja muude vidinatega.


seest - nii kenasid kõverate õmblustega lateksist istmeid õmblesid vaid Koeru käsitöömeistrid. Ka uksepolstrid pole õiged, vaid sümpaatsed pasavärvi Koeru samodelkinid, mis harmoneeruvad hästi mustade istmetega ning rohelise põrandakattega. Hoolitsev omanik on lisanud Gaz 21 kroomitud ornamendi nii uksepolstrile kui esivõrele. Terve salong on komplekteeritud täiesti juhuslikult. Näiteks 77 aastal oli Volgal halli värvi näituripaneel.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 412
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: R dets 02, 2005 5:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ehk peaks meie oma Eesti Volgamusikesest, Koeru ART-2 tüüpi sõiduautost tegema eraldi peatüki "mudelite" alajaotusesse. Nüansse oleks hulgemgi ette lugeda ja vahest ka ajaloost pajatada. Pealegi peaks sm Artjomil valmima ka restauratsiooni käigus üks stiilipuhas ART-2.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1295
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R dets 02, 2005 6:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonovi poolt lausutule lisaks veel omaltpoolt.
Kere- tundub, et esitiivad on alt lävekarpide külge kinni keevitatud ja siis paksu laevakrundiga kaetud. Ka nii tehti, sest osadel varuosatiibadel puudusid kinnitamiseks ülevalt augud ja alt polt. "Koeru originaal" küljekarpidel on servad teravad ja küljed sirged mitte nõgusad. Koeru autot on mõtet siis taastamiseks osta kui karp on originaal ja kere sirge.
Selliseid esineb paraku vähe.
Ukseplekid lähevad sel autol alt paksemaks, sest vanasti, mil toorikuksi saada ei olnud, keevitati alumine osa uuesti (niisugune painutatud servadega nelja ukse komplekt oli müügil). Ja seda lomulikult gaasikeevitusega. Nii tekkisidki ilusad lainelised uksed.
Isegi kilbid tunduvad haruldaste nn.varuosakilpide moodi olevat. Erinevalt originaalidest olid need plekist löödud.
Salong- Koeru mehed kasutasid käigukangi ümbruse vaibana originaali asemel mingeid vildi taolisi katteid või Mistra kodupõrandavaipa.
Ka armatuur mingi suvalise puiduimitatsiooniga üle kleebitud. Koeru uksepolstritel reeglina ei olnud dokumenditaskuid, vahest esines mingi trukkidega kinnitatud termatiinikäkerdis.
Aga auto on tegelt kesteabmitmenda taasteremondi päris autentne eksemplar.
PS: Moderaatorid võiks tekitada ART-2st eraldi uue teema
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Västrik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 04, 2004
Teateid: 1035
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: P dets 04, 2005 1:34 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ühtlasi, plastikuinimesena juhiksin tähelepanu soojendusrestidele, mis originaal mustade ning korrektselt valatute asemel on nn naturaalsed - ilma värvipigmendita plastik, oluliselt pehmem (mingi PP või PE) ning korralike libledega restide vahel.
_________________
Jõudu annab A-76
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: T dets 06, 2005 11:09 am    Postita teema: Vasta viitega

Lugedes seltsimeeste täpsustusi Koeru ART-2 ja Volga erinevustest sai mulle selgeks, et ART-2 mulle sobilik ei ole, kui just pole tegemist VÄGA hea eksemplariga
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: P mär 19, 2006 4:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Gaz 24 ikka veel ostmata, kevad läheneb ja narr on Ilma volgata sellele vastu minna.

Niisiis olen huvitatud Gaz 24 ostust, Soovitavalt tume värv, originaalsisu ja hea kompeksus. Autol peavad olema korras dokumendid nin autoga peab olema võimalik omal jõul sõita.

indrek@hansab.ee
56 201 649

PS Võimalused lubavad kaaluda kuni 10 000.- maksvat autot
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1141
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P mär 19, 2006 8:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/auto_php-id=206398-www_auto24_ee.html'

Kas see mitte ei sobiks?

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: P mär 19, 2006 9:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tjah,
Ma ei suuda leppida GAZ24-10 armatuurlauaga ja rooliga, seega otsin siiski GAZ 24 -ja, mitte 2410-t
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: K mär 22, 2006 12:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ei ole head ilma halvata.
Sobiliku Gaz 24-ja justkui leidsin, kuid...
Igapäevaauto kevadine korrastamine röövis ligi poole volga-kapitalist,
Seega lükkub volgaost rasvakogumise eesmärgil määramatuks ajaks edasi. Ehk saab Mai lõpupoole teema uuesti üles võtta.

Sad
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA


Viimati muudetud Charly poolt (R mär 24, 2006 1:51 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 573
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: N mär 23, 2006 10:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Lugupeetud sm. Charly.
Mina näen siin vaid üht lahendust - tuleb niinimetatud igapäevaautoks samuti "Volga" muretseda. Siis ei ole ju enam probleemi, et kapital kaob tundmatu sügavusega auku. Selle neelab lihtsalt "Volga"... ja ongi kõik poliitiliselt korrektne. Soovitan vahepeal kadumaläinud vajaliku summa tagasi hankida, pannes müüki niinimetatud igapäevaauto väärtusetust metallist valatud kergveljed, loobuda stereofoonilisest raadiovastuvõtjast, kasutada kvaliteetseid ja odavaid kodumaiseid kütuseid ja määrdeaineid ja nii edasi. Eneselegi üllatusena panete lõpuks tähele, et see "muu" auto on ikka hirmus kole, lärmakas ja mitte eriti kauakestev. Ja ongi saabunud aeg ta komisjonikauplusse toimetada. Sealt aga viib juba tee "Volgadega" tegelevate institutsioonideni, kes teid kui ostuloaga seltsimeest avasüli ja punaste nelkidega vastu võtavad.

Jõudu ja julgust volgastumisel!

D. Metallov. On "Volgadelt" paljugi õppinud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Charly
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 09, 2004
Teateid: 181
Asukoht: Tallinn; Järvamaa

TeadePostitatud: N mär 23, 2006 10:56 am    Postita teema: Vasta viitega

Hea tähelepanek.

Tundub, et Igapäevaauto esimene omanik oli juba Volgahuviline.
Kui auto 3 a tagasi tehasest väljus, olid tellimata jäänud kergsulamveljed,
Raadiokanaleid püüab originaalne kassettmakk. Isegi elektri jõul liikuvatest akendest, konditsioneerist ja ka ABS-ist on loobutud.
_________________
G 24 - metallipuruna, Fleetwood `94; Civic Hybrid `08; Porsche `86; 525iA
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Ost Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud