Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N mai 01, 2014 7:00 pm Postita teema:
Tere taas. Plaanisin lõpuks Volgat äratada sel kevadel. Nagu ikka, tuleb esmalt aku uuesti laadida, bensiin üles pumbata ja siis startida. Pump ei löö. Võtan pumbal kaane maha, membraani peal vaid roostepuru ja membraan ise kuidagi kahtlane. Puhastan, puhun-imen, saan suhu ka veidi bensiini. Milline mõnu. Panen kaane peale. Käivitus, aga kehvasti.
Teatavasti on pumpasid vähemalt 3 sorti. Minu andmetel 1 on klaaskupliga ja membraan kinnitatakse 6 poldiga; 2 on metallkannega, mis kinnitub 1 poldiga ja membraan 6 poldiga; 3 pump aga metallkaanega, kinnitus 2 poldiga. Membraan aga suurem ja 8 poldiga. Kuna mul kumm oli kohe katki minemas, ostsin UAZ poest (Pirni tn) uued membraanid. Need kurat suuremad ja 8 auku. Sõber Marko muidugi mainis, et lõika väiksemaks ja tee uued augud. Kas kellelgi on veel vanu terveid membraane?
Tegelikult tahan ma siiski tagasi panna klaskupliga pumpa, sest nii on ju originaal. Tundub, et kumm on sama, aga klapid erinevad.
Kas on nii, et pumba alumine osa on sama, aga ülemine tuleb vaid korda teha? Kas neid klaasiga pumba klappe eraldi kuskil veel liigub.
Kas isand Medvedjev oskab nõu anda? Kas bensiinipumba erinevatel modifikatsioonidel on ka erinev tootlikkus?
Seni puhastan, lõikan liimin... _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: R mai 02, 2014 4:23 am Postita teema:
Hea membraani saab veoauto Zil membraanist, lööd uued augud ja liigse osa lõikad ära. Klapi korpuse serva all on õhukesed paberi, boroniidi moodi materjalist tihendid, mis reeglina on räbalad. Sinna leiab mõnest traktori poest sobilikud kummist rõngad. Klapi pidamist saad suuga proovida ja kui on silmaga näha, et ta murdunud, pragunenud ei ole, siis neid väga susida pole vaja, tükivad murduma.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P mai 18, 2014 7:44 pm Postita teema:
Bensiinipumba sain tööle, sest leidsin uue membraani, mille olin Peetri juurest Volgapoest 3a tagasi ostnud. Sobis ja lööb kah. Igaks juhuks ostsin Volgapoest ka klaasiga tutika pumba (hinda ei julge mainida), mille panen siis peale, kui kõik juba valmis.
Aga nüüd piduritest.
Sain lõpuks selgeks, miks mu auto ei pidurda. Kole öelda, aga olen 3 aasta jooksul sõitnud vaid 6 km. Võtsin silindrid lahti: tagumised mõlemad kinni, esimestel töötas vaid parempoolne. Nüüd sõber seisabki kivide peal ja ootab silindreid. Kardan, et paakumise põhjuseks võib olla ka see, et lisasin pidurisüsteemi vene piduriõli, mis välismaa õliga tekitas klimbi.
Et ühte tagumist silindrit eraldada sillast, murdsin katki ka tagasilla piduritoru, mida heade foorumlaste abiga sooviksin soetada. Seniks nokin kõik silindrid üle ja pesen süsteemi puhtaks.
Aga toru oleks väga vaja küll.
Härrased.
Auto on sõitmiseks, mitte tolmu pühkimiseks. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Ma soetasin sääraste toru purunemisega kaasnevate probleemide jaoks, endale 35 EUR komplekti. Mille vahel saab torusid valmistada nii volgale,kui vähe uuematele autodele.
Samas on see komplekt kasulik,kui tuleb neid torusid teha rohkem kui üks kord aastas.
Mul on olemas ka miskeid torusid,mis peaks GAZ 21 sobima aga vajan mõõtu. Hetkel ei saa ma aru hästi,kas purunes üks või terve torude süsteem,mis tagasillale kinnitatud?
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P mai 18, 2014 11:37 pm Postita teema:
Mõtlen ikka tervet süsteemi, mis algab silla peal kolmikuga, lühem toru läheb vasakule, pikem paremale ja mõlema otsas on otsikud. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E mai 19, 2014 8:05 pm Postita teema:
Nii ma sinisilmselt lähenesingi autole, et uurida, mis on velgede taga:
Esisillal silindrid peaaegu liikusid, tagumisel tuli torude otsad läbi lõigata, et silindrid eraldada. Nad mõlemad olid täiesti kinni. Sain lõpuks piduritorud lahti, et nad viia Pidurimeistri juurde otsastamiseks. Otsan sain Volgapoest, Meistrid tegid 3 minutiga uued torud.
Kes nüüd hoolega fotot vaatab, näeb, et tagavedrudel on peal originaalis katted. Pidasime Markoga aru, et need on vist ühes tükis ja paigaldatud vedrule tehases enne silla paigaldust. Vajavad veidi puhastamist ja paikamist. Muidugi tahaks teada, mis seal katete all on? Ja üldse, miks neid kaetakse. Uued autod kõik ilma. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: E mai 19, 2014 8:15 pm Postita teema:
See vedrupaki katmise teema huvitab ennastki, sest 70.-nda aasta 24-l need ka peal. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
Postitatud: T mai 20, 2014 4:45 am Postita teema:
Need kotid on kaitseks pori ja muu abrasiivse olluse eest. Kui tahad väga head tulemust, siis võta vedrupakk lahti, puhasta vedrulehed, määri paksema määrdega(grafiit) ja tõmba vedrupakk uuesti kokku, ning kott peale.
Liitunud: Dec 23, 2004 Teateid: 77 Asukoht: Tallinn / Rakvere
Postitatud: T mai 20, 2014 11:22 am Postita teema:
Pärast uute silindire paigaldus: mina määrisin silindrite tööpinnad, mis jäävad kolvi ja tolmukatte vahele, grafiitmäärdega ( kindlasti on paremat kaasaegset vahendid) kokku. See päästab mitte töös olevaid pindu korrosiooni eest. Kord paari aasta tagant uuendan.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: T mai 20, 2014 8:36 pm Postita teema:
Eks ta pori ja mustuse vastu ole. Selge see.
Mind lihtsalt huvitas, et kuidas see tolmukatte paigalduse kaootilisus oli- algul Gaz 21-l ja mitte kõigil ning siis korraks pool aastat ka Gaz 24-l. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Seltsimehed eespoolt tabasid ära,milleks need katted lehtvedrudele kasulikud on. Aga seda vaid tingimusel,kui lehtvedrud ise sisse määritud.
Kui võtad aga riiulist uued vedrud ja paned need katted peale ja sõidad mõnusalt mitu aastat poris. Siis tekib vastupidine effekt, roostes ja krigisevate vedrude näol. Sellepärast, seltsimehed kolhoosnikud neid katteid maha kiskusid.
Hobiauto seisukohast võivad nad kindlasti küljes olla,kuna vaevalt keegi meist oma kalli autoga roniks kaelani pori sisse.
GAZ 24 nende katete kasutamise osas ei oska kaasa rääkida, kuna oman väga vastuolulist infot. Ehk teeb seda kodanik Medvedjev minu eest?
Neile ,keda huvitab siis:
Sarnaseid lehtvedru katteid võib leida ka Pobeda lehtvedrude küljes.
Samuti olid need ka 1942-52.a Chevrolet Deluxe küljes täiesti olemas.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L juuni 14, 2014 4:46 pm Postita teema:
Mul käis sel nädalal külas Uno- Autojuht. Tõi mulle veidi defitsiiti. Mida me tegime: Kiitsime endi volgasid ja laitsime sõprade omasid. Peale Tema lahkumist ja Volgapoe külastust tuli mulle suur tööisu. Panin pea-aegu paika kahe ukse polstrid. Eks nad proovi peal on, sest papid said liiga täpsed ja kui ust veidi alla suruda, võivad äärelt kraapima hakata. Tuleb pappe veidi väiksemaks lõigata, enne kui viimased 2 puukruvi papi alläärele kinnitan.
Aga salond sai kohe tunduvalt parem, kui originaalis.
Järgmisena hakkasin paika panema sahtli sisu. Mis viga panna, kui kõik pulgad olemas. Aga ei kujutanud ette, et luku vastuse kinnitamise poldid asuvad nii kuradi s... kohas. Tervelt 1h raiskasin aega, et kätt suruda armatuurlaua alla sahtlisisu peale ja keerata pöldile mutrit otsa. Marko arvas küll. et sahtel tuleks külge panna enne armatuurlauda. Ju ta nii ka ise teeb tulevikus. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R sep 19, 2014 1:43 pm Postita teema:
Käisin minagi Unoga Lätis vanavaralaadal. Ostsin uued käetoed.
Eks uued ole ikka paremad, nad läigivad.. aga on ca 1 cm lühemad ja käepehmenduse kinnitamiseks jäi auk tehases puurimata. Veidi on probleeme ka iluriba paigaldamisega, sest materjali jääb üle. Võtan appi plekikäärid.
Nokitsen vaikselt _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.