Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: T jaan 03, 2012 8:13 pm Postita teema:
Omadest kogemustest tean öelda, et kahevärviline Volga tüütab väga ruttu ära. Alguses on lahe, aga mõne kuu pärast muutub juba tüütavaks.
Rahulikult ei saa oma tavapäraseid asju ajada, sest kõik vahivad ja on veendunud, et ........................................... (tsenseeritud presiidiumi poolt pedagoogilistel kaalutlustel).......................................... Jaa nii edasi.
Seevastu halli Volgaga sõites ei tüüta miski ära, keegi ei saa millestki aru ja kõik on ümber ringi rahulikud, ise roolis ka.
Postitatud: K jaan 04, 2012 10:10 am Postita teema:
Mina teeks üldse türkiis siniseks aga siis oleks meil teine samasugune volga nagu Sm.MTJ juhatajal. Kui ajastukohasusest lähtuda tuleks nii teha nagu ta oli,kui Soomes veel ringi sõitis.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K jaan 04, 2012 1:44 pm Postita teema:
Veidi ka kommentaare fotode juurde. Esitiiba ma veel ei hakka vahetama, sest nagunii ei saa õige kaareauguga isendit. Tubli keevitaja taastas esialgse olukorra ja lisas veidi sulametalli.
Võtsin maha ka armatuurlaua. See pidi küll jääma värvimise teiseks etapiks, aga värvimehel hakkas igal ja soovis alustada armatuuri nühkimisega. Kui olime eelmainitud detaili ümber keeranud, vaatas vastu oma lajal tädi Veera kirjutatud märge export. Ju siis tuli see plekk teisest laost. Omal ajal Vahur katsus aknalaua termatiinosa ning mainis, et see on kaetud ekspordile vastava veidi sametise kattega. Mina ei tea tõde.
Pool aastat tagasi lasin Toomasel keevitada taga poritiiva küljekaared. Need lähevad kahjuks ümber tegemisele. Olge kõik veidi ettevaatlikud ostetud tükkidega. Nad ei sobi alati. Minu keevitaja lõikas nad keskelt katki ja tänu sellele sai kaare raadiust muuta.
Harjumaa meestelt sain ka 4 rubla eest küljekarbid. Olge jälle kõik ettevaatlikud nende paigaldusel. Volga karbid ei ole siledad, nagu 24-l. Vana Volga on veidi karpide kohalt kaardus ja profiil on esiotsas veidi teistsugune. Keevitaja leidis kompromissi ja lõikas karbid põiki pooleks, jättes vana osana selle tuntud uksevahelise kolmnurga.
Ukse alumised ja sisemised pinnad olid roostest puutumata, nüüd juba ka krunditud.
Nüüd küsimus: kas Vanal Volgal paigaldada karpidele ja poritiibade alläärde kivikaitse värvi alla? Originaalis ju pole. Aga vaja oleks? _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N jaan 05, 2012 12:26 pm Postita teema:
Sellised esitiivad korjaksin isegi kellegi prügihunnikust üles oma vanakese jaoks just nende vana tüübi suurte laternaavade pärast (laternad on juba olemas).
Edu uuel aastal (või peaks soovima paksu rahakotti?)!
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R jaan 06, 2012 10:38 am Postita teema:
Kommenteeriksin veidi kahte viimast pilti, sest keevitustööd räägivad iseenese eest.
Eelviimasel pildil on näha esimese porikoopa üleval keskel väikest juuspragu. Tarkpead arvavad, et kere on olnud 50 aastat pinges ja selline olukord tekitabki prao. Kas see on gaz 21-le tüüpiline, ei tea. Avariist tingitud deformatsioone küll ei märganud. Juhipool pole seda märgata. Järelikult tuleb keevitada.
Poritiibade servad käisin üle kivikaitsega, tiivad ise ootavad pahteldamise- värvimise protseduure. Pidasin nõu ka Leivategijaga, tema teeb nii samuti.
Värvipoes käisin ära ja 1,5 tunni jooksul suutsin värvivalikust leida need 2 õiget tooni. See valikute tegemine on tõesti raske. Tänan Tohtrihärrat, kes mind õigetele sihtidele juhatas. Seni on heledama tooni värviproovid tehtud vaid kapote ja pagasiruumi alumistele sisepindadele. Juba saan tooonidest sotti. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T jaan 24, 2012 4:39 pm Postita teema:
Enda mälu järgi, olid Volga veljed alati kas lumivalged, või varasematel autodel, tibukollased. Mitte kunagi veljede värv ei olnud seotud autode värviga.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: R jaan 27, 2012 4:41 pm Postita teema:
Ükspäev käisin Kaldiga töökojas hängimas. Näidati värskelt värvitud kapotti ja tagaluuki. Värske värv on ikka alati ilus blin. Aga täna on seltsimehel juba tähtsamaid uudiseid
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L jaan 28, 2012 2:10 am Postita teema:
Küll ikka asi areneb kiiresti. Õnnitlen! VÄGA TUBLI!!!
Küsimus, et millal kapotialuse värvimine käiku läheb?
Kevadisel EA-l on vist loodetavasti näha mitut värske värviga Volgat?
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T veeb 07, 2012 12:44 pm Postita teema:
Jätkan värvitöid. Täna lähevad värvimisse uksed. Enne seda on vaja uksed ette proovida, et saaks täpselt paika ülemineku joon. Eelnevalt ongi ühte tooni veidi rohkem värvitud, et saaks õigele kõrgusele paigutada teipi.
Värvimeestega tekkis mul täna küsimus, kas jätta ustealused küljekarbid ja tagaporitiiva kaar heledat tooni või värvida tumedaks. Kui värvida üle, kuhu siis jätta üleminek? Kas alumiiniumist astmelaua alla või minimaalset katta, et uks varjaks.
Praegu on mul ka esimese poritiiva allosa hele. Võib olla jätakski kõik heledaks _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P veeb 12, 2012 1:50 pm Postita teema:
Tegevused töökojas jätkuvad. Tänaseks peaksid olema kõik uksed korrektselt värvitud, veidi kuivavad veel värviruumis. Olen tänulik Maaler Endlile, kes minu meelemuutused on ära kannatanud. Disaini konkursist võtsid aktiivselt osa ka Sm-d Tihhonov, Pobeda, MTJ ja Marko. Tänud neilegi.
Kuid veidi liigub edasi salongi sisustamine. Riiast sain 24 tunniga uue uksetihendi sinise kattekanga. Vello Paldiski mnt. 25 salongist õmbles uue vorsti, kinnitas klambripüstoliga kere külge ja tänaseks on paigas juba uus lagi. Mõtleme siiani, kuidas õmmelda katteranti, et kõik naelapead ära katta nagu 2 seeriale kohane.
Lähiajal seisab ees akende paigaldus. Tänu Marko sõpradele Leningradist, olen saanud kätte eksport aknatihendid. Jah, ka Retrodetailil esines komplekteerimisraskusi (saadeti algul tavalised tihendid, mis siiski ümber vahetati). Nüüd ma pöördungi suure ringi poole, kuidas õigesti paigaldada esi- ja tagaklaasi. Klaasid on praegu veel originaaltihendite ja kroomide vahel. Kas peaksin mingid ülemineku kohad ära märkima? kuhu jätta tihendijätkamise koht (üles või alla). Uus tihend on veel veidi õline. Millega puhastada, kas üldse puhastada. Kas klaasi ja uue tihendi vahele panna mingit segu...., millega hermetiseerida tihendi ja kere kokkupuutepind.
Olen tänulik kõikide õpetuste eest. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Postitatud: E veeb 13, 2012 9:29 am Postita teema:
Vabandan teema, risustamise pärast aga leidsin internetis kolades sellise lingi: http://www.drive2.ru/cars/gaz/21/21/alexvintageauto/3/
Mis võiks pakkuda huvi nii Sm.Kaldile,kui ka teistele GAZ 21 omanikele, siin foorumis.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.