Volgaklubi kodu
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 169 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 21 - Teie karburaatori soovitus
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 21 - Teie karburaatori soovitus

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Kappo
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 23, 2013
Teateid: 1
Asukoht: Piiri 7

TeadePostitatud: E sep 23, 2013 4:00 pm    Postita teema: GAZ 21 - Teie karburaatori soovitus Vasta viitega

Tere Tere,

teades et GAZ 21 originaal karburaator ei ole just täna päeval enam k6ige m6istlikum/parim valik küsin siin suurelt ringilt ja loodan teie abile.

Plug&Play ei oli vajalik, kuna adapteri tootmine ei ole minu jaoks suur probleem.

Pigem tekkis mul küsimus milliseid karburaatorit on soovitatav paigaldada. Kas on mingi hea vene alternatiiv v6i lääne toode?

Ette tänades.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
sm Lisitsõn
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 16, 2012
Teateid: 43
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T okt 08, 2013 7:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Nõukogude autotööstus pakub suurt valikut karburaatoreid. GAZ 21 õige karburaatror on ühekambriline reast K22, K124, K129. Mööndustega sobib
siia ritta veel UAZ-ile toodetud K131 ja selle lihtsustatud variant K131A mis aga vajavad õhufiltri sobitamiseks üleminekut. See karburaator on siis ühekambriliste karburaatorite viimane sõna, algselt nii keeruline, et Nõukogude Armee reakoosseis sellega sõbraks ei saanudki.
Ise kaldun nimetatu poole, kuna originaalse K124 kiirenduspump (metallist kolb, mis liigub metallsilindris) kulub niivõrd ära, et selle remont tähendab uue karburaatori ostmist. K 131A-l on kolvis kummimansett, mis teeb selle remondi lihtsaks. Lisaks sellele veel lisavidinad, nagu eraldi tühikäigu düüs, poolautomaatne toore klapp ja ilma täheta versioonil moekas ekonomaiser.
Kui aga kapotialust pole plaanis originaalihindajaile näidata, võib valida koma teist kahekambriliste karburaatorite hulgast.
Vaata: http://gaz21.su/articles/technical/carburetor.html


Viimati muudetud sm Lisitsõn poolt (P juuli 24, 2016 9:06 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Heikson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 25, 2010
Teateid: 49
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K okt 16, 2013 11:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kahekambrilise karburaatori sobitamiseks pead ära vahetama sisselaske-kollektori. Uuematel Uazikutel peaks olema sobiv kollektor.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N okt 17, 2013 10:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Arvan, et uuema Uaziku kollektor ei istu isegi vanema UAZ mootori külge, rääkimata 21-st. Vana UAZ mootori toorik on sarnane 21 mootoriga, uuemate UAZ-de mootor koos plokikaanega aga sarnaneb 24 mootoriga.
Kollektoritorud on esimesel kandilised, teisel ümarad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
sm Lisitsõn
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 16, 2012
Teateid: 43
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N okt 17, 2013 6:29 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kui soovid paigaldada kahekambrilise karburaatori, siis lihtsam on kasutada üleminekut, mida vene seltsimehed oma e-poodides pakuvad.
Oluline on tähele panna, et GAZ-ile ja UAZ-ile toodetud karburaatote kinnitusavad mõnevõrra erinevad, seega K151C ja ????-4178 mis võiksid vene praegusest toodangust kõige paremini sobida vajavad natuke erinevaid üleminekuid.

Kollektorid ei ole vahetatavad. Sel juhul tuleks vahetada terve plokikaan 24 oma vastu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud