Postitatud: N mai 19, 2005 7:28 am Postita teema: GAZ 24 Karburaatori asendamine muu karburaatoriga.
Tere
Olen kuulnud ,et gaz 24 le on paigaldatud vaz 2105 karburaatoreid. ( samuti uazidele )Kuuldavasti pidi kütusekulu tulema väiksem ( eriti tühikäigul ja madalatel pööretel) .Kuid kõrgematel pööretel pidi 05 karpa lahjaks jääma ( samuti pidi ka kiirenduspump lahja olema). Ümbertegemiseks oli vaja paigaldada ainult selline hark ( ,mis käib gaz 24 gaasi hoovastiku külge) ning karburaatori kinnitus kohad ( neli auku) suuremaks puurima. Räägitakse ,et maksimaalseks kiiruseks saavutatud 130 km/h ,mis on minumeelest piisav normaalseks sõiduks 90km/h .
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: R mai 20, 2005 8:09 am Postita teema:
Nooremale tarbijaskonnale mõeldud sõiduauto Žiguli karburaatoreid paigaldati Volgadele siis kui originaal oli kulunud ja uut polnud saada. Loomulikult võttis mittetilkuv Žiguli karburaator vähem kütust kui tilkuv ja kulunud originaal. Korralikku Volga originaal karburaatorit ei ole mingit mõtet vahetada millegi muu vastu, kvalitatiivset muutust õkonoomsuse või dünaamilisuse suunas ei toimu. Samas on VAZ-i karburaatori puhul tegemist ka väikesekubatuurilisele mootorile mõeldud sisselaske detailiga, mis ei rahulda kõiki Volga vajadusi.
Lugupidamisega
Sisselaske osakonna peaspetsialisti KT
Reedel sai siis lada karpa peale pandud margiks 2107-*******-10. Karpal vahetatud esimese lõõri kütusedüüs 112 , 125 se vastu. Asi pole veel täielikult välja timitud ,kuid räägin siis mis juhtus. Kui Volga karpa maha võtsin ,siis märkasin ,et karpa ja kollektori vahel on selline 1 cm paksune ( klaaskiust plaat ) selle võtsin ära ja panin lada karpa otse vastu sisselaske kollektorit. Gaasi hoovastik tuli lada karpa poole kaldu ( ei sobinud päris tõpselt ) Muu põhimõtteliselt sobis . Sai siis mootor käivitatud , mootor läx hästi käima. Peale kiiret tühikäigi timmimist sai tehtud proovi sõit. Tundus ,et minek on madalatel pööretel teravam ja probleeme polnud ka 110 sisse saada ( rohkem ei proovinud auto enda huvides) peale proovi sõitu proovisin kütusedüüsi asendada 120 ga tulemuseks tagasilöögid karpasse ,kui järsult gaasi anda. Uurides kirjanudst võib ütelda ,et segu jääb lahjaks ning laha segu põleb aeglaselt ( nii aeglaselt ,et põlemine kestab järgmise töötaktini) 125 se düüdiga sellist probleemi polnud. Lisaks märkasin ,et seisval mootoril pritsib pidevalt kiirenduspump. Natuke asja uuritud sain aru ,et karburaatoris olev bensiin keeb. Nüüd siis sain aru ,et arvatavasti on see klaaskiust 1cm paksune muhv karpa js kollektori vahel soojusülekande vähendamiseks aga kuna sellisel juhul jääksid karburaatori kinnituspoldid lühikeseks. Järgmine päev sai proovitud ,kuidas auto käivitub külmalt toore põhja ja läheb kohe käima.Kui toore maha lükata jääb auto ilusti käima ,kuid jõudu pole ,kui sõitma hakata hakkab karpa tagasilööke tegema ( aga nendest saab hoiduda ,kui tooret peale tõmmata) On olemas veel ka 128 düüs ,mida pole veel proovinud ,kuid annan teada ,kuidas asi tööle hakkab. Järgmine nädal plaanis siis vahetada välja karburaatori tikkpoldid pikemate vastu ja panna karburaatorile vahele klaaskiust muhv ,mis on nii paks ,et gaasi hoovastik karpa poole kaldu ei jää. Üx probleemidest on ka see ,et kui auto seima panna ja võtit keerata läheb kohe käima ,kuid peale pooletunnist seisakut ei taha eriti minna ( arvan ,et viga on karpa keemises ,kuid selle saab kah korda ma arvan)
Postitatud: E juuni 06, 2005 2:46 pm Postita teema:
sai siis tehtud järgmised muudatused. Keerasin välja karburaatori kinnitus tikkpoldid asendasin need 9 cm pikkadega. Karburaatori alla sai umbes 3.5 kõrgendust 2 vahe muhvi koos tihenditega. sellisel juhul sobib gaasihoovastik ideaalselt ja lada õhupuhasti mahub kah kapoti alla.Keemine kadus ära ja auto hakkas ka soojalt hästi käivituma. Lisaks sai joodetud karpale külge ülevool millesse sai pandud 0.45 tühikäigudüüs enne ja peale karpat sai pandud bensiini peenfiltrid . Madalatel pööretel ja seistes laseb düüs toitesüsteemist rõhu maha ,mis soodustab käivitamist.
Postitatud: R apr 21, 2006 10:41 pm Postita teema:
Üks küsimus, mul ka karpaga probleeme... kui kõrge peaks olema bensiini tase, mul sealt aknast vaadates kisub kõva kolmveerandini... vahepeal kui tuure andsin, läks puhta umbe... möllasin ja painutasin ujukit, kontrollisin nõela...
Kahtlustan, et mul süüde vale, kuna käima pannes käivitub ta vaid toores peal olles, nii kui lahti lased, hakkab paukuma ( ma vötsin õhufiltri ära ) ja tuld purskab välja...
Kõik oli korras, kuniks usaldasin oma Volga juurde üht nn. meistrimeest, kes omasõnul eluaeg tegelenud nendega, kuigi ise ei saanud arugi, et üks mootoripadi katki
Muide kahtlustan, et ta ajas ka küünlajuhtmed sassi, mis oleks õige järjekord Volga GAZ 24 le ?
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R apr 21, 2006 11:20 pm Postita teema:
Ee.. mina olen oma masinal bensiinitaset kirjandusest loetu põhjal reguleerinud: eemaldada karburaatori kaas koos ujukiga, pöörata see kummuli ja painutata nõelaga kontaktis olevat keelekest nii, et ujuki kõrgeima punkti kõrgus kaane liitepinnast oleks 40...41 mm. Sellele vastav bensiinitase kõigub minu autol poolest aknast samuti umbes kolmveerandini. Peaks teoreetiliselt olema 18,5...21,5 mm karburaatori liitepinnast allpool.
Ühtlast soovitan tungivalt kontrollida ujukinõela hermeetilisust ja viimase kaelas istuva tihendi seisundit, et ei korduks "sõit-sõit-linna-bensiin-aknapesupaagis".
D. Metallov. Seab mitmetähenduslikke sõnu ritta.
Postitatud: P apr 23, 2006 11:50 am Postita teema:
Jah... just saigi uus nõel ostetud, tuli välja, et algselt ei olnudki seda väikest tihendit otsas... selline koonusjas nõel tegelt ilma tihenditagi hoidis, kuid ok uus on ikka uus ja koos tihendiga, ikka kindlam tunne
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.