Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24-10 Tanel
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 112 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24-10 Tanel
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24-10 Tanel

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 24, 2015 2:02 pm    Postita teema: Gaz 24-10 Tanel Vasta viitega

Tervitus taaskord, lugupeetud kaasfoorumlased!


Oli novembrikuu ja kalender näitas aastanumbriks 2012. Seltsimees SiimTamm oli kohe-kohe saamas 22 aastat vanaks, ning juba umbes kolme päeva jagu olid mu rahakorti vahel juhiload. Tõesti, lõpuks võisin ma legaalselt tänavatel autoroolis liigelda. See aga tõstatas omakora uue küsimuse : millega siis ikkagi sõitma hakata? Lained käisid mürinal peakohal kokku ja oma sünnipäeva hommikul keerasin tuled Pärnu poole ning õhtuks oli Mersu kodus. Esmapilgul justkui päris äss asi - w123 kupee, 2,8, automaat, hall veluur ja valge värv.


Tegelikult ei läinud isegi minul väga kaua mõistmaks, et meil pole selle autoga pikka ja ühist tulevikku. Ta oli tegelikult paras rümp ja minul polnud plaanis teda taastama ka hakata. Üritasin teda päris pikalt erineva raha eest tulutult turustada.
Vaatamas käidi kupeed siiski päris palju, ning kuigi peaaegu alati oli paari minutiga selge, et teda ära ei osteta, jätkus juttu pikemaks. Sellepärast ei olnudki ma väga entusiastlik, kui järgmine tegelane lubas õhtul korra läbi hüpata ja asja üle vaadata. Valmistusin jälle umbes tunniajseks vestulseks, mis lõpuks ei vii kuhugi. Vahetuseks pakuti musta mere telesaatest tuttavat punast Gaz 24-10t. Tutvunud Mercedese seisukorraga arvas omanik, et punane auto on ikkagi liiga hea, aga tal pidi üks kehvem sinine olema, selle vastu võiks vahetada küll. Reaalsuses selgus, et sinine auto oli hoopis palju parem tükk. Ta oli küll rõvedalt üle värvitud, kuid muidu päris komplektne ja roostevaba. Nii juhtuski, et kuidagi poolkogemata oli minu romulas üks volga juures.



Suhteliselt ruttu hakkas närvidele käima see kleepsutuuning. Kahjuks ei muutunud auto üldilme selle eemaldamisel üldse paremaks. Ta oli ikka nii kole sinine. Üle värvimine ei mahtunud ka plaanidesse, sest mingil hetkel kasutasin teda lausa igapäevaautona. kaalusin varianti laiast plekkveljest ja mingisugusest ajastulohasest ralli või ringraja temaatikast. Lõpuks "Ettevaatust Auto!" eelõhtul sai sõiduk kaetud Aerofloti butafooriaga. Kuna kõik käis viimasel minutil, siis erineb praegune lahendus päris radikaalselt esialgsest kontseptsioonist, kuid nii saigi vast parem.
Pisematest asjadest said veel üle vävitud iluklbid, udukad kollaseks kiletatud, znakk võrele lisatud ja kole plastikust peegel minema visatud.
Mõni aeg varem lõpetas ühepoolselt töölepingu plokikaanetihend. Peale selle vahetust käisid Sm. Mirski töölaualt läbi nii jagaja, kui karburaator, mis paika reguleerituna panid mootori hoopis rahulikumalt ja parema häälega käima kui enne. Ta tahaks tegelikult veel korra üle käimist, aga loom käivitub, läheb pöördesse ja evib tühikäiku - mida veel ühelt volga mootorilt oodata? Siia lisada veel uued originaalmõõdus välismaa rehvid ning saimegi kompoti, millisega on vähemalt minu enda arvates üllatavalt hea sõita. Ma tõesti ei osanud arvata, et üks Volga võibki sõita peaaegu nagu päris auto.





Edasisi plaane ei hakkaks ma siinkohal kõva häälega välja lubama. Ma ei ole plaaninud seda autot kordagi suuremaks projektiks keerata. Eks ma nokin teda võimaluste, oskuste ja tahtmise piires paremaks vaikselt, kuigi tegelikult tahaks ta saada täies mahus üle käimist.
Kasutaksin siinkohal head võimalust valjult tänada kõiki, kes on viitsinud oma aega panustada selle rõvesinise unistuse liikumas hoidmiseks - Aitäh teile!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N sep 24, 2015 8:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma pidin juba hakkama õiendama, et miks sinise kaunitari piltidel tüdrukuid kapoti peal pole, aga õnneks viimasel hetkel märkasin, et ühel pildil ikkagi on. Tekkis juba tunne, et volgamehed on kuidagi kehvemad.

Mis sellega edasi mõtled? Hakkad talvel ka sõitma või jääb seisma? Sa nurjatu viisid oma talveoopeli ju prügimäele ära.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N sep 24, 2015 11:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

No ma kohe esimese hooga ei tahtnud, muidu äkki keegi mõtleb, et ma ainult sellepärast nende romudega mängingi, et tüdrikuid kapoti peale meelitada. Lõbusate lüpsjatädidega pildiseeria on tegelikult olemas küll.





Päris kapoti peal ronimise pilte tõesti pole.


Need "mis edasi?" küsimised on alati sellised natuke "rusikaga makku," ehk pisut nagu valus teema. Tahaks ju lubada, et kevadeks on ta uus ja ilus ja sõidab nagu unistus. Aga kui nüüd lõpuni aus olla, siis peaks ta ilmselt mingil hetkel hoopis ära realiserima, kuniks ta näeb veel piisavalt viisakas välja, et talle võiks mõni ostja leiduda. Mitte, et see auto hakkaks kohe-kohe laiali vajuma, aga mul tegelikult pole temaga mingit erilist tugevat emotsionaalset sidet ja üle ma teda ise ei viitsiks võõbata. Eks ta paar hooaega sõidaks ehk nii ka ära, aga tegelikult peaks ta ikka pritsi alt läbi käima. Uued esitiivad ja puhtad istmed ei teeks ka paha.
Kokkuvõttes siis võiks temast hea omaniku käes saada väga ilus kümme, aga minu jaoks oli ta lihtsalt majanduslikult hea otsus antud ajahetkel.
Natuke karm võimolla teema kolmanda teate kohta, aga teades ennast, võin ma täiesti vabalt sama juttu rääkida ka seitsme asta pärast. Või siis ülehomme otsustada, et ma ikkagi tahan temast ise auto ehitada. Never sei never, eksole.
Talvel ainuke motivatsioon teda õue ajada oleks ehk talveralli, aga ta on ju nii uue aasta auto ja pealegi nissani raadioga - kes sellist vanatehnikaüritusele ikka lubaks?

Talveoopelist võime ilmselt umbes kuu aja pärast uuesti vestelda. On mõtteid. Liiga kettasse ei maksa aga minna, eks ta ilmselt eelmisega sarnase kontseptsiooniga auto tuleb.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud