Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ-24 V6 Konela
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 568 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ-24 V6 Konela
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ-24 V6 Konela
Mine lehele 1, 2  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E juuni 30, 2014 10:54 pm    Postita teema: GAZ-24 V6 Konela Vasta viitega

Tere peale pika pausi.

Sai siis selline auto ostetud. Täna.
Paljuski emotsionaalne ost, nii et ise veel pole mõistnud mida olen teinud.

Kindel on see, et tegemist on 1976 alguses toodetud tavalise GAZ-24 Volgaga, mis oli uuena eksporditud Soome, ning millele paigaldati enne müüki Ford Capri V6 2.8 liitrise mootori ning käigukast.
Auto esimeseks omanikuks on olnud selline soome äriühing nagu ELORG DATA AB, mille omanikuks oli kaks kolmandiku Nõukogude Liit ja ühe kolmandik Nokia.
Esimese 10 aasta jooksul, sõitis auto ainult 45 000 km.



Mingi tõenäolisusega, võib arvata, et ka ilus kuldse veluuriga salong on tolle aja originaalne looming.

Kõik muu on legendid, kuulujutud ning ilmselt, ka osaliselt fantaasiad, mida ma esialguks ei levitaks;)

Hetkel sõidab see Volga Tallinna poole Tallink Superstar tekil.

Sellised lood.

Üldiselt, kutsun kõike varuosaladude omanikke loovutama minule soodsa hinnaga defitsiitsed varuosad:) Pakkuda võib kõike - tuled, kroomi, stanged, 1976 a. esipaneeli ning spiidokat, jne jne jne. Ühe sõnaga - julgelt võtke ühendus, ning pakkuge.

denis /at/ kloostrimetsa.ee

tel. 5073660
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 9:15 am    Postita teema: Vasta viitega

See on äge auto. Talle peaks saama vist suhteliselt kergesti paigaldada ka automaatkäigukasti? Või õigemini ... mis käigukastiga ta üldse on? Volga oma? Fordi oma?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 1:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ford 4-manuaal.
Jah, peaks paigaldama, ei oska nüüd kohe snitti võtta, kas on mõtet või mitte. Aga seal on väga palju muid asju mida peab tegema oluliselt varem.

D.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 4:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ega mingi juhuse kokkusattumisel pole tegu selle autoga?

Tegu siis ka Ford V6 mootoriga isendiga,mis osales 2010.a Ettevaatust auto üritusel. Aga kahjuks pole mul hetkel paremat pilti võtta, kui see tagumise osa foto.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 9:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Just, ega neid autosid palju pole olnud ning seda vähem neid on alles.

See sama auto.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1207
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 9:18 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õnnitlused huvitava eksemplari soetamise puhul!
Kas näitad seda järgmisel lustisõidul?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 10:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Robert, ma hea meelega näitaksin seda, aga see pole sellises sõidukorras veel.
See ei kõlba eksponeerimiseks rahvale. Eks siis varem tuleb seda ikka töökorda viia. Kohe kui saan auto korda, siis kindlasti hakkan igasugustel üritustel käima.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 11:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Denis on muidugi teada maksimalist. Täna õnnestus seda autot ka endal lähemalt kaeda. Sel autol on tõesti mõned puudused, kuid üldjoontes on tegu ikka päris kobeda vanuriga. Üldine tervis on tal ikka palju parem kui suurem osa siinmail müüdavatest isenditest. Täiesti "leiukorras" auto kohta sõidab ta ka väga hästi. Üksikasjad tahavad sättimist, kuid tehniline kooslus on kahtlemata muljetavaldav. Täpselt sellise mootoriga olekski Gaz 24 pidanud tehasest tulema. Tuntud t¨ekistide 5,5 liitrine V8 on veidi "overkill", muutes ta raskeks, robustseks ja ohtlikuks. Aga see kesmises mõõdus V6 on täpselt paras. Teeb head häält ja tagab rahuldava dünaamika.

Kahtlemata väga värvikas isend Eesti vanatehnikamaailmas.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Denis23
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Apr 07, 2006
Teateid: 109
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 01, 2014 11:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Võrreldes Sm.Tihhonoviga, mina olen läbiniste "realpolitik" tegelane:)
Aga siiski piisavalt "realpolitik" et aru saada et "mõningad puudused" on piisavalt suured, et laiadele rahvale neid mitte näidata:)

Küll piltidel on kõik väga tipp-topp:)


https://www.flickr.com/photos/edsel/8706744323/in/pool-volga


Täna muidugi peale kaks linnatiiru 1976 Volgaga, pidin parklasse 1967 Caddy ajama. Nojah... Laughing

Aga eks see auto nüüd hakkab tasapisi muutuma paremaks. Algselt see mida võib kiiresti ning väikese kuluga teha - ehk siis mehaaniline pool.
Edaspidi siis vaatame.

Mida ma ütleksin kindlasti, see on, et tõepoolest, isegi praegu mitte kõige paremini töötava mootoriga ja valede kummidega, on selle sõiduomadused oluliselt erinevad võrreldes stock-is G-24.
Dimaamika on täiesti kaasaegse auto omane.

Ütleme nii - automaatkast ja roolivõim jääb puudu, et Volgast saaks enam-vähem kaasaegne auto.

Mis on kindlasti huvitav võib olla laiale ringile, see on, et omal ajal, 70ndate alguses, tegi samasuguse prototüübi ka Gorki tehas. Suure tõenäolisusega, pakuti Konelale selle dokumentatsiooni. Muide - ümberehitus on väga korrektne, kõik asjad on ilusti kapoti alla sätitud, jne.

Huvitav lugu on ka see, et antud isend pidi olema esimene, mida nii ümberehitati (meie jupphaaval liigume juba legendide suunas, jah)

Ehk siis hilisemad autod tulid ilma mootori ning kastita, aga see auto tuli kompleksena, ning ümberehituseks kasutati ka komplekset Ford Capri.

Seda juttu rääkis Lahti näitusel üks endine Konela töötaja...


Mis aga puutub sellesse, mis oleks über-alles mootor Volgale, siis ma arvan, see on Buick 215CID V8, ehk siis mis lõpuks sai tuntuks kui Rover V8. Umbes samal ajal, kui Volgat projekteeriti, ostis selle Rover väga soodsa hinnaga. Alumiinium 3.5 liitriline V8 kaalub sama palju kui malmplokiga Ford Essex V6.

Lõpuks jõudiski Rover V8 Volga kapoti alla ka. Aga see oli teine Volga ja teine riik.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K juuli 02, 2014 7:40 am    Postita teema: Vasta viitega

Mind huvitaks selle auto puhul just tehnilised lahendused, näiteks:
-Fordi väljalaske süsteemi kohandamine Volga kerele
-Salongi soojenduse ühendamine mootorile
- mootori ja käigukasti enda kinnitused auto all.

Loodan siiralt,et tulevikus Denis, auto remondi käigus. Paneb siia mõne pildi ka põhja alusest olukorrast.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuli 02, 2014 1:44 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kas selle auto tagaosalt on kiirelt eemaldatud FIN kleebis? Juhtusin eile kogemata kokku ühe rohelise gaz 24 tüüpi soome numbritega sõidukiga, millel oli kõnealune kleeps taga. Kas tegu oli sama autoga, või on neid rohelisi mingi suurem hulk linnas lahti lastud?

Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
MTJ juhataja
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007
Teateid: 490
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuli 02, 2014 1:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õnnitlused ka minu poolt ja jõudu taastamiseks!
Vahur
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1326
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: K juuli 02, 2014 2:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tervitused ja õnnesoovid ka minu poolt.


PS: Meie viimaselt ühiselt väljasõidult eelmise omanikuga mäletan ma seda Volgat sellisena.


_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 552
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K juuli 02, 2014 11:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ega siin muud lisada polegi ,kui põnev ost.Kui aga oleks viimase omanikuga viimasel üritusel kokku sattunud , oleks ise ära ost.Lahe kartulaid linna vedada!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 206
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N juuli 03, 2014 7:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õnnitlused ka minu poolt!
Mootor siis ilmselt on sama, mis sellel Konela reklaamvoldikul, all pakutavatest mootorivalikutest kolmas pilt, postitus 8.03.2014
http://www.volga.ee/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=675&postdays=0&postorder=asc&start=75 ?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele 1, 2  Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud