Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuni 30, 2014 10:54 pm Postita teema: GAZ-24 V6 Konela
Tere peale pika pausi.
Sai siis selline auto ostetud. Täna.
Paljuski emotsionaalne ost, nii et ise veel pole mõistnud mida olen teinud.
Kindel on see, et tegemist on 1976 alguses toodetud tavalise GAZ-24 Volgaga, mis oli uuena eksporditud Soome, ning millele paigaldati enne müüki Ford Capri V6 2.8 liitrise mootori ning käigukast.
Auto esimeseks omanikuks on olnud selline soome äriühing nagu ELORG DATA AB, mille omanikuks oli kaks kolmandiku Nõukogude Liit ja ühe kolmandik Nokia.
Esimese 10 aasta jooksul, sõitis auto ainult 45 000 km.
Mingi tõenäolisusega, võib arvata, et ka ilus kuldse veluuriga salong on tolle aja originaalne looming.
Kõik muu on legendid, kuulujutud ning ilmselt, ka osaliselt fantaasiad, mida ma esialguks ei levitaks;)
Hetkel sõidab see Volga Tallinna poole Tallink Superstar tekil.
Sellised lood.
Üldiselt, kutsun kõike varuosaladude omanikke loovutama minule soodsa hinnaga defitsiitsed varuosad:) Pakkuda võib kõike - tuled, kroomi, stanged, 1976 a. esipaneeli ning spiidokat, jne jne jne. Ühe sõnaga - julgelt võtke ühendus, ning pakkuge.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T juuli 01, 2014 9:15 am Postita teema:
See on äge auto. Talle peaks saama vist suhteliselt kergesti paigaldada ka automaatkäigukasti? Või õigemini ... mis käigukastiga ta üldse on? Volga oma? Fordi oma? _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 01, 2014 1:27 pm Postita teema:
Ford 4-manuaal.
Jah, peaks paigaldama, ei oska nüüd kohe snitti võtta, kas on mõtet või mitte. Aga seal on väga palju muid asju mida peab tegema oluliselt varem.
Postitatud: T juuli 01, 2014 4:55 pm Postita teema:
Ega mingi juhuse kokkusattumisel pole tegu selle autoga?
Tegu siis ka Ford V6 mootoriga isendiga,mis osales 2010.a Ettevaatust auto üritusel. Aga kahjuks pole mul hetkel paremat pilti võtta, kui see tagumise osa foto.
Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 01, 2014 10:47 pm Postita teema:
Robert, ma hea meelega näitaksin seda, aga see pole sellises sõidukorras veel.
See ei kõlba eksponeerimiseks rahvale. Eks siis varem tuleb seda ikka töökorda viia. Kohe kui saan auto korda, siis kindlasti hakkan igasugustel üritustel käima.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T juuli 01, 2014 11:21 pm Postita teema:
Denis on muidugi teada maksimalist. Täna õnnestus seda autot ka endal lähemalt kaeda. Sel autol on tõesti mõned puudused, kuid üldjoontes on tegu ikka päris kobeda vanuriga. Üldine tervis on tal ikka palju parem kui suurem osa siinmail müüdavatest isenditest. Täiesti "leiukorras" auto kohta sõidab ta ka väga hästi. Üksikasjad tahavad sättimist, kuid tehniline kooslus on kahtlemata muljetavaldav. Täpselt sellise mootoriga olekski Gaz 24 pidanud tehasest tulema. Tuntud t¨ekistide 5,5 liitrine V8 on veidi "overkill", muutes ta raskeks, robustseks ja ohtlikuks. Aga see kesmises mõõdus V6 on täpselt paras. Teeb head häält ja tagab rahuldava dünaamika.
Kahtlemata väga värvikas isend Eesti vanatehnikamaailmas. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Apr 07, 2006 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 01, 2014 11:31 pm Postita teema:
Võrreldes Sm.Tihhonoviga, mina olen läbiniste "realpolitik" tegelane:)
Aga siiski piisavalt "realpolitik" et aru saada et "mõningad puudused" on piisavalt suured, et laiadele rahvale neid mitte näidata:)
Täna muidugi peale kaks linnatiiru 1976 Volgaga, pidin parklasse 1967 Caddy ajama. Nojah...
Aga eks see auto nüüd hakkab tasapisi muutuma paremaks. Algselt see mida võib kiiresti ning väikese kuluga teha - ehk siis mehaaniline pool.
Edaspidi siis vaatame.
Mida ma ütleksin kindlasti, see on, et tõepoolest, isegi praegu mitte kõige paremini töötava mootoriga ja valede kummidega, on selle sõiduomadused oluliselt erinevad võrreldes stock-is G-24.
Dimaamika on täiesti kaasaegse auto omane.
Ütleme nii - automaatkast ja roolivõim jääb puudu, et Volgast saaks enam-vähem kaasaegne auto.
Mis on kindlasti huvitav võib olla laiale ringile, see on, et omal ajal, 70ndate alguses, tegi samasuguse prototüübi ka Gorki tehas. Suure tõenäolisusega, pakuti Konelale selle dokumentatsiooni. Muide - ümberehitus on väga korrektne, kõik asjad on ilusti kapoti alla sätitud, jne.
Huvitav lugu on ka see, et antud isend pidi olema esimene, mida nii ümberehitati (meie jupphaaval liigume juba legendide suunas, jah)
Ehk siis hilisemad autod tulid ilma mootori ning kastita, aga see auto tuli kompleksena, ning ümberehituseks kasutati ka komplekset Ford Capri.
Seda juttu rääkis Lahti näitusel üks endine Konela töötaja...
Mis aga puutub sellesse, mis oleks über-alles mootor Volgale, siis ma arvan, see on Buick 215CID V8, ehk siis mis lõpuks sai tuntuks kui Rover V8. Umbes samal ajal, kui Volgat projekteeriti, ostis selle Rover väga soodsa hinnaga. Alumiinium 3.5 liitriline V8 kaalub sama palju kui malmplokiga Ford Essex V6.
Lõpuks jõudiski Rover V8 Volga kapoti alla ka. Aga see oli teine Volga ja teine riik.
Postitatud: K juuli 02, 2014 7:40 am Postita teema:
Mind huvitaks selle auto puhul just tehnilised lahendused, näiteks:
-Fordi väljalaske süsteemi kohandamine Volga kerele
-Salongi soojenduse ühendamine mootorile
- mootori ja käigukasti enda kinnitused auto all.
Loodan siiralt,et tulevikus Denis, auto remondi käigus. Paneb siia mõne pildi ka põhja alusest olukorrast.
Liitunud: Dec 28, 2008 Teateid: 130 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K juuli 02, 2014 1:44 pm Postita teema:
Kas selle auto tagaosalt on kiirelt eemaldatud FIN kleebis? Juhtusin eile kogemata kokku ühe rohelise gaz 24 tüüpi soome numbritega sõidukiga, millel oli kõnealune kleeps taga. Kas tegu oli sama autoga, või on neid rohelisi mingi suurem hulk linnas lahti lastud?
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 552 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: K juuli 02, 2014 11:31 pm Postita teema:
Ega siin muud lisada polegi ,kui põnev ost.Kui aga oleks viimase omanikuga viimasel üritusel kokku sattunud , oleks ise ära ost.Lahe kartulaid linna vedada!
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.