Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuni 01, 2015 9:55 pm Postita teema:
Tere.
Vaatasin, et oled pannud termomeetri skaala, millel on 110 vasakul pool. Sedamoodi oli 1 seeria masinatel.
Vaata seda aadressi:
http://retrodetal.ru/detail/495-21/
Minu teada, peaks masinal siis ka aku polaarsus teisiti olema.
Täpsusta seda Leivategijaga ja Markoga.
Tean, kui suur töö on spidomeetri koos kelladega kokku panemine ja veel hullem töö on selle juhtmetega koos armatuurlauale kinnitamine.
Aga edu. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuni 01, 2015 9:58 pm Postita teema:
Aitüma ja tänan tähelepanu juhtimast. Homme uurin asja. Võib juhtuda, et vahetame selle ümber. Olin tõesti tellinud esimese seeria näidikute klaasid, aga hetkel minu teada vastupidi polaarsuse teed ei lähe.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 553 Asukoht: Rapla mk.
Postitatud: R juuni 05, 2015 2:05 pm Postita teema:
Kas sa ikka tihendile seda igavesti kleepuvat liimi panid piisavalt?Meil jäi väheks,pesuga tuli ohtralt vett läbi.Pärast nägime hullu vaeva selle dinidroliga.
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuni 05, 2015 7:13 pm Postita teema:
Tihendile sai seda "mittekunagikuivavatmöga" pandud nii, et pool autot täis.
Kuna Marko poolt välja pandud õllekast terendab silme ees, siis töö ei rauge. Päevad pole vennad, mõni päev läheb kehvemini, teine ei suju kuidagi ja kulub seltsimeestega vaimseks maadluseks.
Nagu ikka pildid räägivad enda eest.
Uued klaasid on tõstukite külge kinnitatud toorkummiga. Nende paigaldamine oli omaette tsirkus.
Mati leidis oma varudest uued aknaraamid, koos uute viltidega. Venest tellitud vildid jäävad seekord üle.
Mootoriruum on mootoriks valmis.
Päris esimesel seerial aknapesu pihusteid ei olnud, aga just need ümarapeaga peaksid olema need, mis siis ülemineku mudelile alguses tulid. (verega alla ei kirjuta)
Lisaks sai vahetatud päikesesirmide plastikud, venest tellitud uute vastu.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: L juuni 06, 2015 12:00 am Postita teema:
Tempo on kahtlemata võimas. Jääb vägisi mulje, et äkki tahadki valmis saada? Kapotialune on kadestamisväärselt lihtne ja lage sel autol. Tundub, et ongi veel mootor ja radikas ja ongi kõik. Ma olen ise juba umbes kuu aega õhtuti vahekorras enda "hulluga", üritades kapotialust komplekteerida. Teine samapalju läheb kindlasti veel. Täitsa selline tunne on juba, et iga viimne kui detail tuleb ise teha. Ja neid on palju.
Sa tegid küljeklaasid üldse uued või?
Mulle tunduvad need mustad uksetihendid kuidagi võõrad. Õigemini Gaz 24 moodi. Vanadel Volgadel olen harjunud ikka heledaid nägema. Aga tõsi on, et ma ei tea Gaz 21 eripäradest suurt midagi. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L juuni 06, 2015 8:38 pm Postita teema:
Mootoriruum on mõnusalt lage ja lihtne tõesti. See nädal mootorini ei jõua, aga järgmine nädal pole tal pääsu. Läheb aiste vahele.
Küljeklaasid ostsin üldse uued jah. Lasin teha originaalide järgi. 5mm karastatud klaas ja Marepleks tegi need kenasti ära.
Need uksetihendid (keedrid) on tegelikult tumesinised ja neid saab venemaalt tellida üsna laias värvivalikus. Kuna mul sinine teema selle auto puhul on, siis see oli tundus sobilikum värv sinna.
Kuna eile sai tänasest päevast üsna kõrge intressiga seda head tuju laenatud, siis täna ei läinud töö nii ladusalt, kui oleks soovinud.
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuni 09, 2015 10:49 pm Postita teema:
Et keegi ei kahtlustaks, et ma olen õllekasti silmist lasknud ja selle Kaldile kingin , siis siin on mõned Pildid saavutustest:
Täna sai pandud kroomiring paika. Ei olnud ka teab mis lihtne ülesanne kui ustel on augud tegemata ja maaler on auto kenaks teinud. Tunde värisevate kätega puurimist ja saigi paika. Ustel on komplektsusest puudu nüüd vaid polstrid.
Homme tuleb üks kõvem päev mootoripaigalduseks.
Kuna generaator tuleb uuema vene tehnika pealt, siis on paigaldatud ka selline relee:
Nüüd abipalve, kas kellelgi on sellist pistikut, mis sinna kinnitub ja tahab sellest sümboolse tasu eest vabaneda ?
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K juuni 10, 2015 10:05 pm Postita teema:
Neid pistikuid pole mina varuosana kunagi näinud. Aga vanade kimpude küljest võin veel leida. Paraku olen kodumaal tagasi alles esmaspäevast. Meeleldi tulen appi ka seda õllekasti lahendama. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N juuni 11, 2015 11:41 pm Postita teema:
Mina paneksin RR350 asemel RR362A või RR 362B. Need sobivad samuti kõikide G250 tüüpi genekatega. Kinnitus on sama ja juhtmestikku ei pea pistikuga rikkuma, juhtme klemmid kruvikinnitusega. Ja kuna nad on musta värvi, siis vanale autole sobilikumad ja ei häiri silma. 362A on kasutusel M- 412-l, 362B Gaz 53-l. Väliselt on nad täiesti identsed, ainult 362B-l on lisaks küljepeal kruvi, kus talveperioodil saab seda kruvi keerates laadimistugevust ka juurde lisada.
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuni 12, 2015 5:51 am Postita teema:
Tänan heade mõtete eest! Olete mõlemad oodatud kasti demineerima. Ennast ka häiris selle relee välimus.
Vahepeal sai peale mootor, käigukast, sumbuti ja kardaan. Viimane käis veel pärnus tasakaalustamises. Nüüd olen ise ka kuni teisipäevani maarjamaalt eemal, ehk siis nii kaua on tegemistel käsipidur peal.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.