Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 24 (1972) Tanel
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 128 külastaja(d) ja 2 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24 (1972) Tanel
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24 (1972) Tanel
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E aug 13, 2012 11:55 am    Postita teema: Vasta viitega

Tasa sõuad, kaugele jõuad. Eks sa teed oma otsused ise, aga võib olla ei ole mootori maha tõstmine esialgu kõige parem mõte? Vähemalt mitte enne kui kere keevitused on lõpetatud? Tööde ajal on ilmselt hea säilitada autol mingi liikumisvõime.

Kui kere keevitustööd niimoodi järk-järgult lõpuni viia, jõuad sa paratamatult terve auto värvimiseni. Jupitama pole siin enam mõtet hakata, ikka üleni värvida. Aga ma selle värvimise pärast väga ei muretseks. Antud situatsioonis teeksin ma seda kindlasti kodus. Oleme meiegi paar autot kodugaraazis üle värvinud ja tulemus pole üldse väga hull. Sõpruskonnas on veel mitmeid Volgasid, mis on värvitud õues ja näevad väga OK välja. Vajadusel saan õpetama-targutama tulla.

Värvimise ajaks on ilmselt vältimatu võtta välja salong. Seda enam, et su istmed on päris läbi omadega. Talvel on hea aeg teha korda istmed. Ma just eile tegelesin vanade Gaz 24 istmete likvideerimise-lammutamisega. Hetkel on kogu prügi veel alles. Saan sul aidata istmete vedrupakid korda teha ja istmed vormi ajada. Istmete katted on sul väsinud ja nad ei ole originaalid. Kuid ma pigem välistaks kodus ise uute istmete õmblemise. Pelgan, et sellest ei tule head tulemust. Pigem üritaks ikka olemasolevatest asja saada või kui sul on huvi, saan sulle välja kirjutada terve komplekti täiesti terveid kollakat tooni Gaz 24 originaal istmepolstreid. Korralikud istmed, kuid tahavad pesu (garaazis hallitama läinud). Lihtsalt otsusta kiirelt, sest praegu olen nad juba prügikotti ajanud.

Mootori võtaks ma ette siis, kui kere ja salong on uuesti komplekteeritud. Teine variant on teha paralleelselt kõrval uus mootor valmis ja siis lihtsalt ringi tõsta. Neid vanu mootoreid peaks meil garaazis mitu tk üle olema. Neist üks oli maha tõstes täiesti töökorras.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E aug 13, 2012 1:28 pm    Postita teema: Vasta viitega

Me täname pakkumise eest!
Siiski jätaks kollse sisu hetkel kõrvale. Punaselt tagasi kollasele, isegi kui tegu oleks originaal polstritega, oleks minu jaoks nagu tagasiminek. Tegelikult on mul tutvusringkonnas olemas üks seltsimees, kes mingi osa oma elust on palgatööd teinud isegi asutuses nimega Teping. Probleem on selles, et härra väidab, et tal on auto istmetest kõrini ja ta ei taha neid enam teha. Sama oli ka tolle kodanikuga, kes mu autole tiivad külge õmbles - elukutseline keevitaja, aastaid autoremondiga tegelenud, ühel hetkel otsustas, et ta enam keretöid ei tee. Tuleb kasutada aktiivset veenmist. Lisaks on "Volga" nagu trump tagataskus : "Keretöid teed?" "EI!" "Aga Volgale?" "Peab mõtlema, äkki nipitab midagi..."
Samas jääb alati võimalus, et praegused istmekatted näevad peale pesu adekvaatsed välja. Probleem aga jääb, sest uksepapid on mul ikkagi hallid ja koledasti kõveraks tõmmanud.
Pigem vaevab mind, et juhiiste ei hoia seljatuge üleval. Seljatoe parem külg oleks justkui lukus, kuid toetades nagu painutaks istme kõveraks ja tugi vajub alla. Seda on näha ka esimese postituse fotodelt, et juhiiste oleks justkui viltu autos. Äkki on mingi lukusti osa järele andnud ja hiljem on kogu istme raam kõveraks väänatud ning ei sünni enam üldse kasutada? Kui sul vedeleb mõni lahti harutatud iste garaa¸is, tuleks mõni õhtu selle anatoomiat õppima.

Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E aug 13, 2012 3:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

See istme üleval püsimine on kõige väiksem probleem. Seal on kas torsioon pooleks, lukusti katki või mingi kolmas jama. Istmeraame mul on ja selle saab korda. Ainus häda on selles, et ma ei anna sulle väga palju aega. Raamid on juba kastivolga kastis ja ma kavatsen nad homme-ülehomme utiili viia. Selleks, et su iste ära remontida, oleks vaja see enne lahti võtta ja vaadata, mis seal katki on. Võta iste autost välja ja tule mulle garaazi juurde. Teeme korda.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N aug 16, 2012 3:41 pm    Postita teema: Vasta viitega

Vahetult enne kui oma istmeraamide hunniku kokkuostu jõudsin viia, toimus meil garaazi ees lahkamine.


Olen näinud üsna logusid istmeid, kuid see projekt ületas kindlasti kõik seninähtu. Seljatugi ei püsinud seetõttu üleval, et istme alusraam oli seljatoe kinnituse kohalt pooleks murdunud. Peale selle polnud istmepõhjal ühtegi tervet vedru.


Kuna mul ka polnud enam korralikke juhiistme põhjasid, tuli hakata ise ehitama. Lammutasin ühe vana näraka juhiistme ära ja sain sealt korraliku alusraami. Vedrupaki komplekteerisin erinevate kaassõitja istmete vedrudest.


Istmepõhi sai lõpuks päris hea.


Pealeistme lõplikku komplekteerimist ei saanud siiski päris rahule jääda, kuna seljatugi hoiab kuidagi viltu. Tõenäoliselt on selajoe enda raam kõver. Aga eks sellega tegeleb siis kui auto saab uued polstrid.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
janek555
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 20, 2006
Teateid: 80
Asukoht: Viljandi m/k, Võhma

TeadePostitatud: N aug 16, 2012 4:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonov kirjutas:

Olen näinud üsna logusid istmeid, kuid see projekt ületas kindlasti kõik seninähtu.


Mis siin ikka imestada, selle volga viimased kasutajad olid päris noored inimesed ja üks puha bändimees! Laughing Imelik muidugi,et juhi iste...
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Külasta postitaja kodulehekülge
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P sep 09, 2012 8:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

"Tagant nagu keskkool, eest nagu muuesum," ehk miks mu Volgal enam nägu küljes ei ole.

Tegelikult oli ju loomulik asjade kulg, et kui tagumine ots kokku sai, pidi ettepoole liikuma. Hetkel näeb Volga suht näotu välja.

Kuna mõlemad minu käes olevad uued esitiivad olid kaetud pindmise roostega, oli esimene etapp plekkide puhastamine. Valisin selleks trelli otsa käiva mingisuguse imeliku plastikulaadsete kiududega harja. Suuremaid roostepesasid ta küll puhtaks ei tõmba, aga kraabib samas plekki palju vähem, kui traathari. Õnneks oli mul selle koleda tööga abilisi.

Ja siin juba puhastatud tiib. Katsin ta roostemuunduriga.

Vaja on veel ümber "tuunida" suunatulede kinnitused, ära kaotada ülemiste suunakate avad ja tekitada augud "Volga" kirjade jaoks.
"meeldiva üllatusena" tuli mu jaoks see, et enamvähem taastatavana tundunud esipõll on ikka üpriski surd'. Lisaks sellele et ta kõver ja mõlkis on, on teda juba otstest lapitud. Sellist vanema seeria põlle vist lambist põõsaste all vedelemas ei ole ka ?


Tanel
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud