Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 31013 '92 G/K Sõbra
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 266 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 31013 '92 G/K Sõbra
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 31013 '92 G/K Sõbra
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R veeb 03, 2017 9:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Olen mitu korda mõelnud, miks on 5,5l autodel generaator 100A. Kindlasti on ta võimsam, kui tavaline 40A ja kunagi ei jää me teel hätta.
Kui selline panna tavalisele 3102-le, kas siis kõik viled- tuled on garanteeritud? Kas see sobib ka kõigile mudelitele. Kas neid liigub ka tavaturul?
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: R veeb 03, 2017 10:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaldi kirjutas:
Olen mitu korda mõelnud, miks on 5,5l autodel generaator 100A.


Tavalisele Volgale piisab 40-60A generaatorist täiesti. Ka 31013 Volgale piisaks sellest, sest tema nromaalne töötamine ei vaja oluliselt rohkem voolu. Suur generaator oli vajalik peamiselt pakiruumi paigutatud eriside jms tehnika töös hoidmiseks.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 411
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E veeb 20, 2017 8:23 pm    Postita teema: Vasta viitega

Millegipärast kasutab Martin juba teisel 3102-l esistanget ühtlase kummiribaga. Kas nende kahe erineva stangetüübi paigaldamisel oli omal ajal ka mingi väljalaske aastate seos? Algselt oli tal ju kaheosaline kummiriba numbrimärgiga.
_________________
Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2717
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: T veeb 21, 2017 1:18 am    Postita teema: Vasta viitega

Terane tähelepanek. Pikk kummilint kadus esistangelt millalgi umbes 1987-1988. aasta paiku? Täpselt ei teagi millal. Aga mul on hormonaalne häire, et mulle lihtsalt ei meeldi see lühikeste lintidega lahendus. Number varjab siis osaliselt ilusa kandilise radiaatorivõre ja üldse rapib selle konkreetsete joontega esiosa kuidagi kildudeks. Seega täiesti teadlik möödapanek minu poolt.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Lehekülg 8, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud