Liitunud: Aug 11, 2008 Teateid: 112 Asukoht: Jüri
Postitatud: T okt 28, 2008 12:53 am Postita teema: Gaz 24 -01 1981
Mõtlesin siin pikkalt ja laialt, kas hakkata ennem oma autost kirjutama kui auto saan sellises korda nagu ideaalis ise ette näen.
Peale mõnda kohtumist siinsete kasutajatega küpses siiski mõte, et räägin ennem kui asi täitsa valmis saab, ise asi kas see auto saabki kunagi nii korda, et midagi teha enam pole vaja, arvestades selle aja autode eripära, et kui sa autoga ei tegele, siis võib ka tema väga vabalt otsustada, et ei arvesta sinu soove ja tahtmisi.
Auto ajaloost nii palju, et mina olen 6 omanik, kuid ainukesena ei tunne ma I omanikku kuna tema on tänaseks juba manalateed läinud. Ülejäänud nn omanikud on kõik pereliikmed, kes on autot millegi katteks või päranduseks andnud järgmisele omanikule, kuigi ARK- is vahepeal muudatusi ei ole tehtud. Eks see üks keeruline lugu ole, kuid sellest täpsemalt ei räägikski praegu, võib olla kunagi hiljem. Kui ehk nii palju, et nüüd on siiski ARK- is käidud ja asi ametlikult minu nimel .
Gaz 24 ajalugu lugedes jääb mulle muidugi siiani arusaamatuks, miks on margil 01 lisand juures kuna tegelikult pole auto taksot kunagi sõitnud, kuigi auto värv läheb selle ajaga kokku ja nii palju kui mina tean ei ole tal ka surveaste madalam.
Hetkel on auto värvimises ja kui kõik läheb plaanipäraselt on auto oma tallis tagasi novembri lõpuks. Eks see suht raske mul oli anda auto enam kui kuuks ajaks ära, kunagi ju ei tea, millise orgi otsa satud, kuid taustauuring ei leidnud midagi ja töömees lubas ka igal ajal vaatama minna/tulla, kuidas asi edeneb. Vahemärkusena, tänud sm. Tammele, kes loovutas väikese raha eest kõrvalistuaja poolse esitiiva, et asi libedamalt läheks.
Seal on siis pilte, mis on tehtud gaarazis, kus auto seisis viimased 4 talve, kevadet, suve ja ka sügist ja ka pilte, kus auto seisis see suvi, arvatavasti mõni teist käis seda autot ka vaatamas.
Siit ka väikene palve, et kui kellegil on pakkuda selliseid juppe nagu ukse all olevaid liiste (koos klambritega) ja Gaz märki, mis käib esimese iluvõre külge (see jupp on muidu olemas, kuid suht vana ja närb näeb välja). Olen neid juppe küsinud nii Tallinna kui ka Tartu vasatavatest poodidest, kuid siiani asjatult.
Loodan üsna pea panna lisa pilte kuidas autol värvimiseelsed ettevalmistused lähevad, kuid seniks kannatust.
Viimati muudetud Sohver poolt (K jaan 14, 2009 3:58 pm), kokku muudetud 1 korda
Kuidas sul lood on ukse alustega, küljekarbi liistu saab ka minu käest, ka on komplekt üleliigseid küljekarpe olemas.
Muidu tunudb asjalik projekt olevat.
Liitunud: Aug 11, 2008 Teateid: 112 Asukoht: Jüri
Postitatud: N okt 30, 2008 6:56 pm Postita teema:
Uksealused on enam vähem korras, see mis piltidelt näha, on mustus, samuti on alumiinium liistu alt asi korralik . Külejekarbid on ka enam vähem korras (üks 5 cm pikkusega ja 5 mm laiusega läbiroostetanud koht oli, kuid sellest sai meister jagu).
Kas see nädalavahetus annaks midagi välja mõelda liistude kohapealt? Olen ise Tartus ja saan liikuda ka Elva suunas.
Uksealused on enam vähem korras, see mis piltidelt näha, on mustus, samuti on alumiinium liistu alt asi korralik . Külejekarbid on ka enam vähem korras (üks 5 cm pikkusega ja 5 mm laiusega läbiroostetanud koht oli, kuid sellest sai meister jagu).
Kas see nädalavahetus annaks midagi välja mõelda liistude kohapealt? Olen ise Tartus ja saan liikuda ka Elva suunas.
506 4147
Hetkel on mul 2 üleliigset liistu broneeriud kuni järgmise nädalani.
Liitunud: Aug 11, 2008 Teateid: 112 Asukoht: Jüri
Postitatud: L nov 01, 2008 4:27 pm Postita teema:
Siin siis auto lahtiarutatuna. http://nagi.ee/photos/Mossevend/sets/136073/
Kui keegi oskab head nõu anda kuidas uste kohal olevad iluliistud kätte saada nii, et need katki ei läheks oleks ma väga tänulik.
Kui kõik läheb plaani järgi, siis on uus värvkate peal järgmise nädala lõpuks.
Järgmisel nädalal võin tulla ja näidata kuidas need liistud ära käivad.Kas su volgal on pagasnikuluugi vedrud küljes?Saan ehk aimu kjuidas need külge käivad.
Liitunud: Nov 13, 2006 Teateid: 88 Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Postitatud: E nov 03, 2008 10:49 am Postita teema:
Velts kirjutas:
Järgmisel nädalal võin tulla ja näidata kuidas need liistud ära käivad.Kas su volgal on pagasnikuluugi vedrud küljes?Saan ehk aimu kjuidas need külge käivad.
Tere!
Vabandust, et segan, kuid kui on võimalik, siis palun, kas te saate kajastada igasuguste liistude eemaldamist ja taaskasutamist ka siinses teemas. Võimalusel koos piltide ja töövõtete kirjeldustega?
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E nov 03, 2008 1:24 pm Postita teema:
Katuserenni liistud tulevad ära väga lihtsalt. Altpoolt kruvikaga väljapoole surudes. Laia kruvikaga surudes ei jää mingeid jälgi ka näha. Oluline on liistud ära markeerida, milline kuhu nurka käis, sest pärast laua peal on neid suht keeruline eristada. Esi- ja tagaakna kalle on sarnased, mistõttu hiljem on võimatu vahet teha kumb käis ette ja kumb taha. Lihtsalt külge ei sobi, kui valesti panna.
Liistud lähevad ära võtmisega veidi propellerisse. Sellest pole midagi. Pärast tagasi panemisega lähevad sirgeks tagasi.
Kruvikeeraja pole just see kõige õigem tööriist selleks,parim on selleks pahtlilabidas,sest mida laiema pinnaga surud,seda kindlam on,et mingeid jälgi ei jää.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: E dets 01, 2008 4:37 pm Postita teema:
Väga ilus, särav beez. Eks see beez värv ole vähe devalveerunud, kuna enamus beeze masinaid, mida sõitmas näeb on juba tuhmid ja ei läigi. Läige aga annab värvile ikka hoopis teise ilme.
Kas volgadel värviti ka iluvõre taguseid plekke mustaks? Ladadel olevat küll nagu tehtud. Siis on autol "nägu" puhtam ja kroom paistab paremini esile
Liitunud: Mar 10, 2005 Teateid: 84 Asukoht: Viljandi maakond
Postitatud: T dets 02, 2008 4:10 pm Postita teema: kena jah
sõitsin sel autol sabas reedel(30.11.kell 11.30),arvasin,et keegi külamees on oma varjulolnud autoga teel kohalikku monopoli.Aga lähemale saades sain aru,et inimene on väegagi ettevaatlik ja pingul,kiirust arendas 60-65 ja kael oli hästi sirge ja pilk otse,seega ei mingit monopoli ja ta keeraski Imaveres paremale ja siis ca 150 m pärast veelkord paremale ja otse garaa¸ide juurde.Panin tähele,et tagumine numbriauk oli väike,aga number pikk.Oli Mossevennale kindlasti kena vanatehnika üritus.
P.S. Volgaga Eestis ei varju.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.