Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Valge Gaz 2410, Sõbra G/K
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 403 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Valge Gaz 2410, Sõbra G/K
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Valge Gaz 2410, Sõbra G/K
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
 
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mai 06, 2010 6:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mõned fotod, mis on vahepeal kogunenud.

Tihhonov nägi ikka vaiva ka nende kilpidega:




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K mai 12, 2010 3:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuna uksepappide alused olid niiskuse toimel kõveraks tõmbunud, hankis sm. Tihhonov ehituspoest ühelt poolt lamineeritud puitmassist plaati ning tegi olemasolevate pappide järgi uued. Välja lõikamiseks kasutas tikksaagi. Esminene kord said alused veidi suured, kuna pliiatsiga pappide kontuuri võttes lisandus äärtele millimeeter, mis jäi siis igalt poolt parasjagu üle. Tuli kellegi poolt ka soovitus alused niiskustõkkega üle teha, kuid kuna lamineeritud külg sai pandud ukse poole, siis aja kokkuhoiu huvides jäi seekord võõpamata. Usutavsti sai niigi kordades niiskuskindlam kui originaalis kasutatav hall papp.


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mai 13, 2010 11:46 am    Postita teema: Vasta viitega

Pagasiruumi tihendi serv oli kergelt pindmise roostega. See sai puhastatud, kaetud hermeetikuga ja värvitud.

Väriviks sama valge, millega ka auto värvitud. Lihtsalt survepakendis.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Väravamehaanik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 24, 2005
Teateid: 413
Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav

TeadePostitatud: N mai 13, 2010 10:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lahe projekt!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 14, 2010 11:01 am    Postita teema: Vasta viitega

Tänan tunnustuse eest. Embarassed Seda oligi natuke puudu, nüüd sai ilusti triiki täis. Mõtlesin, et prindin välja ja näitan kodus naisele ka, kuid ta loeb seda foorumit niigi Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 14, 2010 11:12 am    Postita teema: Vasta viitega

Kõiksugu pisidetaile tuli värvida, kuna nad olid algselt kaetud õli ja mudakihiga. Kui see löga aga maha pesta tuleb tihtipeale välja kas haljas metall või roostene pind. Ei tihanud niisama tagasi panna ja nii saigi pisidetailid kaetud krundi ja veljevärviga Motipi toode.

Klapikambri kaanega tekkis ka vahepeal küsimus, et kas jätame autole karburaatori K126 või paneme K151 peale. Viimase puhul oleks pidanud vahetama ka klapikambri kaane, kuna gaasitrosside kinnituskohad on veidi erinevates kohtades. Jäime siiski K126 juurde.


Väljalaskekollektorid puhastasin traatharjaga, pesin silikoonieemaldiga nng kandsin peale kuumakindla alumiiniumvärvi, olin sama toodet, musta tooni kasutanud ka 3102 väljalaske kollektori värvimisel ning see toode on seal ilusti püsinud.

Värv katab väga hasti ning jätab kena viimistluse....soovitan.


ära ennast ära määri.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: N mai 20, 2010 5:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

Plokikaanel käis sõber Peeter järel, ja tõi tagasi ilusti pestud toote. Kaas tuli nüüd koostada ja mootor kokku panna. Kõigepealt siis klapisääre tihendid paika. nend paigaldamiseks on täpselt sobivad lada soojendusradiaatori otsikud - u. 20.- See toruke on just sobiva läbimõõduga, et istun klapisääretihendi plekkäärele. Siis vaid juhtpuksi otsa koputada ja koostada.



Klapivedrude kokku suumiseks kasutasin lada klapivedru rakist. Volga oma mul pole ja mutritega kombineerides saab täitsa edukalt hakkama.



Kui klapid koostatud, keerasin plokikaane teist pidi. Paigaldasin küünlad ning katsetasin diisliga, kas klapid üldse midagi peavad. Pidasid.



Edasi siis mootri kokku ladumine.



Plokikaane tihendi paigaldamiseks puhastasin eelnevalt kontaktpinnad hoolikalt vana tihendi tükkidest ja mustusest. Kõik keermed tasub enne koostamist kontrollida ja vajadusel üle keermestada. pärast on palju lihtsam.



Jagaja jalg tuleb õiges asendis oma kohale paigaldada. Selle kota on remondiraamatus ka õpetus ja joonis olemas. Mina keerasin mootoril enna lahti võtmist 1. silindri survetakti lõppu ÜSS asendisse ning jagaja jalga tagasi pannes teadsin täpselt, mis pidi see ots sealt august paistma peab jääma. paigaldamisel tuleb asümmeetrilise lõhega sisu keerata 45° päripäeva, kuna kaldu hammastsga hammasratas keerab seda lõhikut paigaldamise hetkel 45°vastupäeva. Lõhe peab lõpuks olema piki mootori külge, asümmeetrlisest osast suurem pool jääb üles, nii nagu fotolt paistab. Ehk paigaldadaes jagaja oma peasse, peab rootor jääma 1. silindri otsa poole (kella10 peale jagaja kaanel).


Väljalaskekollektorite paigaldus mootorile, mis asub auto peal on üks õudne töö. Põhimõtteliselt tuleb selleks teha eraldi võti. Veidi lühema vardaga, kui enamus, muidu ei pääse keerama. Mina leidsin tööriistasahtlist juba pooleks saetud vene lehtvõtme ja sain siis sellega hakkama. probleem on selles mutris, mis jääb kollektrorite alla, veidi tahapoole. Seda kohta katavad allapoole suunduvad väljalaskekollektori osad ja tänapäevase suhteliselt pka varrega lehtvõti ei pääse keerama. Padrunvõtit ei õnnestu samuti kasutada. Mutter veidi paistab kuid padruniga ligi ei saa.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R mai 21, 2010 4:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Tihhonov tegeles vahepeal armatuurlauaga. Kui juba salong sai ära pestud, asi see siis armatuur üle tuisata ole. Ilus valge sai, täpselt sama toon mis väljastki.


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Õpipoiss
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Mar 02, 2010
Teateid: 47
Asukoht: Raplamaa

TeadePostitatud: R mai 21, 2010 6:05 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oi tuuningukärbes. Ma loll just andsin 24 armatuuri 2410-e oma vastu ära. Oli teine veel nii kena halli tooni, et oleks mu autosse sobinud nagu tädile. Noorpõlve rumalused Sad
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Velts
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Sep 18, 2008
Teateid: 97
Asukoht: Kabala k, Türi v, Järvamaa

TeadePostitatud: R mai 21, 2010 7:52 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm Mirski,ma tean mida sa tundsid,kui seda eelpool mainitud mutri keeramist mainisid,mina pidin selleks operatsiooniks lausa tutika võtme ära lõhkuma,et selle mutri kinni saaks,ise veel mõtlesin,et mille kuradi pärast ma kollektoreid enne kaane pealepanekut külge ei keeranud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P mai 23, 2010 2:33 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuna vahepael on päike välja tulnud, otsustasin pisidetaile õues värvida. Kuivab kiiremini.




Ka radiaator sai uue värvkatte, sirgestasin ka muljuda saanud ribid, et jahutus paremini toimiks.





Tegin ka mõned fotod kokkupaneku edenemisest.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
kaldi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 467
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E mai 24, 2010 9:04 am    Postita teema: Vasta viitega

Tundub, et asi edeneb. See auto on koos, pühapäeval sai tehtud proovisõitu. On tõmmet, jõudu ja mõnusat sumbutaja vilinat.
Edu Robi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E mai 24, 2010 4:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kaldil on õigus, masin on koostatud ja praegu teen testisõite. Oi oi kui palju asju tuleb sättida. Kuid järjejutt on veidi ajast maas ja katsuks siis fotodega järgi jõuda.

Ühel päeval õnnestus masin päikese kätte lükata ja Tihhonov asus tulesid-vilesid külge panema. Mina samal ajal värvisin mootorijuppe.







Lisapaar peatugesid saabusid. Keegi mees peab nüüd tagaistmete külge õiged kinnitused paigaldama.....
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Simmtann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 28, 2008
Teateid: 130
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T mai 25, 2010 12:39 am    Postita teema: Vasta viitega

Peab vist hakkama tihemini koudväravas aiaposti otsas istuma, ehk tehakse kiiruskatseid ka vastvalminud pärnu maanteel. Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1204
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T mai 25, 2010 11:32 am    Postita teema: Vasta viitega

Tegemis on ikka testisõitudega, kiiruskatseid saaks võtta võistlustel.
Käisin autoga üleeile tööl, eks seepärast sai ka Pärnu maantee värsket asfaltkatet Tähetorni tänava värskelt pinnatud kuumaastikule eelistatud.
Testisõit on ikka vajalik asi, nimelt selgus, et ei tööta kojamehed....Väga ebameeldiv kogemus vihmase ilmaga.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   See teema on suletud ja sa ei saa postitada ega muuta oma teateid.    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Lehekülg 5, kokku lehekülgi 8

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud