Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: K mai 12, 2010 3:02 pm Postita teema:
Kuna uksepappide alused olid niiskuse toimel kõveraks tõmbunud, hankis sm. Tihhonov ehituspoest ühelt poolt lamineeritud puitmassist plaati ning tegi olemasolevate pappide järgi uued. Välja lõikamiseks kasutas tikksaagi. Esminene kord said alused veidi suured, kuna pliiatsiga pappide kontuuri võttes lisandus äärtele millimeeter, mis jäi siis igalt poolt parasjagu üle. Tuli kellegi poolt ka soovitus alused niiskustõkkega üle teha, kuid kuna lamineeritud külg sai pandud ukse poole, siis aja kokkuhoiu huvides jäi seekord võõpamata. Usutavsti sai niigi kordades niiskuskindlam kui originaalis kasutatav hall papp.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N mai 13, 2010 11:46 am Postita teema:
Pagasiruumi tihendi serv oli kergelt pindmise roostega. See sai puhastatud, kaetud hermeetikuga ja värvitud.
Väriviks sama valge, millega ka auto värvitud. Lihtsalt survepakendis.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R mai 14, 2010 11:01 am Postita teema:
Tänan tunnustuse eest. Seda oligi natuke puudu, nüüd sai ilusti triiki täis. Mõtlesin, et prindin välja ja näitan kodus naisele ka, kuid ta loeb seda foorumit niigi
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R mai 14, 2010 11:12 am Postita teema:
Kõiksugu pisidetaile tuli värvida, kuna nad olid algselt kaetud õli ja mudakihiga. Kui see löga aga maha pesta tuleb tihtipeale välja kas haljas metall või roostene pind. Ei tihanud niisama tagasi panna ja nii saigi pisidetailid kaetud krundi ja veljevärviga Motipi toode.
Klapikambri kaanega tekkis ka vahepeal küsimus, et kas jätame autole karburaatori K126 või paneme K151 peale. Viimase puhul oleks pidanud vahetama ka klapikambri kaane, kuna gaasitrosside kinnituskohad on veidi erinevates kohtades. Jäime siiski K126 juurde.
Väljalaskekollektorid puhastasin traatharjaga, pesin silikoonieemaldiga nng kandsin peale kuumakindla alumiiniumvärvi, olin sama toodet, musta tooni kasutanud ka 3102 väljalaske kollektori värvimisel ning see toode on seal ilusti püsinud.
Värv katab väga hasti ning jätab kena viimistluse....soovitan.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N mai 20, 2010 5:24 pm Postita teema:
Plokikaanel käis sõber Peeter järel, ja tõi tagasi ilusti pestud toote. Kaas tuli nüüd koostada ja mootor kokku panna. Kõigepealt siis klapisääre tihendid paika. nend paigaldamiseks on täpselt sobivad lada soojendusradiaatori otsikud - u. 20.- See toruke on just sobiva läbimõõduga, et istun klapisääretihendi plekkäärele. Siis vaid juhtpuksi otsa koputada ja koostada.
Klapivedrude kokku suumiseks kasutasin lada klapivedru rakist. Volga oma mul pole ja mutritega kombineerides saab täitsa edukalt hakkama.
Kui klapid koostatud, keerasin plokikaane teist pidi. Paigaldasin küünlad ning katsetasin diisliga, kas klapid üldse midagi peavad. Pidasid.
Edasi siis mootri kokku ladumine.
Plokikaane tihendi paigaldamiseks puhastasin eelnevalt kontaktpinnad hoolikalt vana tihendi tükkidest ja mustusest. Kõik keermed tasub enne koostamist kontrollida ja vajadusel üle keermestada. pärast on palju lihtsam.
Jagaja jalg tuleb õiges asendis oma kohale paigaldada. Selle kota on remondiraamatus ka õpetus ja joonis olemas. Mina keerasin mootoril enna lahti võtmist 1. silindri survetakti lõppu ÜSS asendisse ning jagaja jalga tagasi pannes teadsin täpselt, mis pidi see ots sealt august paistma peab jääma. paigaldamisel tuleb asümmeetrilise lõhega sisu keerata 45° päripäeva, kuna kaldu hammastsga hammasratas keerab seda lõhikut paigaldamise hetkel 45°vastupäeva. Lõhe peab lõpuks olema piki mootori külge, asümmeetrlisest osast suurem pool jääb üles, nii nagu fotolt paistab. Ehk paigaldadaes jagaja oma peasse, peab rootor jääma 1. silindri otsa poole (kella10 peale jagaja kaanel).
Väljalaskekollektorite paigaldus mootorile, mis asub auto peal on üks õudne töö. Põhimõtteliselt tuleb selleks teha eraldi võti. Veidi lühema vardaga, kui enamus, muidu ei pääse keerama. Mina leidsin tööriistasahtlist juba pooleks saetud vene lehtvõtme ja sain siis sellega hakkama. probleem on selles mutris, mis jääb kollektrorite alla, veidi tahapoole. Seda kohta katavad allapoole suunduvad väljalaskekollektori osad ja tänapäevase suhteliselt pka varrega lehtvõti ei pääse keerama. Padrunvõtit ei õnnestu samuti kasutada. Mutter veidi paistab kuid padruniga ligi ei saa.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R mai 21, 2010 4:01 pm Postita teema:
Sm. Tihhonov tegeles vahepeal armatuurlauaga. Kui juba salong sai ära pestud, asi see siis armatuur üle tuisata ole. Ilus valge sai, täpselt sama toon mis väljastki.
Liitunud: Mar 02, 2010 Teateid: 47 Asukoht: Raplamaa
Postitatud: R mai 21, 2010 6:05 pm Postita teema:
Oi tuuningukärbes. Ma loll just andsin 24 armatuuri 2410-e oma vastu ära. Oli teine veel nii kena halli tooni, et oleks mu autosse sobinud nagu tädile. Noorpõlve rumalused
Sm Mirski,ma tean mida sa tundsid,kui seda eelpool mainitud mutri keeramist mainisid,mina pidin selleks operatsiooniks lausa tutika võtme ära lõhkuma,et selle mutri kinni saaks,ise veel mõtlesin,et mille kuradi pärast ma kollektoreid enne kaane pealepanekut külge ei keeranud.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: E mai 24, 2010 4:50 pm Postita teema:
Kaldil on õigus, masin on koostatud ja praegu teen testisõite. Oi oi kui palju asju tuleb sättida. Kuid järjejutt on veidi ajast maas ja katsuks siis fotodega järgi jõuda.
Ühel päeval õnnestus masin päikese kätte lükata ja Tihhonov asus tulesid-vilesid külge panema. Mina samal ajal värvisin mootorijuppe.
Lisapaar peatugesid saabusid. Keegi mees peab nüüd tagaistmete külge õiged kinnitused paigaldama.....
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1204 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T mai 25, 2010 11:32 am Postita teema:
Tegemis on ikka testisõitudega, kiiruskatseid saaks võtta võistlustel.
Käisin autoga üleeile tööl, eks seepärast sai ka Pärnu maantee värsket asfaltkatet Tähetorni tänava värskelt pinnatud kuumaastikule eelistatud.
Testisõit on ikka vajalik asi, nimelt selgus, et ei tööta kojamehed....Väga ebameeldiv kogemus vihmase ilmaga.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.