Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 2410 Teeameti must esindussedaan
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 194 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 2410 Teeameti must esindussedaan
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 2410 Teeameti must esindussedaan
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: N mai 20, 2010 8:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Oleme vahepeal nokitsenud ja ükspäev tõstsime mootori aiste vahele

, kuid päris kinni keerata teda ei õnnestunud. Ei saanud ühte mootoripatja poldiga kinni. Läksime väsinuna laiali.
Täna läksin värske peaga jälle garaazi. Mässasin kaks tundi kuid tulemust ikkagi ei saanud. Võtsin siis selle padja uuesti küljest ära ja selgus põhjus - keere tuksis. Uute varuosade kvaliteet on ikka tasemel. Panin uue padja ja sain mootori kohe kinni. Seejärel nokkisin veits eletrit tagasi ja kinnitasin kardaaani, sättisin sumbutajat ning teostasin muid pisitöid, kui oli aeg jälle garaazist lahkuda. Aga vähemasti hakkab üldpilt juba lubama.
Kui mootor veel põrandal oli panin enamus juppe külge, generaatori rihma pingutasin ka ära.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: P mai 23, 2010 7:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kuidas edeneb? Kas jõuad enne laupäeva ka testikilomeetreid kulutada? Tean omast käet öelda, et veel viimasel hetkel võib nii mõnigi asi viimasele minutile jääda...näiteks siduriketta vahetus Laughing
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: E mai 24, 2010 8:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Õhtust. Väga loodan esimese proovikäivitusega homme hakkama saada. Käisin täna veel kaubandusvõrgust auto komplekteerimisel ilmnenud väljavahetamist vajavaid osi hankimas. Õnneks need kõik ka sain ja homme asun külge kruvima.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: R mai 28, 2010 9:38 pm    Postita teema: Vasta viitega

Niimoodi. Saime auto kokku. Parasjagu õigeks ajaks. Ei minutitki liiga vara. Tegin peale komplekteerimist ka testsõidu

ja kõik tundus nagu toimivat. Üks udutuli oli ainult töölepingu vahepeal üles öelnud, kuid kurat temaga - seda enam remontida ei jõudnud. Samuti jupsib veits pidur, kuid Ettevaatust Auto sellepärast tegemata ei jää. Üldiselt sai päris hea, kas ka parem näitab aeg, kuid käigukang on tühikäigul kenasti ühe koha peal ja ei vibreeri, mootor töötab ühtlaselt ning esialgu on ka mootorialune maapind täiesti kuiv. Ei ühtegi tilka. Ju siis läks midagi ikkagi õigesti.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: T juuni 01, 2010 10:53 am    Postita teema: Vasta viitega

See Ettevaatust Auto on üks kiire üritus, plaanisin veidi lähemalt Teeameti masinat uurida, kuid ei tekkinudki sellist hetke. Keilasse jõudsin hiljem ja autosid oli nii palju, et võttis silmeeest kirjuks. Laitses oli aga mõistus otsas ja ei osanud enam midagi vaadata.
Kuidas siis masin ennast ülal pidas? Millised on muljed? Rõõm tehtud tööst ja saavutustest või tulid järgmised probleemkohad välja?

Ise märkasin seda masinat Kloogal, olles ise Ohvitseride Maja kõrval, sain künka otsast päris hea vaate osaliseks, kuidas must 24-10 tuiskas piki puiesteed jaama poole. Nagu oleks just äsja kindral tahaistmele istunud ning juhile käsu andnud kiiresti pealinna jõuda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: T juuni 01, 2010 11:13 am    Postita teema: Vasta viitega

Tervist seltsimees Mirski.
Mis ma oskan kosta? Masina mootoripoolne osa käitus ülihästi. Esialgu mingeid tagasilööke pole. Bensiini kulus alla 10 liitri sajale, kuigi vajutatud sai vahepeal ikka korralikult. Viga, mis tunda andis oli meie püüdlikult paika reguleeritud kapott, mis kruusateedel ja suurematel kiirustel esimese "nõksuni" lahti lõi. Selle parandan see nädal ära koos ploki viimase pingutusega. Rohkem nagu polekski miskit lisada. Ahjaa. Kardaani tuleb ka veits ringi ajada ja uuesti kinnitada - ei märkinud ju ära, kui maha võtsin. On ka selle nädala töönimekirjas. Vahetan ka sumbutaja kollektori ja pükstevahelised paksud tihendid õhemate vastu - peaks veits parem saama.
Kõik mahlad püsivad sees ja mootorialune on täiesti kuiv. Nii, et arvan selle lühikese, kuid pingelise sõidu põhjal, et sai päris hea, võib-olla isegi parem, kui enne.
Eile kruvisin ka õige raadio koos paneeliga oma kohale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: K juuni 02, 2010 10:00 am    Postita teema: Vasta viitega

Teeameti Direktor kirjutas:
Bensiini kulus alla 10 liitri sajale, kuigi vajutatud sai vahepeal ikka korralikult.


Ma ei taha seda uskuda....st. ma olen kade Embarassed
Tankisin enne Keilasse sõitu Laagri UnoX tanklas paagi korgini täis ning enne koju jõudmist Vabaduse pst. Lukoilis uuesti täis.
Tulemuseks sain 13.3 L/100km. Ja sel hetkel olin tulemusega vägagi rahul.
Kuidas kütusekulu alla 10 saada, seda ei kujuta ma ette. Selliselt saab sõita 406 marki pritsungmootoriga.... Teeameti Direktor, mis teil seal kapoti all toimub? Miks see kapott ikka korralikult sulguda ei taha?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
insener
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 14, 2007
Teateid: 297
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K juuni 02, 2010 2:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Teeameti Direktor kirjutas:
Bensiini kulus alla 10 liitri sajale, kuigi vajutatud sai vahepeal ikka korralikult.


meenub, et mullusel Ukraina retkel (Volgade kokkutulek) oli Teeameti direktori masina kütusekulu ka alla 10 sajale. hea tulemus igal juhul. lapsepõlvest mäletan, et 10 sajale oli Gaz-24-ga (kusjuures A 76 bensiiniga ja madalama surveastmega mootoriga) täiesti saavutatav, kuid masin oli siis ka piinlikult korras. maanteel sai isegi 9 liitriga hakkama, aga üle 90-ne ei vajutatud siis grammigi ja mingit tallamist ei olnud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Stange K.
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2006
Teateid: 88
Asukoht: Tallinn, Mustamäe

TeadePostitatud: K juuni 02, 2010 3:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere!

Eelmise aasta Volga sõidu ajal Rakvere rajoonis kulutas minu 74.a. Volga samuti "10L sajale". Ja muidu on ka enam-vähem sama kulu. Linnas sõidan üldiselt vähe. Ikka suvilasse, marjule, seenele, kalale jne.

Tervitustega,
S. Kukk
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: K juuni 02, 2010 8:02 pm    Postita teema: Vasta viitega

Bensiiniga tegin samamoodi nagu Mirski. Paak sai reedel "kurguni" täis ja peale 319 kilomeetri läbimist mahtus esmaspäeval Statoilis paaki peaaegu 31 liitrit, siis oli "triiki" täis. Jah, tõepoolest ka Ukraina reisil oli kulu alla 10 liitri sajale. Siis sõitsime enamuse kilomeetreid trassil ning 90 kuni 100-kilomeetrise tunnikiirusega.
Aga sõidab küll hetkel meeldivalt sujuvalt ja ühtlaselt. Peaks vist niiskuse hirmus ärakorjatud müramatid kah tagasi panema. Plaaningi sellel suvel Volgaga palju sõita ja lihtsalt oma autost mõnu tunda, sest mille kuradi pärast sa autot ikka ehitad ja putitad ja hoiad ning pikki tunde garaazis veedad. Ratastele! Igatahes. Küll sügisel ja talvel jõuab jälle auto all ja peal olla. Eks jooksvalt nokitsen edasi, kuid hetkel midagi eriti suurt ja kapitaalset pole silma hakanud. Homme olen arvatavasti muidugi garaazis oma nimekirja "tegemas", et siis suvele rõõmsalt vastu sõita.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1123
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: R juuni 11, 2010 10:45 am    Postita teema: Vasta viitega

Teeamet tõi hiljuti tagasi momendivõtme. Kingiks ka paki teed...seekord eriti hea tee. Tänud. Kahjuks polnud sõiduvahendiks must volga, nagu lootsin Wink
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: N aug 05, 2010 2:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Olen siin vahepeal oma Volgat ikka jõudsalt kasutanud ja nüüd paaril viimasel päeval andis auto jõudlus tunda. Polnud enam seda minekut, mootor töötas ebaühtlaselt, hakkas pisut tossama. Väike klõbin nagu oli kah. Uurisin asja ja selgus, et kolmas silinder ei taha korralikult töötada. Vaatasin üle kõik küünlajuhtmed ja avastasin, et süütepooli juhe oli pooli seest täiesti must ja tahmanud ja üldse kole. Kõik ülejäänud olid korras. Tegelikult pididki olema, sest eelmine aasta sai uus komplekt peale pandud. Ostsin siis uue süütepooli ja talle uue juhtme ka taha. Panin auto käima, kuid erilist paranemist ei olnud märgata. Täna kruvisin tööjuures kaane maha ja pilt oli kohe selge

Oma kohalt olid lahkunud 3 mutrit! Vaatasin üle ja selgus, et ühel mutril oli keere omadega täitsa läbi. Ju väsis ära ja tuli lahti. Kontrollisin igaks juhuks kõik poldid ja mutrid üle ning asendasin need, mis vaja. Reguleerisin klapivahed ja korjasin mootori uuesti pealt kokku. Panin käima ja asi korras. Töötab nagu enne. Seekord pääsesin lihtsalt. Oli juba väike kartus, et äkki on mõni rõngas puru ja tuleb uuesti mootorit lammutama hakata.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: R aug 20, 2010 6:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kirjutaksin mõne rea inimestele, kes peavad põhjendama miks on perre vaja mõnda vanemat tehnikasaavutust.
Alustan algusest.
Meie perel on kasutada kokku 4 sõitvat autot. St, et võtad korvist võtmed ja sõidad. Ülevaatused ja kindlustused kogu aeg peal. Siis omame veel ühte, garaazis pukkidel seisvat minu metallist lapsepõlveunistust, mida ma vaikselt 3,5 aastat ehitanud/teinud olen (kaks vast läheb veel). Sellest neljast üks on loomulikult Volga ning ülejäänud kuni 4 aastat vanad läänekad. Naisel on kõige edevam ja minul jälle kõige rohkem. Kõik toimib. Kuni saabus tõehetk. Nimelt, üks minu nimetatud läänekatest, mis sellel aastal on rohkem seisnud kui sõitnud andis eelmisel nädalal "saba" - elektroonika ei lase autot liigutada, kuigi käima ma ta saan. Remondiaja sain järgmise nädala kolmapäevaks. Okei. Võtsin korvist järgmise komplekti võtmeid ja sõitsin teise autoga. Siis, ootamatult,teatati, et pean kiirelt Leetu sõitma. Lennukipiletit sobivaks kellaajaks ei saanud ja otsustasin minna autoga. Korra käis veel peast läbi, et läheks Volgaga ning eristuks ülejäänud massist. Ei jõua ju iga aasta uut läänekat osta, millega siis teistega võistelda, et kellel rohkem nuppe või hobujõude või elektrit sisse topitud on. Kuid läksin siiski teise autoga. Leedus asjad aetud asusin järgmise päeva õhtul koduteele ning keerasin oma peatuspaiga eest otse õhtusesse tipptundi. Täpselt kolm foorivahet edasi jäi siduripedaal kenasti peale vajutust alla ja keeldus oma tööd tegemast. Käik ei lülitunud. Kõik. Autol, mis oli mind 167000 kilomeetrit absoluutselt probleemivabalt teeninud tekkis esimene rike.
Selle lausega tulen avarepliigi juurde tagasi. Soetades vanemat tehnikat oled sa valmis, et see võib laguneda ja sul on pakiruumis töökindad, moodne tööriistakohver, väiksemad varuosad ja kulumaterjalid, tagaistmel paar raamatut auto ehitusest ning hooldusest ning telefonimälus paar TeadmaMehe numbrit. Kui miskit juhtub, võtad seda kui normaalset asjade käiku. Tõmbad auto teeäärde, vaatad probleemi üle, loed raamatut või toetud varasematele kogemustele ning vajadusel teed kõne sõbrale TeadmaMehele. Oled rahulik ja isegi pisut erutatud, et jälle midagi juhtus ning kas saad kaasasoleva arsenaliga asjad korda. Ei teki mingit rahutust. Helistad naisele ja teatad, et läheb pisut kauem kui plaanitud ning asi korras. Ta saab aru, kõik saavad aru. Vanem tehnika ikka vahest jukerdab. Kui sama asi juhtub vähem kui 4 aastat vana ja korralikult hooldatud/hoitud masinaga ning peale margiteeninduse sulgemisaega võtab esialgu nõutuks ja ajab lausa vihale. Pole sul ju remondiraamatut, tööriistakohvit ega ka erilisi kogemusi ega teadmisi vea kõrvaldamiseks. Seda enam, et kogu kapotialune on igasugu elektroonikat ja plastikkatteid täis topitud.
Jutu moraal ja põhjendus vanatehnika kasuks: vana tehnika on lihtne, ettearvatav ja seega kindel. Punkt.
NB! Ühtlasi vabandan oma autoteema risustamise pärast ning järgmisel korral pöördun kuskile kabinetti pikemale ravile. Siit edasi püüan jääda ainult minu Volgat puudutavate postituste juurde.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: R apr 22, 2011 9:06 pm    Postita teema: Vasta viitega

Käisin täna üle pika aja jälle garaazis. Kuna kevad juba käes, siis tegin masinale väikese hoolduse ja nokkisin eelmisest hooajast lõpetamata töid teha. Peale neljatunnist mutrivõtmete soojendamist sain ka selle aasta esimesed kilomeetrid maha sõidetud. Kõik toimib nii nagu ta minust eelmise aasta augustist sõidust ära jäi. Ainult meeletu tolmukiht oli nende kuudega tekkinud. Järgmine nädal tahan auto garaazist ära tuua ja proovin igapäevaselt kasutada. Kaugel see Ettevaatust Autogi enam on. Kui miskit tegemist tahab, siis on aega reageerida.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Teeameti Direktor
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2008
Teateid: 153
Asukoht: Tallinn - Keila-Joa

TeadePostitatud: K mai 11, 2011 8:00 am    Postita teema: Vasta viitega

Väike ülevaade peale nädalast kasutamist ja umbes 500 km mahasõitmist.
Esimese asjana vahetasin esisillas välja kõik rooliotsad ja zarniirid. Nüüd kadus ka eelmisel hooajal ennast vahel ilmutanud hääl. Siis käisin ülevaatusel, mille auto läbis täiesti puhtalt ja veavabalt.
Sõidab hästi. Vahepeal sai proovitud ka nn. põllumajanduslikku varianti ehk panin alla 15"" veljed ja 82 kõrgusega rehvid. Kui elaksin metsas või kui oleks sinna vaja pidevalt sõita, siis oleks selline kõrguse täpselt paras.
Nüüd on õiged veljed/rehvid jälle all tagasi.
Viimased kaks päeva maadlen vaakumvoolikutega. Kapoti alt susiseb ja viliseb. Üht-teist on juba vahetatud ja jäänud on veel jagaja küljes olev katkise membraaniga õhuklapp. Käisin eile ka Volga kaupluses, kuid täpset vastet neil polnud. Täna üritan Lasnamäe kauplusesse jõuda.
Hommikul hakkas miskit ka armatuuri alt ebameeldivalt nagisema/kolisema/häält tegema. Midagi on kuskilt lahti tulnud. Kui vähegi jõuan, siis tegelen sellega reedel.
Muid muresid pole ja täna teen veel inspekteeriva sõidu Rakverre.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 7

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud