Liitunud: Jan 11, 2008 Teateid: 63 Asukoht: HPS-Martna city-Tln
Postitatud: K sep 10, 2008 8:38 pm Postita teema: Probleem!!!
Tervist taas seltsimehed !
Nimelt on juhtunud siis selline asi ,et minupoole pöördus Härra Kellel on õnn omada kahte volgat !!! nimelt siis Gaz 24 ning Gaz24-11 ning tülitas ta mind omades probleemi teadmatuse ees , et kas on mõttet hakkata taastama ning ehitama gaz24-11 millel aga puuduvad dokumendid (olevat mõniaeg tagasi soetanu[päästnud kuusakoskisse minekust ] kuid nüüd seisab probleemi ees ning ei oska enam arvata mis sellega peale hakkata !!!
Seega palus ta minul uurida siit seltsist mõningate asjatundlikumate härraste numbreid kuna ainuke sidevahend on tal telefon !!!
et Kes raatsib Härrat ka omaltpoolt aidata soovitustega või miski sarnasega siis palun avaldada number siia või ps!!!
Liitunud: Nov 13, 2006 Teateid: 88 Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Postitatud: N sep 11, 2008 1:09 pm Postita teema:
Gaz 24-11 on ju taksoversioon, mille mootori surveastet on vähendatud, et saaks kasutada bensiini A-76.
Ma arvan, et tasub igaljuhul auto ära remontida, saab kasutada odavamat bensiini. Eriti hea on, kui probleemi ees seisev kodanik töötab ise autojuhina kuskil autobaasis, või omab sellistes asutustes sidemeid, siis oleks A-76 n.ö. omast käest võtta.
No ja kui takso-volga on juba käepärast, siis võib ju liituda kooperatiiviga "ESRA" ja osutada põhitöö kõrvalt taksoteenuseid.
Nii et 24-11 on perspektiivikas auto igatahes!
Gaz-24 "Volga" on võrreldes 24-11 aga vananenud mudel. Selle auto korrastamine oleks ju tagasiminek või kuidas?
Liitunud: Jan 11, 2008 Teateid: 63 Asukoht: HPS-Martna city-Tln
Postitatud: N sep 11, 2008 4:57 pm Postita teema:
Stange K. kirjutas:
Gaz 24-11 on ju taksoversioon, mille mootori surveastet on vähendatud, et saaks kasutada bensiini A-76.
Ma arvan, et tasub igaljuhul auto ära remontida, saab kasutada odavamat bensiini. Eriti hea on, kui probleemi ees seisev kodanik töötab ise autojuhina kuskil autobaasis, või omab sellistes asutustes sidemeid, siis oleks A-76 n.ö. omast käest võtta.
No ja kui takso-volga on juba käepärast, siis võib ju liituda kooperatiiviga "ESRA" ja osutada põhitöö kõrvalt taksoteenuseid.
Nii et 24-11 on perspektiivikas auto igatahes!
Gaz-24 "Volga" on võrreldes 24-11 aga vananenud mudel. Selle auto korrastamine oleks ju tagasiminek või kuidas?
igapäevaselt liikumiseks kasutab härra Gaz 24 ja aga sellel pidi kere suht happu olema
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: N sep 11, 2008 8:33 pm Postita teema:
Julgen arvata, et kui 24-11 juba kuuskede-kaskede poole teel oli, siis pole seal enam midagi päästa. Ilmselt ei õnnestunud eelmisel omanikul autot maha müüa ja materjaliringlusse ta suunatigi. Autoomanikke on küll igasuguseid - ma ei välista, et keegi tahtis vanametalli saata täiesti sõitva, kuid ikkagi "vana Vene panni". Samas dokumentide puudumine vihjab jällegi millelegi maastikuarhitektuuri väikevormi meenutavale...
Olukorda peab kaine pilguga hindama - õppida tuleb enda ja ka seltsimeeste kogemustest. Käest läinud kerega auto taastamine ei tundu 24 ja 24-11 puhul just ülearu mõttekas.
Ja lõpuks tunnen kaasa uuele omanikule - on ikka jama küll, kui hangid endale "Volga" ega tea siis enam, mis edasi teha. Ka üldisemas plaanis.
D. Metallov. Postkast nr. 24. Nõudmiseni. _________________ Haapsalu EPT
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.