Sain just oma 24-le ilusad kroomitud kihvad. Selle nimel lasin auklikuks roostetanud kihvad vanast kroomist puhastada, augud kinni keevitada, pinnad vasetada ning seejärel uue kroomiga katta. Ühesõnaga, palju tööd. Nüüd tahaks enne detailide ette panemist veenduda et kuri roosteuss jälle ligi ei pääseks. Asuvad ju kihvad stange all nõnda kausjalt et igasugune sodi ja niiskus võib neisse pikaks ajaks pesitsema jääda. Mis oleks parim viis nende, ja miks mitte ka siis juba kõigi teiste kroomdetailide, töötlemiseks? Aiman et kroomdetailide peidus pindu (stangede sisepinnad jne.) võib mingi roostesurmaga katta aga kas on ka mingi kindel toode millega nähtavaid pindu saab püsivalt kaitsta? Väga teretulnud oleks konkreetsed äraproovitud toote soovitused.
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K apr 16, 2008 12:55 pm Postita teema:
igasuguste kinniste ja sisemiste pindade (sh kroomosad, uksed, karbid jne jne) kõige paremaks korrosioonitõrje vahendiks on tavaline õli.
Olen viimastel kuudel endale uue Gaz-24 otsingutel käinud vaatamas mitmeid autosid ning selge tähelepanek on, et kõige paremas korras on need isendid, millele on tavaliselt mingi isearetatud pihustussüsteemiga tavalist mootoriõli varjatud pindadele kantud (stangede siseküljed, uksed, karbid jne jne). Seda protseduuri tuleb aegajalt muidugi korrata.
Vedel õli on hea sellepoolest, et see tungib ise igale poole vahele. ka ei ole probleem sellised kohad, kuhu satub tolmu (stange siseküljed jne).
Vedel õli ei sobi ainult kohtadesse, kus vesi selle maha uhub - autopõhi, rattakoopad jne.
Välistele kroompindadele on minuteada olemas erinevad silikoonid.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: K apr 16, 2008 1:02 pm Postita teema:
Kroom ongi metalli kaitsekiht, samuti nagu värv. Korralikult pinnale kantud kroomi ei pea kaitsma niiskuse eest. Peamiseks probleemiks näiteks stangede puhul on mehaanilised vigastused, mille korral kroom saab vigastatud ja niiskus tungib alusmetallini ning metall hakkab roostetama. Tihti roostetasid kroomitud pinnad stangede sisekülgedel kehva kvaliteedi tõttu, mitte niiskuse kogunemise põhjusel.
Kõige kindlam viis kroomi kaitsmiseks on püüda teda mitte hõõruda, kraapida, või muul moel vigastada. Keemilised vahendid teevad kroomi lihtsalt häguseks ja koguvad tolmu, mis enamasti lapiga eemaldatakse ja mille tulemusena omakorda tekib lapi ja kroomi vahele abrasiivne kiht, mis rikub kroomi pinda.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.