Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24 (1975) Sm Tamm
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 243 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24 (1975) Sm Tamm
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24 (1975) Sm Tamm
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2729
Asukoht: Tallinn Nõmme

TeadePostitatud: N sep 10, 2015 4:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jaa, väga stiilne. Palju õnne. Sellised pulmaretked on kahtlemata meeldejäävamad ja toredamad kui valgemetallik lexusega sama asja ajada. Turvaliselt ja isikupäratult. Ja see pilt palun eraldada meie järgmise aasta kalendrisse. Teie auks, septembrikuu pildiks.

Mind muidugi huvitab, et mille alusel pandi diagnoos "mootor läbi". Mis mõttes läbi? Mis asi on läbi? Ja kuidas ta nüüd äkki läbi sai? Me oleme näinud ka väga "läbi" mootoreid täiesti eeskujulikult töötamas. Äkki peaks teise arvamuse veel võtma?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: R sep 11, 2015 10:00 am    Postita teema: Vasta viitega

Ma kõiki "meditsiinilisi termineid" ei mõista ja ei oska isegi arvata, kuidas seda mootori korrasolekut kontrollitakse aga diagnoosi kuuldes sain aru, et viga on ikka otse südames. Üheks märgatavaks indikaatoriks on madal õlirõhk näiteks. Äkki siis klapid või kepsud või kolvid läbi? Igatahes, lasen üle seletada kui pea pole enam muid mõtteid täis. Smile

Kalendrisse loodan saata ehk mõne veel parema pildi. Fotograaf saatis alles paar esimest näidet sellest, mis tulemas on.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E sep 14, 2015 2:24 pm    Postita teema: Vasta viitega

No müts maha (abielu-) paari ees, kes sellise seikluse pulmapäeval läbi teevad ja veel rõõmsad ka on.
Kuigi siin foorumis on peale minu veel mõned kõvad tehnikamehed, tahaks ka mootoriteemal arvamust avaldada. Lase tõesti mõnel teisel lukksepal veel olukorda hinnata. Läbi foorumi saab ka diagnoosi panna, aga alati ei pruugi pihta minna. Eks sel mootoril ole mõnedki kümned või sajad tuhanded okupatsiooniaegseid kilomeetreid seljataga ja seetõttu võib ta ka remonti vajada. Kuigi Volga mootor on uskumatult vintske asi. Normaalse kasutamise juures käib poolvigasena veel aastaid.

Jõudu ja jaksu!
Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: K mai 25, 2016 11:12 am    Postita teema: Hooaja algus: 18.05.2016 Vasta viitega

Eelmisel nädalal sai minu masin kirja uue hooaja alguse. Premeerisin teda sel puhul ka uue akuga. Tegelikult küll nõudis ta selle mult ise välja sest vana aku oli juba nii läbi, et isegi eelneva laadimise abiga ei suutnud see piisavalt särtsakaid starteri pöördeid tekitada.

Rehvid õhku juurde ei vajanud, bensiin tuli üles traditsioonilise kevadise imemisega, õli varras näitas normi ja üks suunatule pirn vajas vahetamist. Midagi muud nagu esimese hooga ei osanudki teha või kontrollida. Pesin tolmu maha ja läksin ülevaatusele remondi listi küsima. Üllatuslikult tulin sealt tagasi puhaste paberitega. Ainuke kommentaar oli, et õli võiks vähem tilkuda aga seda ootasin ma juba niigi. Kah osake traditsioonidest.

Nüüd pole muud kui laupäeva hommikul seltskond peale ja nina Mustvee poole. Tuleb küll siiski mainida, et mure teel juhtuvate ootamatuste ees on tavapärasest mõnevõrra suurem. Eelmisest aastast on õhus "Mootor läbi" meeleolud ning ka üks lõdvik paistab kahtlane.

Kas keegi oskab soovitada kohta kust Tallinna mees saab ilma pikema tellimiseta Gaz-24-le sobivaid lõdvikuid? Olen siit lugenud jutte Hydroscandist ja loomulikult jääb Volga pood aga ehk olen mingi olulise pakkuja kahe silma vahele jätnud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Beriozka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 08, 2014
Teateid: 29
Asukoht: Keila

TeadePostitatud: K mai 25, 2016 11:19 am    Postita teema: Vasta viitega

Volga poes oli paar nädalat tagasi lõdvikud komplektina letis, lisaks paistis neid Tallinnas Härma tn poes (https://www.google.ee/maps/@59.4382146,24.8377111,3a,52.8y,251.9h,87.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sG6_7IhrV37rZNLNqYtprjQ!2e0!7i13312!8i6656).

Edit: mitte Volga poest vaid Pirni tn poest ostsin komplekti (http://www.akuant.ee/). Ajasin sassi. Aga küllap on Volga poes ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: K mai 25, 2016 1:35 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänud! Lähen vaatan Härma poe valiku üle.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: T juuni 21, 2016 6:16 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere seltsimehed foorumi jälgijad!

Palun targemate volgameeste kommentaare!

Mul on alates kevadisest juubeliüritusest autol laadimisega probleeme. Tol kaunil päeval kadus see täielikult aga peale natuke juhtmetega mängimist ja harjade vaatamist on laadimine näiliselt mingiteks lühikesteks intervallideks tagasi tulnud.

Sooviks selle probleemi mitte lihtsalt ära lasta eemaldada vaid proovida ise korda saada ning selle juures natuke vanatehnika tarkust koguda.

Arvatavasti on tegu kulunud harjadega aga igaks juhuks kirjeldan sümptomid lahti ja ootan mis teised kostavad:

Mootori vaiksel podisemisel viskleb laadiminse osuti nulli ja +poole vahet. Samal hetkel kui osuti on +poolel jõnksatab generaatori rihm ning kapoti alt tuleb natuke suuremat sahinat. Ei paista, et rihm sel hetke seisaks. Pigem tundub, et sel lühikesel hetkel laadimine töötab.

Harjad näevad välja sellised:


Kas harjade erinev pikkus annab probleemi tuumale mingeid selgeid vihjeid?

P.S! Volgapoe sõnul on minu ühejuhtmelise geneka harjade pistiku näol tegemist haruldasema mudeliga. Kas keegi teab kust uue sellise saab või pean hakkama olemasolevale uusi harjasid külge jootma?

Tänud tähelepanu eest!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 395
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: T juuni 21, 2016 9:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Laadimist peaks mõõtma testriga ehk multimeetriga. Lihtsam viis on mõõta aku klemmidelt, kus tester võiks näidata töötava mootoriga ja korras genekaga ~14 V.
Harjade erinev pikkus pole küll hea, aga seni kui mõlemad harjad vabalt liiguvad ja lühem hari vastu rootorit ulatab, siis harjade poolest peaks genekas ka laadima.

Esmalt kontrolli kas rootor on puhas, kui ei, siis puhasta ära.
Kuna genekas teeb kahinat, siis pigem hakkavad laagrid otsa saama. Konrtolli kui vabaltrootor ringi käib ja kas loksub.
Loomulik on ka see, et kui genekas laeb, siis ta teeb tööd ja koormuse all on kulunud laagrite hääl kuulda.

Lisaks laagritele tuleb ära kontrollida, kas ergutusvool tuleb genekale peale ja kas regulaator töötab.

Muidugi ei tee paha edaspidi uued harjad panna.

Parem on ilmselt mõni autoremondi raamat ette võtta, ja raamatu järgi vastavad operatsioonid läbi teha.

Jõudu ja jaksu soovib Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: N juuni 23, 2016 12:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänan detailse kommentaari eest!

Hankisin harjad ja uued laagrid. Mingi hetk panen tööriistavöö peale ja ronin kapoti alla.

Head jaani!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Sm Tamm
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 14, 2006
Teateid: 223
Asukoht: Viimsi vald

TeadePostitatud: T aug 09, 2016 8:13 am    Postita teema: Üks loll jõuab palju küsida... Vasta viitega

Tere!

Pöördun taaskord aktiivsete ja asjatundlike lugejate poole.

Mul nimelt plaan sel aastal veel vähemalt korra autoga lõbusõidule minna. Miks mitte näiteks seenele sõita. Enne lõbu peab aga natuke tööd ka tegema.

Geneka remont ootab juba niikuinii järge aga plaan oleks sama hooga ka bensiini pump korda saada.

Küsimus: kas sellise mehhanismi puhul on mõtet entusiastlikul amatööril seda lahti võtma hakata või peaks kogu täiega uut otsima?

Remondi soov tuleb asjaolust, et kütus vajub liiga kiirelt tagasi ning teadjamad seltsimehed on kahtlustanud, et mu auto ootamatud väljasuremised võivad just sellest tuleneda. Tahaks proovida ise lahenduse leida.

Kas siinkohal kehtib rohkem "loll, ära näpi!" või "tasub proovida!" lause?

Tänud ette!
Sm Tamm
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri MSN Messenger
Beriozka
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Aug 08, 2014
Teateid: 29
Asukoht: Keila

TeadePostitatud: T aug 09, 2016 9:14 am    Postita teema: Vasta viitega

Tere

Minu masinal oli probleem kevadeks sama: bensiin vajus alla tundidega. Kogenud Volgaomanikele ei ole järgnev kindlasti uudiseks aga mulle oli ja ehk on abiks. Esiteks tihendid. Minu auto sel suvel tehtud töödest moodustas ebamõistlikult suure osa kaasaegsetest tihenditest tekkinud jamade klaarimine (pump, karburaator). Eelmisel sügisel paigaldatud tihend oli kevadeks omandanud sellise välimuse:



Sama tulemuse andsid vahetuseks asendatud kaasaegsed Tallinna poodides müüdavad remondikomplektid. Samas läksid osad tihendid paiste ja osad vajusid kileks, nii et tootmises on esinenud mitmekesiseid väljakutseid. Sobivate kummiosade otsimine võib seega osutuda aja- ja töömahukaks. Ja uuel pumbal võivad samuti olla tundmatu kvaliteediga kummidetailid. Mina eelistaks isegi veneaegseid remondikomplekte, kui peaks leiduma.

Teine tagantjärgi tarkus lisandus seoses põlvedega, kuhu kinnituvad voolikud. Pirni tn poest võib soetada sellised, millel puudub põhjas rant, mis vooliku kinni pooks. Nendest pole abi. Volga poest võib hooletu ja tähelepanematu tarbija soetada sellised põlved, millel on selged valuvead ja mis lasevad lähemal uurimisel õhku/kütust läbi. Nendest pole samuti abi.

Kokkuvõttes said Viimsi meistrid mul bensiinitaseme kenasti pidama, kuid sellele eelnes lisaks bensiinipumbale karburaatori tihendite korduv vahetus ja voolikute vahetus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lehekülg 9, kokku lehekülgi 9

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud