Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ-24 korrosioonitõrjest
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 101 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - G-24 süüte rguleerimine
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

G-24 süüte rguleerimine

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Zwanes
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 04, 2005
Teateid: 311
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R mai 09, 2008 8:10 pm    Postita teema: G-24 süüte rguleerimine Vasta viitega

Otsene küsimus - kuidas see täpselt käib?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L mai 10, 2008 9:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Liiga otsene küsimus on kõik Volga huvilised metsa hirmutanud.Selline resoluutne küsimus eeldab väga konkreetset vastust.Üritan aidata.
Avada kapott.Eemaldada jagaja kaan.Reguleerida kontaktide vahe (vist 0,4 mm).Kasutada proovilampi või testrit.Jagaja ja süütepooli vaheline juhe ühendada testri pluss klemmiga (proovilambiga suvaline ots).Testri miinusklemm ühendada aku miinus klemmiga (proovilambi teine ots)Võtta välja vänt ja minna esimiste laternate vahele.Toppida vänt rihmaratta käbi otsa.Lülitada sisse süüde.Keerata vänta kuni rihmaratta esimene sälk ühtib noolekesega.Õige süüte korral näitab tester pinget või süttib proovilamp.Kui tester pinget ei näita või proovilamp ei sütti tuleb ettevaatlikult keerata jagajat.Kui süüde paigas eemaldage vänt ja teised tööriistad ja käivitage mootor.Soojendage mootor töötemperatuurini ja tehke ptoovisõit.Kui süüde õige siis sõites 4-nda käiguga ca 50 km/tunnis ja järsku gaasi vajutades peaks kostma kerget klappide klõbinat.Kui ei kostu on süüde liiga hiline või kui klõbin väga suur on süüde liiga varajane.Siis pöörake oktaan korrektorit - hilisemaks ja +varasema suunas.
Aga kui auto peale sellist reguleerimist ei käivitunud on alust arvata,et jagaja on autolt eemaldatud.Kuna jagaja ots on 6-e kandiline siis on jagaja võll sattunud valesse asendisse.Selle kõrvaldamiseks toimige järgnevalt.Märkige klapikambrikaane peal 1-silindri kõrgepinge juhtme asukoht ja eemaldage jagaja kaan.Vaadake kas rootor on 1-silindri kõrgepinge juhtme suunas.Kui ei ole siis tõstke jagaja üles ja keerake rootor 1-se silindri suunda.Väntvõll peab olema sälgu ja teravikuga kohakuti.Reguleerige süüde nagu algul.Kui ka nüüd auto ei käivitu proovige vahetada omavahel kõrgepingejuhtmed jagaja kaanes.Esimese silindri juhe neljandaga ja teise silindri kõrgepingejuhe kolmanda silindri omaga.Asi selles,et kui on kohakuti rihmaratta sälk ja osuti siis ei ole teda kas väntvõll on 1-se silindri või 4-nda silindri töötaktiga kohakuti.
Kui sõites ei viitsi süüdet reguleerida siis kohapeal on selleks järgmine võimalus kui mootor töösoe.Keerake jagajat töötava mootoriga varajasema süüte suunas kuni mootori pöörded kõige kõrgemad ja siis keerake jagajat oktaan korrektorist üks või 1,5 sälku hilisemaks.
Lugupidamisega sm Jaska
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P aug 19, 2012 3:47 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mis on Volga mootori õige eelsüüte nurk? Sai oma universaalil stroboskoobi abil süüde paika keeratud. Ühest raamatust leidsin numbri 12 kraadi ja nii panimegi. Auto mootor hakkas küll ühtlaselt käima, aga gaasi maha lastes kostuvad summutajast kõvad paugud ja mootor on ka nagu uimane. Pärast lugesin kodus veelkord seda venekeelset ramatut ja seal on tegelikult kirjas, et juhul, kui Teie auto mootori eelsüüte nurk on 12 kraadi. Mitte ei ole kirjas, et Volga mootoril on selline nurk. Ja ma ei ole ühestki kirjandusest leidnud, mitu kraadi siis tegelikult peaks olema.
Kui sumpas plärtsub, siis on süüde vist hiline? Kas karburaator võib siin ka oma osa mängida, et põlemata küttesegu sumbutajas plahvatab?

Tervitustega Mehann.


Viimati muudetud mehann poolt (E aug 20, 2012 11:38 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: P aug 19, 2012 9:03 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pane süüde paika süütemärkide järgi.Seda on stroboskoobiga mõnus teha.
Paukusi sumbutajas võib põhjustada ka ebatihe väljalaske klapp,sest küttesegu lendab sumbutajasse.See on ka põhjus miks üks silinder ei tööta.
Mõõda silindrite kompressioon ära.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: P aug 19, 2012 9:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mul oli ka 2410 uimane ja paukus. Keerasin süüte varasemaks ja asi oli korras. Teine põnev fakt on see, et meie garaazis pole veel kordagi õnnestunud stroboskoobiga süüdet paika saada.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 470
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E aug 27, 2012 6:31 pm    Postita teema: Vasta viitega

Mõõtsin silindrites surved ära. Alustades esimesest: 8,5; 9; 8,5; 9. Minu arvates igati rahuldav tulemus. Reguleerisin ära klapid, kuigi erinevus lubatust oli 3-l klapil ainult 0,05mm. Keerasin süüdet 3 skaala ühikut varasemaks. Jõud tuli tagasi ja mootor hakkas kohe reipamalt vedama. Samas jätab nüüd kohapeal tühikäigul pisut vahele. Gaasi maha lastes lärtsub sumpas ikka edasi. Plärtsumine on nüüd küll oluliselt vaiksem, nii, et ta väga ei sega. Aga päris ära ei kadunud.
Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T aug 28, 2012 4:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kogemusele tuginedes ikka ja alati tunde järgi. Aja mootor soojaks ja keera tunde järgi paika.

Lugupidamisega,


Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud