Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 220 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L mai 10, 2008 9:19 pm Postita teema:
Liiga otsene küsimus on kõik Volga huvilised metsa hirmutanud.Selline resoluutne küsimus eeldab väga konkreetset vastust.Üritan aidata.
Avada kapott.Eemaldada jagaja kaan.Reguleerida kontaktide vahe (vist 0,4 mm).Kasutada proovilampi või testrit.Jagaja ja süütepooli vaheline juhe ühendada testri pluss klemmiga (proovilambiga suvaline ots).Testri miinusklemm ühendada aku miinus klemmiga (proovilambi teine ots)Võtta välja vänt ja minna esimiste laternate vahele.Toppida vänt rihmaratta käbi otsa.Lülitada sisse süüde.Keerata vänta kuni rihmaratta esimene sälk ühtib noolekesega.Õige süüte korral näitab tester pinget või süttib proovilamp.Kui tester pinget ei näita või proovilamp ei sütti tuleb ettevaatlikult keerata jagajat.Kui süüde paigas eemaldage vänt ja teised tööriistad ja käivitage mootor.Soojendage mootor töötemperatuurini ja tehke ptoovisõit.Kui süüde õige siis sõites 4-nda käiguga ca 50 km/tunnis ja järsku gaasi vajutades peaks kostma kerget klappide klõbinat.Kui ei kostu on süüde liiga hiline või kui klõbin väga suur on süüde liiga varajane.Siis pöörake oktaan korrektorit - hilisemaks ja +varasema suunas.
Aga kui auto peale sellist reguleerimist ei käivitunud on alust arvata,et jagaja on autolt eemaldatud.Kuna jagaja ots on 6-e kandiline siis on jagaja võll sattunud valesse asendisse.Selle kõrvaldamiseks toimige järgnevalt.Märkige klapikambrikaane peal 1-silindri kõrgepinge juhtme asukoht ja eemaldage jagaja kaan.Vaadake kas rootor on 1-silindri kõrgepinge juhtme suunas.Kui ei ole siis tõstke jagaja üles ja keerake rootor 1-se silindri suunda.Väntvõll peab olema sälgu ja teravikuga kohakuti.Reguleerige süüde nagu algul.Kui ka nüüd auto ei käivitu proovige vahetada omavahel kõrgepingejuhtmed jagaja kaanes.Esimese silindri juhe neljandaga ja teise silindri kõrgepingejuhe kolmanda silindri omaga.Asi selles,et kui on kohakuti rihmaratta sälk ja osuti siis ei ole teda kas väntvõll on 1-se silindri või 4-nda silindri töötaktiga kohakuti.
Kui sõites ei viitsi süüdet reguleerida siis kohapeal on selleks järgmine võimalus kui mootor töösoe.Keerake jagajat töötava mootoriga varajasema süüte suunas kuni mootori pöörded kõige kõrgemad ja siis keerake jagajat oktaan korrektorist üks või 1,5 sälku hilisemaks.
Lugupidamisega sm Jaska
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: P aug 19, 2012 3:47 pm Postita teema:
Mis on Volga mootori õige eelsüüte nurk? Sai oma universaalil stroboskoobi abil süüde paika keeratud. Ühest raamatust leidsin numbri 12 kraadi ja nii panimegi. Auto mootor hakkas küll ühtlaselt käima, aga gaasi maha lastes kostuvad summutajast kõvad paugud ja mootor on ka nagu uimane. Pärast lugesin kodus veelkord seda venekeelset ramatut ja seal on tegelikult kirjas, et juhul, kui Teie auto mootori eelsüüte nurk on 12 kraadi. Mitte ei ole kirjas, et Volga mootoril on selline nurk. Ja ma ei ole ühestki kirjandusest leidnud, mitu kraadi siis tegelikult peaks olema.
Kui sumpas plärtsub, siis on süüde vist hiline? Kas karburaator võib siin ka oma osa mängida, et põlemata küttesegu sumbutajas plahvatab?
Tervitustega Mehann.
Viimati muudetud mehann poolt (E aug 20, 2012 11:38 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 220 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P aug 19, 2012 9:03 pm Postita teema:
Pane süüde paika süütemärkide järgi.Seda on stroboskoobiga mõnus teha.
Paukusi sumbutajas võib põhjustada ka ebatihe väljalaske klapp,sest küttesegu lendab sumbutajasse.See on ka põhjus miks üks silinder ei tööta.
Mõõda silindrite kompressioon ära. _________________ Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P aug 19, 2012 9:21 pm Postita teema:
Mul oli ka 2410 uimane ja paukus. Keerasin süüte varasemaks ja asi oli korras. Teine põnev fakt on see, et meie garaazis pole veel kordagi õnnestunud stroboskoobiga süüdet paika saada. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: E aug 27, 2012 6:31 pm Postita teema:
Mõõtsin silindrites surved ära. Alustades esimesest: 8,5; 9; 8,5; 9. Minu arvates igati rahuldav tulemus. Reguleerisin ära klapid, kuigi erinevus lubatust oli 3-l klapil ainult 0,05mm. Keerasin süüdet 3 skaala ühikut varasemaks. Jõud tuli tagasi ja mootor hakkas kohe reipamalt vedama. Samas jätab nüüd kohapeal tühikäigul pisut vahele. Gaasi maha lastes lärtsub sumpas ikka edasi. Plärtsumine on nüüd küll oluliselt vaiksem, nii, et ta väga ei sega. Aga päris ära ei kadunud.
Mehann
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.