Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 311 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L jaan 21, 2006 4:15 pm Postita teema: Rahvaralli Sojuz 86 Koerus 18.veebruaril 2006
Olen rääkinud korraldajatega ning üritusele on vägagi oodatud Eesti Volga Seltsi liikmed koos autodega ja ka teised Volga omanikud-huvilised. Ürituse käigus on mõeldud ka sellele, et mõistagi ei saa seda "nostalgiliste autode" osa läbi viia kui romurallit, et mitte potensiaalseid huvilisi minema peletada. Ise olen registreeritud ja minemas co-pilot`ina oma uue 80 aasta helehalli polkovniku lese Volgaga (millest mõni aeg tagasi sai ülevaade koos illustreerivate fotodega ka sm. Västrikule saadetud ja mis loodetavasti ka lähiajal kodulehel ilmub). Täpsem info igatahes siin:
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
Postitatud: E jaan 23, 2006 2:46 pm Postita teema:
Ma arvan, et selle küsimuse võtame juba lähipäevil arutuse alla. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1205 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T jaan 24, 2006 1:43 pm Postita teema:
sm. Mirski'l on koduse raaliga anomaaliad. Sisselogimine ei õnnestu seega hilinen oma vastusega .. ühendust saab taskutelefoniga. Koosolekule pääsen alates neljapäevast.
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 311 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T veeb 28, 2006 8:21 pm Postita teema:
Et mitte jääda ootama loodetavasti lähipäevil saabuvat tehnilist võimalust piltide lisamiseks, otsustasin kiirülevaate korras n.ö. sepitseda mõned ülevaatlikud read toimunud rahvaspordiüritusest ja pildid lisada hiljem. Üle pika aja (kui äsja möödunud Uunikute Talveralli 2006 välja arvata) esinesid siis GAZ tehase esindajad oma toodanguga avalikumalt mootorispordiüritusel, mitte lihtsalt tavalisel nädalalõpu sõidul suvilasse või siis rajoonisisesel ametilähetusel. Paraku küll mitte väga suurearvulise delegatsiooniga ehk siis minu isikus oli esindatud ka Eesti Volga Selts. Sedapuhku kvalifitseerus siis Volga klassi 3 võistlusmasinat - kaks GAZ 24 ja üks 24-10 (see just värskelt selleks ürituseks üle jäätee Kihnust toodud viimane selle saare Volga, nii et tegemist kultuuriväärtusega). Mis seal ikka, road bookid kätte saadud, parandused sisse viidud ja veel igasugu vajalikke asjatoimetusi tehtud, saabuski märkamatult stardiaeg. Kuskil rahva seas vilkstas sm. Tasku.....Raja kogupikkus: 113,7 km
Lisakatsete arv: 10 ja Lisakatsete kogupikkus: 23,38 km. Piloteeris sm. Ostwagen, co-pilotina mina. Meie hall polkovniku lese Volga http://www.volga.ee/modules/Gallery/images/Gaz_24_SmPunaneParun_1.jpg tuiskas minema ja tagantjärele võib arvata, et sellist sõitu polnud see Volga alates oma sünniaastast Tallinna Regati ja Moskva Olümpiamängude toimumise ajal veel näinud...kui just polkovnik personaalselt ei pidanud kedagi taga ajama (mis arvestades Eesti mastaape ja tema aukraadi suhteliselt vähe tõenäoline tundub) ja seda veel ka talvistes oludes. Konkurents oli tihe, seda nii Volgade kui ka teistes klassides, nalja tegema ei tulnud keegi, sõideti ikka võidu peale. Üliarvukalt oli esindatud muidugi Mosse liiga. Lõuna pausi ajal sai üritatud ka veidi tühjenenud tagakummi õhku juurde meelitada kuid suht tulemusetuks see katse jäigi. AKP-des ja mujal sai kiibitsetud kuidas ka teistel läheb. Sm. Ostwageni oskused piloodina olid ilmselgelt paremad kui minul kaardilugejana ja 3-ndast AKP-st 4-ndasse üle minnes õnnestus legendiparanduste ja puterdamise tõttu kaotada väärtuslikku aega. Ainsaks lohutuseks oli see, et mets oli ka teisi "seenelisi" täis. Nn. teine poolaeg peale lõunat sai asja veelgi tõsisemalt võetud. Katseid oli igale maitsele - nii jäärada kui künklikke trampliinide ja järskude kurvidega metsaradu. Eriti ulmeliseks läks lisakatse kus näiteks lauavirnade vahel keerutades tuleb täiega silotorni uksest sisse sõita ja vastasuksest väljudes ootab sind V4 (ehk siis vasak neli) kurv ja muud jätkuvad ekstreemsused. Mõnel korral läks ka kurv vähe laiemaks, mõnel korral sai jälle õgvendatud, puudki ei olnud teinekord nii kaugel kui tavaliselt autoga sõites.......igatahes kindlustas sm. Ostwageni maruline sõidustiil meile 10 lisakatsest 8-l parima tulemuse omas klassis ja marulisi ovatsioone teeäärselt publikult ja ka kohtunikelt Muideks paljudki rajakohtunikud tundsit täitsa siirast huvi ja kohati muretki Volgade käekäigu pärast ja vastupidavuse kohta sellel rallil. Uhkusega võisime nentida et Volgat pole vaja häbeneda, sest etteheiteid tehnilises osas tõesti teha ei saanud. Finisheerudes ja rajakaarti ära andes polnud enam mõtet muretseda, sest mis olnud, see olnud ja ega tagantjärele enam tulemusi teistsuguseks ei sõida. No ja siis ka Volga-mehed sõbralikult tulemusi võrdlema, sest ega siis rajakaardi käest andmine ei tähenda, et endale legendi lisakatsete aegu üles ei kirjutata. Aegu võrreldes oli EMM-klubi must Volga varmas meie ekipaazhi õnnitlema esikoha puhul...ütlesin küll ka, et tibud veel lugemata aga noh...Hakkas pimenema, selja taga oli pikk ja külm talvepäev tais aktiivset autosporti, seepärast paljusid hakkasid ärritama ka Järva-Jaani rahvamajas kaetud pikad lauad erinevate hõrgutistega ja lavalt paistsid ka auhinnakarikad....tulemusi veel ei olnud (pidi välja riputatama kl 18.30) ning selgitati, et sööki manustama võib hakata alates kl 18.15-st........mis ei takistanud nahhaalsematel /aga võib-olla ka lihtsalt näljastemal/ haarata jooksu pealt kotlet ja lendava finishiga ennast uksest välja päästa end järelevaataja haardest. Aega oli veel peaaegu tund..... Otsustasime murda sm. Ostwageniga personaalse laiskuse ning ajada Volga taas treileri peale ning haakida see dzhiibile sappa. Rallimarsruudil oli arvestatud ka vanaautodega ning valitud teed olid soolavabad. Seepärast ei soovinud seda ka lisada meie halli kaunitari vammusele esimest korda tema elus ning toimetada ta ka tagasi treileril ja soolavabalt läbi mitme rajooni talvekorterisse kuni järgmise spurdini. Naastes nüüd kahe peale kolme auto ja treileriga rahvamaja juurde, selgus kurb tõsiasi, et ka kollektiivne õhtusöök näljas inimestele võib olla sama ettearvamatu kui rahvasport.....piisanud oli 15 minutist ning vaagnatelt võis hea fantaasia korral leida mõne kurgilõigu ja salatilehe........ühel taldrikul õnnestus kahvlil ka kokku puutuda mõttelise osaga kalast...esimese tassi kohvi peale tegi termos katkeva pärasoole häält ja samuti ka teised ligemad kohvitermosed. Kuigi välimääraja järgi polnud eritunnuste abil võimalik kohvitermoseid teetermostest eristada, õnnestus ühel kaugemal lauanurgal seisvatest kahest termosest endale kokku mediteerida 3 tassi teed, mis mõnusalt sooja andsid. Vahepeal hakkasid tekkima seinalehele esimesed A 4-l informatsiooni kandjad võistluse tulemuste kohta. Rahulolu jätkus paljudel seni, kui avastati, et lisakatsetel saadud sekunditesse teisendatud karistuspunkte veel väljas ega kokku liidetud ei olegi ehk teisisõnu kõik võib veel muutuda. Karistusi andsid ka "stop" sektoris mittenõuetekohane peatumine, puuted shikaanidel või mõne muu rajatähise toksimine jne....No tulid ka need tulemused siis...ja efektsete sõitude eest ka shikaanide vahel pälvitud komplimentide vähem helge pool oli see, et iga puute eest olid ettenähtud karistussekundid ja neid tuli sealt ka üksjagu. Numbreid omavahel kokku liites selgus ühtlasi, et esikoht libiseb napilt ja sujuvalt käest ära ning meie ekipaazh pälvib auväärse ja auhinnalise teise koha ja esikoha pälvib meid õnnitlenud EMM-klubi musta Volga team (sama Volga osales ka Talverallil 2006, küllap oli veel Volgal see soe naha vahel ) Kl 20.30 alanud tseremooniat ei suutnud meie vähemalt enam jälgima jääda. Nii täpsem info kui mõningad pildid siin: http://www.rally.ee/?a=a018&b=2549 Enda pildid lisan otse siia teemasse.
Kokkuvõtvalt- tore vanatehnikaüritus oli ja koos Volgadega trügisid nii EVS kui ka muud Volga entusiastid suurele kaardile. Volga klass ootab uusi töövõite rahvaspordiüritustel,julgemalt edasi, seltsimehed! Jälgige värskemaid üritusi. Ja talvistele rallidele võtke vildid kaas, et jalad soojas püsiksid! _________________ Wolga - nur fliegen ist schöner...
Liitunud: Nov 09, 2004 Teateid: 311 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mär 01, 2006 2:09 pm Postita teema:
Vast oli tegu viimase sõitva isendiga...või siis viimase 24-lisega....ja lumehang GAZ-21 kujuga.......... _________________ Wolga - nur fliegen ist schöner...
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: K mär 01, 2006 2:21 pm Postita teema:
Lumehang oli mingi varasema ajastu Gaz 24 kujuga, kuid üsna kindlalt oli tegu pigem monumentaalse esemega, mitte autoga. Ilmselt oli saare oludes Volga sama ebavajalik nähtus nagu tsiklite külgkorvid. Külgkorve vedeles iga kuuri all ja tsiklid ise olid varustatud mahukama kalakastiga.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K mär 01, 2006 4:14 pm Postita teema:
Sa oleks pidanud seda 21 kujulist lumehange ikkagi kantrollima - st. lume sellelt nö. ära koorima ja veenduma esemes, järgnevalt ka pildistama. Mine tea, milline vana roostes veoauto oleks õnnestunud "ära päästa", nii et teinekord, kui jälle Kihnu asja on, ära niisama mööda tuhise, aja ikke vanatehnika asja ka, eksole.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.