Postitatud: E jaan 31, 2011 9:38 pm Postita teema: Gaz 24 kojutoomine
Tere! Selline lugu siis,et maal on seisnud gaz 24(1978 või 1979) umbes 10 aastat.Ise õpin veel gümnaasiumis ning ei tea mis tulevik toob ning kuhu minek.Kuid sooviks tuua Volga linna,garaazi.Muidu hakkab temast kahju,roostetab seal nõnda.Isegi kui tulevikus temast asja ei saa,siis tore garaazitäide on igaljuhul.
Auto olukorda ei oska hetkel õelda,kuna ei ole saanud vaatamas käija.Vaja ära vahetad 1 rehv.Registris enam ei ole.Dokumendid olemas,lahkunud pereliikme nimel.Tahaks hirmsasti linna transportida,kuhu on umbes 45km.Ehk leian mõne tuttava,kellega saaks linna vedada.Milline on risk kui registris ei ole enam? ning millele peaksin tähelepanu pöörama tehnilisel poolel? Iga nõu on teretulnud,kuna ei ole autodega eriti kokku puutunud.Aitäh!
Postitatud: E jaan 31, 2011 10:59 pm Postita teema:
Sm. Veereja
Mina soovitan võtta treileri teenuse, igasugused muud variandid,et vedada kolmnurgaga taga või sõita ise ilma TÜV ja kindlustuseta on üsna nürida võitu ettevõtmine(loe:omad kogemused). Võib õnneks minna ja võib ka mitte ja teatavasti liikluspolitsei sellisele ettevõtmisele hästi ei vaata.
Teie probleemi mõistlik lahendus oleks maksta treilerimehele raha ja platvormi peale sinna viia(selleks ei pea teie Volgal olema TÜV ja kindlustust rääkimata paberitest) kus vaja. Muidugi tuleb kasuks ka see,et auto ka natuke omal jalal liigub.
Mõte on teil õige,et sõiduk tuleks konserveerida ja parematesse tingimustesse viia,seega olete ilmselt õigel teel.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: E jaan 31, 2011 11:08 pm Postita teema:
Moens.
Ka mina alustasin oma esimese Volgaga gümnaasiumipäevil. Seepärast pole vaja kedagi hurjutada. Seda enam, et noor seltsimees näeb asju reaalselt - 10 aastat õunapuu all ei too tehnikale tõepoolest kasu. Aga KINDLASTI soovitan auto elukohale lähemale vedada. Volgast ilusamat garaa¸itäidet olemas ei ole. Saagu talle siis hiljem osaks pikk taastusremont või hoopis metallikokkuost. Enne viimast otsust aga tuleb masin loomulikult osadeks lammutada, sinna kõrvale vastavat kirjandust uurida ning sõpradega limpsi rüübata (vanemad mehed räägivad, et täisealine võib vähe kangemat ka pruukida). Soovitan siinkohal Sõbra G/K tegemistega tutvuda, neil tundub kõik "barlanksis" olevat. NB! Korralikku ja töökorras autot päris ära lõhkuda jälle ei tasu. Sel juhul peaks alustama hoopis paberimajanduse elustamisest (pärimistoimiku taasavamine, testamendi muutmine, notaritasud...).
Kas auto mittearvelolek on 100% kindel? Liikluskindlustuse Fondi kodulehelt saab selliseid asju kontrollida, ARK-sse võib ka pöörduda, nii on kõige kindlam. Kui on tegelikult olemas, siis tuleb transportimiseks (pukseerides või pukseerimishaagise e. eelikuga sikutades) vormistada liikluskindlustus. Kui treileri peale ajada, pole mingit paberit vaja. Viimane variant on aga jälle kallim, kui "käppa sees" pole. Ilma kindlustuseta rattad maanteed puudutada aga ei tohi. Trahvid on arvestatavad!
Soovin noorele seltsimehele edaspidiseks haiglast tehnikahuvi ja loodan, et kõrgklassi masin ikkagi kusagile käeulatusse saabub. Mehel peab ju varjupaik olema!
D. Metallov. Varjupaigas vahelduva eduga 2003. aastast. _________________ Haapsalu EPT
Postitatud: T veeb 01, 2011 1:26 am Postita teema:
Aitäh abi eest!Uurin uuesti üle,kas on ikka arvelt maas.Kuid kui suur on võimalus masin kohe liikuma saada?Minu väheste andmete kohaselt oli üle 10 a tagasi töökorras,kui kuuri lukustati.Kütusekulu pärast ta sinna sattuski.
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T veeb 01, 2011 8:55 am Postita teema:
Hea vanatehnikahuviline,
Esimese tööna soovitaksin juurdepääsuteed lumest lahti rookida, et ise ja transport saaksid sinna ligi. Vast tasuks ikka kevadet oodata?
Postitatud: T veeb 01, 2011 9:48 am Postita teema:
autoveotreiler päevarendiga null kuni nelikümmend eurot. pädeva veduki koos juhiga (ja vajadusel (väikse) e lubadega) leiad ehk tutvusringkonnast heal juhul niisama, tõenäoliselt siiski kütuseraha ja väikse keelekaste eest.
a parem oota kevad ää jah, omal vaeva vähem ja ei lagasta volgat soolaga ää kah.
Postitatud: T veeb 01, 2011 9:54 am Postita teema:
Kevade ootamine oleks mõtekam,kuna enamuses piirkondades on suured lumevallid ja kuhjad ees ning ega neid ikka jaksa käsitsi ära kühveldada eest. Olen üldiselt treileri pooldaja aga kui võimalus on tutvusringkonnast saada keegi nõusse,kes on nõus selle ettevõtmisega kaasa minema siis on see vaid tervitatav. Volga vedamiseks soovitan 2 teljelist järelhaagist. Pidage silmas,et vedav auto peab olema raskem või enam vähem võrdse kaaluga kui volga+treiler kokku.
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: T veeb 01, 2011 11:02 am Postita teema:
Aga mis siis saab, kui tee garaa¸ini on tugevas erutusseisundis juba ammu puhtaks lükatud? See on väga tõenäoline...
Kindlasti ei tasu paagis veel loksuvat bensiiniollust karburaatorisse suunata, see solk kõlbab heal juhul lõkke süütamiseks kui üldse veel süttib. Tegelikult ei ole ilus selliseid vedelikke üldse väljaspool mootorit põletada. Kogumispunkti tuleb viia. Julgemad seltsimehed kasutavad "kanistrimeetodit", st. jäavad kütusepaagi üldse esialgu ringlusest välja. Aga see on enesekindlatele ja edasijõudnutele, et mitte Volgast ja garaa¸istki lahti saada.
Karburaator tuleks üle vaadata, seal on suure tõenäosusega surnud ujuki nõelklapi tihend ja ka kõik muud tihendid. Võib juhtuda, et need pärast suuremat ohtlikku bensiiniujutust kapoti all taas ellugi ärkavad... Kui bensiinivoolikud on pragunenud, tuleb needki asendada.
Mootoriõli tase olgu normis. Küll jõuab hiljem asendada. Võib mõõta kompressiooni, rõngad jäävad teinekord seistes kinni.
Aku peab olema jõuline, kuna lumel-jääl käimatõmbamine on raskendatud. Enne täiskäivitamist tasub kontrollida "sädeme" olemasolu - äkki on katkesti või jagaja kaane kontaktid vms oksüdeerunud?
Pidurid arvatavasti seistes peale jäänud ei ole (v.a. käsipidur). Küll aga võivad nad seda teha peale esimest pidurdamist. Rehvirõhk õigeks!
Sidurite kinnikleepumine oli vist pigem Moskvit¨ide leivanumber.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1205 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T veeb 01, 2011 12:20 pm Postita teema:
metalliotsija kirjutas:
Moens.
Soovitan siinkohal Sõbra G/K tegemistega tutvuda, neil tundub kõik "barlanksis" olevat.
Mina ei soovita esimese ropsuga Sõbra G/K tegemistest eeskuju küll võtta. tutvuda võib, kuid antud juhul pigem vaadata, kuidas asju mitte teha.
Meie kohati liiga põhjalik tegutsemine võib viia fiaskoni, milleks on projekti korstanasse kirjutamine.
Seda on korduvalt kirjutanud ka meie pidevalt märku andev südametunnistus ja kainusehääl "Väravamehaanik".
Postitatud: T veeb 01, 2011 1:31 pm Postita teema:
sm. Mirski kirjutas:
Mina ei soovita esimese ropsuga Sõbra G/K tegemistest eeskuju küll võtta...
Nii maha ei tasu ka Sõbra G/K teha, vähemalt on see ikka parem eeskuju kui mitte miskit. Muidugi ega me ei tea,kui hea või kehv on teema algataja auto ja seega las ta loeb ja kogub jõudu seni kuni saab selgusele,mida oma sõidukiga teha.Parandega mind kui eksin aga kas mitte Sm.Väravamehaanik polnud see,kes rääkis,et noorematele kodanikele tuleks tähelepanu pöörata?
Liitunud: Aug 25, 2005 Teateid: 95 Asukoht: UK/Tartu
Postitatud: T veeb 01, 2011 3:51 pm Postita teema:
Lp Sm Veereja
Pole midagi ülevamat ja võidukamat omal jõul liikuvast Volgast. Veelgi meeldivam on olla ise Volga roolis. Kui teie auto on juba 10 aastat maaelu elanud, siis ei juhtu ilmselt selle mõne kuuga, mis kevadeni jäänud, mitte midagi. Ehk tahan öelda, et ärge kiirustage väljaminekute tegemisega treileriveo peale. Alustage meeldiva ja põnevaga ehk Volga ellu äratamisega. Kui eluvaim sisse puhutud ja pale üle vaadatud, siis sõitke ta omal jõul linna. Selleks asuge ka aegsasti pabereid korda ajama. "Bumaga" teatavasti on tähtis. Kõigepealt selgitage välja omandiõigust tõendavad dokumendid (registritunnistus, pärismistunnistus, ostu-müügileping). Kui tarvis registreerimiseelselt auto üle vaadata, kutsuge ARKi spetsialist kohale, see ei ole kallis ja pühendab eesmärgi Volgaga omal jõul liikuda. Kui paberid korras, vormistage auto enda nimele, siis te olete Volga omanik.
Postitatud: T veeb 01, 2011 5:59 pm Postita teema:
Tsiteerin::
Iga nõu on teretulnud,kuna ei ole autodega eriti kokku puutunud.Aitäh!
Seltsimehed rahuneme nüüd maha ja pöörame tähelepanu sellele lõigule.
Sm.Pukspuu juhtis tähelepanu asjale,et dokumendid võiks korda proovida ennem teha, mõte on ülimalt õiges suunas. Omadest kogemustest räägin seda,et kui lahkunu auto pole pärandvara hulka arvatud siis saab olema keerulisem seda arvele saada,kui üldse. Kõik oleneb sellest,kas pärand on vormistatud ja vastuvõetud või annab see auto veel pärandvara sisse kirjutada notari juures? Siin peaks sõna võtma teema algataja ,kui ta on sellega kursis.
Teiseks,tulen tagasi selle tsitaadi esimese otsa juurde,mida teema algataja ütles, kui tegu on inimesega,kes siis pole autode hinge eluga kursis siis igasugused venelase elustamise katsed, võivad aiataha joosta ja saab kõvasti vanduda ja oskussõnu kasutada, hullemal juhul põletatakse starter ja süütelukk maha ning MOTT. Aga kui plaan on kindel see suund võtta siis aitame nõuga,kuidas toimida õigesti.
Minu arvates Opeli mootor ei ole hea mõte, see oleks justkui võõrkeha volga küljes. Kui jutt kisub juba ökonoomsusele ja kütuse säästlikusele, siis eeldan,et suure tõenäosusega tuleb sellest volgast siis igapäeva auto?
Või siis soovib omanik teha tuuningu pilli?
16 klapiste ZMZ mootorite osas oskab ilmselt Sm.Tihhonov ja Sm.Gazik rohkem rääkida.
Postitatud: P dets 04, 2011 4:08 pm Postita teema:
Praegu just midagi kindlat plaanis pole,lihtsalt uurin varjante, mida võiks temaga tulevikus teha. Kahtlen, et igapäeva autona hea varjant oleks(kuid kes teab).Võibolla siis tõesti lõbusõidu autona, mille kütusekulu eest saab ka natuke lõbusamat sõitu.Välimuse jätaks loomulikult rikkumatta.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.