Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 778 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuni 11, 2010 11:07 pm Postita teema:
Nii oli... - tundus, et see on illusioon...
Kuid nüüd ka minu oma sai liikvele - lisa elektriseadmetega:)
Siinkohal suur-suur tänu sm. Jaskale!
Illusioon?
Postitatud: E juuni 14, 2010 8:54 am Postita teema:
See "uus" volga, mis tema mudeli nimetus ka pole, ausalt minu meelest, vana hea 2402 disaini on kordades parem kui see "uue oma" ja igasugu plastmassi lisamine ja ülepingutatud moderniseerimine ei lähe kohe mitte mulle peale.
Välja arvatud elektrilised aknad ja roolivõimendi!
Lööge nüüd mind maha kui soovite aga minu jaoks on aegumatu GAZ 24 ja selle baasi tehtud teiste volgade disain ja nii jääb!
Liitunud: Jan 14, 2007 Teateid: 299 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuni 14, 2010 11:00 am Postita teema:
Kaldi kirjutas:
Kas keegi kommenteeriks viimaseid fotosid.Mina tundsin ära vaid hirve märgi nina pealt. Kõik muu on suur üllatus.
Kaldi
üllatav on tulemus tervikuna, kuid tuttavaid detaile on palju - surematu esiaknajoon (klaas sama, mis 24-l), uksed on samad, mis 2410, esituled on copy-paste Opel Vectra ja tagatuled siis miski värskema Volga pealt. üllatav on see, et asi on kuidagi sedaanist ratsitud ja tagauks on sedaani oma.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1328 Asukoht: Tartu
Postitatud: E juuni 14, 2010 2:44 pm Postita teema:
Seltsimehed, kas see on "vana uudise mäng" ?
Tegemist on vähemalt ca. 5a. taguse autonäituse tarbeks valminud Gorki "uue" universaaliga.
Tehasel on ju kombeks ikka iga näituse jaoks "uus" mudel välja panna. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 220 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E juuni 14, 2010 9:30 pm Postita teema:
Võib olla illusioon kaoks kui sm Tihhonov ja Mirski ta valgeks värvivad.Ja olekski uus 2010 aasta mudel olemas.Tehase poistel ka lihtsam... _________________ Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: N juuni 17, 2010 11:24 pm Postita teema:
Taaskord väike probleem, mida pole suutnud lahendada.
Nimelt see masin jõnksub....ühtlasel kiirusel sõites on kergelt tunda jõnksutamist. Milles see tulla võib? Seda esineb kõikide käikudega, nii kui gaasipedaali hästi vähe vajutada, ehk kohe peale tühikäiku. Vajutades rohkem gaasipedaalile kiirendab ühtlaselt ning proleeme pole. Sõites aga 4. käiguga umbes 50kmh hakkab masin hästi kergelt jõnksutama. No ei ole meeldiv. Tahaks korda saada.
Olen mitu korda juba proovinud nii auto originaal karburaatorit kui kasti volga karburaatorit. Mõlemaga käivitub ja sõidab, kuid mõlemaga ka jõnksutab. Puhastasin karburaatori põhjalikult. Vahetasin ka küünlaid ning juhteid - ei muutunud midagi. Keerates süüdet varasemaks hakkas hullemini jõnksutama ning hilisema süüte puhul "peaaegu" sai korda, kuid siis oli halb sõita ning kütus põles juba rohkem leegitorus kui põlemiskambris.
Teoreetiliselt peaks probleem olema 1. kambri üleminekureziimis, kui hõrendus on veel väike ning küttesegu jääb lahjaks, kui mida arvavad kaasfoorumlased. Kas on keegi sama murega maadelnud?
Ma ei mäleta, et oleksin Ettevaatust Auto'l sellist ebameeldivust täheldanud, kas üheks põhjuseks võiks olla bensiin, mida võtsin peale üritust paagi täis?
Ostsin ka karburaatori remontkomplekti kuid tahaks kontrollida düüside mõõte. On kellelgi infot, kus on karburaator K126ГМ düüside tabel netis üleval?
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P juuni 20, 2010 11:19 pm Postita teema:
Täna sain auto korralikult sõitma. Tundub et probleemi põhjuseks on jagaja viga. Mis täpsemalt selgub ehk siis, kui olen jagajat lähemalt uurinud. Kuid eemaldades vaakumkorrektori ja karburaatori vahelise vooliku toimib masin hästi.
Vaakumkorrektor töötab hõrendusega ning kui sõita ühtlasel kiirusel on karburaatoris avatud esimese kambri siiber väga vähe. Suur kogus õhku ja küttesegu läbib peenikese pilu siibri ning karburaatori seina vahel. Sedasi tekib karburaatoris suur hõrendus ning jagaja korrektor imeb kontaktplaati päripäeva pöörates süüte varasemaks. Sedasi on ühtlasel kiirusel väikese koormusega liikudes süüde varane, küttekulu väiksem ning segu põlemine puhtam.
Kui jagajas on mingisugune lõtk, takistus vms ebakõla (mida ma veel avastanud pole) siis tekibki olukord, kus masin hakkab jõnksutama. Nii ma tänase päeva järgi igatahes eeldan, kas see nii ka on, sellest siis kirjutan lähiajal. Kahjuks pole mul garaazis ühtegi teis kontaktivaba jagajat, et selle masina omaga võrrelda. Küll tundus et jagaja võll veidi loksub...kuid kuna võrdlusmomenti pole ning varem ma sellega tegelenud ei ole, ei saa ma midagi kindlat ka väita.
Teema on avatud seltsimeestele nõu andmiseks, kui kellelgi on midagi soovitada või kommenteerida andke teada.
Ah jaa, Heiksoni teooriat katsetasin ka, nimelt võtsin taaskord karburaatori lahti ning lihvisin kaante pinnad tasaseks. Võimalik, et ebaühtlast käiku põhjustasid mitmed erinevad väikesed probleemiallikad.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P juuni 20, 2010 11:39 pm Postita teema:
Vahepeal on jälle rohkem toimetatud kui fotosid tehtud ning postitatud. Olin vahepeal päris tujust ära. Teed palju tööd ja näed kõvasti vaeva, aga volga ikka irvitab sinu üle. Üks asi oli see pagana jõnksutamine, mis mingi hetk lihtsalt pihta hakkas ning mitte ei saanud aru, mis ning miks seda põhjustas.
Teine vastik probleem oli raputav ning libisev sidur. Ostsin uue siduriketta ning võtsin juba ei tea mitmendat korda käigukasti maha. Reguleerisin uuesti sidurikorvi, mille käpad olid paigast nihkunud ning nüüd on siis jälle mõnus volgaga sõita.
Kolmandaks häiris mind mootori juures mingi imelik kopsimine. nagu klapiklõbin aga siiski mitte päris see. Ei tulnud see klõpsimine ka nii kõrgelt kui klapid ja nookurid asuvad. Mina seda klõpsuallikat üles ei leidnudki, selleks on meil vaikimisi kokku lepitud Peetriga, temal on teravad kõrvad kõrvalhelidele. Leidiski üles. Tegemist oli bensiinipumba käsitsi pumpamise hoovaga, mis pani klappidega ühes taktis vastu mootoriploki alumist äärt. Nimelt viib hoova tagastusvedru, viimase mingisse ebasobivasse asendisse, kus pumba töö haarab selle kaasa ja surub vastu ploki äärt. Tulemuseks klappidega ühes rütmis klõbin. Klappe olen juba kolm korda reguleerinud ning enam paremini ei oska.
Eemaldasin selle vedrukese ning nüüd on see klõbin kadunud. Teised on ikka alles
Otsustasin vahepeal külastada ka tehnoülevaatuse punkti, kus töötab sõber Ülari. Tema abiga tuvastasime ka loksuva õõtsapuksi ning üritasime karburaatorit kruttida. Sillakolksu suhtes on nüüd teada, kus ja miks, mootoritöö jäi sel korral siis aga veel mõistatuseks.
Hea, et oli vähemalt kellega asja arutada. Ilm ka ilus ja tegin mõned fodtod ka.
Liitunud: Feb 22, 2009 Teateid: 5 Asukoht: Rae vald, Harjumaa
Postitatud: E juuni 21, 2010 9:14 am Postita teema:
Tuttav tunne....Mul tegi mootor ka sellist nalja, et vaikselt sai nagu sõita küll, aga kui kiirus kasvas üle 75km/h, siis mootor hakkas jõnksutama, lasid kiiruse alla töötas nagu normaalselt. Sai ka kõik tihendid, filtrid, karbussi ja vaakumid üle käidud kuni sõrmede vahele jäi jagaja võll, kui seda liigutada paremale-vasakule, siis kontaktivahe muutus kuis ise tahtis. Puksid olid täitsa kulunud ning suurematel pööretel hakkas võll jagajas `loperdama` ja kontakti vahe oli vabalt valitud. Kuna pukside vahetus tundus keeruline, sai ostetud uus jagaja ning mured kadusid.
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: T juuli 06, 2010 5:55 pm Postita teema:
Tere jälle üle pika aja...
Mis siis vahepeal, tegin jagaja korda? - ei teinud.
Vahetasin hoopis tagavedrud ja tagumised amortisaatorid ära.
Selleks valmistasin mingi rakise moodi käkerdise, mis ajas siiski asja ära. Endal on ka häbi, kui koleda asja kokku keevitasin aga mis teha, tuleb häbiga elada.
Kõigepealt siis amortisaatorid alt lahti ja siis vedrud küljest.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.