Tuleb välja, et tehti 415 masinat käsitööna ning ühe versiooni kohaselt peale tehase juhtkonna vahetust "kasulaps" peatati. Sarnaselt gaz 14 läks hävitamisele vähene sisseseade (käsitöö enamuses) ja enamus dokumentatsioonist. Varuosasid saada pole.
see video on aga järgmisest katsest. Sekka ka viiteid 3111'le.
Viimati muudetud Sm Mirski poolt (P nov 08, 2009 11:19 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 474 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E nov 02, 2009 9:38 am Postita teema:
Mina paluks Volgaseltsingu olematutest rahamägedest parimatele suleseppadele veidi honorari jagada, et saaks täiendada volgalehe rubriiki mudelid. Isand Gazik või Tihhonov leiavad kindlasti lõunatunnil aega Copy Paste liigutusi teha.
Mina küll ootan huviga täiendusi.
Kaldi
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E nov 02, 2009 2:06 pm Postita teema:
Tegelikult tahaks päris mitmed mudelikirjeldused taas üle kirjutada. Pidevalt saab ju infot juurde. Aga kes tahaks oma panust anda? Kes võtaks enda peale selle ,et toksiks sellest "intervjuust" sünkroontõlke ja saadaks mulle emailile. Ma vormistaksin pildid ja sõnastaksin ilukirjandusliku poole heameelega ise ära. Aga vene keel oli koolis peaaegu 2. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: N nov 05, 2009 1:16 pm Postita teema:
Huvitav, miks nad seda ei tootnud? Kunagi, kui sellest oli Za Ruljomis pikk ja piltidega lugu, siis mina esitasin tehasele tellimuse ühe eksemplari soetamiseks. Sest vana Volga oli veidi vana ja igapäeva auto oleks võinud olla samas stiilis aga lihtsalt kaasaegne eksemplar. Ja nemad seal isegi ei vastanud mulle. Ilmselt sattuski samale ajale mingi juhtkonna vahetus ja mina jäin autost ilma. Meenub veel et hind oli pea poole kõrgem, kui tol ajal veel tootmises olnud GAZ 3102-l ja umbes peaaegu sama kui spets.garaazis tuunitud Toyota mootoriga GAZ 3102-l. Meie rahas siis veidi üle 120000 krooni.
Ilmselt jäi asi selle taha, et kogu tehnika oli katsemudelitel mingi levinud auto pealt varastatud. See jäi aga tehnilisest osast meelde, et tagapiduri silindrid olid samad, mis Pobedal!!! Kusagil riiuli alumises osas on ka vana Za Ruljom alles, kui kedagi huvitab.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P nov 08, 2009 9:30 pm Postita teema:
Minul on kahju, et Väravamehaanik sellest autos tookord ilma jäi. Oleks ka sõita tahtnud. Aga ta ei peaks nina norgu laskma ja kasutama tänaseid kapitalismi võimalusi - köhi papp välja ja tarbi mida hing ihaldab. Neid autosid müüakse ju tänapäevani. Sisuliselt on nad kõik uue väärilised, sest olematu töökindlus ei võimalda märkimisväärset läbisõitu. Ning kuigi neid on vähem tehtud kui Mercedes 300SL Gullwing'i, ei kajastu see rariteetsus turuhindades.
Näiteks kunagine unistus on siin pakkumisel. Hinda saab kindlasti veidi tingida. Mõni hull küsib populaarse rahvaauto Gaz 21 eest sama raha. Ma usun, et pikaajaline kogemus jonnaka Gaz 14 haldamisel tuleb kasuks.
Liitunud: Aug 11, 2008 Teateid: 113 Asukoht: Jüri
Postitatud: P nov 08, 2009 10:07 pm Postita teema:
Terasem lugeja küll juba teab, kuid siiski ütlen üle, et sm.Tihhonovi lisatud link on samast autost, mille video on eelpool. Muidugi kui ühelt autolt numbreid pole maha kruvitud ja teisele pandud. _________________ sõidaks või seenele- www.sohver.ee
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.