Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ - 21 vajalik tööriistade komplekt
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 162 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ - 21 vajalik tööriistade komplekt
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ - 21 vajalik tööriistade komplekt

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: L nov 20, 2004 10:47 am    Postita teema: GAZ - 21 vajalik tööriistade komplekt Vasta viitega

Teel olles võib autol tekkida suuremaid või väiksemaid rikkeid, mille kõrvaldamiseks on tehase poolt kaasa antud vajalik tööriistade ja parandusabinõude komplekt.
Sõiduauto GAZ - 21 "Volga" tööriistade ja parandusabinõude komplekti kuuluvad järgmised tööriistad:
tööriistade kott (suur)
tööriistade kott (väike)
suur kummimonteerimislabidas
suur kruvikeeraja
kummiventiili võti
väike kruvikeeraja
vasar 0,5 kg
torn 4 mm
meisel
mutrivõtmed 10 / 12, 11 / 14, 14 / 17, 17 / 19
süüteküünla võti 22 mm
toruvõti 26 mm (kasutamisel "Volga" M - 21B)
rooliseadme reguleerimise ja tagasilla karteri korgi võti
rattamutrite toruvõti
toruvõti 10 / 12
võti piduriklotside jaoks
võti vedrude ja piduriseadme jaoks
õlifilitri korgi võti
kaks puuklotsi tungraua abil ülestõstetud auto kohalhoidmiseks
tellitav mutrivõti
auto kummipump
õhumanomeeter
õhumanomeetri kott
õlikann
kummivoolik õhu väljalaskmiseks piduriseadmest
rataste kaldasendi reguleerimise võti
kaliiber süüteküünla elektroodide vahe ja katkesti kontaktide vahe kontrollimiseks
viil katkesti kontaktide puhastamiseks
määrdeprits kardaanliigendite ja uksehingede määrimiseks
lahtivõetav tungraud
kandelamp 15 - küünlase hõõglambiga
autovärvi 500 g
nõu poleerveega
nõu värvivedeldajaga 400 g
poleerlapp 250 X 250 cm
auto hooldamise juhis
akupatareide hooldamise juhis
abinõu bensiini pumpamiseks
karp poleervahaga

Soovitav on sõidul kaasa võtta kummide lappimistarbed (kummiliim, terashari või raspel, kummilapid) ning tagavara õhuventiil ja ventiili kübar. Samuti peaksid sõidul kaasas olema elektrijuhet 2 -3 meetrit, isoleerpaela, kaitsekorke, tagavarasüüteküünal, tagavaralambid ning kandelamp või taskulamp.
Rõivaste määrdumise vältimiseks on soovitatav kaasa võtte kittel, töökindad ja tihedalt liibuv peakate. Teel olles läheb vaja seepi ja käterätikut. Võib tarvitada käte kuivpuhastuspastat või katta käed kaitsemäärdega.
JA VEEL. ENAMIK GAZ - 21 RIKKEID, MIS TEKIVAD SÕIDU AJAL, ON EELPOOL LOETLETUD ABINÕUDEGA KERGESTI KÕRVALDATAVAD!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E nov 22, 2004 11:03 am    Postita teema: Vasta viitega

Loetelus toodud vahendid on kindlasti vajalikud Volgaga teele asumiseks. Ent nimistust on välja jäänud üks väga oluline detail, ilma milleta võib sõit kõigile ootamatult katki jääda ja mida loetelus toodud vahenditega ei saa kuidagi likvideerida. Nimelt peaks varustusse kuuluma ka täidetud 20 liitrine bensiinikanister.

Ja loomulikult kuluks ära järelkäru Zubrjonok selle kõige vedamiseks.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E nov 22, 2004 1:09 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minu tubli kolleeg Pelle (kes on ühtlasi ka tootmiskoondise peadirektor), kommenteerib teemat oma töölaua tagant järgmiselt:

Tundub, et neid riistu kasutades saab maanteedel teha järgmisi suuremaid remonttöid:

-Rehivivahetus – mitte ei panda kummi purunemise korral alla tagavararatas, vaid vahetatakse rehv velje peal (kõvemad, GAZ-A kogemusega mehed ei võta selleks ratast alltki). See on hea, kui sõidul Tartust Jõgevale saab näiteks talv autojuhi vahepeal kätte.

-Kereremont. Erinevate avariide ja plekimõlkimiste tagajärjed saab eduaklt välja peksta vasara, meisili ja torniga.

-Moodsamatel Volgadel saaks nende riistadega teostada roolikarbi ajutist parandust või koguni vahetust, kui kasutada tagavaraosi Zubrjonok-tüüpi järelkärust.

-Esisilla remont, k.a. sillastend.

-Tagasilla remont, k.a. sillastend, lehtvedrude reguleerimine.

-Määrdekohtade ja liigendite määrimine (aktuaalne mudelil M21, parandatud oluliselt mudelil 24).

-Pidurite reguleerimine, piduriklotside vahetus.

-Kere kapitaalremont; kasutada kruntvärvi ja beeži värvi.

-Mootori remont (75 000 km, remont 100 000 km läbimise järel teha teeninduses!). Plokikaane vahetus, klapifaaside reguleerimine.

-Mootori vahetus, kui kasutada tagavaraosi Zubrjonok-tüüpi järelkärust.

No nende asjadega saab iga autoomanik suurema vaevata hakkama.

Pelle
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud