Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N nov 11, 2004 12:57 pm Postita teema: 3102 vs 2410
Kodanikud, kes te olete nendega mõlemaga sõitnud. Kas 3102 sõitis ka mingil moel paremini kui 2410. Loogika ütleb, et mitte, kuid vana kooli mehed väidavad, et pidi ikka mugavam ja mõnusam riist olema. Peale erineva mootori ei näe ma neil autodel mingit olulist erinevust, miks peaks 3102 paremini sõitma. Roolivõimu tal ju ometi polnud.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1328 Asukoht: Tartu
Postitatud: N nov 18, 2004 9:58 pm Postita teema:
Vahe ikka sees küll. G-3102 ju ikka "ministri Volga". Ja onud organitest sõitsid sellega. Sõitu mõjutavad ju ka igasugused pisifaktorid. Näiteks G-3102l on rool pehme, G-24-10 kõva plastik.
Liitunud: Jul 12, 2005 Teateid: 40 Asukoht: Tallinn Nõmme
Postitatud: R dets 16, 2005 10:50 am Postita teema:
Jäi silma üks vana küsimus millele tekkis tahtmine vastata.
Olen sõitnud ja ka tööd teinud nii 3102-ga,24-ga,24-01-ga,24-10-ga ja ka 24-12-ga.Kõik olid ka tutikad kui sain.3102 oli uuena ikka tõeline sohvri unistus.Ta oli neist kõige mugavam,kahtlematult.võrreldes 2410-ga oli temas tunduvalt vähem plastikut mis oleks nagisenud ja ka tänu tema esisilla ehitusele oli see auto teel tunduvalt stabiilsem.
Kuna ma sõitsin nendega sellises järjekorras et esimene oli 24 mis oli võrratu kogemus peale muid sikse,mossesid jne.Peale seda 3102 lõi aga pahviks oma naudingu ja sõidumugavusega.24-10 oli seevastu kõva kukkumine ka 24-st allapoole. Kui te olete sõitnud Ziguli 03-ga ja sealt istund üle 05 peale siis te teate mis tunne see on.Nagu keegi oleks trummile rattad alla pannud.
24-01 ja 24-12 olid ka sõidetavad siis kui teise ja kolmanda rea istmed ise üle käisid.Muidu kolisesid sõiduajal.Ja tagaluuk samuti.Aga mis ma siin ikka õpetan seltsimehi.
Aga ikkagi kõikse esimene"Volga" oli mul KoeruLux.Vot see oli elamus.
Ilus tumeroheline ja värske värvi järgi lõhnav.
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: R dets 16, 2005 12:49 pm Postita teema:
Mina ei ole kunagi autojuhina töötanud, mina istusin ikka tagumise pingi peal. Tagant vaadates jagunesid Volgad pigem taksodeks ja rajoonikomitee omadeks. Taksod nagisesid ja mürisesid ja lõhn oli ka teistsugune. Rajoonikomitee 3102 ja 24 või 2410 olid villaste vaipadega ja sametist istmetega ja tundusid muidu ka kuidagi vaiksemad. Eks vahe oli ka koostekvaliteedis, tava Volgad pandi lihtsalt kokku aga paremad volgad komplekteeriti kõrval tsehhis, kus kasutati koostamisel ka muuhulgas teises postituses demonstreeritud sm Zwanesi töövõtteid.
Ennekõike oli muidugi vahe enesetundes, see viimane oligi ilmselt kõige suurem vahetegija.
Liitunud: Jul 12, 2005 Teateid: 40 Asukoht: Tallinn Nõmme
Postitatud: R dets 16, 2005 9:34 pm Postita teema:
Jah sm.Piiburil on muidugi paljus õigus aga ma tahan veelkord eelnevaga öelda seda et ma võrdlesin otseselt selliseid autosid mis otse tehasest tulid.Oli väga vaikseid ja mugavaid 24-sid ja 2410-id.See tulemus saavutati enamalt kohalikes TK ja RK garaazides.MN AV parki tulid ju 2410-d ka taksode liinilt.Polnud paremad nad teistest midagi.Korralik auto tehti siis oma kuldsete kätega.Varuosa balik oli ehk parem kui kaubandusvõrgus.
Nüüd vist olin liiga karm ja olen valmis vastu võtma noomituse.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P dets 18, 2005 7:58 pm Postita teema:
Ära muretse, sm. Artjom!
Lähipäevil ei juhtu sinuga midagi aga järgi tullakse nääride ja aastavahetuse vahel, halli värvi furgoonautoga, mille küljel valgega tekst - LEIB.
Nüüd mis puudutab sõidumugavusi, siis minule on teravalt meelde jäänud aasta 1984, kui EÜE rajoonikomissarina, veeresin taksopargi väravast välja salatirohelist värvi Koeru kapremondiga. Esialgne sõidusuund oli Lasnamäe VI mikrorajoon, kuhu plaanisin sõita läbi kesklinna, et kõik näeksid ja kadestaksid...... aga kuna see 24 kolises ja logises nii meeletult, siis igaks juhuks sõitsin mööda Järvevana teed. Tegelikult polnud sel autol häda midagi, tervelt juuni - juuli - august ja september sai sõidetud mööda Eestimaa eripaiku ja isegi õlivarrast (ei teadnud.....) kontrollida. Loodan, et sm. Tihhonovi abiga saan lähiajal ka fotomälestuse üles seada ja lahti kirjutada. Meenub veel, et kui EÜE keskstaabi funktsionäärid, olles ise raskes joobes, palusid omi autosid kohast - teise ära sõidutada, siis millegipärast nende Volgad olid oluliselt "tummisemad" ja mõnusamad sõita! Krdi paksud. Kui siin meie seinalehes juhtub olema mõni endine paadunud taksojuht või parteilase vai tehasdirektori võsukene, siis nemad kindlasti peaks mäletama tunnet, mis alakeha valitses, sõites mõnega eelmainitet automarkidest.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E dets 19, 2005 9:52 am Postita teema:
Meenub, kuidas vedasime sm Mirskiga garaazikooperatiivi musta Gaz 3102-te meie Tammepärja filiaali. Mina sõitsin ees kapitalistlikul rämpsautol (Rover vms, triibuline) ning sm Mirski sõitis Volgaga. Meie vahel oli nöör.
Poolel teel helistati tagumisest autost, arvasin, et midagi on juhtunud (näiteks rool kiilus kinni, süda jäi seisma või tekkis külma tõttu kangreen). Tegelikult soovis sm Mirski kohti vahetada. Mitte selleks, et ise Roveri (vms) sõita, vaid et mina saaksin kogeda Volgat. "See on ikka teistmoodi auto", olid tema sõnad.
Mina kogesin vaid seda, et 2410-ga võrreldes mõjus ta ohtlikult suure ja raskena ning ma tundsin end seal autos kuidagi väiksena. Aga muidu oli nagu tõeline sõjaveteran - kilises, kolises, lonkas ja mölises.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.