Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Muudatused aastaks 1972 (GAZ-24)
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 158 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Muudatused aastaks 1972 (GAZ-24)
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Muudatused aastaks 1972 (GAZ-24)

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: E veeb 07, 2005 8:36 pm    Postita teema: Muudatused aastaks 1972 (GAZ-24) Vasta viitega

Alates juulist 1972 ei paigaldata autole jahutusventilaatori elektromagnetilist sidestusmuhvi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: P veeb 13, 2005 8:26 pm    Postita teema: Vasta viitega

1972. aastal alustati universaalkerega uue "Volga" tootmist. Mudelinimeks sai loogiliselt 24-02. Masinat toodeti koguni 1987. aastani. Uudisena kodumaa autoehituses ilmus see mahukas universaal tarbijate ette seitsmeistmelisena. Autos oli seega kolm rida istmeid: ees kaks istet, keskel kahes tükis kolmekohaline iste ja pakiruumis kahekohaline ühes tükis iste. Viimane oli kokkuklapitav, samuti sai eraldi alla keerata keskmise rea seljatugesid. Säärane universaalsus tagas lugematu arvu salongi erinevaid sisustusvariante ning osutus väga praktiliseks.
Tagasillale lisati suure kandevõime huvides lisavedrulehti, katusel (tagaluugi kohal) pruugiti deflektorit, mis aitas tolmustel teedel tagaakna puhta hoida. Rehvid olid spetsiaalsed, suuremat koormust kandvad. Varuratas paigutati pakiruumi põranda alla, ratas eemaldati tagaluugi all oleva eraldi luugi kaudu.
Toodeti ka Indenor-diiselmootoriga varianti (ekspordiks, kaks alumist mustvalget fotot).



Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E veeb 14, 2005 11:17 am    Postita teema: Vasta viitega

Sm.Tihhonov vaatas tagumiste istmete pilti ja ei mõelnudki välja, mismoodi vanaema sinna taha istuma saadakse. Või veel hullem, kuidas ta sealt pärast välja võetakse.

Kuid see loomulikult ei pärsi luksusliku universaali praktilisust.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: K veeb 16, 2005 7:46 pm    Postita teema: Vasta viitega

Asjakohane trükis aastast 1975 annab teada, et kolmandasse ritta pääsemiseks käänatakse alla keskmise rea parempoolne istmeseljatugi (nagu pildiltki paistab). Järelikult paigutatakse vanaemasid "Volga" - universaali vaid läbi parempoolse tagaukse. Tarvitada tuleb jõudu.
Siiski soovitan vanureid esiistmel sõidutada. Vaade puitimitatsiooniga armatuurlauale mõjub "Volgas" rahustavalt. Tekib kujutluspilt kodusest sektsioonkapist ning inimene ei sekku enam juhtimisse.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N veeb 17, 2005 3:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lisaks võib turske ämma viimasesse ritta transportimine kahjustada mitte vanainimest ennast, vaid just istmekonstruktsiooni. Samas on ka esiistmel oht, et üles-alla liikuv käetugi saab kogukama vanainimese all lõplikult deformeerunud kuju, rääkimata sellest, et osadel masinatel olev metallist armatuur võib nad vägagi agressiivseks muuta (nt. peegelduv päike). Seega pooldan pigem vasakpoolset tagumist istet.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud