Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N apr 12, 2007 9:25 am Postita teema:
Mõlemad plaadid on õiged. Scaldia Volgadel oligi kaks plaati.
See väiksem plaat on paigaldatud Gorkis ja suurem plaat pärast ümberehitust Belgias. Mõlemal tehasel oma birka. Väiksema plaadi ¨assii number ja auto kerenumber ei peagi klappima, sest need pole üks ja sama asi. Oluline on, et klapiksid järgmised asjad:
- Väikse plaadi mootori number ja tegelik mootori number.
- Suure plaadi kerenumber ja tegelik kerenumber.
See tundub igati õige asi olevat, sest Gorki birka peal on mudeliks Gaz 2476 (sedaan+diisel). Järelikult pole ise ehitatud auto. Scaldia tehases löödi kerele ka täiendavad numbrid, mis minu teada oligi kõigil Scaldia tehase autodel tehasetähise viis viimast numbrit. Kodumaistel Volgadel lisanumbreid pole.
Liitunud: Oct 26, 2005 Teateid: 5 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N apr 12, 2007 9:03 pm Postita teema:
Tänud "hr.Tihhonovile".
Lisan siia joru pilte sellest liikurist ja esitaks mõned küsimused.
Kas on võimalik saada sellele masinale originaal mootorit Eestist? Hetkel on sinna tõstetud 2,3l Fordi diisel. Mis võiks olla õiglane hind sellele masinale? Hetkel küsitav hind on tundub liiga kõrge olevat.
Vahetamist vajavad kindlasti karbid, ukseääred ja tagaluuk.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: N apr 12, 2007 9:17 pm Postita teema:
No kommentaariks siis natuke.
Tore, et autol on olemas mõlemad pirkad. Samuti on säilinud tagaosas diislile iseloomulikud udutuli ja ladina tähtedega kiri "Volga".
Armatuuril on veel küljes originaal nn. "eelsüüteriiul". Ja ka uksepapid on viisakad.
Ülejäänu kohta arvaks, et ...sõltub millist autot sa siit arvad lõpptulemusena saavat. Iseenesest on kõik ju tehtav, iseasi kas leidub aega ja võimalusi. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N apr 12, 2007 9:39 pm Postita teema:
Sellisele autole õiglase hinna määramine on raske, sest õiglane hind võib igaühele erinev tunduda. Sõltuvalt sellest kui väga ja kas üldse seda autot ostjale vaja on. Tegelikult võiks iga Volga, mis on võimeline liikuma maksta vähemalt 5000 krooni. Kui ta liikumisvõimeline pole, siis võib tema väärtust arvestada varuosadena või kere seisukorra järgi. Samas pole tal kuigi palju väärtuslikke osi küljes ja nagu ma aru saan, siis kere vajab ka remonti. Seetõttu ma ütleks vahemiku 2000 - 5000 krooni, sõltuvalt ostja vajadusest seda hankida. See vale diisel seal küljes tema väärtust ei tõsta. Mõne inimese jaoks seevastu dokumendid väärtuslikud olla.
Mina ostsin mitte väga ammu umbes samas korras 71 aasta Gaz 24 1500 krooni eest ja ühe 74 aasta oma 3000 krooni eest.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N apr 12, 2007 9:42 pm Postita teema:
Kuigi juba selle tagumise udutule pärast tasuks see vrakk odavalt ära osta. Minu endisel Gaz 2477-l oli see näiteks puudu ja tema uus omanik oleks sellest kindlasti huvitatud.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.