Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 475 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K veeb 24, 2010 10:11 am Postita teema:
No ei saanud mina Eesti Iseseisvuspäeva pidustustele minna enne, kui olin selle Volgakese üle vaadanud. Just oli ta kuumakambrist välja lükatud ja ootas kõvenemist. Martin paistis ise rahul olevat. Et õiget tooni tabada, lükkasime auto õue värske lume taustale. Tihhonov tegi paar pilti, mille ta kindlasti forumisse ka sisestab. Nüüd ootab auto kokkupanemise faasi töökoja tagumises salongis, kuhu pääsevad vaid vähesed valitud.
Ja saigi värvimine ära tehtud EV aastapäevaks.
Häid pühi kõigile
Kaldi
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N veeb 25, 2010 1:46 pm Postita teema:
Tähelepanuväärne kokkusattumus, et just sellisel kuupäeval nagu 24.02 helistati mulle töökojast ja öeldi, et minu Gaz 2402 luugid on nüüd kah värvitud ja seega võib auto suuremad värvitööd lõppenuks lugeda. Ilmselt pole mõtet sellest mingeid erilisi seoseid otsida. Teha jäävad veel salongividinad ja mitmed väiksemad jupid.
Kapott:
Tagauksed:
Esiuksed. Kõik uksed lasin värvida ka seestpoolt, et isegi polstri alla ei jääks näha vana värvitooni.
Mõni õhtu tuleb nüüd minna töökotta ja auto niipalju kokku panna, et saaks looma koju ära tuua. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P mär 14, 2010 2:08 am Postita teema:
Seltsimehed, kes siis nõnda kärsitult autot ehitab. Las ta seisab ja ootab oma hetke. Meie roheline lehekiosk tuli umbes kaks nädalat tagasi värvitöökojast koju, garazeeriti kuiva boksi ning nüüd pandi tema jaoks aeg seisma. Hiljem käisin kastiautoga veel kaks sahmakat töökojas juppide järel. Ladusin needki seina äärde ritta ja nüüd käin mõnikord vaatamas. Uskuge, see on täielik nauding, kui vaatad garaazis ootavat läikivat kere ja tead, et temaga ei ole mitte kuhugi kiiret. Mõnus on teda lihtsalt vaadata ja meenutada, milline jõle krokodill ta kunagi oli, mis roppu vaeva sai nähtud tema kere sirutamisega, kuidas ajaga võidu joostes sai tehtud 8 päevaga värvi eeltööd. See projekt peab veidi laagerduma, muidu võib lolliks minna. Nii palju tööd ja vaeva, närvikulu, kohati lausa ebaloomulikku pingutust ja pettumusi ning nüüd on see kõik möödas.
Antud projekt ei olnud alati nauditav, sest teatud põhjustel oli selle auto ehitus võidujooks kellaga. Sügisel seisin valiku ees, kas ma teen ta korda nüüd ja kohe või riskin võimalusega, et ta jääbki tegemata. Kuna mind niivõrd häiris see bituumeni järgi haisev ront mu garaazis, polnud nagu eriti taganemisteed. Pinget lisas asjaolu, et ta pidi kindlasti kevadeks värvitud saama ja see ei tulnud kergelt. Päris kurnav oli tegelikult. Nüüd on lõpuks käes aeg mil saab endaga ära leppida, taastada mugav elurütm ning avastada uuesti vanatehnikaga tegelemise peamine iva - kvaliteetaeg. Kunagi suvel hakkan pikkamööda ennast premeerima, lükates selle kere soojale asfaltile ja nokin mõne tüki külge.
Praegu naudime sm. Mirskiga hoopis ühte teist projekti. Mingitel segastel asjaoludel ilmus talvel meie garaazi üks valge auto. Sõber leidis ta, käisime koos vaatamas, kuid ta otsustas loobuda. Peaaegu nädala suutsin endas maha suruda seda ürgset kutset mida põhjustab 2410. See on mudel, mille juurde mind alati tagasi tõmbab. 2410 on nagu bumerang, et ta kurat tuleb igal juhu su juurde tagasi ja targem on ta kinni püüda, mitte jätta juhuse hooleks. Olen püüdnud seda peaviga ravida mitme Gaz 24, 3102 ja isegi 2402-ga kuid viimaks lõi ikkagi mõistusel kaitsme välja ja ühel hommikul oli loom maja ees. No mis sa teed, ei saa midagi parata.
Tegemist oli originaalvärviga, vähe sõitnud ja ühe peremehe autoga, kuid viimastel aastatel vägagi väärkoheldud. Vana mehe auto seisis viis viimast aastat daat¨as, kus ta jäi lõpuks vandaalide küüsi. Pärast seda sattus vene autoärikate kätte, vägisi müügiks sõitma pandud ja üldiselt oli see pilt päris kurb. Tehnika täiesti korrast ära, pruunid täpid alakehal, kehvasti spray värvidega lapitud, oskamatult remonditud jne. Aga miski selle auto juures paelus mind. Ilmselt tema täiesti kulumata salong ja ideaalselt roostevaba põhi. Lasin talle teha vajalikud värviparandused ning nüüd veeretasime selle kere Tammepärja garaazi, et teha autole põhjalik remondi- ja kosmeetikakuur.
Kabiini lammutasin laiali, sest see tahtis puhastamist ning siit-sealt kohendamist.
Näiteks lagi oli tagant alla kukkunud, mõni aken puruks löödud ja aknalkaasiga asendatud, kohati hallitas ja kleepus, soojendus ei töötanud, no ja üldse oli palju asja vaja üle käia. Pärast mõningast arutelu sai lammutamisega veelgi kaugemale mindud.
Mirski tegeleb mootori ja veermikuga. Esisild oli kuivale jäänud ja tahtis enamuste pukside-laagrite asendamist. Amordipuksid on surnud, mootoripadjad surnud, ühesõnaga tüüpilised seisnud auto hädad. Lisaks avastas Mirski mootori surveid mõõtes, et üks silinder on oluliselt kehvem. Nii et läks paratamatult ikka päris projektiks ära. Selgus, et rõngad olid kinni ja üks rõngas koguni kolmeks tükiks. Nüüd siis saab ka mootor kerge kapitaalremondi.
Keretöödega ise ei tegelenud. Kuna osaliselt sai säilitatud originaalvärvi, siis ta ei tule sugugi veatu välimusega auto, kuid suht rahuldav siiski.
Tegemist on sellise mõnusa kõrvalprojektiga. Nauditav ajaviide, mitte raju projekt. Vaikselt nokkides loodame siit päris ilusa auto kokku panna. Ta tuleb vajalikul määral originaal, kuid sarnaselt meie musta 3102-ga, läbib ka see auto mõõduka tuuninguprogrammi. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Mar 02, 2010 Teateid: 48 Asukoht: Raplamaa
Postitatud: P mär 14, 2010 4:43 pm Postita teema:
2410 on hea auto. Hea juhitavusega, kiirendab-pidurdab hästi, piisavalt vana, et meenutab veel Volgat, piisavalt uus, et kõlbaks suviti rannas ja poes käia.
Mina mõistan täiesti uue projekti vajalikkust, millegagi on vaja ju sõita ka. (Elu näitab, et noored ei tunne isegi 2410-s Volgat ära, rääkimata 3102-st)
Postitatud: P mär 14, 2010 11:28 pm Postita teema:
Paistab järjekordne huvitav projekt tulema Sm.Tihhonovi poolt.
Samas on ka hea meel Sm.Õpipoissi siin foorumis näha, tore,et siia jõudsid .
Ma ütlen teile Sm.Tihhonov, teie kirjeldus väärkoheldud GAZ 2410 on nohu,selle kõrval mida minu silmad on näinud. Võin teile lohutuseks öelda,et teie auto on veel üsnagi viisakas. Kleepsude panemine armatuurile ja uksepolstritele, vot asi millest minu mõistus läbi ei näri ehk olen ma liiga rumal,et sellise tjuuningu ilu või mõtet mõista.
Mul on ka ühtlasi hea meel tõdeda,et olete taas avastanud 2410 enda jaoks, kas mitte volga.ee just selle sinu endise (nüüdse Sm.Teeametidirektori) autoga ei alanud mitte?
Küsiks ka seda,et ehk on võimalik saada mõni foto pagasiruumist ja selle sisust, põhjuseks toon enda teadmiste täiendamise soovi.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 779 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T mär 16, 2010 12:13 am Postita teema:
Super!
Et selliseid projekte jätkub! Kindlasti viige piisavalt kaugele viidud projektid lõpuni! Vähemalt nii oleks tore! Tegelikult oleksin soovinud näha GAZ 2402-te 2010 kevadisel "Ettevaatust Auto" üritusel.
Aga ehk siis millalgi sügisel 2010?
Aga tore, et siis järgmine GAZ 2410 tegemisel on - ehk on see 2010 kevadisel suurüritusel kohal?!
Ise nägin eile enda Volgat üle väga, väga pika aja (3 kuud pole teist näinud) ilusti (sõiduautole "Moskvich" mõeldud) pukkidel talveunes seismas. Tekkis juba isu Volgaga tegelemise järgi. Nt. uus antenn paigaldada jpm. Õnneks oli uks lukus ja seega saab siis tegutseda, kui päris kevad kätte jõuab. Seega vaheldus Volga(de)ga tegelemise vahel PEAB olema - nii kasvab tegutsemise isu:)
JÕUDU!
Liitunud: Jun 02, 2005 Teateid: 168 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N mär 18, 2010 12:37 pm Postita teema:
Väga huvitav.
Teeks panuseid, millal Mirski ja Tihhonov jõuavad sinna maale, et pidurivõimendit enam 2410-l küljes ei ole.
Teatavasti ei ole võimalik 2410-t kergelt kohendada ilma, et neid vidinaid küljest ära ei võta
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1212 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: R mär 19, 2010 11:42 am Postita teema:
Valvas silm on igal pool.
Tsingis ise olen veidi pettunud, just need riputatavad detailid.
Millegipärast tulid nad veidi "kameeleon" stiilis. Kollane tsink on kohati lillakas. Millest selline tulemus, ei tea. Trummeldetailid olid aga kenad kollased.
Volta teenuste kasutamise kasuks räägib tema asukoht, teostamise kiirus ja fakt, et tehakse vajaliku koguse kaupa. Samas jätab kvaliteet soovida.
Pidurivõimendi korpused puhastasin eelnevalt puiduvanutamis harjaga, see puhastas vana tsingi ja paakunud õli hästi, samas ei jäänud metallipinda kraapimise jälgi. Eeldasin, et tsingist tuleb ilus puhas ja sile detail, kuid millegipärast on pinnad krobelised nagu liivapaber, mingi sodi oleks nagu sees.
Sm. Autojuht millised on teie kogemused töö kvaliteediga Volta tsingis?
Ka Võru galvaanika teeb kollast tsinki, kuid probleemseks on transport ning asjaolu, et 1 täis on 0-30kg ning tasu 600.-
ehk siis 1 kg = 600.- ja 29kg= 600.-
Postitatud: R mär 19, 2010 11:55 am Postita teema:
Tsiteerin::
Ka Võru galvaanika teeb kollast tsinki, kuid probleemseks on transport ning asjaolu, et 1 täis on 0-30kg ning tasu 600.-
ehk siis 1 kg = 600.- ja 29kg= 600.-
Võru kahjuks räägib ka paraku asjaolu,et seal lähevad detailid kaduma või saad kellegi teise detailid ,enda omadega kaasa. See tundub seal üsna tavaline olema. Töökorralduse pool annab soovida.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.