Endise Nõukoguse Liidu territooriumil on tihti autoteed halvas seisus või jäänud üldse ehitamata. Kuigi Nõukogude sõiduautode kliirens on Lääne analoogidest suurem, jäävad omanikud ikkagi tihtilugu hätta. Lahendus on olemas - maastikuauto, ent sellega kaasneb aga mitu halvemat külge. Tihti puudub maastikuautodel katus või on see presendist (UAZ, GAZ 69). Samuti ei saa kiita maastikuautode kütteseadeldist või sõidumugavust. Kehv on müraisolatsioon.
Mida autotööstus tervikuna ei suuda, sellele leiab lahenduse kuldsete kätega autoomanik ise. Leidlikud inimesed on suutnud eelpool toodud maastikuautode probleemid likvideerida, valmistades omakäeliselt spetsiaalsõidukeid, mis vastavad täpselt omaniku ootustele. Volgast on võimalik ehitada neljarattaveoline sõiduk, kasutades näiteks UAZ-i alusraami ja veermikku. Nüüd pole halvad teed enam probleemiks ka Volga omanikule. Või miks mitte - kui ka Volga liiga prosta tundub, keegi ei keela veidi rohkem vaeva näha ja varustada maastikuauto sildadega ka luksusauto ZIM.