Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-G-3102 pidurid
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 276 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - G-3102 pidurid
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

G-3102 pidurid

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T juuli 26, 2011 11:12 am    Postita teema: G-3102 pidurid Vasta viitega

Mässan siin piduritega. Sai uued töösilindrid monteeritud, üldiselt puhastatud ja klotse taga reguleeritud. Peale tuulutamist aga selline lugu- kui mootor ei tööta siis pedaal okei, kui mootor töötab siis pedaal vajub sisuliselt põhja. Ma tean, et pedaal peab mootori käivitades (ehk teisisõnu võimendi rakendudes) mõned sentimeetrid allapoole vajuma aga ometigi mitte põhja välja. Kas viga võib olla tagumiste klotside vales reguleerimises või hoopis tuleks võimendist viga otsida? On kellegil kogemust?


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: T juuli 26, 2011 4:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minu arust 3102 on lihtsam pidurisüsteem kui 24l. GAZ 24l tuleb pidureid remontides arvestada ka õhu sisse jäämise võimalust vaakumvõimendajasse või piduriregulaatorisse. On juhus olnud,kus mees ei taibanud ka vaakumvõimendaja õhunipplit lahti keerata ja oli ka piduritega hädas. Sinu kirjeldus vihjab aga vaakumvõimendaja rikkele.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K aug 24, 2011 6:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minuteada 3102 vaakumvõimendajal õhutusniplit ei ole ja ei peagi olema. Samuti peaks pidurid olemas olema ka ilma võimendita ehk võimendaja töökorras olek ei puutu otseselt asjasse. Praegu tundub, et õhk on kusagil sees ja mingil põhjusel välja seda ei saa.
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K aug 24, 2011 7:21 pm    Postita teema: Vasta viitega

Muide,sain ise hiljuti teada,et kui on vaakumvõimendiga autol, õhutatakse pidureid töötava võimendiga(loe: mootor peab käima), olin siin moskvichi piduritega hädas ja üks vanem härrasmees taipas mulle öelda,et nii sama sealt õhk välja ei tule pumbates ja mootor peab töötama õhutamise ajal,et kõik õhk välja tuleks.
Rohkem soovitusi ja nõuandeid mul pole.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K aug 24, 2011 8:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Töötava mootoriga ei kõla usutavalt, kuigi proovida pole kunagi liiast. Tänud ettepaneku eest.

Lugupidamisega,

Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Tasku
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 747
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: R aug 26, 2011 1:01 pm    Postita teema: Vasta viitega

Võib järeldada, et töötava mootoriga kõlab ikkagi usutavamalt!

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/kaukaasias-soostis-reisijaid-vedanud-buss-kuristikku.d?id=56511056
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N sep 01, 2011 10:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tere
Nõuka autodel millel on võimendi tuleb pidureid õhutada töötava mootoriga.
Küsimus.Mida mõtled pidurite reguleerimise all.Sellel autol on ju isereguleeruvad pidurid nagu paljudel vene autodel.Äkki põhjustasid ise midagi.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K sep 14, 2011 3:25 pm    Postita teema: Vasta viitega

Enne kui ma tulen siin head nõu jagama,tuli meelde,kas mitte GAZ 3102 pole piduriregulaatorit taga nagu Moskvichil? Ise jamasin mosse piduritega ja 1:1 samad vead ja sündroom piduriga nagu seltsimees Idalimusiinil.
Viga oli selles,et regulaatorisse jäi õhk sisse ja ilmselt oli ka kolb kinni. Peale regulaatori liigutamist ning töötava mootoriga õhutamist,kadus probleem ära.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K sep 14, 2011 10:08 pm    Postita teema: Vasta viitega

3102 kapoti all on piduritorustikul vahel ka mingi jõle "ämblik". Veel keerulisem ja arusaamatum kui 2410 oma, sest tal on kokku kolm eraldi ahelat. Äkki on seal viga? Et ei lasegi mingitele ratastele survet peale ja sellepärast ei saa õhku ka kätte?

Lihtsalt idee?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Idalimusiin
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006
Teateid: 468
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N sep 15, 2011 8:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Kõik ideed on teretulnud, sest selle auto piduritega on mul juhe täiesti koos. Mehed töökojas teevad ja kiruvad ja jagu ei saa. Endal pole aega mutrivõtit kätte võtta seega tassin neile asjakohaseid raamatuid ja tuletan meelde varem ise volgaremondiga kogetut. Kokkuvõttes müstika. Ma ju tahtsin selle autoga juba suvel sõita aga tutkit vasja.


Lugupidamisega,


Ida Limusiin
_________________
Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Jaska
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007
Teateid: 220
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N sep 15, 2011 1:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ei tunne seda süsteemi.Aga kui seal on rohkem kui üks ahel siis võis juhtuda,et tagumisi pidurisilindreid vahetades rakendus mingi klapp (kui piduriõli välja voolas) või pidurijagaja kolb (nagu M2140-l) liikus teise asendisse ja ei tule tagasi.
Äkki proovid teha seest tühjaks pidurijagaja ja rõhuregulaatori sest need nagunii ei liikunud ega reguleerinud midagi sest jäid pärast esimest sõitu kinni.
Kui kõik ahelad kokku lasta siis peaks ju õli pidurisilindritesse jõudma.
Või proovi erinevad ahelad sulgeda.
Õpetada on alati hea eriti kui seda autot ei tunne.
_________________
Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: N sep 15, 2011 2:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Moens.

Olen tihti töö juures kasutanud pidurisüsteemi õhutustamiseks spetsiaalset abinõud - töötab suruõhuga ja genereerib vaakumit. Kui näpud kusagil sellisele asjale taha jäävad, siis soovitan soojalt proovida. Sarnase töö teeb kuidagimoodi ära ka suurem süstal. Õhumullid on teinekord väga jonnakad ja klassikalise "pumpa-hoia"-meetodil võib vedelikku lutsutama jäädagi.

Välimuselt on need riistad säänsed:



Loomulikult peame enne veenduma igasugu kolbide-klappide-ämblike korrasolekus.

D. Metallov.
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Tehnoabi Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud