Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Sõnum |
Idalimusiin Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: T juuli 26, 2011 11:12 am Postita teema: G-3102 pidurid |
|
|
Mässan siin piduritega. Sai uued töösilindrid monteeritud, üldiselt puhastatud ja klotse taga reguleeritud. Peale tuulutamist aga selline lugu- kui mootor ei tööta siis pedaal okei, kui mootor töötab siis pedaal vajub sisuliselt põhja. Ma tean, et pedaal peab mootori käivitades (ehk teisisõnu võimendi rakendudes) mõned sentimeetrid allapoole vajuma aga ometigi mitte põhja välja. Kas viga võib olla tagumiste klotside vales reguleerimises või hoopis tuleks võimendist viga otsida? On kellegil kogemust?
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Zaparov Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: T juuli 26, 2011 4:13 pm Postita teema: |
|
|
Minu arust 3102 on lihtsam pidurisüsteem kui 24l. GAZ 24l tuleb pidureid remontides arvestada ka õhu sisse jäämise võimalust vaakumvõimendajasse või piduriregulaatorisse. On juhus olnud,kus mees ei taibanud ka vaakumvõimendaja õhunipplit lahti keerata ja oli ka piduritega hädas. Sinu kirjeldus vihjab aga vaakumvõimendaja rikkele. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Idalimusiin Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K aug 24, 2011 6:30 pm Postita teema: |
|
|
Minuteada 3102 vaakumvõimendajal õhutusniplit ei ole ja ei peagi olema. Samuti peaks pidurid olemas olema ka ilma võimendita ehk võimendaja töökorras olek ei puutu otseselt asjasse. Praegu tundub, et õhk on kusagil sees ja mingil põhjusel välja seda ei saa. _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Zaparov Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: K aug 24, 2011 7:21 pm Postita teema: |
|
|
Muide,sain ise hiljuti teada,et kui on vaakumvõimendiga autol, õhutatakse pidureid töötava võimendiga(loe: mootor peab käima), olin siin moskvichi piduritega hädas ja üks vanem härrasmees taipas mulle öelda,et nii sama sealt õhk välja ei tule pumbates ja mootor peab töötama õhutamise ajal,et kõik õhk välja tuleks.
Rohkem soovitusi ja nõuandeid mul pole. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Idalimusiin Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K aug 24, 2011 8:25 pm Postita teema: |
|
|
Töötava mootoriga ei kõla usutavalt, kuigi proovida pole kunagi liiast. Tänud ettepaneku eest.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm. Tasku Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 747 Asukoht: Tallinn
|
|
Tagasi üles |
|
 |
Jaska Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 220 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: N sep 01, 2011 10:58 pm Postita teema: |
|
|
Tere
Nõuka autodel millel on võimendi tuleb pidureid õhutada töötava mootoriga.
Küsimus.Mida mõtled pidurite reguleerimise all.Sellel autol on ju isereguleeruvad pidurid nagu paljudel vene autodel.Äkki põhjustasid ise midagi. _________________ Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Zaparov Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: K sep 14, 2011 3:25 pm Postita teema: |
|
|
Enne kui ma tulen siin head nõu jagama,tuli meelde,kas mitte GAZ 3102 pole piduriregulaatorit taga nagu Moskvichil? Ise jamasin mosse piduritega ja 1:1 samad vead ja sündroom piduriga nagu seltsimees Idalimusiinil.
Viga oli selles,et regulaatorisse jäi õhk sisse ja ilmselt oli ka kolb kinni. Peale regulaatori liigutamist ning töötava mootoriga õhutamist,kadus probleem ära. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm.Tihhonov Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
|
Postitatud: K sep 14, 2011 10:08 pm Postita teema: |
|
|
3102 kapoti all on piduritorustikul vahel ka mingi jõle "ämblik". Veel keerulisem ja arusaamatum kui 2410 oma, sest tal on kokku kolm eraldi ahelat. Äkki on seal viga? Et ei lasegi mingitele ratastele survet peale ja sellepärast ei saa õhku ka kätte?
Lihtsalt idee? _________________ Terve aasta poole aastaga |
|
Tagasi üles |
|
 |
Idalimusiin Seltsimees


Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: N sep 15, 2011 8:22 am Postita teema: |
|
|
Kõik ideed on teretulnud, sest selle auto piduritega on mul juhe täiesti koos. Mehed töökojas teevad ja kiruvad ja jagu ei saa. Endal pole aega mutrivõtit kätte võtta seega tassin neile asjakohaseid raamatuid ja tuletan meelde varem ise volgaremondiga kogetut. Kokkuvõttes müstika. Ma ju tahtsin selle autoga juba suvel sõita aga tutkit vasja.
Lugupidamisega,
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks) |
|
Tagasi üles |
|
 |
Jaska Seltsimees


Liitunud: Nov 05, 2007 Teateid: 220 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: N sep 15, 2011 1:13 pm Postita teema: |
|
|
Ei tunne seda süsteemi.Aga kui seal on rohkem kui üks ahel siis võis juhtuda,et tagumisi pidurisilindreid vahetades rakendus mingi klapp (kui piduriõli välja voolas) või pidurijagaja kolb (nagu M2140-l) liikus teise asendisse ja ei tule tagasi.
Äkki proovid teha seest tühjaks pidurijagaja ja rõhuregulaatori sest need nagunii ei liikunud ega reguleerinud midagi sest jäid pärast esimest sõitu kinni.
Kui kõik ahelad kokku lasta siis peaks ju õli pidurisilindritesse jõudma.
Või proovi erinevad ahelad sulgeda.
Õpetada on alati hea eriti kui seda autot ei tunne. _________________ Lugupidamisega
sm Jaska
50 52 309 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm. Metalliotsija Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
|
Postitatud: N sep 15, 2011 2:07 pm Postita teema: |
|
|
Moens.
Olen tihti töö juures kasutanud pidurisüsteemi õhutustamiseks spetsiaalset abinõud - töötab suruõhuga ja genereerib vaakumit. Kui näpud kusagil sellisele asjale taha jäävad, siis soovitan soojalt proovida. Sarnase töö teeb kuidagimoodi ära ka suurem süstal. Õhumullid on teinekord väga jonnakad ja klassikalise "pumpa-hoia"-meetodil võib vedelikku lutsutama jäädagi.
Välimuselt on need riistad säänsed:
Loomulikult peame enne veenduma igasugu kolbide-klappide-ämblike korrasolekus.
D. Metallov. _________________ Haapsalu EPT |
|
Tagasi üles |
|
 |
|