Volgaklubi kodu - Gaz limusiinid Motorexil 2005
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 294 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA

Volgaga seotud uudised
Postitanud Martin Monday,21.March.2005 kell 22:09:17

Gaz limusiinid Motorexil 2005
Martin Monday,21.March.2005 kell 22:09:17
Viimasel Motorexil oli huvilistel üle pika aja võimalus lähemalt tutvuda Gaz limusiinide kahe viimase põlvkonnaga. Nimelt osales Hüüru R/C Klubi messil väga eksklusiivse väljapanekuga. Näha sai eksklusiivselt taastatud Gaz 13 ja originaalilähedaselt taastatud Gaz 14 limusiini.


Klubi angaaris valminud Gaz 13 oli värvitud samadesse toonidesse nagu kõige esimene Gaz 13, millega osaleti 1959. aastal maailmanäitusel. Teadaolevalt on Gaz 13 limusiine tehase poolt selliselt värvitud vaid kaks autot. Loomulikult ei olnud sel ajal tegu metallikvärviga ja ilmselt oli ka autode viimistlus omal ajal tagasihoidlikum kui Hüüru meeste oma.
Tšaika istus mugavalt Cadillaci sildadel ja kapoti all mühises Cadillaci mootor. Lisaks täielikule kere restaureerimisele oli saanud uue näo ka salong, mis kasutas sama värvikombinatsiooni kui kere. Esiiste oli pärit Cadillacist, tagaiste oli Tšaika enda oma (lisatud vaid peatoed). Endisest 7-kohalisest autod oli saanud viiekohaline. Oluliselt oli muudetud sõiduasendit, nihutades esiistet tahapoole, et ka rooli taga end mugavalt tunda võiks. Esitulede auku mahtusid täpselt Hummer H2 ksenoonlambid.
Projekt oli loomulikult väga kallis. Niisuguse auto hind võib olla suurusjärgus 1,5 miljonit krooni. Enamus kroomdetaile osteti uued. Iga liistuke maksis tuhandeid kroone. Tagatule hind oli suurusjärgus 15000 krooni tükk. Rool taastati Eestis, sest uut lihtsalt pole enam kusagilt võtta. Originaal auto austajaile oli tegu ilmselt natuke valusa löögiga, ent tervikuna oli tegu väga tähelepanuväärse eksemplariga.


Kõrval seisnud must Gaz 14 oli väljast jäetud originaaliks, ent tehnika pärineb taas kord Cadillacilt. Auto salong oli valmistatud uus, kuid tegu oli maitseka originaali täpse koopiaga. Väga ilus eksemplar, kahju et ta peatselt Eestimaa pinnalt lahkub.


 
 
Seonduvad lingid
· Lähemalt Volgaga seotud uudised
· Uudised koostas Martin


Enim loetud jutt Volgaga seotud uudised:
13. AUGUSTI KOKKUTULEK


Artikli hinnang
Keskmised punktid: 4.2
Häält: 10


Palun mõtle hetk ja hinda seda artiklit:

Suurepärane
Väga hea
Hea
Tavaline
Halb



Valikud

 Printeri sõbralik  Printeri sõbralik

 Saada sõbrale  Saada sõbrale


Associated Topics

Volgaga seotud uudised


Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud