Postitatud: N juuli 21, 2011 9:12 am Postita teema:
Minul tekib küsimus,et kui paigaldada 2 lisatuld,siis kas ei peaks selleks olema eraldi tulehoidmise rakis? Isegi kui on lohk olemas tulekopsiku jaoks, peaks seda seal miski ka kinni hoidma.
Postitatud: N juuli 21, 2011 9:27 pm Postita teema:
Aga filosoofilisest seisukohast võttes on inimesi ikka ja alati paelunud kõik müstiline ning tundmatu. Ikka tahetakse Volgalge peale aretada GAZ 53 mootor, et siis on nagu KGB Volga. Eriti sekretno ja noobel.
Ja vene ajal oli ju palju autotuunijaid. Vanaisa heietustest on meeles, et mõnel oli ZIL 130 nii üles vuntsitud, et ülevaatuselt ei lastud läbi. Tavalisele plekkveljele oli kinnitatud ilukilbid, eesmine ZIL kiri valgeks värvitud jne. Eks Volgat üritati omal ajal samuti omal kuidagi teistest eristada ning nooblimaks teha.
Nii nagu sm. Tihhonov kunagi väga ammu kirjutas (täpset sõnastust ei mäleta), et kui naabri Heldur oma nullkolmele pani lisa kroomist liistu, siis naabrimees vaatas kadedusega ning aastate pärast tundus, et ju see auto oli siis eksportvariant ning kudiagi erilisem.
Tegelikult tahaksin näha nüüd pilti fotoarhiivist, kus 24 seisavad kusagil laoplatsil ning neil on ees topelttuled. Siis hakkan uskuma, et tehasest ei tulnud vaid 4 tulega prototüüpe.
Postitatud: R juuli 22, 2011 5:39 pm Postita teema:
Kõike annab ümber teha aga kas sellel on praktilist mõtet,
vene ajal tehti ime vigureid aga palju rohkem tehti igasugu "tjuuning projekte" õndsal 90date,kus igasugu kummalisi hübriid autosid valmis
garaazi hämarates nurkades.
Tegelikult ei maksa väga skeptiline olla,oleme siin foorumis nii mõndagi näinud, mille kohta vaid tihti mingid ebamäärased lińnalegendid liikusid.
Ma arvan,et tõenäolisemalt tehti 4 tulega volgat ka algus aastatel aga ehk mõned autod ja need läksid Gorkii mõnele teenekamale töötajale.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N aug 25, 2011 12:07 am Postita teema:
sm. Rebane kirjutas:
...
Ja vene ajal oli ju palju autotuunijaid. Vanaisa heietustest on meeles, et mõnel oli ZIL 130 nii üles vuntsitud, et ülevaatuselt ei lastud läbi. Tavalisele plekkveljele oli kinnitatud ilukilbid, eesmine ZIL kiri valgeks värvitud jne. Eks Volgat üritati omal ajal samuti omal kuidagi teistest eristada ning nooblimaks teha...
Olgu selle neljalaternalise Volgaga nagu on, arvamusi erinevaid. Aga ZIL-i valge kiri kapotil oli siiski tehasest, ka sellega kaasnev valge nina. Peale selle oli valgelt maalitud kvaliteedimärk paremal tiival peeglivarte kinnituse piirkonnas. See oli nö. reegel, millel oli ka erand: valge kirje puudus militaarrohelistel autodel, ka ei olnud neil kannel valge vaid kabiiniga samas toonis roheline. GAZ veokite kirja ninal ei värvitud tehase poolt teise värviga, see oli siis ninaga ühte värvi. Kodukootud tuuninguna leidus ka neid tihti ilustatuna.
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: N aug 25, 2011 12:29 am Postita teema:
Fakt ajaloost:
50 000.-s GAZ 24 valmis 31. juulil 1971. aastal, niisiis aasta hiljem + mõned päevad juurde peale tootmise alustamist juulis1970.
Allikas: Za Ruljom 1 1972 lk.9
Ehk olen ma maha miskit,jätnud kahe silma vahele aga palju üldse eestis neid esimese põlvkonna GAZ 24 on? Audentset 1970 aasta autot vist pole ainsatki v.a siis koeru ART kerevahetuse läbinud isendid!?
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: P sep 18, 2011 11:17 pm Postita teema:
Pärnus on ühel kollektsionääril olemas siiski ka 1970. a. Gaz 24, kerenumbriga 12###, valdavalt tehasevärviga, pruunikaspunane- tume kirss, salong hästi säilinud, eriti avaldasid mulle muljet väga heas korras pleekimata kangaga istmed. Väidetavalt on see auto kunagi eraautona kuulunud EKP riigiaparatuuri väga kõrgele juhtivale tegelasele. See on mulle teadaolevaist ainuke 24, millel on auto küljes säilinud hirve kujutisega porilapatsid, nagu on on neid kujutatud juba 1969. a, ja ka hilisemates kataloogides. Need on sarnased Gaz 21 lapakaga kuid tunduvalt kitsamad kui 21 porikummid. Arvatavasti on need porikummid esimesed või esimesi detaile mis Gaz 24 tootmise käigus muudeti ja seda juba 1970. aastal. Teatavasti üldlevinud on 24-l sellised pikkijuttidega ruudukujulised, hirvega poprilapid on aga isegi neist kitsamad ja tunduvalt pikemad. Minu uurimuse põhjal on juba 1971. a väljunud autodel juba uued pikkisoontega lapakad.
Huvitav,et see vana malli porikummi joonis läks ka täiendatud GAZ 24 varuosa kataloogidesse edasi. GAZ 2410 kataloogis on juba joonis muudetud.
Üks küsimus mul kodanik Medvedjevile oleks:
Nimelt kas GAZ 24l kasutati kunagi selle tootmis ajaloo jooksul miilides kiiruselugejat näidikuplokkis? Selle miilides spidomeetri kohta on erinevaid legende liikunud. Ise pole seda kummalist miilides spidomeetrit näinud.
Kaldun arvama,et kui see üldse eksisteeris siis ainult uuematel volgadel ja siis ka pidi see olema miski eksootilise riigi eksport variant kus kiirus on märgitud miilides maha(neid kohti maailmas väga palju pole).
Seega arvamused oodatud.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E sep 19, 2011 11:51 pm Postita teema:
Seltsimehed, postitaksin selle viimase leiu siia teemasse. Leedukad pakuvad ebay vahendusel autentset I seeria Gaz 24, aastast 1971. Äkki kellegi on huvi? Ei tea muidugi kui kõrgustesse see hind jõuab. Iseenesest pole Leedu ju liiga kaugel.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1328 Asukoht: Tartu
Postitatud: T sep 20, 2011 8:45 am Postita teema:
Kahju, et see valge Volga ainult nii koledalt on üle värvitud. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: T sep 20, 2011 9:03 am Postita teema:
"Autol on ainult üks omanik - vana mees, kes sõitis sellega poodi ja kirikusse."
Aga mulle kangesti meeldib, kuidas heleda auto esipõll ja tiivanurgad stange alt paistavad. Sellised ümarad ja mõnusad. Mmmm... _________________ Haapsalu EPT
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T sep 20, 2011 10:22 am Postita teema:
Värvitöö jäljed on koledad küll, nagunii tuleb üle värvida nagu enamus nii vanu autosid. Kere seisukorda ei oska nii hinnata, kuid mulle näib, et algmaterjaliks on siin autot siiski päris palju. Siin pole midagi nii valesti, et seda ei annaks kerge vaevaga parandada. Kui tema lõpphind ka alla 2000 EUR jääks, oleks tegu igati mõistliku pakkumisega. _________________ Terve aasta poole aastaga
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.