Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Gaz 24 I seeria
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 238 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - Gaz 24 I seeria
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

Gaz 24 I seeria
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N juuli 21, 2011 9:12 am    Postita teema: Vasta viitega

Minul tekib küsimus,et kui paigaldada 2 lisatuld,siis kas ei peaks selleks olema eraldi tulehoidmise rakis? Isegi kui on lohk olemas tulekopsiku jaoks, peaks seda seal miski ka kinni hoidma.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
sm. Siim
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 06, 2009
Teateid: 34

TeadePostitatud: N juuli 21, 2011 9:27 pm    Postita teema: Vasta viitega

Aga filosoofilisest seisukohast võttes on inimesi ikka ja alati paelunud kõik müstiline ning tundmatu. Ikka tahetakse Volgalge peale aretada GAZ 53 mootor, et siis on nagu KGB Volga. Eriti sekretno ja noobel.

Ja vene ajal oli ju palju autotuunijaid. Vanaisa heietustest on meeles, et mõnel oli ZIL 130 nii üles vuntsitud, et ülevaatuselt ei lastud läbi. Tavalisele plekkveljele oli kinnitatud ilukilbid, eesmine ZIL kiri valgeks värvitud jne. Eks Volgat üritati omal ajal samuti omal kuidagi teistest eristada ning nooblimaks teha.

Nii nagu sm. Tihhonov kunagi väga ammu kirjutas (täpset sõnastust ei mäleta), et kui naabri Heldur oma nullkolmele pani lisa kroomist liistu, siis naabrimees vaatas kadedusega ning aastate pärast tundus, et ju see auto oli siis eksportvariant ning kudiagi erilisem.

Tegelikult tahaksin näha nüüd pilti fotoarhiivist, kus 24 seisavad kusagil laoplatsil ning neil on ees topelttuled. Siis hakkan uskuma, et tehasest ei tulnud vaid 4 tulega prototüüpe.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: R juuli 22, 2011 5:39 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kõike annab ümber teha aga kas sellel on praktilist mõtet,
vene ajal tehti ime vigureid aga palju rohkem tehti igasugu "tjuuning projekte" õndsal 90date,kus igasugu kummalisi hübriid autosid valmis
garaazi hämarates nurkades.
Tegelikult ei maksa väga skeptiline olla,oleme siin foorumis nii mõndagi näinud, mille kohta vaid tihti mingid ebamäärased lińnalegendid liikusid.
Ma arvan,et tõenäolisemalt tehti 4 tulega volgat ka algus aastatel aga ehk mõned autod ja need läksid Gorkii mõnele teenekamale töötajale.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: K aug 24, 2011 5:59 pm    Postita teema: Vasta viitega

Leedu vanatehnika foorumist,hakkas sihuke foto silma, tehtud kusagil 1992.aastal.
http://www.oldtimers.lt/download/file.php?id=146770&sid=4c5558c183cd85c8a964489577752e25&mode=view
Kas tagaplaanil oleva topelttuledega GAZ 24 võime omaloomingu alla liigitada?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 207
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N aug 25, 2011 12:07 am    Postita teema: Vasta viitega

sm. Rebane kirjutas:
...
Ja vene ajal oli ju palju autotuunijaid. Vanaisa heietustest on meeles, et mõnel oli ZIL 130 nii üles vuntsitud, et ülevaatuselt ei lastud läbi. Tavalisele plekkveljele oli kinnitatud ilukilbid, eesmine ZIL kiri valgeks värvitud jne. Eks Volgat üritati omal ajal samuti omal kuidagi teistest eristada ning nooblimaks teha...


Olgu selle neljalaternalise Volgaga nagu on, arvamusi erinevaid. Aga ZIL-i valge kiri kapotil oli siiski tehasest, ka sellega kaasnev valge nina. Peale selle oli valgelt maalitud kvaliteedimärk paremal tiival peeglivarte kinnituse piirkonnas. See oli nö. reegel, millel oli ka erand: valge kirje puudus militaarrohelistel autodel, ka ei olnud neil kannel valge vaid kabiiniga samas toonis roheline. GAZ veokite kirja ninal ei värvitud tehase poolt teise värviga, see oli siis ninaga ühte värvi. Kodukootud tuuninguna leidus ka neid tihti ilustatuna.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 207
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: N aug 25, 2011 12:29 am    Postita teema: Vasta viitega

Fakt ajaloost:
50 000.-s GAZ 24 valmis 31. juulil 1971. aastal, niisiis aasta hiljem + mõned päevad juurde peale tootmise alustamist juulis1970.
Allikas: Za Ruljom 1 1972 lk.9
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N aug 25, 2011 6:58 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ehk olen ma maha miskit,jätnud kahe silma vahele aga palju üldse eestis neid esimese põlvkonna GAZ 24 on? Audentset 1970 aasta autot vist pole ainsatki v.a siis koeru ART kerevahetuse läbinud isendid!?
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
kod. Medvedjev
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Feb 20, 2011
Teateid: 207
Asukoht: Pärnu

TeadePostitatud: P sep 18, 2011 11:17 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pärnus on ühel kollektsionääril olemas siiski ka 1970. a. Gaz 24, kerenumbriga 12###, valdavalt tehasevärviga, pruunikaspunane- tume kirss, salong hästi säilinud, eriti avaldasid mulle muljet väga heas korras pleekimata kangaga istmed. Väidetavalt on see auto kunagi eraautona kuulunud EKP riigiaparatuuri väga kõrgele juhtivale tegelasele. See on mulle teadaolevaist ainuke 24, millel on auto küljes säilinud hirve kujutisega porilapatsid, nagu on on neid kujutatud juba 1969. a, ja ka hilisemates kataloogides. Need on sarnased Gaz 21 lapakaga kuid tunduvalt kitsamad kui 21 porikummid. Arvatavasti on need porikummid esimesed või esimesi detaile mis Gaz 24 tootmise käigus muudeti ja seda juba 1970. aastal. Teatavasti üldlevinud on 24-l sellised pikkijuttidega ruudukujulised, hirvega poprilapid on aga isegi neist kitsamad ja tunduvalt pikemad. Minu uurimuse põhjal on juba 1971. a väljunud autodel juba uued pikkisoontega lapakad.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: E sep 19, 2011 8:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Huvitav,et see vana malli porikummi joonis läks ka täiendatud GAZ 24 varuosa kataloogidesse edasi. GAZ 2410 kataloogis on juba joonis muudetud.
Üks küsimus mul kodanik Medvedjevile oleks:
Nimelt kas GAZ 24l kasutati kunagi selle tootmis ajaloo jooksul miilides kiiruselugejat näidikuplokkis? Selle miilides spidomeetri kohta on erinevaid legende liikunud. Ise pole seda kummalist miilides spidomeetrit näinud.
Kaldun arvama,et kui see üldse eksisteeris siis ainult uuematel volgadel ja siis ka pidi see olema miski eksootilise riigi eksport variant kus kiirus on märgitud miilides maha(neid kohti maailmas väga palju pole).
Seega arvamused oodatud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E sep 19, 2011 11:51 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seltsimehed, postitaksin selle viimase leiu siia teemasse. Leedukad pakuvad ebay vahendusel autentset I seeria Gaz 24, aastast 1971. Äkki kellegi on huvi? Ei tea muidugi kui kõrgustesse see hind jõuab. Iseenesest pole Leedu ju liiga kaugel.

http://www.ebay.de/itm/Oldtimer-Gaz-24-Wolga-24-bj-1971-100-original-gut-Zustand-Absolut-Raritat-/140607095318?pt=Automobile&hash=item20bcd60216

Kuna link muutub varsti peale oksjoni lõppu mitteaktiivseks, jäägu siia mälestuseks maha ka üks foto.

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1328
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: T sep 20, 2011 8:45 am    Postita teema: Vasta viitega

Kahju, et see valge Volga ainult nii koledalt on üle värvitud.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Metalliotsija
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 01, 2004
Teateid: 575
Asukoht: Käesalu, Keila vald

TeadePostitatud: T sep 20, 2011 9:03 am    Postita teema: Vasta viitega

"Autol on ainult üks omanik - vana mees, kes sõitis sellega poodi ja kirikusse."

Aga mulle kangesti meeldib, kuidas heleda auto esipõll ja tiivanurgad stange alt paistavad. Sellised ümarad ja mõnusad. Mmmm...
_________________
Haapsalu EPT
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: T sep 20, 2011 10:22 am    Postita teema: Vasta viitega

Värvitöö jäljed on koledad küll, nagunii tuleb üle värvida nagu enamus nii vanu autosid. Kere seisukorda ei oska nii hinnata, kuid mulle näib, et algmaterjaliks on siin autot siiski päris palju. Siin pole midagi nii valesti, et seda ei annaks kerge vaevaga parandada. Kui tema lõpphind ka alla 2000 EUR jääks, oleks tegu igati mõistliku pakkumisega.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Zaparov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 27, 2005
Teateid: 881
Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!

TeadePostitatud: N okt 20, 2011 1:56 pm    Postita teema: Vasta viitega

Leedu pärapõrgust ilmus sihuke esimese põlvkonna GAZ 24 välja:
http://oldtimers.lt/download/file.php?id=143094&mode=view
http://oldtimers.lt/download/file.php?id=143095&mode=view
http://oldtimers.lt/download/file.php?id=143097&mode=view
http://oldtimers.lt/download/file.php?id=143099&mode=view
Näha on palju esimses põlvkonna volgale iseloomulikke detaile sinna hulka kuulub ka õitsema läinud rool. Miks aga autol puudub üks pedaal? Pigem arvan,et omanik kruvis selle maha,et keegi ei saaks masinaga minema sõita. Müüki läks auto,kuna algne omanik on siit ilmast lahkunud ja pärijad tahavad autost vabaneda.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N okt 20, 2011 10:04 pm    Postita teema: Vasta viitega

See pikk suunatuli on ikka väga isikupärane detail I seeria auto küljes. Ja taaskord see tumeroheline värv. Küll see võis kunagi ilus auto olla.

Kas ta tänaseks on juba müüdud või kuskil portaalis veel pakkumisel?
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Lehekülg 3, kokku lehekülgi 5

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud