Postitatud: K aug 16, 2023 6:34 pm Postita teema: Gaz 24, '84 Sm.Volks
Tere, kaaskannatajad seltsimehed, mõned päevad tagasi sain siis ühe toreda valge GAZ 24 omanikuks. Masin on siis viimased 6 aastat seisnud peidus erinevates garaažides. Müüs ta mulle ehk siin kandiski teada isik nagu Reigo Neglason. Tema poolt siis tehtud kere põhja tööd. Massinal oli ostes tagumed rehvid tühjad ning sidur ei toiminud. Kui sai masin enda kodu ette transporditud sai kohe asja kallale asutud, et saaks kasvõi esialgu korduva ülevaatuse tehtud. Selgus, et sidur oli tühjaks jooksnud ning hiljem veel selgus, et ülemine töösilinder lekkis auto salongi. Õnneks tuli masinaga kaasa hunnik varuosi koos kerepaneelidega, niiet see viga sai parantatud. Samuti oli seismisest sidur lihtsalt kinni ka kiilunud ning veidi robustsema käigu sisse lükkamisega sai siduri ilusti toimima ja auto sõitma.
Ülevaatusel selgus, et masina HC(?) gaasid ei vasta normidele kohati peaaegu üle kolme korra lubatust. Sai ülevaatusel krutitud ja mängitud süütega kuid midagi eriti ei muutunud. Samuti märkasin, et karburaatoril, on ujuki kabmer peaaegu täis, eeldan, et see peaks olema ideaalis kuskil poole peal või kolmveerandi kandis?
Ehk on kellel tublil kaas volga omanikul saata mule kirjeldus või link, kuidas karburaatorit reguleerida. Lahti pean ma ta vast nagunii võtma, kuna remondikomplektid on olemas.
Üleüldised plaanid on esialgu saada masin mehaaniliselt tip-top korda ja siis ehk tulevikus võibolla lasta kere osas ilusaks teha.
Samuti kui kellelgi on pakkuda korralikke halli värvi riidest tagaistet ja seljatuge olen pakumistele avatud Lisan ka veidi pildimaterjali:
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1119 Asukoht: Tartu
Postitatud: N aug 17, 2023 3:41 pm Postita teema:
Tere tulemast seltsimeeste sekka!
Rõõm näha, et algus on entusiastlik ja üks Volga jälle hea omaniku käes.
Eks me kõik oleme siin kirjutamise koha pealt veidi laisaks läinud, aga nii Volgadega sõitmise kui nende ehitamise kajastusi on alati mõnus lugeda ja seega loodan, et teemat jätkub kohe pikalt.
Karburaatori reguleerimise osas ei oska aidata, sest ise teen seda kõrva ja tunde järgi ning ega need heitgaasid paradoksaalsel kombel kunagi siis head kipu olema kui auto muus osas justkui hästi sõidab. Olen kuulnud, et kehva HC puhul võib abi olla süüstesüsteemi üle käimisest, aga võin selleski eksida. Seega loodan, et leidub pädevamaid abilisi ja soovin jõudu!
Parimate soovidega,
Västrik! _________________ Jõudu annab A-76
Tere jälle seltsimehed. Aega on vahepeal nii palju mööda läinud, et ülevaatus sai tehtud. Leidsin enda kodukandis ühe mehe, kellele ei ole võõrad antud vene tehnika, ta timmis karburaatori ilusti paika, et ülevaatus sai ladnalt tehtud. Mootor käib nüüd kui õmblusmasin, hea kuulata ja veelparem sõita . Hea kui selliseid mehi veel leidub. Samuti sai minu poolt vahetatud ka veel alumine sidurisilinder. Samuti sai läbi loputatud jahutus süsteem, kuna selle 6+ aastase seismisega tuli radikast välja sisuliselt muda laadne vedelik, samuti kippus masin üle kuumenema kohapeal seistes. Eemaldasin ennetavalt termostaadi ning nüüd mingi hetk läheb sisse lõplik tosool, hetkel on töömehe poolt pandud sisse luputusvahend. Kontrolli käigus ta muidugi leidis, et veepumbal on sees väike lõtk, seda on ka käies kuulda, et laager hakkab ära vaäsima. Seega ma ei tea kui levinud on remontkonplektid veepupmadele aga lätist saaksin tellida uueväärvse pumba, kas see oleks mõistlik? Hetke plaanid siis veel üle käia käsipidur, et see veidi effektiivsemaks saada ja nautida veel enam-vähem ilmasid, enne kui talveunne ära läheb Samuti uuriks maad, kas sellised hallid korralikud istmed on levinud või on sisude leidmine keeruline? Kui kellelgi on pakkuda korralikke esi ja tagaistmeid siis olen pakkumistele avatud
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 762 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P sep 10, 2023 10:37 am Postita teema:
Müüakse nii remontkomplekte kui uusi veepumpasid. Remontkomplektiga tuleb ise lihtsalt rohkem vaeva näha, et sisu vahetada. Samas ise tehes ehk on kindlam, et ei leki. Aga uue veepumbaga 100% garantiid lekke osas pole. Tavaliselt pigem ei leki, kui hästi hoitud on või on päris tänapäevane.
Tervitades
Watson
Vahepeal siis aega läinud nii palju mööda, et Volga mootor toimetab ilusti ja on saanud maha sõita muretud 300 km Vigadest hetkel veel niipalju, et kõrvalistuja pool esisillas on kuulda pidevalt mingi kolinat, samuti kui rool keerata paremale välja on seda väga raske tagasi keerata, eeldan, et võib asi rooliotsas vms olla? Eks peab alla ronila ja loksutama hakkama asju Lisaks on selline anomaalia, et mingil põhjusel põletab läbi kõrvalistuja poolseid tule pirne, mitte koheselt aga väga lühikese intervalliga igatahes, on kellelgi mõtteid, miks ta nii teeb? Lisaks otsustab suunatule märguandetuli salongis vasaku suunatule sisselülitades vilkuda ainult ühe korra ja siis edasise koostöö lõpetada, kuigi heli ja tuled ise toimivad. Kas on härrastel mõtteid,kust viga hakata otsima?
Muus osas läheb Vilga vaikselt talve unne ära ning talveks on üht teist mille kallal siis nokitseda. Lisaks on teises garaažiz peidus ka üks mosse, mis vajab tähelepanu
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.