Postitatud: K aug 16, 2023 6:34 pm Postita teema: Gaz 24, '84 Sm.Volks
Tere, kaaskannatajad seltsimehed, mõned päevad tagasi sain siis ühe toreda valge GAZ 24 omanikuks. Masin on siis viimased 6 aastat seisnud peidus erinevates garaažides. Müüs ta mulle ehk siin kandiski teada isik nagu Reigo Neglason. Tema poolt siis tehtud kere põhja tööd. Massinal oli ostes tagumed rehvid tühjad ning sidur ei toiminud. Kui sai masin enda kodu ette transporditud sai kohe asja kallale asutud, et saaks kasvõi esialgu korduva ülevaatuse tehtud. Selgus, et sidur oli tühjaks jooksnud ning hiljem veel selgus, et ülemine töösilinder lekkis auto salongi. Õnneks tuli masinaga kaasa hunnik varuosi koos kerepaneelidega, niiet see viga sai parantatud. Samuti oli seismisest sidur lihtsalt kinni ka kiilunud ning veidi robustsema käigu sisse lükkamisega sai siduri ilusti toimima ja auto sõitma.
Ülevaatusel selgus, et masina HC(?) gaasid ei vasta normidele kohati peaaegu üle kolme korra lubatust. Sai ülevaatusel krutitud ja mängitud süütega kuid midagi eriti ei muutunud. Samuti märkasin, et karburaatoril, on ujuki kabmer peaaegu täis, eeldan, et see peaks olema ideaalis kuskil poole peal või kolmveerandi kandis?
Ehk on kellel tublil kaas volga omanikul saata mule kirjeldus või link, kuidas karburaatorit reguleerida. Lahti pean ma ta vast nagunii võtma, kuna remondikomplektid on olemas.
Üleüldised plaanid on esialgu saada masin mehaaniliselt tip-top korda ja siis ehk tulevikus võibolla lasta kere osas ilusaks teha.
Samuti kui kellelgi on pakkuda korralikke halli värvi riidest tagaistet ja seljatuge olen pakumistele avatud Lisan ka veidi pildimaterjali:
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1140 Asukoht: Tartu
Postitatud: N aug 17, 2023 3:41 pm Postita teema:
Tere tulemast seltsimeeste sekka!
Rõõm näha, et algus on entusiastlik ja üks Volga jälle hea omaniku käes.
Eks me kõik oleme siin kirjutamise koha pealt veidi laisaks läinud, aga nii Volgadega sõitmise kui nende ehitamise kajastusi on alati mõnus lugeda ja seega loodan, et teemat jätkub kohe pikalt.
Karburaatori reguleerimise osas ei oska aidata, sest ise teen seda kõrva ja tunde järgi ning ega need heitgaasid paradoksaalsel kombel kunagi siis head kipu olema kui auto muus osas justkui hästi sõidab. Olen kuulnud, et kehva HC puhul võib abi olla süüstesüsteemi üle käimisest, aga võin selleski eksida. Seega loodan, et leidub pädevamaid abilisi ja soovin jõudu!
Parimate soovidega,
Västrik! _________________ Jõudu annab A-76
Tere jälle seltsimehed. Aega on vahepeal nii palju mööda läinud, et ülevaatus sai tehtud. Leidsin enda kodukandis ühe mehe, kellele ei ole võõrad antud vene tehnika, ta timmis karburaatori ilusti paika, et ülevaatus sai ladnalt tehtud. Mootor käib nüüd kui õmblusmasin, hea kuulata ja veelparem sõita . Hea kui selliseid mehi veel leidub. Samuti sai minu poolt vahetatud ka veel alumine sidurisilinder. Samuti sai läbi loputatud jahutus süsteem, kuna selle 6+ aastase seismisega tuli radikast välja sisuliselt muda laadne vedelik, samuti kippus masin üle kuumenema kohapeal seistes. Eemaldasin ennetavalt termostaadi ning nüüd mingi hetk läheb sisse lõplik tosool, hetkel on töömehe poolt pandud sisse luputusvahend. Kontrolli käigus ta muidugi leidis, et veepumbal on sees väike lõtk, seda on ka käies kuulda, et laager hakkab ära vaäsima. Seega ma ei tea kui levinud on remontkonplektid veepupmadele aga lätist saaksin tellida uueväärvse pumba, kas see oleks mõistlik? Hetke plaanid siis veel üle käia käsipidur, et see veidi effektiivsemaks saada ja nautida veel enam-vähem ilmasid, enne kui talveunne ära läheb Samuti uuriks maad, kas sellised hallid korralikud istmed on levinud või on sisude leidmine keeruline? Kui kellelgi on pakkuda korralikke esi ja tagaistmeid siis olen pakkumistele avatud
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P sep 10, 2023 10:37 am Postita teema:
Müüakse nii remontkomplekte kui uusi veepumpasid. Remontkomplektiga tuleb ise lihtsalt rohkem vaeva näha, et sisu vahetada. Samas ise tehes ehk on kindlam, et ei leki. Aga uue veepumbaga 100% garantiid lekke osas pole. Tavaliselt pigem ei leki, kui hästi hoitud on või on päris tänapäevane.
Tervitades
Watson
Vahepeal siis aega läinud nii palju mööda, et Volga mootor toimetab ilusti ja on saanud maha sõita muretud 300 km Vigadest hetkel veel niipalju, et kõrvalistuja pool esisillas on kuulda pidevalt mingi kolinat, samuti kui rool keerata paremale välja on seda väga raske tagasi keerata, eeldan, et võib asi rooliotsas vms olla? Eks peab alla ronila ja loksutama hakkama asju Lisaks on selline anomaalia, et mingil põhjusel põletab läbi kõrvalistuja poolseid tule pirne, mitte koheselt aga väga lühikese intervalliga igatahes, on kellelgi mõtteid, miks ta nii teeb? Lisaks otsustab suunatule märguandetuli salongis vasaku suunatule sisselülitades vilkuda ainult ühe korra ja siis edasise koostöö lõpetada, kuigi heli ja tuled ise toimivad. Kas on härrastel mõtteid,kust viga hakata otsima?
Muus osas läheb Vilga vaikselt talve unne ära ning talveks on üht teist mille kallal siis nokitseda. Lisaks on teises garaažiz peidus ka üks mosse, mis vajab tähelepanu
Postitatud: E mär 18, 2024 7:10 pm Postita teema:
Tere jälle,
Hakkab ilm vaikselt vägisi kevade poole kiskuma ning tekib ka tuhin tegeleda enda vanakestega (oma korda ootab ka 74 aasta 408). Kuna vanal näidikute plokil ei töötanud poole pirnud ning ka voltmeeter ja termostaadi näidik, sai need käsile võetud. Voltmeetiga oli veel selline kummaline lugu, et mingil ime põhjusel oli seal tekkinud korralik ülepinge, kuna lahti võttes oli antud näidiku sihverplaat ja plastik kate sulanud . Sai siis uuem 91 aastal valminud tutikas näidikute plokk pandud (veidi vajas ümber tõstmist kella kinnitused ja esiklaas). Nüüd toimivad kõik armatuurituled, kõik näidikud kuid üks probleem jäi, mingil põhjusel ei näita armatuur suunatule vilkumist, samuti ka ohutulede lüliti oma. Tuled ise väljas vilguvad ilusti ja ilma tõrgeteta, kas keegi oskab pakkuda, milles asi (puhasasin kontakte ja pirnid peaks kõik terved olema), kuna enne kõik need osad toimised, mingieid erinevusi ma ehituses ka ei pannud tähele. Samuti on kummaline anomaalia, et kõrvalistuja poolne lähitulepirn põleb koguaeg läbi, kas on soovitusi, kust viga otsida?
Lisaks said vanakesele ostetud uued suverehvid, mis ootavad hetke kui mul koduhoov piisavalt kuiv on, et ilma kinni jäämata sealt rhvipunkti sõidetud saaks
Samuti olen otsingutel kui kellelgi on pakkuda tagumise kõrvalistuja poolse ukse aknaklaasi tõstemehhanismi, kuna praegune ei toimi.
Liitunud: May 15, 2008 Teateid: 141 Asukoht: Viljandimaa
Postitatud: T mär 19, 2024 12:30 pm Postita teema:
Kontrolli näidikuploki ja ohutulelüliti ühendust kerega ("massi" juhet).Ja muidugi pirni.
Hea ühenduse puudumine nii voolu (+)- kui massijuhtmel (-) on üks hõõgpirnide läbipõlemise põhjustest.
Postitatud: T mär 19, 2024 8:40 pm Postita teema:
Janovits kirjutas:
Kontrolli näidikuploki ja ohutulelüliti ühendust kerega ("massi" juhet).Ja muidugi pirni.
Hea ühenduse puudumine nii voolu (+)- kui massijuhtmel (-) on üks hõõgpirnide läbipõlemise põhjustest.
Vahepeal siis nauditud üksikuid ilusaid ilmasid ning võetud ette vähe pikemaid sõitmisi. Mootori poole pealt toimib kõik hästi kuid umbes 90 km/h kiiruse juures tekib kaks eraldi vibratsioni, esisillas tundub olevat juhipoolne ratas, mis pidevalt sellel kiirusel vibreerib ja tagasillas (tundub ka et juhipoolsel) tekib intervalliga vibratsioon. Rehvid on peal uued ja äsja vahetatud, seega rattab peaks olema ilusti tasakaalus. Oskab keegi soovitada, kust hakata murekohta otsima?
Väikese kõrvalmärkusena on antud Volgat võimalik näha 18.05 toimuval vanatehnika sõidul, mis toimub Narvas
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1208 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: P mai 12, 2024 7:26 am Postita teema:
Oma viimase kogemuse baasil otsiksin rattavibratsiooni, mis esineb vaid kiirustel 70 ja rohkem esiratastel peale jäävatest piduritest.
Ehk kui piduri töösilindri pinnad ei ole puhtad ja kolb liigub taandurvedru toel tagasi raskelt võib üks klots jääda kergelt peale.
Mustal 24-10-l nii oli ja enne sai kõvasti rattaid vahetatud, kui avastasin, et silindrite kummikatete alla jäetud korrosoonitõrje või konservantaine + poroloonrõngas olid ajapikku muutunud selliseks nätsuks või oigem isegi klassitigendi kleepaineks, et piduriklotside taane algasendisse oli takistatud. Hüdrosurvel läksid pidurid peaöe hagu tavaliselt aga vedru ei suutnud klotse trumlitest eemale tõmmata. Madalamal kiirusel ei olnud midagi tunda aga 80, 90 kmh lõi rooli vibratsiooni sisse.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 2
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.