Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-K-126G variant, how to adjust?
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 297 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - K-126G variant, how to adjust?
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

K-126G variant, how to adjust?

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> English
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
onre
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 05, 2013
Teateid: 10
Asukoht: Akaa, Soome

TeadePostitatud: R mai 28, 2021 9:18 am    Postita teema: K-126G variant, how to adjust? Vasta viitega

Hello again Volga-driving friends,

Putting Volga back together to drive this summer. I have a service manual in Finnish, written in early 1970s. The carburettor on that manual is slightly different to what I have.



This picture has a similar carburettor to mine. Looking at the base of the carburettor, there are two screws. One on left is the mixture screw, but what is one on the right? In my manual there is only one screw, adjusting the idle mixture.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
onre
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jul 05, 2013
Teateid: 10
Asukoht: Akaa, Soome

TeadePostitatud: E juuli 19, 2021 8:28 am    Postita teema: Vasta viitega

Okay.

Right screw adjusts the maximum amount, left screw is actual adjustment. So when left screw stops affecting engine, open up right screw a bit more.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm Mirski
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004
Teateid: 1164
Asukoht: Tallinn, Nõmme

TeadePostitatud: E juuli 19, 2021 11:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

"The rule of thumb on carbs":

1. test compression on cilinders, if low and/or uneven, no setting can help, refurbishing needed.
2. check valve clearences and adjust (1. and 8,. 0,35, 2 to 7-th 0,4mm).
3. check distributor contacts - needs to be even and 0,4mm max clearance.
4. check sparkplugs and gaps - 0,85mm
5. chck distributor cap -no craks and leads must be clear.
6. Clean the carb and test all nozzels for no blockage.
7. if carburettor halfs are not closing flat (heat distortion) then press them together on a hydraulic press, heating slowly and evenly with propane under pressure (gascets removed).
Assemble the carb
8. close the both screws to full extent and then unscrew for 1,5 turns both.
9. listen to the engine and if there are sudden pops in the exhaust. then try closing the screw whitsh is more to the front of the car.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge MSN Messenger
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> English Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud