Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Sõnum |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: L veeb 11, 2017 11:19 pm Postita teema: GAZ 21, 1967, Rz |
|
|
Tere kõigile!
Eelmisel suvel tundus olema aeg küps, et viimased 15a garaazis seisnud Volgale uus elu sisse puhuda - auto mis taastamiseks ette sai võetud on 1958a gaz 21. Kokkulepped sõlmitud ja auto üle vaadatud liikus masin liivapritsi, tulemus peale seda oli aga väga nutune - omaaegsed keretööd olid küll oma eesmärgi täitnud kuid aastakümneid hiljem oli olukord sedavõrd hull, et tundus mõistlik projektist sellisel kujul loobuda. Mõeldud tehtud kuid hing ihkas siiski Volgat...niisiis sai mitu kuud põhimõtteliselt iga päev müügiportaale jälgitud. Paar head kandidaati leidus ning lõpuks saigi pealinnast üks koju veetud.
Ja kõik algas uuesti - auto osadeks, kõik mis võimalik küljest ära, kere liivapritsi. See mis liivatamisest tagasi tuli oli aga positiivne üllatus. Auto esiosa kuni tagumise istmeni väga hea, keevitamist vajas pagasiruum, vahetamist tagumised rattakoopad ja valtsitud allaviigud tagumiste koobaste ees. Sõidukit ei ole varem keevitatud, kõik mida vähegi kontrollida oskasin on originaal.
Endal igatahes on hea meel hea tooriku ja ladusa alguse üle.
Töösse läinud auto on 1967a ehk III gen.
Niisiis kere on hetkel keevituses, motor eelmisel nädalal lahti võetud, tööd käivad
Mõned pildid lisan lähipäevil.
RZ _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: N veeb 23, 2017 9:47 am Postita teema: |
|
|
 _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm Mirski Seltsimees


Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
|
Postitatud: N veeb 23, 2017 10:50 pm Postita teema: |
|
|
Fotodelt paistab ilus käekiri ja korras töötuba. Lausa lust vaadata. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: L veeb 25, 2017 7:28 pm Postita teema: |
|
|
Keretööde ruum, tehnika ja suhtumine on tõesti heal tasemel, eks see peegeldub ka piltidelt.
Samal ajal kui keretööd käivad olen osadeks lammutanud esisilla - siit ka küsimus: kas oskate soovitada mõnd persooni kes väikestele detailidele liivapritsiteenust pakuks.
Veel üks küsimus seoses nn porikaitsekummidega (tagastange all jne.)
Need kaitsekummid on kinnitatud selliste spetsiaalsete kinnitusvahenditega.
Kust neid leida võiks - ehk kellegi tagavara millest valmis mingitel tingimustel loobuma? _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
MTJ juhataja Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: P veeb 26, 2017 9:52 am Postita teema: |
|
|
Jõudu ja jaksu ka minu poolt!
Vastan tagastange porikummide kohta - neid neete tuleks otsida Peterburist Retrodetali toodete hulgast. Minul endal õnnestus olemasolevad needid taaskasytada. Uue Maardust ostetud kummipehega läksin alt, sest ilmselt külmast on põhjustatud pragunemine.
Viimati muudetud MTJ juhataja poolt (P veeb 26, 2017 1:39 pm), kokku muudetud 1 korda |
|
Tagasi üles |
|
 |
gazik Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: P veeb 26, 2017 11:15 am Postita teema: |
|
|
Mina ei soovitaks neid Retrodetali tehtud tagastange kummidetaile.
Ca.kuu tagasi sai tellitud 2 kpl., mis olid mingist mummulisest kummist kellelgi kääridega viltu välja lõigatud. Pilt ei vastanud seal taaskord tegelikkusele. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Sm. Autojuht Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 553 Asukoht: Rapla mk.
|
Postitatud: P veeb 26, 2017 6:40 pm Postita teema: |
|
|
Siimu kaubamaja vast pakub kohapeal. Sovietcasparts vist. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: L mär 11, 2017 7:59 pm Postita teema: |
|
|
Hei! Paar küsimust seoses käimasolevate töödega:
1. Kas peate vajalikuks plokikaane mahalihvimist tänaseid kütuseid silmas pidades?
2. Kuidas vahetatakse käändtelje nn polte - kas puksid tuleb hõõritseda peale paigaldust või kuuliga läbi lüüa? Need kaks versiooni on aegade jooksul läbi käinud - ehk keegi oskab mõne viite anda kuidas see asi hea saaks? _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Dr. Watson Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: E mär 13, 2017 9:28 pm Postita teema: |
|
|
Plokikaas tuleks küll üle mõõta tänapäevaseid kütuseid silmas pidades. Kui juba pole varem õhemaks freesitud, siis võin soovitada Tallinnas nt. Hr. Urmas Teearu +3725087150.
Muidugi häid meistreid on Eestis veelgi:).
Ühtlasi tasub kõik klapid, klapipesad ja juhtpuksid üle kontrollida.
Soovin viperusteta mõnusat töö kulgu! |
|
Tagasi üles |
|
 |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: R mär 31, 2017 1:40 pm Postita teema: |
|
|
Enne keretöid tuli koristamise käigus kuskilt välja vana ülevaatuse talong, kas kellelgi mõni hea mõte kus saaks seal leiduva nõukaaegse registrinumbri järgi täpsustada omaniku nime? Pole küll provinud aga vaevalt ARK sellise teemaga jutule võtab?!
Niipalju kui välja loen on numbrimärgiks 72-44 AA , mark gaz 21 klapib  _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
MTJ juhataja Seltsimees


Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: E apr 03, 2017 6:45 pm Postita teema: |
|
|
1. Ülevaatuse talongile märgitud numbrimärgiga on nii, et sellist standardit pole olnud ( sidekriipsuga kahekohalised numbrid ja 2 tähte). Minu oletus on AA tähtede põhjal, et seal peaksid olema tähed EAA (mustad numbrimärgid, mis võeti kasutusele kuskil 1970. aastate alguses). |
|
Tagasi üles |
|
 |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: E juuli 10, 2017 12:52 pm Postita teema: |
|
|
Küsimus tagavedrude kohapealt - kas vedrulehtede otsade vahel on tehasest plastikust ``leevendid`` või on need omalooming? Kui kuuluvad komplekti, mis on suht tõenäoline siis kust võiks neid varuosana leida? _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
Dr. Watson Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: P juuli 16, 2017 11:31 pm Postita teema: |
|
|
Plastist leeendid peaksid olema originaalis lehtvedrude otste vahel. |
|
Tagasi üles |
|
 |
Rz Seltsimees


Liitunud: Jan 11, 2017 Teateid: 17
|
Postitatud: T juuni 26, 2018 3:42 pm Postita teema: |
|
|
Tegevused on jätkunud ning tööd käivad eeltöö lipuall. Siit paar küsimust milles täit selgust ei ole:
1. Milline on värvikood mis võiks kõige enam sobida tehase valge värviga?
2. Kas Valgel autol olid ka veljed sama tooni mis auto või oli kasutusel erinev värvitoon.
3. Kas sõiduki värvi ja vaipade värvi vahel oli mingi seos? Millist tooni peaks olema valge auto vaibad? Rohelisel autol olid need sinised kuid on kellelgi kogemusi infot nende seoste kohta?
Rz _________________ Gaz 21 1958
Gaz 21 1967
Gaz 21 1970 |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaldi Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 473 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K juuni 27, 2018 6:21 pm Postita teema: |
|
|
Tere.
See on muidugi tore, et Mees mõtleb viimistlusele, tekstiilidele ja velje värvitoonidele. Me ei tea midagi selle auto keevitustest, küljekarpidest, uutest tagatiibadest ja muudest muredest. Värvi valik peale pahteldustöid ja kruntimist on ju nii lihtne. Selle otsustab Proua. Kui välisvärv või värvid (kolmanda seeria autod ei olnud kahevärvilised) on otsustatud, siis on mõistlik vaadata piiblit Gaz 21, mis annab väga palju valikuid.
Aga mina olen vaid ehitusinsener, kellel on palju Häid Sõpru.
MTJ oskab anda head nõu. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi |
|
Tagasi üles |
|
 |
|