Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1140 Asukoht: Tartu
Postitatud: E sep 24, 2018 2:49 pm Postita teema: GAZ 24 soojendusventilaatori elektriühendused
Tere,
Umbes 15 aastat ei ole mul Volgas sooja olnud, sest eelmine omanik oli soojendussüsteemi eemaldanud. Nüüd on põhjust seda olukorda muuta ning selleks, et mure lahendada, palun seltsimeeste abi juhtmeühenduste loomiseks. Tavapärase elektriskeemipildiga ei suudaks ma kardetavasti kuidagi iseseisvalt toime tulla, sest ei tea midagi neil tavaliselt figureerivatest tingmärkidest ja seega üritan kuidagi harimata inimesele arusaadaval moel oma tagasihoidlikus garaažis hakkama saada.
Nimelt on armatuurlaua all täna lahtiselt mul sellised 2 juhet (kollane ja lilla), mis minu andmetel tulevad soojendusventilaatori lülitist ning ilmselt peaksid ühenduma ventilaatori külge.
Samas on soojendussüsteemi korpuse küljes ka mingi takisti ning seetõttu palun teadjamatel võimalusel mu piltidel olevaid tähti kasutades aidata öelda, mis värvi juhe ning milliste otsade külge peaks olema ühendatud või siis jagada pilti enda auto vastavatest korrektsetest ühendustest.
Üritan nüüd kuidagi konkreetsemalt oma küsimust sõnastada:
1. Mis tähtede juurde sellel pildil siin tuleks ühendada kollane ja lilla juhe?
2. Kas takistist peaks mootorisse mingi juhe jooksma (muidu pole tal ju üldse erilist mõtet) ning kui, siis millise tähega klemmi alt ja mis värvi ta olema peab?
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: E sep 24, 2018 7:45 pm Postita teema:
Tere
Pilt otse sündmuskohalt.
Mõned päevad tagasi minu auto armatuuri all.
Ega jah, selle aja elementaartesemel auto elekter, kus asi jääb 2-3 juhtme taasemele pole midagi ületamatut keskmisele optimistist autoentusiastile. Minu jaoks läheb raskeks, kui mängu tulevad transistorid ja pooljuhid.
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1140 Asukoht: Tartu
Postitatud: T sep 25, 2018 2:49 pm Postita teema:
Suur tänu kiire reageerimise eest, mehann!
Sain täna radiaatorid (igaks juhuks viisin korraga 2 tk) lekkekontrollist kätte ja seega on õhtul võibolla võimalik seda kaadervärki reaalselt ühendama asuda.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: T sep 25, 2018 5:52 pm Postita teema:
Võta heaks. Tegin hiljuti pilti, et oleks hea vaadata, kuidas juhtmeid tagasi panna, kui kunagi oma autot kokku hakkan panema. Pildil on ilusti näha kuidas üks juhe ühendab lüliti põhimõtteliselt otse mootoriga ja teine juhe on ühendatud läbi lisatakisti. Lisatakisti peaks tekitama mootorile aeglase käigu. Tervitades, Urmas
Liitunud: Nov 04, 2004 Teateid: 1140 Asukoht: Tartu
Postitatud: T okt 02, 2018 10:59 pm Postita teema:
Velkord tänud, seltsimees mehann ja samas ka sm.Tihhonov, kes juba 10 aastat tagasi mu Volgale soojendussüsteemi kesklaost välja kirjutas.
Paigaldamine viibis nagu keskmise korterelamu ehitus või mõne uue Moskvitši mudeli seeriatootmine, kuid lõpuks õnnestus nagu Gagarini kosmoselend ja mul on nüüd Volga salongis koguni harjumatult soe.
Elagu ka Gorki insenerid, kes juba Pobedasse keskkütte välja mõtlesid.
Aitäh!
Parimate soovidega,
Västrik _________________ Jõudu annab A-76
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.