Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Sõnum |
Zaparov Seltsimees
Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: L mär 29, 2014 8:20 pm Postita teema: |
|
|
Minul on põhimõtteline küsimus kodanik Andresele. Kumba autot on raskem/kergem teha kas 1960-date Cadillaci või sama ajastu Volgat? |
|
Tagasi üles |
|
|
andres21 Seltsimees
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: P mär 30, 2014 6:00 am Postita teema: |
|
|
Mis mõttes sa seda raskust mõtled? Cadillac on vaieldamatult keerulisem ( vaakum süsteemid, kliimaseadmed, roolivõim, pidurivõim, elektri aknad, servo sulgurid, el. istmed jne.) ja seega ka töö maht vähemalt kaks korda suurem. Ameeriklase tegemise juures on probleem ka tollkeermega poldid.
Samas küsin, et mis tihend ja kuidas on tehase poolt paigaldatud bensiinipaagi ja põhja vahele? Kas sealt peaks õhk läbi käima või püüda see tihendada nii, et sinna vesi ja pori ei satu? |
|
Tagasi üles |
|
|
Zaparov Seltsimees
Liitunud: Jun 27, 2005 Teateid: 881 Asukoht: Nõo sohvoos 4 jaoskond!
|
Postitatud: P mär 30, 2014 9:33 am Postita teema: |
|
|
Mõtlen just osade kättesaadavust ja töömahtu kere juures. Ei ole need Volgad teab, mis ideaal kere toorikud(loe:varasemad atsetüleen keevitused). Ameerika autode puhul on asi märksa lihtsam. Siiski on ka erandeid ja neid olen ka oma silmaga näinud(loe: kokku joodetud põhjaplekid)
Osade kättesaadavus peaks nüüd olema oluliselt GAZ 21le parem,kui 10.a tagasi see oli. Cadillacile saab vist kõike,millest ainult rahakott üle käib.
Bensiini paagi ja kere vahele ei käi mingit tihendit, tuul puhub seal vabalt ringi. |
|
Tagasi üles |
|
|
Sm.Tihhonov Seltsimees
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
|
Postitatud: P mär 30, 2014 7:57 pm Postita teema: |
|
|
andres21 kirjutas: |
Samas küsin, et mis tihend ja kuidas on tehase poolt paigaldatud bensiinipaagi ja põhja vahele? Kas sealt peaks õhk läbi käima või püüda see tihendada nii, et sinna vesi ja pori ei satu? |
Gaz 24-l käib paagi kõrgemate kohtade ja põhjapleki vahele umbes 3mm paksune ... noh ... sisuliselt nagu soome papp. Või mingi veidi pehmem versioon sellest. Ehk siis kaks pikisuunalist papist riba, umbes sama laiad nagu paagivitsad. Ülejäänud osas puhub õhk läbi ja kogub mõnusasti pori. Samad papiribad käivad ka vitsade ja paagi vahele. _________________ Terve aasta poole aastaga |
|
Tagasi üles |
|
|
Marko 01ZEI Seltsimees
Liitunud: Feb 11, 2010 Teateid: 233 Asukoht: Rae vald, Harjumaa
|
Postitatud: T apr 01, 2014 8:31 am Postita teema: |
|
|
Ka Gaz 21 käib paagi ja kere ning vitsade vahel selline tundmatu 3mm tumedat värvi jäik materjal. |
|
Tagasi üles |
|
|
gazik Seltsimees
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: T apr 01, 2014 9:04 pm Postita teema: |
|
|
Panen siis väikese pildirea Andrese projektist.
Tööd on tehtud kõvasti, veermik on valmis, kere on värvitud ja ka kroomosad on valmis. Algamas on komplekteerimine.
Kommentaarid slaididele lisanduvad.
_________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951 |
|
Tagasi üles |
|
|
gazik Seltsimees
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1325 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: T apr 01, 2014 9:09 pm Postita teema: |
|
|
_________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951 |
|
Tagasi üles |
|
|
Õpipoiss Seltsimees
Liitunud: Mar 02, 2010 Teateid: 47 Asukoht: Raplamaa
|
Postitatud: T apr 01, 2014 9:44 pm Postita teema: |
|
|
Pildid nagu väljamaa hvoorumis.
Uhke. Väga uhke. |
|
Tagasi üles |
|
|
Sm Mirski Seltsimees
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1203 Asukoht: Tallinn, Nõmme
|
Postitatud: T apr 01, 2014 10:46 pm Postita teema: |
|
|
Väga ilus käekiri.
Kapotijoon tiivaga väga ühtlaselt jooksmas ja põhja alt paistab ka kena.
ilus konstruktor kevadeks. |
|
Tagasi üles |
|
|
andres21 Seltsimees
Liitunud: Aug 27, 2013 Teateid: 141 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: K apr 02, 2014 5:09 am Postita teema: |
|
|
Tänud Gazikule piltide postituse eest. Kui auto sõitma saan, viin su õllele. Tahaksin küsida põhja kohta. Põhi peale liivapritsi happekrundi, 2K krundi ja põhivärviga kaetud. Kui ma panen nüüd kivikaitse peale, ega siis enam selle ülevärvimine oluline ei ole? |
|
Tagasi üles |
|
|
Siim Kaarel Seltsimees
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K apr 02, 2014 8:58 am Postita teema: |
|
|
oh kurivaim Kus lajatas kaunitariga nüüd. |
|
Tagasi üles |
|
|
Sm.Tihhonov Seltsimees
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
|
Postitatud: K apr 02, 2014 9:03 am Postita teema: |
|
|
Mina lugesin neid läikivaid tükke seal laudade peal nii eile õhtul peale pudelit õlut kui ka täna hommikul. No ja ikkagi tundub, et neid tükke on seal rohkem kui ühe auto jaoks vaja. Ega ometi ... veel üks?
Kivikaitse olen mina pannud alati lõppvärvi alla. Kivikaitse tuleks minu arusaamade järgi ikkagi üle värvida, sest kivikaitse on poorne ja kogub enda külge tolmu ja mustust. Värv oleks esiteks palju kriimukindlam ja libe ka. Põhi püsib kauem ilus ja teda on vajadusel lihtne jälle puhtaks pesta. Lisaks veel seegi pisiasi, et kere värvi kristallpuhas põhi (eriti kui ta hele on) on ikka päris erutav pilt.
Kas nii ilusat põhja enam raatsikski kivikaitsega üle teha? Need mõlemad korrad, mil sa temaga iga suvi sõidad kannatab äkki ka ilma kivikaitseta?
Ma igaks juhuks ikkagi küsin - need hetkel näha olevad ehituspoe poldid on ju külge keeratud ajutisena montaa¸ina? _________________ Terve aasta poole aastaga |
|
Tagasi üles |
|
|
Siim Kaarel Seltsimees
Liitunud: Mar 04, 2013 Teateid: 109 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K apr 02, 2014 9:05 am Postita teema: |
|
|
Tihhonov, ma võtan selle julguse ja vastan Härra eest kuna oli au nendel läikivatel asjadel ka ise järgi käia ja neid on tõesti rohkem kui ühele autole kulub... ja vähemalt asjadele järgi minnes kõlgutati veel mõtet, kas teha üks veel või mitte |
|
Tagasi üles |
|
|
MTJ juhataja Seltsimees
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 490 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: K apr 02, 2014 12:35 pm Postita teema: |
|
|
Kiitus ka minu poolt! Ehk on see lahtisest uksest sisse murdmine, aga kroomvöö augud ustes viitavad veel Lux-versioonile. Ära sa seda viga tee, et I seeriale akende ümber kroomringi paned, ikka ainult alumine vöö! Jõudu ja jaksu! |
|
Tagasi üles |
|
|
kod. Medvedjev Seltsimees
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 206 Asukoht: Pärnu
|
Postitatud: K apr 02, 2014 1:25 pm Postita teema: |
|
|
Kompvek valmib! Hingega tehtud.
MTJ juhataja kirjutas: | ... Ära sa seda viga tee, et I seeriale akende ümber kroomringi paned, ikka ainult alumine vöö! ...! |
Jah, Vahur, sul on õigus. Vahest on reeglitel ka erandid.
Ja see on ikka päris vana foto.
Sellel masinal jookseb veerenn ka alla liistuni, nagu lõpuotsa 21-l. |
|
Tagasi üles |
|
|
|