Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: T jaan 29, 2008 11:12 am Postita teema: Gaz limusiinide vrakigalerii.
Selle teema tegin selleks, et koondada kokku pildid ja pakkuda teile seltsimehed võimalust jälgida kuidas lõppeb osade Gorki tehase kõige väärikamate mudelite, ehk siis Gaz 12/13/14, teekond autona.
Alanud on uus elu, osakesena meid ümbritsevast keskkonnast.
Alustuseks midagi soft`imat
Lisame midagi karmimat...
Ja lõppu selle postituse Hardcore!
_________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: T jaan 29, 2008 10:56 pm Postita teema:
Kuna ma käin mõnikord sm Gaziku elutoas magamas, siis olen näinud ka põgusat ülevaadet tema pildivarudest. Teades, mida seal kõik on, siis ma juba kardan mis siit edasi tuleb.
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P veeb 24, 2008 8:25 pm Postita teema:
Sirvides mõned tunnid automoto foorumit jõudsin veendumusele, et Eesti vanasõnadel on tuline jõud - üks loll oskab rohkem küsida kui 100 tarka vastata. Kuid mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Seal on ka palju huvitavat. Muuhulgas leidsin sellise kena loodusfoto Eesti-Läti piirialadelt.
Viimati muudetud Sm.Tihhonov poolt (P mär 02, 2008 12:16 am), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: P veeb 24, 2008 8:39 pm Postita teema:
Kuigi kõigel siin ilmas on kindlasti olemas loogiline selgitus, jääb mind ikkagi neid pilte vaadates painama mõte - kuidas see elu ikka mõne T¨aika jaoks niimoodi on läinud. Kes on selle eest vastutav, et kõrgema kategooria limusiin vedeleb baraki ees, klaasid katki, tagauks puudu ja tagaistmel käib möllamas rott Robert lastega. Või miks seisab endine Kremli garaazi esindusauto nüüd Läti piirialadel pepu püsti?
Ja sm Gazik. Ma ootan ikka seda kõige karmimat pilti. Sa tead küll.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: P veeb 24, 2008 11:47 pm Postita teema:
On andmeid, et perekond Rooste, koos sugulaste Korrosiooni ja pisiperega (vennad Roostetäpid) annab ka vaatamata riiklikele tähtpäevadele kõvasti plekile pihta.
Säilitagem valvsus!
Sm. Tihhonov. Kui karm on karm? Ja oli see karm ka Gaz 14? _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: R veeb 29, 2008 10:50 am Postita teema:
Tihhonov, kas seda mötlesid?
PS.See ei ole veel kõige hullem vaatepilt. Mul õnnestus hiljuti näha slaidi Gaz 13... portest, st.isetehtud puitkastiga nn.veoautost.
Hea suur auto ju. Kastikaks parim doonor. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Dec 01, 2004 Teateid: 575 Asukoht: Käesalu, Keila vald
Postitatud: R veeb 29, 2008 5:37 pm Postita teema:
Sm. Gazik tuleb viivitamatult rattale tõmmata, lateks siin ilmselt enam korrigeerivat mõju ei avalda. No te vaadake veid pilte. Minu silm neid küll haarata ei suuda. See on ärritav, kui vrakist jääb korraga ekraanile ainult ukselink. Suur ja korrodeerunud. Õuh.
Piltide suurused taas kontrolli alla!
D. Metallov. Kangete prillidega. _________________ Haapsalu EPT
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1327 Asukoht: Tartu
Postitatud: R veeb 29, 2008 5:55 pm Postita teema:
Sm.metalliotsija. Aga mis ratas see sul on mis sõitu teeb? Sellesmõttes, et kui kroomkilp veel ilusti peal on ja ... siis...no... _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Feb 24, 2005 Teateid: 413 Asukoht: Kuusalu Autobaasi värav
Postitatud: R veeb 29, 2008 10:23 pm Postita teema:
Täname sm. Gazikut toredate piltide eest, mul ei mahu need ka arvuti ekraanile ära, sestap projetseerin need vastasmaja seinale.
Oleme siin isekeskiski mõelnud, et kuidas sellised autod sellisteks muutuvad, aga tuleb tõdeda, et kehvad autod lähevad ikka katki. Tegelik põhjus aga peitub ilmselt süsteemis. Kunagi sai meie natuke parema väljanägemisega GAZ 14-ga viibitud seltskonnas, kes tegeles kunagi vajalike inimeste sõidutamisega ja tegeleb sellega ka nüüd. Valdavalt peeti selliseid autosid ikka "igruzhkadeks". Nende korras hoidmisega nähti koledasti vaeva. Meiesugused tegelevad sellega hobi korras ja meile on see huvitav, aga kui inimesele on antud kohustuseks hommikul lennujaama sõita ja säde on kusagile kadunud ja kõige selle tulemusena, läheb palgast maha aga pere tahab süüa saada, siis teeks küll kõik endast oleneva, et sellistele asjadele koht kätte näidata. Ülemustel oli tagapingil küll tore aeleda, aga autojuhtidele terendas piiride avanedes tunduvalt parem põli välismaa autode näol.
Eraisikutele neid autosid valdavalt ei antud ja kui anti, siis üsna läbiaetuna, selles osas on Eestis hästi läinud, et GAZ 14 tüüpi sõiduautod anti neile, kes avaldasid soovi nendega edasi tegeleda ja Eesti autode läbisõit ei olnud kuigi suur. Kollaste kaartide eest autojuhtidele andes oleks Eesti GAZ 14-te saatus olnud üldiselt sama, paar tükki oleks läinud ühele doonoriks ja peale paarikümmet talvist pulmasõitu olekski probleem lahendatud olnud. Arvestades selliste autode ülalpidamise tegelikku eelarvet, ei ole neid autosid maailmas sõitmas kauaks. Paremad eksponaadid lähevad lihtsalt muuseumitesse seisma ja ülejäänud ussitavadki läbi lihtsalt seistes. Kõige problemaatilisem koht on raami esimese osa ja kere vahel, alguses lööb lihsalt august läbi sõites kapoti lahti, aga kümnekonna aasta pärast seisabki Läti piiri ääres toki otsas. Või leidub keegi, kes võtab auto algosadeks, teeb kõik vajalikud tööd ära ja ei ehmata selle üle kui kogu auto peale on kulunud 2 miljonit krooni. Ometigi on suvalise suurema Mersuga lihtsam toime tulla, sõiduomadused on kordades paremad ja eelarve tuleb taskukohasem, sest juppe on võimalik tehasest tellida. Investeerimise reeglite järgi maksab W100 Mersu nii palju kui sinna on investeeritud. Nõukogude tehnika puhul aga on üldsuse silmis tegu mingite "igruzhkadega".
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 3
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.