Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-Ventiil ja Vimpel
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 301 külastaja(d) ja 0 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - G-3102 erinevad mudelid
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

G-3102 erinevad mudelid

 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N nov 18, 2004 11:04 pm    Postita teema: G-3102 erinevad mudelid Vasta viitega

Kas keegi oskab öelda mis on selle G-3102 täpne mudelitähis millel on G-14 V8 mootor, iluliistud tiibadel ja ustel, Tšaika ilukilbid ja konditsioneer täpne mudelinumber (G-31013 on lihtsalt V8 mootoriga, välimus on sama tavalise G-3102-ga).
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: N dets 02, 2004 12:55 pm    Postita teema: Vasta viitega

väga täpse vastuse jään ma küll võlgu, aga ehk on abiks ikkagi. sest eks neid oli V mootoritega teisigi.

juba 70.ndate keskel telliti NL ühest ministeeriumist 24-st klass kõrgem masin. töötati välja näidiseksemlparid (tänapäevases mõistes siis 3102 eellased): 3101 (mootor V6; 3,5 liitrit), 31011 (V8; 4,25), 31012 (V8; 5,53; automaatkast), 31013 (sama, mis eelmine, ainult mingi elektrisüsteemi erinevusega), 3102 (V8; 4,25; ZMZ-4025) ja 31028 (VAZ-i rootormootor). kuid 1981 teatati vaid 3102 tootmisse võtmisest. millegipärast aga vahetati selle mootor hiljem (huvitav, kas ikka enne seeriatootmise algust???) "tavalise" ZMZ-402 vastu.

ka mul tekkis mõni aeg tagasi küsimus, et mis täpset mudelitähist siis 3102 V-mootoriga omas, sest idee poolest oli see muna juba enne kana olemas...

pärast tulid veel nt. eksperimentaalsed 31014 (1985), pikendatud kerega 3102L (1987), 31015 (MB 2,6 mootor; 1989) ja 31016 (mootor V-8 oli 3,4 liitrine ja laenatud 3105-lt), aga see on juba teemaväline.

mõned neist katsetest on väljas ka n.-novgorodi GAZ-i muuseumis. kuna varsti plaanis minna, siis ehk saab pildilisa ka.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K juuni 01, 2005 9:39 am    Postita teema: Vasta viitega

Lugupeetud seltsimehed. Lubage tuua Teieni alljärgenv pildiseeria eileõhtusest autosõiduelamusest.

Haigutab tigedalt õue peal ja EI OLE 3102


Pealtnäha täiesti tavaline Volga. Isegi summuti on tavaline.


Aga pilt kapoti alla:


Ei saanud hästi aru? Liiga kaugel? Aga palun, vaatame lähemalt


Jah seltsimehed, Gaz 31013 järjenumbriga 156.


Viimati muutis Sm.Tihhonov (E veeb 06, 2012 12:12 am), kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: L jaan 07, 2006 11:34 pm    Postita teema: Vasta viitega

Eelnevale mustale loomale (loe 31013-le- toim.) võiks järgneda teine äärmus- kollane GAZ 31021.

Mootor- GAZ 2401 taksolt laenatud
Kütus- A-76
Salong- askeetlik vakstusisu
Tootmisarv- valmistatud 3tk.
Valmistamise
eesmärk- kuna algselt oli GAZ 3102 mõeldud asendama GAZ 24, siis oli vajadus katsetada ka taksoversiooni. Aga nagu teame läks kõik teisiti ja GAZ 3102-st sai massauto asemel eliitsõiduk (auto sai liiga hea) ja seega loobuti ka taksovariandist.

_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R mai 26, 2006 11:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Panen siia ka ühe skanneeringu Gaz 31011-st koos tehn. andmetega.
Ülesvõte on tehtud Moskvas näitusel AUTOPROM `84
Pildilt on küll halvasti näha, aga see ongi see mudel millel on originaalis külgedel iluliistud tiivakeskel ja rattakoopa äärtel nagu Gaz 14-l. Auto värviks helebeež.


_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: R sep 01, 2006 8:48 pm    Postita teema: Vasta viitega

Pajataks siis jälle mõnest tähtsast toimunud kultuuriuudisest. Räägiks nimelt natuke Gaz 3102 baasil valmistatud universaalidest.
Kõigepealt panen siia paar pilti antud autost, kuna enamik tõelistest volgahuvilistest pole neist miskit kuulnud.

[/img]
Jälle oli Gorki tehases aeg sealmaal, kus tuli otsustada mis nina pannakse külge universaali Gaz 24-12 järglasele. Oli kaks varianti- kas 31029, niiöelda "rahvaVolga" või 3102 oma. Mõlema auto baasil tehti mitu katsemudelit.
Siiski otsustati "uue mudeli" 31029 kasuks. Tolleks ajaks oli õnneks vastu võetud otsus, et 3102 (tehase koondnimetusega "Klassika") masstootmine lõpeb ja väikeses mahus toodangule pole mõtet universaalmudelit juurutada.
Praeguseks ajaks on 3102 väidetavalt 10-st originaalsest universaalist säilinud 4.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: N veeb 08, 2007 5:49 pm    Postita teema: Vasta viitega

Lp. ettevõtjad ja poliitikud

Seoses tekkinud olukorraga, kus Eesti Politsei töötajad sõidavad üksteise järel Soome tapeeti panema, peame hakkama ise oma julgeoleku eest hoolt kandma. Esiteks muidugi valvake paremini oma isiklikke asju. Ärge hoidke rahakotti või mobiiltelefoni tänaval kõndides käes, vaid peitke see mantli taskusse. Vältimaks enda ja oma lähedaste sattumist kaabakate füüsilise nuhtlemise objektiks oleks mõistlik kanda enesekaitseks kaasas head tugevat labidat. pika varrega. Neid saab igast kodutarvete poest või TK Vasar esinduskaulpusest. Hää virutada.

Kui te aga lihtsaid vahendeid ei usalda, ostke endale turvaline pereauto. Miks mitte näiteks B6 tasemele soomustatud Gaz 3102. Hind on 59000 Eurot. Autod on uued ja libedad lateks istmed on hinna sees.

Olete oodatud proovisõidule.




Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: E mär 05, 2007 4:07 pm    Postita teema: Vasta viitega

Panen siia ka lõpuks ka pildi minupoolt teemaalguses mainitud sõidukist.
Nimelt originaalliisturingi, teistsuguse iluvõre jm. huvitava varustusega Gaz 31011-st.


Kui 31013 oli lihtsalt "nahkkuubede" "tööloom"ehk daganjalka, siis selle 31011 puhul on tegemist tsiviliseerituma versiooniga v8 mootoriga 3102-st, mis on mõeldud seltsimeestele, kes kasutavad peamiselt tagaistet.
Auto on koostatud Gorki tehase spetsiaalstuudios täiesti samal kvaliteeditasemel Gaz 14-ga. Lisaks eelmainitule on korralikum värvkate, salongimaterjal nagu T¨aikadel, paigaldatud tagapeatoed, konditsioneer, eriside.
Kahjuks on antud mudelit valmistatud ka kõige vähem võrreldes teiste väikeseeria v8 3102-tega. [/img]
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: E veeb 06, 2012 1:07 am    Postita teema: Vasta viitega

Mind huvitab juba pikemat aega, mida täpsemalt kujutas endast erimudel Gaz 31014. Veetsin täna palju aega internetiavarustes, kuid oma küsimusele vastust ei saanud. Tekkis hoopis palju uusi küsimusi ja tähelepanekuid.

Hea õnne korral on võimalik leida vanu fotosid 3102 eelseeria autodest. Selgub, et nendest oli üsna mitu versiooni, mis erinesid üksteisest pisidetailide poolest. Näiteks allolev foto. Esmapilgul arvasin, et see on täpselt sama auto, mis eelmises sm Gaziku postituses. Aga tegelikult on lisaks numbrimärgile siin erinevusi veel. Esiteks on tal peeglid vähe moodsamad ja teiseks hakkab silma toonitud ribaga esiklaas. Siiski arvan, et see foto tõesti pärineb aastast 1980, nagu seda algallikas esitleti.


Järgmisena süvenesin veidi 1984. aasta Avtoprom 31011 näituseauto fotosse. Peegel on siin küll üldse ära varastatud, aga muidu tundub auto samasugune nagu need kaks eelmist. Siiski on jälle üks erinevus mõlema musta värvi autoga. Huvitava elemendina on sel autol esitulede prillid ja suunatuled kroomitud äärtega.


Siin väike suurendus.


Järgmisena avastasin ühe sellise versiooni. Taas hakkavad silma kroomäärtega tuleprillid ja suunakad. Ka temal on toonitud ribaga esiklaas. Aga mingi hoopis kolmas variant esivõrest, kus kroom tõuseb üles kuni kapoti nurgani. Peegeldus kindlasti veidi võimendab seda efekti, kuid näha on, et ka võre osa tõuseb tavalisest kõrgemale ja kroom ronib kapotile. Ja ma väga ei usu, et see on fototöötlus. Oskab keegi seda kommenteerida, mis plaanid seltsimeestel olid?


Edasi paar fotot algupärasest 3102 universaali prototüüpidest. Nagu näha oli neidki rohkem kui üks. Kas neid ka väikseeriana tehti??? Huvitava detailine hakkab silma tagaklaasi kojamees, mida näiteks 2412-le ei pakutud. Huvitav milline ta seest oli? Kuna tal polnud taga varuratta luuki, pidi mingil määral erinema kogu pakiruumi sisu. Kas tal üldse oli 7 kohta? Äkki oli taga pehme iste? Selle pruunika auto foto daatumiks on märgitud 1979.



Siin üks juhuslik foto limusiinist 3102L. Ta pole küll päris algupärane 1987 aasta oma. Kuid siiski 14 velgedega, vana armatuuriga ja vanade istmetega. See oleks päris edev.


Aga endiselt - kui keegi oskab lahti seletada, milles seisnes 31014 eripära, oleksin huvitatud. Kas ta oli äkki kahe karpaga moootriga? Või oli ta lihtsalt mingi edevama polstriga variant.
_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Sm. Klabunov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 12, 2004
Teateid: 197
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: E veeb 06, 2012 9:51 am    Postita teema: Vasta viitega

Ei oska küll midagi asjalikku lisada, kuid leidsin oma arhiivist veel ühe foto. Ei mäletagi enam, kas see on kuskilt siit fooumist salvestatud või tegin selle tehasemuuseumis.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Grupp Seltsimehi
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jun 02, 2005
Teateid: 168
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: T veeb 07, 2012 7:34 pm    Postita teema: Vasta viitega

Sm. Tihhonov,

teie valduses peaks olema üks raamat mootoritest. Mälu järgi oli seal ära toodud 31013 ja 31014-e mootorite erinevused.

Lugupidamsega
Grupp Seltsimehi
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Atašee
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: May 27, 2010
Teateid: 72
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K veeb 08, 2012 8:59 am    Postita teema: Vasta viitega

Huvitavat lugemist/vaatamist: http://volga3102.blogspot.com
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm.Tihhonov
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 08, 2004
Teateid: 2784
Asukoht: Telliskivi, Viimsi

TeadePostitatud: K veeb 08, 2012 1:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Seda nimekirja olen ka varem lugenud. Olgu see siis siingi ära toodud. Lisaks sellele eksisteerib veel paar erinevat nimekirja.

ГАЗ -3101 "Волга" 1969-1975
Автомобиль с двигателем V 6, 125 л.с. За 8 лет построили несколько экземпляров, возможно доводили один.

ГАЗ-31011 "Волга" 1977-?
С двигателем V8 в 160 л.с.,с 4-х камерный карбюратором и новой передней облицовкой. Выпуск - 2 шт.

ГАЗ-31012 "Волга" 1986-1989
Серийный автомобиль с двигателем ЗМЗ-2424 195 л.с. и новой задней пружинной подвеской.

ГАЗ-31013 "Волга" 1986-1996
Серийный автомобиль с двигателем V8 220 л.с.

ГАЗ-31014 "Волга" 1985
Опытный автомобиль с двигателем от Чайки.

ГАЗ-31015 "Волга" 1989
На автомобиль устанавливался 2,67-литровый двигатель Mercedes-Benz 166 л.с. . Опытные экземпляры.

ГАЗ-31016 "Волга" 1992
Шасси ГАЗ-3102. Двигатель ЗМЗ-2424. 195 л.с. Опытные экземпляры.

ГАЗ-31016М "Волга" 1986
Ходовой макет полноприводного автомобиля с кузовом 3102. Выпуск 1 шт.

ГАЗ-31017 "Волга" 1996
Автомобиль с наддувным двигателем ЗМЗ-4064

ГАЗ-310207 "Волга" 19XX
Автомобиль изготовленный для стран с тропическим климатом.

ГАЗ-3102Л "Волга" 1987
Удлиненный вариант стандартного автомобиля

Aga see ei ole kindlasti päris 100% tõene info. Siin tekib esiteks konflikt 31013 ja 31014 vahel. Kui 31013 on selle info põhjal seeriamudel 220hj V8 mootoriga, siis mille poolest erineb 31014 eskperimentaalmudel "T¨aika mootoriga"? T¨aika gaz 14 mootor oligi V8 220hj. Pealegi tuginedes raamatule, millele viitas Grupp Seltsimehi, ei olnud 31013 kunagi 220hj mootoriga. 31013 kasutas spetsiaalselt tema jaoks välja töötatud V8 mootorit, mis oli veidi mugandatud variant Gaz 14 mootorist, ühe karburaatoriga ja 200hj. Sellepärast ei usu ma ka 31013 olemasolusse enne 1989. aastat, kuna alles siis hakkas tehas valmistama tema mootorit.

Selle järgi justkui võinuks 31014 ollagi eksperimentaalmudel 220hj kahe karpaga mootoriga? ZMZ mootorite raamatust pole mina viiteid leidnud mudelile 31014.

Ka "seeriamudel 31012" tundub veidi kaheldav. Mina pole siiani leidnud mitte ühtegi viidet, et mõni selline oleks tänaseni säilinud. Ainsad käegakatsutavad erimudelid on ikka olnud 31013. Samuti pole mina näinud mitte ühtegi fotot, kus 3102 kapoti all oleks mainitud ZMZ2424 mootor. Kui keegi omab mõnda pilti, oleks huvitav näha.

31013 kapotialune


2424 kapotialune

_________________
Terve aasta poole aastaga
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri Külasta postitaja kodulehekülge
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Volgadest üldiselt ja fotonäitused Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 1

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud