Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 472 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K juuni 19, 2013 8:38 am Postita teema:
Ikka tuleb muresid juurde.
Vaadake järgmist pilti:
Kas on tõesti nii, et kinnitusaugud on erinevad? Kuna ajasin käepidemed sassi nii küljes olevad kui tagavarad, pean ise selgusele jõudma. Eilsel kohtumisel Marko ja MTJ-ga sain tarkust, et vist ongi ernevatel seeriatel erinevad kinnitused.
Toomas andis muidugi head nõu, et kõigepealt pane polt sisse pöidla kinnitisse ja siis alles teine polt. Katsetame. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 472 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R juuli 26, 2013 10:53 pm Postita teema:
Tegelikult on mul hea meel, et KAASKANNATAJATEL ei lähe ka kõik nii hästi. Muidugi on Meie seas Keegi Martin- Duratsell , kellel kõik laabub. No mul ei tule inspiratsiooni peale, et osta 1,5mm-ne puur ja puurida karvatihendite kinnitamiseks igale liistule 3 auku. Tean, mis tähendab koerasabast üle saamine, aga tühja need tihendid. Suvel saab ju sõita ka ilma klaasitihenditeta Volga poodi ja tagasi (mul muidugi vaid üle Hendriksoni küüru).
Natuke on häbi käia Nõmme turul iga kuu 3 teisipäeval ilusaid autosid vaatamas.... aga keegi ikka võtab auto peale.
Tegelikult on süüdi see, et läksin üle mitme aasta tööle -Eesti Post ehitusasju ajama ja sinna kulub mu aeg.
Tegutseme _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 472 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K aug 07, 2013 8:41 pm Postita teema:
Hakkasin lõpuks nokitsema. Ostsin uued uste polstri ülemised liistud. On küll kenad, aga kinnitamisele pole tootja mõelnud. Tuleb puurida uued augud ja osta mitu puuri.
Järgmise tööna võtsin ette salongis armatuurialusekülgseinte vormistamise. Mulle ei meeldi mustad väsinud papid. Võtsin mõõdu ja lõikasin vaibakangastuued tökid. On see õige, ei tea, aga vaip on kuidagi hubasem ja ehk vähendab ka müra.
Mida ma teen tulemüüri katvate pappidega, veel ei tea. Kas värviga üle tumedaks või katta plastiga, nagu tegi Lassiniit? Pean veel aru.
Aga tegutseme... _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Postitatud: R aug 09, 2013 11:00 am Postita teema:
Võib olla on need liistud mõeldud, hoopis kahepoolse teibi või suisa liimiga, polstri külge kinnitamiseks? Mõte tekkis mul juba ammu aga mine sa tea,mida need järelturu osade tootjad tegelikult silmas pidanud on.
Jalamattide osas soovitus: juhi jalgade alune põranda matt peaks, olema soovitavalt pealt väikse kummikattega. Kuna pori ja muld jääb sinna nagu nii, siis kummi pealt on seda kergem puhastada. Mõnedel autodel on juba selline koht lausa olemas, tehase poolt(nagu VAZ 2106l).
Mina plastmassist tulemüüri kattesse hästi ei usu. Praegust peaks liikuma üsna kvaliteetset ja ajastukohasele ligilähedast materjali, millega asendada vana ja väsinud tükk.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: L aug 10, 2013 11:11 pm Postita teema:
Vanad, kuid korras tulemüüri papid oleks ilmselt lihtne musta mati aerosooliga üle lasta. Olen näinud, et nii tehakse ja tulemus on jäänud viisakas. Aga, vaata, et miskit muud ära ei määri selle värviga. PArem on need papid värvimise ajaks õue välja võtta.
Parimat!
Tubli!
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 472 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R nov 08, 2013 2:51 pm Postita teema:
Sorry, olen jälle aktiivne.
Ei anna mulle rahu ikkagi Volga tavalised pidurid. Sõitsin eile veidi Kitsekülas ringi ja kohe ei saa autot pidama. Võtaksin eeskuju Volga Venemaa foorumitest, kus pannakse üle 1 milj. maksmatele Volgadele pidurivõimendi. Jah, ostsin 2atagasi 24-ja võimendi, mille kohe pean peale panema.
Teatavasti on 21-e kollektoris täiesti olemas avaused, mida kasutada võimenduse tarbeks vaakumi saamiseks
Selline on võimendi, mis vajab ühendamist
Siis saaksin sellise süsteemi, millest on ehk abi
.
Kas võib kollektorisse puurida uusi avausi? _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Sm.Kaldi annaksin teile veidi nõu pidurite osas ja küsiks ka ühte teist lisaks aga seda priivaatsõnumite teel.
Kollektorisse auk puurida? Pole halb mõte aga vana malm on habras ja võib praguneda ja puruneda,kui seda keermestama asuda. Sellega peaksite arvestama kohe kindlasti.
Liitunud: Feb 11, 2010 Teateid: 234 Asukoht: Rae vald, Harjumaa
Postitatud: R nov 08, 2013 11:02 pm Postita teema:
Kaldi.õhuta pidurid ära ja pane uus õli, kui vaja.Mehanilise pumbaga surve peapumbale sisse ja pidurid on OK. Olen ise 21 volgaga sõitnud 4 hooaega u.12000km. Võin kinnitada, et kui on vaja, pidurdad nii, et rehvid suitsevad.
EI ole vaja seda koledat kobakat sinna.
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 774 Asukoht: Tallinn
Postitatud: N nov 14, 2013 9:42 pm Postita teema:
Olen samuti vanakooli mees. Paljud kurdavad, et pidurid on nõrgad minu masinal. Minu meelest on päris normaalsed. Ja olen ka pidurdanud äkkpidurdusi ning saanud väga hästi seisma (siiani õnneks).
Usun, et ei pea oma kena originaalmasina kapotialust koletistega kaunistama.
Vaata parem pidurid üle! Vahel tuleb neid Volga puhul korduvalt üle vaadata!
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N nov 14, 2013 11:53 pm Postita teema:
Dr. Watson kirjutas:
Paljud kurdavad, et pidurid on nõrgad minu masinal. Minu meelest on päris normaalsed.
Watson, sa oled nii tore oma lõputu optimismiga. Ma küll tean ühte tuttavat ülevaatajat, kes kunagi muu jutu sees mainis, et Watsoni Volga andis stendis vääääga napilt pidurite miinimumnormi üldse välja.
Eks Kaldi peab ise otsustama mida teha. Ma muidugi üritaks ka Gaz 21 juures vältida omaaegseid populaarseid uuendusi nagu G24 pidurivõim ja Lada soojendus. Äkki mõned kogenumad 21 mehed teevad Kaldi autoga paar kiiremat ringi ja annavad ehitusinseneri autole objektiivse hinnangu? Ning kui asi on halvasti, siis ulatavad abikäe? Mina võin õlut tuua. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Feb 14, 2006 Teateid: 468 Asukoht: Tallinn
Postitatud: R nov 15, 2013 10:02 am Postita teema:
Kaldi, ma arvan, et sa soovid sisimas tänapäevase auto pidurdusteravust. Kindlasti on see saavutatav kõiksuguste võimendite ja kas või ketaspidurite paigaldamisega. Aga kas on tarvis? Vana Volga pole ju kihutamise auto ja kui süsteem on toimiv siis pidurdab ta piisavalt. Ehk peaksid sa kellegi teise G-21-ga sõta proovima, et võrrelda oma auto pidurdustõhusust. Võimalik, et sinu auto piduritega on kõik parimas korras.Kuiva ilmaga olen nõus ka enda auto garaa¸ist välja ajama, et pidureid võrrelda.
Ida Limusiin _________________ Harjutamine teeb meistriks (ja hiljem tsehhi juhatajaks)
Liitunud: Feb 20, 2011 Teateid: 207 Asukoht: Pärnu
Postitatud: R nov 15, 2013 8:09 pm Postita teema:
Pidurite ehitus üldjoontes on mudelitel M-20, M-21, Gaz 24, Uaz kattuv ja osaliselt detailideski omavahel vahetatavad.
Endal on kogemus vana Volgaga ja Pobedaga. Pean tunnistama, et Pobeda pidurid on sama jõu rakendamisel tõhusamad. Eriti hästi võtavad pidurid esimestel pidurdamistel, kriuksuga, peale kauemat seismist, talvitumist. Pobil pole nende 15 aasta jooksul, mil ta on olnud minu valduses, üldse vajadust olnud pidureid remontida, isegi õli pole vaja olnud lisada.
No ja ka gaasi on Pobil kergem vajutada, kui Volgal, kuigi Volga gaasihoovastik koos tagastusvedruga on originaalne. Üldse on Pobedaga sõitmine, tema juhtimine välismaist päritolu radiaalrehvide kaasabil suuresti nauditavam ja mitteväsitavam Volgale vastupidiselt. Ka naispool kinnitas seda.
Eks see piduri kergus-raskus Pobeda ja Volga puhul tuleneb suuresti pedaali ehituse erinevusest: hoova telje ja hoova selle osa vahekaugusest, millisest rakendatakse piduripumpa. Pobedal rakendatakse piduripumpa hoova lühemast otsast, mis jääb teisepool telge, hoova pikema osa otsas on pedaal. Volgal aga hoova otsas ja pumba lükkamine toimub mõned sentimeetrid teljest pedaali poole. Juba siit tuleb piduripumbale rakenduva jõu erinevus jalaga pedaalile vajutatava võrdse jõu puhul. Ehk teisisõnu jõuõlg on erinev.
Pidurdamise võivad raskeks teha ka kinnipaakunud detailid: kolvid ei liigu silindrites vabalt, klotsi otsad võivad ekstsentrikutele kinni roostetada jne. Kõigepealt peakski iga ratta juures need asjad üle kontrollima ja korda tegema.
Allpool, joonistel on veel üks oluline nipp pidurite tõhustamiseks. Selleks peaks asjale füüsikaliselt ja loominguliselt lähenema. Ehk piltlikult võrreldes, suurt kivi maast kahe käega on raskem tõsta, kui sama kivi kergitada pika kangi abil, tarvitades jõuõlga.
Klotse saab trumli suhtes liigutada estsentrikute abil, mis pildil on klotside alaosas. Ülemisel joonisel tinglikult on ekstsentrikutest piduriklots reguleeritud nii, et tema ülemine, pidurisilindri poolne osa rakendub vastu piduritrumlit jõuga F2, alumisel joonisel aga rakendub sama jõuga F2 klotsi ekstsentrikute poolne ots, vastavalt ekstsentriku sellekohasele reguleeringule. Ka on joonistel toodud ära rakendunud suuremad jõud F3 ja nõrgemad jõud F1. Joonistele on maalitud kolmnurgad, mille nurkadele rakendatakse enim jõude. Võrreldes ülemist ja alumist joonist, on näha, et klotsile mõjuva ühesuguse jõu puhul on silindrile ja eksentrikule mõjuvad jõud pöördvõrdelised. Kolmnurkade jämedaim joon näitab suuremaid rakendatavaid jõude. Pidurdamisel läheb pruunide sikk-sakkidega värvitud klotsi pinna osa puutesse trumliga esmalt.
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.