Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E dets 05, 2016 6:00 pm Postita teema:
Võtsin kolleegi märkusi tõsiselt:
Tegemist autoga, mille kerenumber on seeriast 85572
Auto spidomeeter on venekeelne, ju siis tehtud siseturul laiamiseks. Ise leidsin kavala rooliluku. Nimelt igal juhil peab kaasas olema oma käigukang
Suurim suvine töö oli nn. tilkuva salongiradiaatori remont. Tegelikult polnudki vaja keevitada, tinutada, sest hea pesu ja korralikult tehtud ühendused tulid korda teha. Senini peab.
Ja sellise hea tujuga läks ta tagasi garaazhi. Spidomeetri näit ca 4 km.
Pidurite remont jääb järgmisesse aastasse.
Hea, et uksetihendid said liimitud. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E mai 22, 2017 4:25 pm Postita teema:
Kuidagi tuleb käed õliseks teha:
Doktor Watsonil ei olnud reedel patsiente ja ta tuli 4 rattalisi ravima. Nimelt puudus sellel autol originaalne klaaskupliga bensiinipump, mille panime peale. Vahetasime väsinud tihendikummi uute "kiledega" ja tööle ta hakkaski. Nüüd kohe näeb, millist värvi on bensiin. Edasi musta numbrini. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P juuni 24, 2018 6:01 pm Postita teema:
Tahan natukene kirjutada oma Jaanieelsetest ponnistustest. Võtsin ära originaalsed uste alumiste osade moldingud ja asendasin neid läti Gaz21.lv toodanguga. Pole hullu, sobisid, aga vaja jälle auke juurde teha ja viilida-lihvida. Tulemus parem ja läigib rohkem. Nüüd hakkan pilte üles laadima. Jälle variandid: 350 ühikut või 800 ühikut. Västrik aita, miks nii palju. Elu peab olema lihtne. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Viimati muudetud kaldi poolt (P juuni 24, 2018 6:35 pm), kokku muudetud 1 korda
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P juuni 24, 2018 6:20 pm Postita teema:
Selline sai ta veidi hiljem:
Särab tõesti paremini kui 1960.a. toodang.
Mõni aasta tagasi sain Vanalt Sõbralt Unolt juhi esiakna avatava kolmnurga. Minu omal oli link eemaldunud raamist. Olgu asi korrektne ja kohe asendan kingituseks saadud kolmnurga:
Vist sai pilt lisatud. Tegelen tehniliste asjadega. Tänan Unot ja soovin Talle head Jaani lõppu. Pildi laadimiseks läks vaid 10min. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 10, 2018 9:41 am Postita teema:
Ega see linnapeale laiamine nii kerge olegi
Võtsin ette Torustiku läbi puhumise. Eelmisel aastal ostsin uue peapumba. Kuna sellel puudus surveklapp, kasutasin originaalkaant, kuhu surusin Honda pumbaga rõhku. Midagi tuli õhutusniplist välja aga vähevõitu.
Katsetused jätkuvad. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T juuli 10, 2018 9:57 am Postita teema:
Kurtsin oma muret foorumlasele Valgutale. Tema soovitaski voolikut uurida. Võtsin lahti ja Watsonilt saingi uue tagavaraosa. Veidi pikem, kui vana, aga õhk käis läbi.
Nüüd kiiremale ringile Kauba tänavale. Teate, kui hea tunne on, kui rattad pidurdavad ja suudad pedaali vajutada. Aga...
Millegipärast töötab minu auto ainult suurtel pööretel. Sain isegi 3 käigu sisse, aga siis Sinilind väsis ja enam ei käivitunud. Õnneks aitas Jaapanlane hädast ja andis täkku. Tuurid üles ja ruttu koju. Kas tõesti on probleem relee-regulaatoris? Kas pean asendama uue P350-ga?
Tore on omada ilusat autot, mis ei sõida! _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: T juuli 10, 2018 11:48 am Postita teema:
Kummaline värk. Laadimise kadumise tagajärjel ei tohiks ju mootor kohe seiskuda. Tavaliselt saab aku pealt veel tükk maad sõita. Esialgu ei vilgu suunad enam normaalselt jne, alles viimases järgus seiskub mootor. Kui aku täitsa kutu on, siis on see muidugi võimalik. Laadimist saad ju kohapeal kontrollida, enne kui pingeregulaatorit vahetama hakata. Mingi ühenduse jama. Ja üldse PP350 on gaz 24 vahelduvvoolu pingeregulaator. Kas Su sinilinnul on 24-ja genekas? Tead meil jäi üks 21 kunagi selliselt järsku seisma, kui aku klemmid ei andnud korralikult ühendust! Kontrolli üle need jämedad kaablid mis Aku pealt massi ja starteri peale jooksevad, samuti mootori ja kere massijuhe!
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 768 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K juuli 11, 2018 2:29 pm Postita teema:
Sm Mehanni elektrijutu jätkuks soovitan ka jagaja ja küünlad kontrollida (nt. kontaktivahed). G22 sai nii väga hea.
Kaldi! Kas said nüüd pidurid täitsa korda?
Tubli!
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: P juuni 16, 2019 9:49 pm Postita teema:
Mõtlesin, et kirjutan lahti selle 2 seeria moldingute teema. Minul vedas. Autol olid õiged moldingu kiinitused, mis olid varjatud.'Olin isegi imestunud, et mis kuradi klambrid need on. Nüüd olen õnnelik, et on originaalid ja läbivaid polte polegi.
See on originaal. Sõbrad Võrumaalt, peate aega tagasi keerama.
Sõitsin ilusate ilmadega mai kuus. Käima läks küll täkumasinaga.
Areneme edasi. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Tallinn
Postitatud: T sep 27, 2022 8:19 pm Postita teema:
Kas tõesti on möödunud 3 aastat? Tegelikult nii oligi. Plaanisin täna äratada autot ja bensiini üles laadida.Klaaskupli all oli veidi hägune. Puhastasin, eraldasin ja lasin õhu välja. Startis ja soojenes. Vaja veel karburaator puhastada ja reguleerida. Ta töötab ikkagi. Homme võtan karburaatori uuesti ette. Tarkpead võivad tulla nõu andma. _________________ Kaldi 5025 328
Annan ka ehitusabi
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lehekülg 9, kokku lehekülgi 9
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.