Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: K okt 28, 2009 10:32 am Postita teema: Gaz 21 III seeria, ANTS
Nii, peale mõningast kaalumist mõtlesin siiski teema teha. HEtkel on meil 3 III seeria 21-te kuid ükski neist pole eriti heas korras.
Volgad soetasime 4- 5 aastat tagasi aga siis miskipärast huvi rauges,
sest tegelesime maja ehitusega ja volgad asusid kodust 15 kildi kaugusel.
Eelmisel aastal võttis volgaehitus uuesti hoo sisse, sest me pidime need volgad ära tooma, kuna neil käisid vandaalid kallal, kes kahjuks palju asju puruks peksid
(mis sa teed kui inimesel on IQ väiksem kui jalanumber). Nüüd olid tekkinud kodu lähedale ka ideaalsed ehitustingimused ning me hakkasime neid tasapisi lammutama,
et välja selgitada milline jääb toorikuks ja milline toonoriks.
väike pildimaterjal ka hulka siis saate aru mis tegid vandaalid ja kui heas korras nad on:
See hall isend e. õppevolga nagu me seda nimetame on üldiselt väga halvas korras kuid toonoriks kõlbab nimelt on tal eest poolraamid alles väga tugevad ja istmeraamid ka korras aga pakiruumist
ja uste ümbert võib kruvikaga kerge vaevaga läbi tungida.
See volga on puhanud loorberitel sest me tegime talle kerge lammutustöö
ja panime sooja garaa¸iossa seisma.
Nii ja nüüd meie toorik, mis esmapilgul ei ole just paljlubav kuid vaatame mis saab Praeguseks oleme ta päris pulkadeks tõmmand
ainult mootor veel põriseb aistevahel. See on ainuke ka mis veel omaljõul liigub.
sellega oli meil muidugi parajalt probleeme sest me ei saanud seda liikuma sest sidurit ja pidured polnud, Sai siis vahetatud ära mansetid ja õli sisse,
kuid sel hetkel tegime saatusliku vea, nimelt Dot 4 ei sobi hästi volgale ja mõningase seismise järel sidur jälle ei lahuta. Niipalju saime ta korda,
et garaa¸i sisse ja välja sõita ning korra ka endale tuhhi peale ajada mööda hoovi Volgaga kiiremaid tehes.
Liitunud: Aug 07, 2007 Teateid: 492 Asukoht: Tallinn
Postitatud: K okt 28, 2009 9:34 pm Postita teema:
Tere tulemast GAZ-21 taastajate peresse! Esimesed pildid minu autost ei olnud sugugi paremad, kuid hea tahtmisega on võimalik tuua sellised sõidukid tagasi liiklusesse. Soovin jõudu ja andke ka foorumile teada oma tegemistest!
Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: N okt 29, 2009 4:36 pm Postita teema:
Põhimõtteliselt on hetkeplaan selline, et kere ja salong teha orginaalilähedane aga mootori ja kasti paneks teise.
praegu on tal juba peal minuarust 24 mootor ja kast sest käigukang põrandas sinna on aretatud varem veel peale siksi soojendus ja
siis veel tagaklaasi puhurid, need oli ka plaan esialgu alles jätta sest see ei riiva eriti silma, nagu mulle ka targemad mehed rääkisid
siis lada soendus pidi ka paremini sooja andma.
Ei ole plaanis teha mingit päris näituseautot peaasi et endal oleks mugav ja lõbus ringi kruiisida .
fotoka tühjaks laen siis panen nende leiutiste pildid ka üles.
Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: R okt 30, 2009 10:24 am Postita teema:
Sai vähe jälle koolivsheajal nikerdamas käidud. Et paremini asjadele ligi pääseks eemaldasin kõikvõimalikud kereplekid.
Õnneks tulid kõik poldid ilusti lahti, sest eelmine omanik on neid vist korduvalt eemaldanud.
Uksed pidin ikkagi eemaldama ilma hingeteta, sest paar kruvi/polti
keeldusid isegi lookkruvikaga eemaldumast.
eelmine omanik on teinud ka tõsist tugevdustööd:
Ise hakkasin mässama juhtmestikuga, pärast pikemat arutelu erinevate inimestega
selgus, et kõige mõistlikum on see sasipundar eemaldada terves tükis ja
pärast kõik uus vedada. Isa arvas veel, et igas korralikus raamatukogus
peaks ka olema volga elektriskeem. Need juhtmed mis hetkel küljes on küll no nii segamini kui olla saab. Kõik on ise isoleeriga kokku veetud.:
Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: K nov 04, 2009 6:46 pm Postita teema:
Vahepeal on jälle olnud aega tegeleda Volgaga. On toimunud ka väike progress ja tekkinud mõned
huvitavad mõtted. ma praegu ei hakkaks veel plaanidest rääkima, sest selleks on veel liiga vara.
Edasiminek on toimunud selles suunas et praegu ootavad mootor ja käigukast mahatõstmist
ja kõik taastamist segavad elemendid on kereküljest eemaldatud. Järgmiseks ootab meid väike koristus ja kõik tükid autoküljest tuleks nii ära panna
et keegi nad kunagi üles ka leiaks ja õigesse kohta kinnitaks.
Ma olen pidanud järjekordselt õppima oma vigadest( ma loodan et teie nii ei tee ) ehk kui me ehitasime minu ringraja autot siis poetasin ma kõik poldid/mutrid sinna kuhu juhtus ning kõik asjad olid segamini. pärast kui auto hakkas valmima siis nägin ma kurja vaeva et üles leida need poldi/mutrid või siis hankida uued. osadega on muidugi lihtne lähed ja ostad hambad ristis würth-i kauplusest aga no osade unikaalsete poltidega on täielik õudus.
Nüüd Volgat ehitades olen ma suurt rõhku pannud korrashoiule, kõik poldid panen ilusti karpidesse ja spetsiifilistele poltidele on isegi kleebitud vastav silt kust see pärit on. Ma loodan, et see teeb mu tuleviku oluliselt lihtsamaks. nüüd väike pildimaterjal ka:
ratsh kombin vms.
Ja pilt mis räägib natuke vastu minu korrashoiule, peab ennast rohkem sundima....
Liitunud: Nov 06, 2004 Teateid: 1211 Asukoht: Tallinn, Nõmme
Postitatud: K nov 04, 2009 11:44 pm Postita teema:
Huvitav, et käigukastile on tehtud nii suur auk salongipõrandasse, et kanali peale pole autot vaja ajadagi. Tõsta käigukast kasvõi sõidu pealt salongi.
Jään huviga ootama nende plaanide avalikustamist.
Poldimurede vastu aitab varuosakataloog. Kui aga kavas on tsinkimine, siis lähevad kõik poldid mutrid nii ehk naa ühte ämbrisse. Läikivaid polte on kerge ja mõnus sorteerida. Pärast on hea koostada.
Liitunud: Dec 09, 2007 Teateid: 40 Asukoht: Tallinn,Nõmme
Postitatud: N nov 05, 2009 9:53 pm Postita teema:
Kadestan sellise suure tööruumi üle, mina pean kitsas Moskvichi tüüpi autole ehitatud garaazis läbi ajama, alalõpmata suudab puhvaika riiulilt asju kaasa haarata.
Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: N nov 05, 2009 10:13 pm Postita teema:
See viimane link on küll väga põnev. ega ma eriti ise aru saa, sest Eesti koolisüsteem ei poolda eriti venekeele õpet aga google tuli selle kohapeal appi, Suured tänud!
Päris huvitavad kere tugevdused tehtud, paistab,et see,kes seda tegi
on olnud veidi asjatundja omal alal.
Head lingid Sm.varblane
Mis puudutab venekeele õppet koolisüsteemis siis kahjuks ka endal see jäi vahele, mingi aeg lihtsalt venekeel polnud IN teema. Aga kõik on õpitav nagu elu näitab.
Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: L nov 07, 2009 12:27 pm Postita teema:
Leidsin pildialbumites tuhlates ühe põneva pildi, siit on hästi nähs miks peab pooraami
vahetama hakkama.
Üks küsimus on ka tekkinud, et kas ja kuidas oleks kõige otstarbekam auto põhja, ja salongi taastada. Salongist pääsed peaaegu igale poole rellakaga aga
põhjaall on sellega vist ikka tunduvalt tülikam, üks mõte oli muidugi auto külili lükata, ja siis traathatja kettaga lõbutseda. Terve auto liivapritsi saata on ka vist
üsna kulukas. Tuleb mootor maha tõsta ja siis edasi vaadata mis saab...
Liitunud: Jul 04, 2006 Teateid: 142 Asukoht: Tartu
Postitatud: L nov 07, 2009 3:20 pm Postita teema:
Liivapritsiga saab puhtaks ka need kohad, kuhu lihvkettaga ligi ei pääse.
Sellega plekipinna puhastamine toob välja ka need probleemsed kohad, mis praegu veel võivad mingist x-ajajärgust pärit paksu pahtli- või roostekihi all olla. _________________ http://autoblogi.blogspot.com
Liitunud: Apr 06, 2009 Teateid: 36 Asukoht: Viljandi
Postitatud: L nov 07, 2009 11:16 pm Postita teema:
Laupäeva pealelõunal sai jälle üle mitme päeva vikerdamas käidud. Tegime alguses väikese koristuse ja üritasime küljest võetud osad ilusti ära paigutada.
See osutus raskemaks kui ma arvasin, sest volgal on ju hiiglaslik pakiruum
.
Pärast tõstsime maha mootori ja käigukasti, ning ma võtsin bensiini paagi maha. Klõpsasin veel mõned pildid meie Volga
eelmise omaniku tahtejõust ja sooritusest Volgat veel paremaks teha kui see on. kõikide leiutiste kõrvalt on ta ajaviiteks eemaldanud ka tagumised amordid ja amordikannud,
ei tea miks see küll vajalik oli.?
Tagaklaasi puhur ja pidurivõimendi(minuteada polnud see küll orginaalis)?
mida rohkem polte/mutreid seda uhkem(loe: raskem ) on Volga.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele 1, 2, 3Järgmine
Lehekülg 1, kokku lehekülgi 3
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.