Volgaklubi kodu Forums-viewtopic-GAZ 24, 1986, must, mehann
Kodu
Foorum
Galerii
Kontakt
Kuuluta
  


· Avalehele
· Klubi tutvustus
· Liikmete nimekiri
· Ürituste kalender
· GAZ Ajalugu
· GAZ Mudelid
· Volgad meedias
· Maailm ja mõnda
· Ümberehitused
· Tehnoabi
· Uudiste arhiiv
· Lingid
· Kasutajate nimekiri
· Foorum



Praegu on, 385 külastaja(d) ja 1 kasutaja(d) kes on praegu portaalis.

Sa oled Anonüümne kasutaja. Sa saad registreerida vabalt vajutades SIIA


Volgaklubi foorum :: Vaata teemat - GAZ 24, 1986, must, mehann
Galerii  Laadi pilte serverisseLaadi pilte  OtsiOtsi   ProfiilProfiil   Logi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeidLogi sisse, et kontrollida oma privaatsõnumeid   Logi sisseLogi sisse 

GAZ 24, 1986, must, mehann
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Järgmine
 
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Sõnum
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P dets 28, 2014 10:19 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kolimine, ehk talvekorteri vahetus.
Must oli juba 3 aastat mõnusasti ühes garaa¸is hoiul veetnud. Nüüd tuli siis ette võtta kolimine teise talvekorterisse. Ma olin ikka aegajalt teda käivitanud ja mõnda juppigi näppinud. Seega ei olnud mul muud vaja teha, kui neti kaudu liikluskindlustus ära vormistada ja laetud aku kaasa võtta. Eks ta teada oli, et Volgadel on vahel üllatusi varuks, nii ka seekord. Eelmisel õhtul oli proovikäivitamine puhas rutiin: käsipumbast bens üles, gaasipedaaliga mõned kiiremad liigutused ja poolest pöördest käima. Järgmisel päeval, kui sõita soovisin, ei teinud enam mootor popsugi. Enesekindlalt käiasin aku tühjaks ära ja asusin veaotsingule. Kiire oli ka jubedalt. Selgus, et kiirenduspumbal oli tänaseks vaba päev. Ilma selleta aga vana auto käima ei lähe. Süüdi võib muidugi olla ka 3 aastat paagis seisnud bensiin. Bensiin pole ju mingi kääritatud viinamarja mahl, mis aastatega paremaks muutub. Sellisele mõttele viis mind õudne jube hais, mis summutist tuli, kui olin auto käima saanud. Kuna nüüd oli veel kiirem, siis ei hakanud karburaatorit remontima. Pihustasin karburaatorisse õlipõletajate külmkäivituse jaoks aerosooli pakendatud eetrit ja andsin starterit. Õnneks oli aku end seni kogunud ja suutis kuidagi mootori ringi vedada. Sõber lasi seni eetrit juurde, kui mootor käima jäi. Korras, sõidame! Esimese hooga siis tanklasse. Kuna aku oli ju tühi ja kiirenduspump ei töötanud, siis ei saanud ju autot seisma jätta. Nagu tellimise peale ilmus ei tea kust rahvusvahelise sõpruse keeles kõnelev pensionär, kes avaldas oma põhjendatud pahameelt minu parajasti toime pandava kuriteo suhtes. Ei ole ju ometi lubatud töötava mootoriga autot tankida!
Lõpuks päevavalges:


Nagu arvata võiski, ei olnud auto juures iseenesest midagi muutunud. Poolel teel uude garaa¸i hakkasid käigud raskelt lülituma. Viimane paigale manööverdamine oli juba enesekindluse toel. Pilk kapoti alla andis kinnitust, et sidurisüsteemi õli oli ilmselt ootamisest tüdinenud ja läinud mõnda sõitvat autot otsima. Loiku auto all ei olnud. Meenutuseks, et siduri taastusremont sai tehtud 3 aastat tagasi ja vahepealne läbisõit on olematu.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: E apr 11, 2016 10:54 pm    Postita teema: Vasta viitega

Minu mustal täitus mõne päeva eest nii öelda väike juubel. Autokauplus "Volga" uksest välja veeremise kuupäevaks on tõuraamatusse märgitud 07. aprill 1986. ARK poolt väljastatud passis on esimese registreerimise kuupäevaks 09. aprill 1986. No paar päeva siia, sinna. Igatahes sünnipäeva puhul tõin siis massina oma koju tagasi. Kaua ta ikka külapeal konutab. Tal on nüüd lõpuks päris oma kodu ka.



Käivitamine üle pika aja sujus hästi. Eelmisel korral ära kadunud piduriõli leidsin ka kenasti üles. Oli teine sunnik pedaalide all põrandal ühtlase õhukese kihina laiali. Sõitmine nii hästi ei sujunud. Seekord tegi Volga mulle ikka ninanipsu ära, ehk ajas sõrad vastu. Ilmselt selle eest, et ma teda vahepeal vaatamas ei käinud. Kohapeal käis auto ilusti, aga sõites maanteel Keilast Saku poole, suri õige mitu korda välja. Mõningase seismise järel läks jälle uuesti käima aga ega pikat sõita ei saanud. Selliselt jukerdades jõudsin Jälgimäe risti, kus koduni veel 3-4 versta minna oli. Seisan seal ja ootan, et ehk läheb uuesti käima, ja kohe peatub minu juures juhuslik möödasõitja. Minu üllatuseks ei olnud tegemist pahameelse kaasliiklejaga, keda ma arvasin oma tegevusega takistanud olevat. Auto kõrval seisis sõbralik seltsimees, täiesti võõras muide, kes lahkesti pakkus, et võib bensiiniga aidata, kui mul selline probleem peaks olema. Kahjuks pidin ära ütlema, sest bensiiniga oli mul hästi. Juba 30 sekundit hiljem peatus järgmine auto, millest väljus üks omakandi Volgamees. Kuna häid ideid rohkem polnud, siis haakisime Volga köiega tänapäevasele pereautole sappa, ja sõit sai tehtud. Tegin sünnipäeva puhul õhtul väiksed pitsid ka. Järgmisel päeval aga suuremat sorti koristamise. Samuti näppisin kapoti all kõiki erinevaid asju, kuni pill jälle ilusti nurruma jäi.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L apr 23, 2016 12:16 am    Postita teema: Vasta viitega

Kõigepealt tuli muidugi pesupäev. Imelik, keegi kasutanud ei ole, aga muudkui kasi ja korista. Mingil arusaamatul põhjusel on Volgal hakanud seismisega sõlmed katki minema. Ehk siis patsient vajas pisut turgutamist. Piduritulede lüliti oli lepingu üles öelnud. Õnneks oli laost kastutatud töötav tükk võtta ja sai külge pandud. Nagu juba kirjutasin lasi siduri peasilinder õli tuppa. Ei viitsinud mansettide vahetamisega katsetama hakata. Otsisin varudest välja kasutatud silindri. See oli muidugi mõne aastaga ära roostetanud ja kasutuskõlbmatu. Läksin poodi uue pumba järgi. Olen Pirni tn poodi üritanud sisse saada 4 korda. Iga kord on uksel silt: "olen lõunal". No olgem ausad, ma oleksin väga üllatunud olnud, kui ka seekord seda sama silti poleks ukselt leidnud. Aga eestlane on jonnakas. Ootasin u pool tundi ja juba tuligi müüja. Uue peasilindri õlipaak oli liiga säravvalge ja kork ka punane. Saavutamaks tõetruud välimust, võtsin õlipaagi ja korgi vana silindri küljest. Ka vana stutser ei sobinud uuele pumbale külge. Otsakork tuli samuti võtta vana pumba küljest, siis hakkas kõik klappima. Vahetatud, õhutatud ja korras.
Armatuurlauas põles veel ainult mõni üksik lamp. Spido plokk maha ja kõik oksüdeerunud klemmid puhtaks. Spidomeetri trossil oli tehase plomm küljes, seega kilometraa¸ on tõenäoliselt kerimata. Temperatuuri näitaja osuti oli nihkunud kõvasti alla nulli, nii et töösooja mootori puhul näitas vaevu 40 kraadi. Nihutasin osuti paika ja panin liimi vahele, ehk püsib. Nüüd on kenasti töötemp 80 peal. Kell ei samuti ei käinud, maha ja laost uus kell asemele. Korras.
Lootsin tõesti, et anomaalsest mootori seiskumisest sain puhastamisega lahti. No ei ole nii lihtne. Sain ülevaatusel ära käia, ja külavahel paar kiiremat tiiru teha ning auto jäi jälle seisma. Tuginedes eelnevale kogemusele lasin tal tunnikese puhata ja sõitsin koju. Istusin siis teleka ees ja tegin oma peas tehnilist analüüsi. Millegipärast viskas mulle esimese mõttena pähe, kommutaator. Õnneks oli see ka laost võtta ja peale kommutaatori vahetust ei ole auto enam oma tahtmise järgi seisma jäänud. Vaatame.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: R juuni 10, 2016 8:36 pm    Postita teema: Vasta viitega



Vasakul siis vigane originaalne kommutaator, ja paremal kasutatud varuosa 1991 aastast, mis töötab seni kenasti. Originaalile sarnase tootmisaastaga (85-86) ja klemmide asetusega kommutaatorit on lubatud lahkesti mulle pakkuda. Smile
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: R juuni 10, 2016 9:32 pm    Postita teema: Vasta viitega

Selguse huvides mainin, et kogu tegevus toimus mais, traditsioonilise ettevalmistusena suursõiduks "Ettevaatust auto".



Suksud said lõpuks kevadel oma talli toodud.

Et vihmasajud ei segaks sõitmist, vahetasin ära kojameeste kummid. Aga proovida polegi saanud.



Juba ostes oli autol puudu kundepoolse esiistme peatugi. Hankisin küll keerulisi teid pidi uue peatoe , aga paigaldada seda ei õnnestunud. Mis siis ikka, kiskusin selle istme ka lahti.



Töö oli juba tuttav ja käis kähku. Mingil põhjusel olid seljatoes paiknevad peatugede torukesed kõverad ja seepärast ei saanudki peatuge enne paigaldada.



Torud andsid end ilusasti sirgeks murda ja kribinal krabinal iste uuesti kokku tagasi. Plastikust katete kruvid, mis aja jooksul lahti logisenud, keerasin ka kinni.

Soliidne puiduimitatsioon Volga salongis on tähtis asi. Minu omal oli ajahammas puidukleepsu kindalaekal puruks rappinud ja roolilt üldse maha kiskunud. Natuke kuugeldamist ja selguski, et hästivarustatud ehitusmaterjalide kauplustes on selline puidukleeps letikaup.
Võtsin igaks juhuks meetri, siis saab normaalselt üheksa korda lõigata ja pärast seda on veel, mida mõõta.



Kui kindalaekale oli lihtsat sirget riba vaja, siis rooli jaoks tegin joonise. joonise järgi šablooni ja siis alles lõikasin kleepsu välja.







Kokkuvõttes ei ole ostetud toode siiski vist selleks otstarbeks loodud, kuidas mina seda kasutasin. Nimelt ei oma see kleeps mitte mingeid liimimisomadusi kroomitud metalli suhtes. Õnneks oli mul kodus olemas kahepoolne vaibateip, mis hädast välja aitas. Ma ei saa öelda, et see töö mingi lihtne üritus oleks olnud. Sättida seda puiduvärvi kilet teibi peale ja teipi metalli peale. Tulemus sai väga ilus, aga vaev oli ka täiesti vastav.



Viimati muudetud mehann poolt (E sep 05, 2016 3:14 pm), kokku muudetud 1 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L juuni 11, 2016 9:34 am    Postita teema: Vasta viitega

Järmiseks siis õlivahetus.



Volgal on hea õli vahetada, pole tõstukit vaja ega kanalit. Ronid auto alla, keerad punni lahti ja pärast kinni.



Mootoripadi oli aja jooksul pooldunud, seda loomulikult tänu Volga mootori tohututele kilovattidele ja väändemomendi njuutonmeetritele. Mootoripadja tootekood algab numbriga 20, seega kasutatakse seda patja alates mudelist Gaz 20 Pobeda. Vot milline säästev lähenemine ja seda riiklikul tasemel. pole vaja kulutada tootearendusele ja erinevate varuosade tootmisele.

Tagasild oli minu autol otsas. Tänu juhusele, õnnestus mustalt turult hankida tuliuus tagasild "sdelano v CCCP". Sild on toodetud ilmselt kusagil üleminekuperioodil, kuna komplektis olid Gaz 24 käsipiduritrossid ja kiirem ülekanne. Varuosade ja oskuste puudumise tõttu otsustasin paigaldada uue tagasilla, mitte vana remontida.
Esmalt eemaldasin relaka ja traatharjaga mustuse, rooste ja vana värvi.



Edasi juba krunt ja must värv.



Tagasilla vahetamiseks sai hangitud hulk jubinaid, mõned neist puhastatud ja värvitud.



Ühe hooga oli siis kevadise tavapärase hoolduse käigus plaanis vahetada tagasild ja sama soojaga ka käigukast. Kast oli küll korras, aga sellel oli 5. käik puudu.
Idanaabrite juurest toodud 5 käiguline, veel murul puhkamas ja lisaks käigukangi alumine osa, mis erineb 4 käigulise omast.



Teagi , kas kiita jeebust või kummaradada allakit, aga Vene mees on käigukasti lahti võtnud ja spidomeetri ajami ära vahetanud. Mul seda tööd enam teha pole vaja. Teisest küljest jälle, kes teab, kui korralikult ta seda tööd tegi. Saab varsti näha.

Käigukasti tala sai ka ilusaks tehtud. Kuigi hiljem selgus, et originaal oli korralik ja selle töö oleks võinud tegemata jätta.



Piltidelt lihtne töö. Osandamine, liivaprits, traathari, krunt ja värv. Roostes poldid murdusid sisse pooleks. Välja puurimisel jooksis puur tsentrist kõrvale. Kuumutamine ei aidanud. Oma tarkusest panin kuumutatud tüki külma vette, mispeale karastus murdunud polt teraseks ja enam mehaanilisele töötlemisele ei allunud. Hädas olles meenus koolis õpitu ja selline termin nagu noolutamine. Ajasin uuesti detaili kuumaks ja lasin rahulikult maha jahtuda. See aitas ja polt läks jälle pehmeks tagasi. Smile Aga tehtud ta sai.



Käigukastile panin igaks juhuks uued simmerlingid. Õli ka kohe sisse ära.
Uurinud natuke Venemaa foorumit ja küsitlenud tuttavat õlimüüjat, sain teada, millist õli kasutada. Käigukasti panna transmissiooni õli markeeringuga G-4 ja tagasilda G-5. Õli norm 5-e käigulises on 1,2 liitrit. Venemaa foorumites soovitavad inimesed pann 1,5 liitrit, nii siis tegingi.

Kuna autot tõstukile ei saanud, siis vahetasin vahepeal tulesid.



Enne ja pärast.
Mulle teadaoleva info põhjal peaks minu autol olema originaalis vanad Gaz 24 udutuled. Seega vahetasin need välja. 24-10 ne omad on nüüd üle ja ootavad uut omanikku. Alumised suunakad olid Shadowline stiilis mustast plastikust. Need asendasin ehtsa kroomiga, edev inimene nagu ma olen. Väiksed suunakad olid üks tänapäevatoode ja teine jube pleekinud. Need lendasid otse prügikasti ja panin laost tutikad külge. Vasaku alumise suunatule kronstein oli deformeerunud, ja selle ette sobitamine võttis minusuguselt amatöörilt mitu tundi. Auto sai ikka kõvasti ilusam , kui enne.



Lõpuks sai põhiülesannet hakata lahendama.





Üldiselt kulges töö suuremate tagasilöökidega. Kuigi osasid oli varutud kastiga, siis nii nagu alati tuli juppe ja materjale puudu. Kuigi mingil hetkel hakkas asi hapuks kiskuma, siis õnneks sain siiski vajalikud asjad poodidest kätte. Piduritorudega oli kitsas. Igat pidi jäi mingi jupp täiskomplektist puudu. Profid juba teavad, et G-24 -l on 6mm torud ja 12mm stutserid, G-24-10 on koostatud juba 5 mm -ste torudega ja 10mm-ste stutseritega. Vahepeal oli seis juba lootusetu, sest ei peenemate, ega ka jämedamate torudega lahenduse jaoks ei olnud kõiki vajaminevaid osasid võtta. Minu koduste varude ja kahe poe tagavarade peale sain lõpuks siiski töötava komplekti kokku. Silindrid olid minu uuel sillal algselt 24 omad, need vahetasin ka originaalsuse eesmärgil 24-10 ne omade vastu välja. Nüüd sai kõik nii kokku pandud, nagu 1986 aastal tehases tehti.
Suur tänu Siimule, kes Siduri remontkomplekti suisa kohale tõi.



Siin on laual kõrvuti vana kasutatud sidur ja uued osad. Uue survelaagri juhtpuks oli pisut teise kujuga, seda küll ei julenud panna. Sai uus laager ja vana puksiga. Ühtegi kulumistunnustega asja auto külge tagasi ei pannud. Kõik said uued jupid. Viimaseks puuduvaks lüliks oli hoorattasse käiv laager. Lõpuks naeratas ka mulle fortuuna. Nurga taga on meil "angaari pood", kus muuhulgas realiseeritakse kolhoosiaegseid laojääke. Sealt selle vajaliku laagri saingi ja pääsesin järjekordsest Tallinna otsast.
Elus esimest korda auto all sidurikäppade kõrgust reguleerida, ei olnud just midagi võimatut, kuid aega läks sellega minusugusel küll kaua. Aga ära tegin.


Viimati muutis mehann (T veeb 14, 2017 11:22 pm), kokku muudetud 7 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: L juuni 11, 2016 11:13 am    Postita teema: Vasta viitega

Uus kast koos lisakäikudega ja uus tagasild, loodetavasti ilma Ikarussi hääleta, said kenasti alla. Jäid veel ebameeldivad pisitööd.
5-e käigulise käigukangi alumine osa, ehk hoob ei sobi siiski sellisel kujul kasutada. 4-käigulisel on kang teise nurga all ja 5-käigulisel on see osa pikem, nii et käigukang jääb ebaloomulikult kõrgele. valida oli, kumba kangi ümber ehitama hakata. Kuna ma ei tahtnud 4 -se originaali ära rikkuda, siis otsustasin 5-e oma lühemaks teha.





Sai väga OK:



5 käiguline kast on väga hea sõita. Vahetus tasub vaeva ära.

Venelase tootmise kvaliteedi täpsus on ikka allpool igasugust arvestust. Kui uue tagasilla ühel pool oli piduritega kõik hästi, siis teisel poolel jäi pidur peale. Laisa ja naiivse inimesena lootsin, et see natuke peal pidur kulub kohe ära ja kõik saab korda. No tutkit. Proovisõidult tagasi tulles oli koopast toss väljas. Minul jälle uuesti ratas alt ära ja pidurid laiali. Ei aidanud ka trumlite omavaheline vahetus, siis läks veel hullemaks. Lihvisin maha klotsi otsa, mis töösilindri kolvile toetub, keerasin klotsid maha, klotside vahelisest pulgast maksimaalselt kokku ja lihvisin pisut katteid õhemaks, kuni lõpuks jäi trummel vabaks. Klots ei tohi üldse vastu trumlit käia, muidu läheb kogu elu kohe kuumaks.

Tänu ühe seltsimehe lahkusele sain oma autole ka õige znaki.



Õige iluvõre on olemas. Kuigi läikiv kiilusoon on puudu, siis tulevikus saab auto endale õige nina ette.

Enne Ettevaatust Auto nimelist suurvõistlust tegin nädalakese jagu katselende. Kõik toimis hästi. Lausa imeline on sõita kui tagasild ei ragise ja ulu. Samuti paigaltvõtul ei taha auto Sinu hambaplomme välja raputada. Täitsa meeldib kohe sellise autoga sõita. Seni on tehtud tööd ennast õigustanud.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K veeb 15, 2017 12:24 am    Postita teema: Vasta viitega

Selle talve suusailm on nii vilets, et kuidagi ei kipu õue. Teisest küljest ongi aeg tubaseid toimetusi teha. Minu auto oli mingil hetkel saanud külge sõbralikus Hiina Rahvavabariigis valmistaud lukusüdamikud. No on see alles maa, mida kõike meie väikesed sõbrad seal ka ei tooda! Ma ei saa jätta muidugi ütlemata, et Volga varuosade kvaliteeti silmas pidades, meeldis mulle rohkem see variant, kui Hiinamaalt toodi meile põhiliselt pinksi palle, kuldtähe salvi ja ketse, ning Volga osad toodi ikka kirjanik Gorki nimelisest linnast suurelt kodumaalt. Aja jooksul olen lattu kogunud mõned uued "nõuka-aegsed" Volga lukud, enamus küll ilma võtmeteta, aga mõni ka võtmega. Siit siis mõte ja soov komplekteerida üks komplekt õigeid lukke, mis töötaks kenasti ühe ja sama võtmega.
Otsisin oma varud ja tööriistad välja, ning lammutasin lukud tükkideks.



Valisin välja ühe luku koos võtmetega ja teised lukud koostasin selle võtme järgi. Igas lukusüdamikus on 5 muuki, mis tuleb panna lukku õiges järjekorras. Siis hakkab võti keerama. Mõõtsin muugid ära ja märkisin üles järjekorra. Mulle vajalikke muuke ei olnud piisavalt, seega viilisin puudu olevad muugid õigesse mõõtu, kasutades ära olemasolevaid selleks sobilikke tükke.



Lukud panin uute muukidega komplekteeritult uuesti kokku tagasi. Ohtralt määret vahele ja tehtud ta oligi. Uus komplekt, mille kõiki lukke saab avada ja sulgeda ühe võtmega.

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: K veeb 15, 2017 1:30 am    Postita teema: Vasta viitega

Järgmiseks veel üks pisiasi, mis ammusest ajast juba tegemist ootas. Aku raamil oli ära murdunud kõrv, mis hoiab kinni tekstoliidist aku kaant.
Tundub, et tegemist on tüüpveaga, sest mul on selliselt purunenud aku raame kaks tükki ja ei ühtegi tervet. Türklaste tehtud Jawa aku kinnitusklamber, (mis selleks kohe kuidagi ei sobinud, mille pähe teda müüdi) sai materjalidoonoriks. Edasi oli nagu 7. klassi tööõpetuse tund, metallitööd. Lõikamine, puurimine, lihvimine, pinnimine jne, tegelikult isegi kaks tundi.



Ja järgmiseks juba komplekteerituna, kuigi ajutiselt paigaldasin prooviks klambri kruviga, siis sepaneedid on juba ostetud. Vaja veel roostest puhastada ja ära värvida.



Kahjuks selgus, et puudu on ka üks aku kinnituspolt, see pikk konksuga. Juhul, kui kellelgi üle on, siis andke teada.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 553
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: K veeb 15, 2017 6:10 pm    Postita teema: Vasta viitega

Kodumaale saabudes vaatan ringi,ehk leian varda. Kenasti putitad ,üritan isegi sel aastal.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Dr. Watson
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Jan 10, 2006
Teateid: 774
Asukoht: Tallinn

TeadePostitatud: K veeb 15, 2017 9:36 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tore on lugeda seltsiliste kevadist aktiivsust. Kahju tõesti, et suusatada ei saa.
Aga peremees on tõepoolest vapper - Aktuaalse Kaamera vaatamise kõrval diivanilauale (vaadates TV pulte fotolt) on kinnitatud kruustangid keset elutuba ning käib vilgas muugi viilimine! Sealjuures on töökultuur puhas.
Avaldame kiitust!
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: N veeb 16, 2017 8:13 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tänan seltsimehi kiituse ja toetuse eest.
Garaazis telekat ei ole, ja siis ma üritangi oma kolaga vaikselt elutuppa imbuda, nagu kutsikas diivanile. Sm Autojuhile tänud ette!
Aja jooksul on minu auto kaotanud mõned pisidetailid, mis nii öelda lõppkiirusele ei mõju. Selliselt on puudu näiteks õliradiaatori voolikud, ühendused, klapp ja kraan. Radiaator ise on muljumisjälgedega, selle töökord tuleb lähiajal veel välja selgitada. Isa GAZ 53 varumootori küljest võetud klapp siiski ei sobinud, see on teise kujuga. Õige klapi tõi Siim, selle eest Talle tänud ja väike kraaps. Muud asjad olid laos olemas. Panin komplekti riiulisse valmis.



Samamoodi on ära optimeeritud tagumiste pidurite surveregulaator. Kui nüüd kellegi peaks selline asi vedelema üleliigsena riiulis, või siis doonorauto küljes, võib sellest mulle teada anda. Ehk saame hinnas kokkuleppele.
Panen pildi ka millest jutt. Abiks oleks juba ka see, kui leiaks selle seasaba kujulise vedru ja sillatala külge kinnituva kondi.



Ikka tervitades, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Sm. Autojuht
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Dec 09, 2007
Teateid: 553
Asukoht: Rapla mk.

TeadePostitatud: N veeb 16, 2017 8:30 pm    Postita teema: Vasta viitega

Ma ei tea kas 24-10 samad vidinad all.Kaen kodus.
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
gazik
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Nov 13, 2004
Teateid: 1327
Asukoht: Tartu

TeadePostitatud: N veeb 16, 2017 10:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Jõudu ka minu poolt.
Unole teadmiseks, et Gaz 2410-l sama süsteem põhja all.
Piduri regulaatoriga tegelesin ise viimati eelmine aasta. Komplektina kuskilt ei leidnud ja silindri andis aretada vist Uaz-i oma. Kuid kont oli tookord uuena saada ja mul vist ka üks olemas.
Kui sa varem ei leia, siis märtsi teisel nädalal olen ise Eestimaal jälle tagasi ja siis saan vaadata.
_________________
AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade
mehann
Seltsimees
Seltsimees


Liitunud: Oct 02, 2007
Teateid: 471
Asukoht: Harjumaa, Saku

TeadePostitatud: P veeb 19, 2017 9:50 pm    Postita teema: Vasta viitega

Tõsi jah. Piduriregulaator ongi GAZ 24-10 ja 3102 oma. Hakati neid 24-le paigaldama 1985 aastast, mil võeti kasutusele uuem pidurisüsteem.

Tervitades, Mehann
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatteade Saada e-kiri
Reasta teated eelmise järgi:   
Uus teema   Vasta sellele teemale    Volgaklubi foorum -> Lugejate autod Ajatsoon on EET Eesti talveaeg
Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Järgmine
Lehekülg 2, kokku lehekülgi 13

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis
Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis
Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis
Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis
Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis

volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.


Forums ©
Copyright © by Volgaklubi koduleht 2004
Kõik õigused reserveeritud