Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: N sep 10, 2015 4:08 pm Postita teema:
Jaa, väga stiilne. Palju õnne. Sellised pulmaretked on kahtlemata meeldejäävamad ja toredamad kui valgemetallik lexusega sama asja ajada. Turvaliselt ja isikupäratult. Ja see pilt palun eraldada meie järgmise aasta kalendrisse. Teie auks, septembrikuu pildiks.
Mind muidugi huvitab, et mille alusel pandi diagnoos "mootor läbi". Mis mõttes läbi? Mis asi on läbi? Ja kuidas ta nüüd äkki läbi sai? Me oleme näinud ka väga "läbi" mootoreid täiesti eeskujulikult töötamas. Äkki peaks teise arvamuse veel võtma? _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: R sep 11, 2015 10:00 am Postita teema:
Ma kõiki "meditsiinilisi termineid" ei mõista ja ei oska isegi arvata, kuidas seda mootori korrasolekut kontrollitakse aga diagnoosi kuuldes sain aru, et viga on ikka otse südames. Üheks märgatavaks indikaatoriks on madal õlirõhk näiteks. Äkki siis klapid või kepsud või kolvid läbi? Igatahes, lasen üle seletada kui pea pole enam muid mõtteid täis.
Kalendrisse loodan saata ehk mõne veel parema pildi. Fotograaf saatis alles paar esimest näidet sellest, mis tulemas on.
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: E sep 14, 2015 2:24 pm Postita teema:
No müts maha (abielu-) paari ees, kes sellise seikluse pulmapäeval läbi teevad ja veel rõõmsad ka on.
Kuigi siin foorumis on peale minu veel mõned kõvad tehnikamehed, tahaks ka mootoriteemal arvamust avaldada. Lase tõesti mõnel teisel lukksepal veel olukorda hinnata. Läbi foorumi saab ka diagnoosi panna, aga alati ei pruugi pihta minna. Eks sel mootoril ole mõnedki kümned või sajad tuhanded okupatsiooniaegseid kilomeetreid seljataga ja seetõttu võib ta ka remonti vajada. Kuigi Volga mootor on uskumatult vintske asi. Normaalse kasutamise juures käib poolvigasena veel aastaid.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: K mai 25, 2016 11:12 am Postita teema: Hooaja algus: 18.05.2016
Eelmisel nädalal sai minu masin kirja uue hooaja alguse. Premeerisin teda sel puhul ka uue akuga. Tegelikult küll nõudis ta selle mult ise välja sest vana aku oli juba nii läbi, et isegi eelneva laadimise abiga ei suutnud see piisavalt särtsakaid starteri pöördeid tekitada.
Rehvid õhku juurde ei vajanud, bensiin tuli üles traditsioonilise kevadise imemisega, õli varras näitas normi ja üks suunatule pirn vajas vahetamist. Midagi muud nagu esimese hooga ei osanudki teha või kontrollida. Pesin tolmu maha ja läksin ülevaatusele remondi listi küsima. Üllatuslikult tulin sealt tagasi puhaste paberitega. Ainuke kommentaar oli, et õli võiks vähem tilkuda aga seda ootasin ma juba niigi. Kah osake traditsioonidest.
Nüüd pole muud kui laupäeva hommikul seltskond peale ja nina Mustvee poole. Tuleb küll siiski mainida, et mure teel juhtuvate ootamatuste ees on tavapärasest mõnevõrra suurem. Eelmisest aastast on õhus "Mootor läbi" meeleolud ning ka üks lõdvik paistab kahtlane.
Kas keegi oskab soovitada kohta kust Tallinna mees saab ilma pikema tellimiseta Gaz-24-le sobivaid lõdvikuid? Olen siit lugenud jutte Hydroscandist ja loomulikult jääb Volga pood aga ehk olen mingi olulise pakkuja kahe silma vahele jätnud.
Postitatud: K mai 25, 2016 11:19 am Postita teema:
Volga poes oli paar nädalat tagasi lõdvikud komplektina letis, lisaks paistis neid Tallinnas Härma tn poes (https://www.google.ee/maps/@59.4382146,24.8377111,3a,52.8y,251.9h,87.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sG6_7IhrV37rZNLNqYtprjQ!2e0!7i13312!8i6656).
Edit: mitte Volga poest vaid Pirni tn poest ostsin komplekti (http://www.akuant.ee/). Ajasin sassi. Aga küllap on Volga poes ka.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: T juuni 21, 2016 6:16 pm Postita teema:
Tere seltsimehed foorumi jälgijad!
Palun targemate volgameeste kommentaare!
Mul on alates kevadisest juubeliüritusest autol laadimisega probleeme. Tol kaunil päeval kadus see täielikult aga peale natuke juhtmetega mängimist ja harjade vaatamist on laadimine näiliselt mingiteks lühikesteks intervallideks tagasi tulnud.
Sooviks selle probleemi mitte lihtsalt ära lasta eemaldada vaid proovida ise korda saada ning selle juures natuke vanatehnika tarkust koguda.
Arvatavasti on tegu kulunud harjadega aga igaks juhuks kirjeldan sümptomid lahti ja ootan mis teised kostavad:
Mootori vaiksel podisemisel viskleb laadiminse osuti nulli ja +poole vahet. Samal hetkel kui osuti on +poolel jõnksatab generaatori rihm ning kapoti alt tuleb natuke suuremat sahinat. Ei paista, et rihm sel hetke seisaks. Pigem tundub, et sel lühikesel hetkel laadimine töötab.
Harjad näevad välja sellised:
Kas harjade erinev pikkus annab probleemi tuumale mingeid selgeid vihjeid?
P.S! Volgapoe sõnul on minu ühejuhtmelise geneka harjade pistiku näol tegemist haruldasema mudeliga. Kas keegi teab kust uue sellise saab või pean hakkama olemasolevale uusi harjasid külge jootma?
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 471 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: T juuni 21, 2016 9:27 pm Postita teema:
Laadimist peaks mõõtma testriga ehk multimeetriga. Lihtsam viis on mõõta aku klemmidelt, kus tester võiks näidata töötava mootoriga ja korras genekaga ~14 V.
Harjade erinev pikkus pole küll hea, aga seni kui mõlemad harjad vabalt liiguvad ja lühem hari vastu rootorit ulatab, siis harjade poolest peaks genekas ka laadima.
Esmalt kontrolli kas rootor on puhas, kui ei, siis puhasta ära.
Kuna genekas teeb kahinat, siis pigem hakkavad laagrid otsa saama. Konrtolli kui vabaltrootor ringi käib ja kas loksub.
Loomulik on ka see, et kui genekas laeb, siis ta teeb tööd ja koormuse all on kulunud laagrite hääl kuulda.
Lisaks laagritele tuleb ära kontrollida, kas ergutusvool tuleb genekale peale ja kas regulaator töötab.
Muidugi ei tee paha edaspidi uued harjad panna.
Parem on ilmselt mõni autoremondi raamat ette võtta, ja raamatu järgi vastavad operatsioonid läbi teha.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: T aug 09, 2016 8:13 am Postita teema: Üks loll jõuab palju küsida...
Tere!
Pöördun taaskord aktiivsete ja asjatundlike lugejate poole.
Mul nimelt plaan sel aastal veel vähemalt korra autoga lõbusõidule minna. Miks mitte näiteks seenele sõita. Enne lõbu peab aga natuke tööd ka tegema.
Geneka remont ootab juba niikuinii järge aga plaan oleks sama hooga ka bensiini pump korda saada.
Küsimus: kas sellise mehhanismi puhul on mõtet entusiastlikul amatööril seda lahti võtma hakata või peaks kogu täiega uut otsima?
Remondi soov tuleb asjaolust, et kütus vajub liiga kiirelt tagasi ning teadjamad seltsimehed on kahtlustanud, et mu auto ootamatud väljasuremised võivad just sellest tuleneda. Tahaks proovida ise lahenduse leida.
Kas siinkohal kehtib rohkem "loll, ära näpi!" või "tasub proovida!" lause?
Minu masinal oli probleem kevadeks sama: bensiin vajus alla tundidega. Kogenud Volgaomanikele ei ole järgnev kindlasti uudiseks aga mulle oli ja ehk on abiks. Esiteks tihendid. Minu auto sel suvel tehtud töödest moodustas ebamõistlikult suure osa kaasaegsetest tihenditest tekkinud jamade klaarimine (pump, karburaator). Eelmisel sügisel paigaldatud tihend oli kevadeks omandanud sellise välimuse:
Sama tulemuse andsid vahetuseks asendatud kaasaegsed Tallinna poodides müüdavad remondikomplektid. Samas läksid osad tihendid paiste ja osad vajusid kileks, nii et tootmises on esinenud mitmekesiseid väljakutseid. Sobivate kummiosade otsimine võib seega osutuda aja- ja töömahukaks. Ja uuel pumbal võivad samuti olla tundmatu kvaliteediga kummidetailid. Mina eelistaks isegi veneaegseid remondikomplekte, kui peaks leiduma.
Teine tagantjärgi tarkus lisandus seoses põlvedega, kuhu kinnituvad voolikud. Pirni tn poest võib soetada sellised, millel puudub põhjas rant, mis vooliku kinni pooks. Nendest pole abi. Volga poest võib hooletu ja tähelepanematu tarbija soetada sellised põlved, millel on selged valuvead ja mis lasevad lähemal uurimisel õhku/kütust läbi. Nendest pole samuti abi.
Kokkuvõttes said Viimsi meistrid mul bensiinitaseme kenasti pidama, kuid sellele eelnes lisaks bensiinipumbale karburaatori tihendite korduv vahetus ja voolikute vahetus.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: N mai 26, 2022 9:59 am Postita teema:
Tere!
Endalegi üllatuseks on minu viimasest postitusest möödas juba üle 5. aasta! Mitte, et auto oleks päris unarusse jäänud aga enamuse sellest ajast pole ka olnud midagi positiivset edasi anda. Üdjuhul seisis kuuris ja ootas remonti. Mõnel suvel sõitsin natuke ringi aga lõpuks oli juba jahutusvedelik õliga segamini ja ei saanud enam sedagi.
Kindlasti kõige positiivsem edasiminek oli eelmisel suvel kui sai autole lõpuks uus mootor peale. Uus minu masina jaoks. Tegelikult oli juba kasutatud mootor. Väidetavalt kappremondi läbinud. Kogenud pilgule tundus, et mootor võis olla viimati mõne pumba ringi ajaja. Õnneks suutis Halli tee asjatundlik meeskond selle minu masina peal korralikult tööle saada. Au ja kiitus neile!
Eelmisel suvel sai perega korduvalt Eesti peal ringi vuratud ning jõudsime lõpuks arusaamani, et see auto vajab rohkem hoolt kui meie pere talle anda suudab. Koht kus teda hoian ei ole ka ideaalne. Seega, auto läheb uut peremeest otsima. Vaatame, mis tulemuseks on. Võib-olla saab sellest ametlik punkt siinsele Sm Tamme surnud blogile.
Ajatsoon on EET Eesti talveaeg Mine lehele Eelmine1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lehekülg 9, kokku lehekülgi 9
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.