Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: R mai 25, 2012 1:04 pm Postita teema:
Sel nädalal sai nii mitmelgi korral kalendrisse vaadatud ja rahuloluga tõdetud, et päev on vääriliselt tähistatud. Vahetatud said mõlemad jahutuspumba tihendid, radiaatori kraan ning veel nipet näpet. Pole küll palju aga tänaseks oli üks tilkumine põhja all vähem ning tundsin end piisavalt kindlalt, et seada hirv ülevaatuse suunas.
Pärnu jaoks vahetavad kaks hirve omavahel ka kohad. Pilt näitab suht ilmekalt, miks ma enda tehtud märgiga rahul pole.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: E mai 28, 2012 2:52 pm Postita teema:
Ka mul tuli märki ette kruvides ühe poldi kinnituse juurde väike mõra. Seda, kui suureks see ürituse lõpuks venis ei ole jõudnud veel vaadata. Loodetavasti vahele asetatud kummiseibid siiski aitavad vibratsiooni pehmendada.
Huvitav kas see probleem on ka uutel venemaalt tulevatel märkidel või ainult vanema tüübi rabedamast materjalist tingitud?
Liitunud: Jan 10, 2006 Teateid: 768 Asukoht: Tallinn
Postitatud: E mai 28, 2012 3:31 pm Postita teema:
Ostsin selle G2410 märgi (See sobib suurepäraselt G21-le) aastaid tagasi Videviku tn. poest uuena, kuid alles nädal enne EA-d kruttisin selle ette. Nädal oli märk ilma pragudeta. Kahtlustan, et sai kiviga pihta. Samas eksisteerib võimalus, et alumine kummitihend ei olnud piisav - pragunes pinge all...
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: P okt 07, 2012 5:05 pm Postita teema:
Aeg jälle talvekorterisse ronida.
Sel hooajal sõitsin vist volgaga rohkem kui kunagi varem. Alustasin kevadise Ettevaatust Autoga ning lõpetasin traditsioonilise seenelkäiguga. Sinna vahele jäi kanuusid täis käruga mööda vesist põldu paarutamine, mõned lõbusõidud ning ohtralt lühikesi linnasõite, et laps lastehoidu ja tagasi toimetada. Võib arvata, et sel perioodil võis mu auto end kõige rohkem taksona tunda.
Seltsimehed, ärge muretsege. Endisaegne takso plafoon seisab mul tavaliselt salongis või pagasiruumis. Ütleme, et ähvardan selle katusele tõsta ja auto kollaste kolleegide tasemele tagandada kui ta turtsuma peaks hakkama.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: P nov 18, 2012 1:33 am Postita teema:
Tuli ikkagi vajadus masin talvekorterist välja ajada ning ka ülevaatusel ära käia. Selleks ettevalmistusi tehes kerkis päevakorrale juba varasem probleem, mida olen seni volgapoe laiutavate käte tõttu edasi lükanud. Nimelt kipub mu karbuss benssu lekkima ning seda tolle illuminaatori (õiget nime ei tea) klaasi vahelt, mis K-126-l küljes on. Mul on mingi väljapoole kummis klaas seal ning selle servad on tihendi all juba täiesti katki. Väga keeruline on leida õige koht ja surve, et ülevaatuse härrade silme all midagi ei tilguks.
Kas keegi teab kust sellise klaasi võiks saada või mis materjalist see peaks olema, et ise millegagi asendada? Päris klaas ilmselt mitte aga samas enamus plastikuid ju sulab bensuga kokku puutudes. Tundub kuidagi mõttetu selle pärast ka terve karburaator osta. Täpne klaasi kood peaks olema K126-1107225.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1326 Asukoht: Tartu
Postitatud: P nov 18, 2012 11:27 am Postita teema:
Meie autobaasis on need karburaatori aknad asendatud bensiinikindla pleksiklaasiga. Valid lihtsalt õige mõõduga freesi ja pleksiklaasi (kõik ei sobi). _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: E nov 19, 2012 4:16 pm Postita teema:
Tänud info eest. Peab siis sammud ehituspoe poole seadma. Huvitav kust see välja tuleb, et pleksiklaas bensukindel on? Enne ostmist tahaks ju juba teada.
Liitunud: Nov 13, 2004 Teateid: 1326 Asukoht: Tartu
Postitatud: E nov 19, 2012 6:06 pm Postita teema:
Plexiglas GS 209 oli mälu järgi vist see markeering.
Kunagi sai loomaaiale spets. puure konstrueeritud ja sealt see idee tuligi. Seal pidi ju ka olema happe, äädika, k**e jm. kindlusega ja läbipaistev. _________________ AADU KADAKAS
psü-psühhiaater(suiti maal, enamust aega hullumajas) Abiliin ja nõustamine GSM 534 97951
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: E dets 03, 2012 1:20 pm Postita teema:
Küll ma võin ikka rumal olla. Viimasel paaril nädalal olen sellele mitu kinnitust saanud.
Ei mäletagi, millal viimati enda volgal talverehve kasutasin aga sel detsembril tekkis selleks vajadus. Mul on garaa¸i nurgas juba aastaid eraldi velgedel ühed seisnud ja üks tihtilugu isegi pagasnikus tagavararatta rolli täitmas olnud. Veljed olid värvimatta ja üsna tubli rooste juba peal. Nüüd kus tahtsin talverehvid alla panna mõtlesin, et panen ikka ilusate valgete velgede peale, mis mul suviti all istuvad. Alles vahetult enne rehviboksi minekut, kui asusin talvekumme pagasnikusse loopima, tekkis esimest korda mõte, et kontrolliks mõõdud üle. Üllatus oli suur, kui avastasin, et talverehvid ongi tolli võrra suuremad. Veljed loomulikult siis ka. Plaan rehvid teistele velgedele tõsta seega nullitud. Kuna aeg oli juba kinni pandud siis sõitsin siiski kummiboksi kohale. Las lappavad ise rattad ümber ning et täitsa asjatu käik ei tunduks siis loomulikult balansseerivad mõlemad ringid ning kontrollivad rõhud ka. Tehtud!
Seejärel käisin ehituspoes, kus lasin mälu järgi miksida bee¸i metallivärvi. Loomulikult olin unustanud kaasa võtta näidise sellest, mis tooni "talveveljed" tegelikult on. Mõtlesin, et pole oluline kui on natuke teist tooni. Niikunii on ajutine värvimine ning enamus peitub ju kilpide taha ja vast ei häiri silma. Loomulikult tuli lõpptulemus tublisti tumedam. Kilpe ei hakanud esimese hooga peale panema sest meenus, et endisaegadel olid nad mul sõidu ajal tahtnud maha kukkuda (ei tea kust ma selle meenutuse võtsin). Igatajes, mõtlesin, et panen alles siis kui autoga filmilindile sõidan.
Eile jõudsin siis lõpuks nii kaugele et tuli kilbid peale lüüa. Oh seda üllatust, ei mahu! Ikka tubli sentimeeter jääb puudu, et kolmanda nõksu taha kinni klõpsaks. Loll, et ma selle peale siis ei mõelnud kui esimest korda velgede erinevuse avastasin, või siis kõi kummiboksis tehnikuga 24 ja 2410 velgede erinevustest rääkisime. Ilmselt toetusin oma kunagistele meenutustele talvevelgedel logisevatest kilpidest. Nüüd polnud muud teha kui tuli kilbid niisama velgedele toetada ja lasta sedasi võtted ära filmida sest truu sõber kahepoolne teip ka nii külma ilmaga ei aita. Eriti siis kui auto peab sõitma. Liikumist filmides jäidki külge panematta. Endal oli jube piinlik kõrvalt vaadata.
Täna üritasin seda 24 ja 2410 velgede mõõdu erinevust dokumentatsioonist kontrollida. Ei leidnudki kinnitust. 24-l on kindlasti 14' aga kas siis 2410-l oli tõesti 15' või on see hoopis mingi teine vene tehnika, mille veljed endale talviti alla olen ajanud?
Eks vaatab siis enda rumaluse tagajärgi millalgi ENSV järgmistest osadest ja naerab kui kaadrite vahetustel kilbid võluväel kaovad või peale ilmuvad. Loodetavasti keegi teine ei näe
Liitunud: Oct 02, 2007 Teateid: 470 Asukoht: Harjumaa, Saku
Postitatud: E dets 03, 2012 9:06 pm Postita teema:
15 tollised veljed on Gaz 21 ja RAF -i veljed, ilukilpide sobivusest ei tea rääkida. Uuem mudel G 24-10 kasutab 14 tollist velge , mis on laiusega 5,5 tolli, G 24 -l peaks olema 14x 5 tolli. Samas ei ole enamusele 24-10 ne velgedele võimalik samuti roostevaba kilpi kinnitada.
Tervitab, Mehann
Liitunud: Nov 08, 2004 Teateid: 2784 Asukoht: Telliskivi, Viimsi
Postitatud: E dets 03, 2012 11:33 pm Postita teema:
Gaz 21 veljele ei õnnestugi panna 24 roostevaba kilpi. Ainult 21 kilbid sobivad. Nende läbimõõt on suurem. _________________ Terve aasta poole aastaga
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: K dets 05, 2012 11:41 am Postita teema:
Sel juhul, kas kellegil oleks laenata või müüa ring 21 kilpe? 24-mehena ei tea absoluutselt kas tegemist on haruldase või levinud kaubaga aga mitte ei tahaks järgmisele võttele ka ilma kilpideta minna. Asjatundjaid loomulikult ära ei peta aga visuaalselt on kenam. Tavainimene tõenäoliselt ei märkagi midagi
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: K mai 15, 2013 10:52 pm Postita teema:
Minu 2013 aasta kevadkäivitus toimus pool kuud hiljem kui möödunud aastal. Tähistasime sedasi perepäeva - issi kruttis alla suverehve ning emme jooksis lapsega ümber garaa¸i. Õhtu lõpuks saime aga kõik koos uhkelt musta iludusega päikeseloojangu poole sõita.
Liitunud: Nov 14, 2006 Teateid: 226 Asukoht: Viimsi vald
Postitatud: R juuli 26, 2013 5:39 pm Postita teema:
Sel suvel pole peale Ettevaatust Autot palju sõitnud sest enamus ajast ootas masin Sergei juures varuosi või peremeest, kes suudaks leida nii palju vaba aega, et valmis masin Sergei juurest parkimisplatsilt ära tuua. Kõik kokku läks ikka tublisti üle kuu. Selle eest sain ka korralikud kajakavitsad (loe: kajaka virtsa).
Omajagu seisis masin nukra valgetäpilise olemisega ka veel maja ees. Täna üritasin lõpuks Statoili pesuga autot kiirelt läikima saada (sest käsipesuks oli ilm liiga päikesepaisteline) aga võta näpust, maha see valge väljaheide ei tulnud. Musta auto peal jääb veel eriti hästi näha. Ei süüdista siinkohal siiski Statoili pesu sest olen kuulnud, et linnu heide pidavatki värvile väga halb olema.
Esitan hoopis küsimuse kogenud musta volga meestele: Kas kauaks peale jäänud linnu s*ta vastu aitab mingi lihtne abinõu või tuleb poleerima hakata?
Sa ei saa teha algatada uusi teemasid selles foorumis Sa ei saa vastata teemdaele selles foorumis Sa ei saa muuta oma teateid selles foorumis Sa ei saa kustutada oma teateid selles foorumis Sa ei saa hääletada küsitlustes selles foorumis
volga.ee ei vastuta foorumis tehtud postituste eest. volga.ee jätab endale õiguse kustutada ja redigeerida
kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele.